Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 09:21 knorretje ![]() | Kissie, heel veel sterkte met verhuizen vandaag!!! Ik zal aan je denken en hoop dat alles een beetje vlot verloopt! |
| 22/05/2008 @ 21:21 Lieke ![]() | Knorretje, gelukkige verjaardag!! |
22/05/2008 @ 22:57 ![]() | happy Bday Knor ![]() |
| 26/05/2008 @ 16:42 knorretje ![]() | Kissie, hoe is het in het nieuwe huis? En Khira, heb je al een uitslag van de scan van je rug? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er mama worden in mei 2006?

t is echt balen dat je weer zo ziek bent 
(njah zolang er geen visite is...)
Ze wilde het plasje alleen niet meer afstaan zo trots was ze er zelf op hihihi.
mss moet je ook eens een potje neerzetten. Gewoon dat ze eraan kan wennen. Dat heb ik wel gedaan. Niet erop zetten maar gewoon mee laten spelen zodat ze er iig niet bang voor zijn.
! 28 jaar alweer... Voel me soms alleen wel ouder dan die 28, maar dat komt omdat ik samenwerk met allemaal mensen die ouder zijn dan ik.
Dat is de grootste reden hier althans dat wij het nu nog niet zien zitten een brusje. Ik zou het gewoonweg niet aankunnen denk ik (nou ja als het echt zo zou zijn bijv een ongeplande zwangerschap dan denk ik dat er vast een mouw aan te passen zou zijn maar het lijkt me niet ideaal).
en dan weer klussen he