[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2008 @ 23:35 Roos | Hoi Elke, Wat een verhaal. Ikzelf ben ook met pil zwanger geraakt. Ook zelf testen gedaan die positief waren. Uit mijn urine onderzoek door het lab bleek dat ik niet zwanger was. Weer zelf testen gedaan, gaven weer positief aan. De huisarts een test gedaan en ook positief. Op 8 weken een echo gehad en zag een hartje kloppen. Wat een rotperiode voor je. Misschien bij een volgende echo dat ze wel wat zien?? Sterkte in ieder geval Roos |
| 27/05/2008 @ 18:54 konijntje | Hallo, Hoe is het nu na twee weken? Al by gynecoloog geweest? Reactie in abortuskliniet was idd buiten alle proportie. Die hield precies geen rekening met feit dat zwangerschap zo pril kan zijn dat er inderdaad nog niets te zien kan zijn. Mij werd destijds verteld dat als de zwangerschapstest positief is, dat het dan ook zo is en dat werd ook waarheid... Laat je eens iets weten? |
| 13/06/2008 @ 20:26 | Hallo. LET OP , LET OP. Ik heb met 6,2 weken een echo gehad. Er was geen vruchtje en geen vruchtzak te zien, blijkbaar een miskraam. met 8,5 weken een echo gehad, en toen was er duidenlijk een vruchtje en hartje te zien. ondertussen is onze zoon bijna 2 jaar. mvg |
[Reageer]

Kindje: ja of neen!

Succes meisje ,zal geregeld komen lezen als je wil hou ons op de hoote!