< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD januari

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/05/2008 @ 12:11
Kellyken

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja waarschijnlijk wel een zoontje hé!
heb gisteren dan gebeld voor de uitslag en er was geen verhoogde kans op down syndroom dus dat is dan ook weer een opluchting hé.
en zo een mooi weer! heb echt al kunnen genieten nu!!!
we zijn zondag eens naar de zee geweest met ons hondje en dat was echt zalig!
en dan gisteren bij mijn vriend zijn ouders bbq gaan eten en wat liggen genieten aan het zwembad. straks blijven we zondag al beter thuis met dat mooi weer hehe in turkije ziet het weer er minder uit, max 23 graden! hier gaat het 25 graden worden! hopelijk veranderd het weer daar nog wat dat we toch in het zwembad en de zee kunnen...
aja en heb het baby'tje al enkele keren gevoeld, wel nog lichtjes maar tis zo een speciaal gevoel hé! mijn vriend voelt het wel nog niet, en dat vind hij wel spijtig maar ja wie weet kan hij het volgende week ook al voelen hé! ik hoop het voor hem!
allé ik ga je laten want straks zal het hier wel drukker worden in de zaak en daarna ga ik nog wat strijken en genieten van het zonnetje!
alhoewel ik geen zin heb in dat strijken maar ja dat hoort erbij hé.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 15:36
Vannie

Het is eigenlijk ook veel te mooi weer om achter de pc te zitten he ? Haha, ik ben de afgelopen week maar een paar uurtjes thuis geweest. Heerlijk zo buiten. Maar het komt ook doordat we in de verbouwing zitten en dat laat ik lekker aan de sterke mannen over haha. Het mooie weer blijft gelukkig nog tot en met het weekend in ieder geval dus we kunnen ons nog even uitleven buiten.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 16:40
Kellyken

voila we zijn terug van Turkije sinds zondagavond laat!
het was er heel warm en we zijn goed ontspannen!
gisteren zijn we dan voor een echo geweest en alles was heel goed, het bewoog weer heel goed, en dat voel ik ook duidelijk!
enja het is nu 100% zeker, het is een jongen! dat hebben we maar al te goed gezien, hehe.
en mijn buikje is ondertussen ook weer goed gegroeid, maar het jouwe ook heb ik gezien op je profiel!
is zo leuk he!
allé ik ga je laten want heb nog zoooooooveel te doen, en de winkel is vanaf vandaag ook weer open, pff al die was en strijk... ne mens komt dan ontspannen terug maar da gevoel mag je jammer genoeg niet lang houden he
maar ja mijn vriend is een grote schat en helpt mij goed ze!
tot later!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 10:27
Vannie

Hey wat leuk, ook een jongen ! Nou, de blauwe sokjes zijn niet aan te slepen straks !

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 19:11
Kellyken

hehe!
maandag gaan we waarschijnlijk de babykamer gaan bestellen want had al gezien dat het 16weken kan duren tot je ze thuis hebt!
en je weet nooit dat het vroeger geboren word he.
en dan gaan we ook beginnen aan de kamer want er moet nog zoveel in gebeuren!
maar ja zoiets doe je allemaal met heel veel plezier hé

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 19:15
Kellyken

spijtig dat we zo ver van elkaar wonen hé, anders konden die 2 ventjes speelkameraadjes worden! ja en je ander zoontje Kevin natuurlijk ook hé!

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 09:16
Vannie

Haha ja inderdaad !

Voor die kamers is soms een lange bestelduur. Soms ook niet hoor, de onze duurde niet zo erg lang. Maar je zal het maar net meemaken dat het net die ene kamer is met een lange levertijd of dat er iets mis gaat. Ben benieuwd naar wat je hebt gekozen

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 17:20
Kellyken

ja dat is waar, we hebben het gevraagd en voor die kamer kon het 10 weken duren.
de maxi cosi hebben we nu ook al, want dat waren de laatste stuks die ze in dezelfde stof als die van de buggy die we graag willen maakte.

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 09:48
Vannie

Gelijk heb je hoor, dan weet je tenminste zeker dat je alles wat je graag wilt hebben nog kan krijgen en op tijd in huis hebt.
Heb je een foto of plaatje, ben erg benieuwd hoor !
Vind het bijna jammer dat ik al die spullen niet meer hoef uit te kiezen. Aan de ene kant makkelijk hoor, want we hebben alles immers al en dat scheelt veel geld en een hele hoop moeite (we hebben echt maandenlang alle winkels afgelopen) maar aan de andere kant is dat ook zooooooo leuk he ?

xxx

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 11:58
Kellyken

nee sorry heb er geen foto's van, maar als we nog eens naar die winkel gaan zal ik proberen niet te vergeten mijn fototoestel mee te nemen en er foto's van te nemen!
de kamer is wit, met zo ja ik kan het niet goed uitleggen ze, zo inkervingen in, en het park is in het bleek hout (omdat het goed past bij ons meubels in de living) en de lakens zijn met blauw en bruin (ons muren zijn bijna in dezelfde kleur) en de buggy en maxi cosi zijn antracit grijs en de voetzak heeft zo lichtblauw ook, echt mooi!
ja bij jou is het een beetje anders, jij hebt alles al! het kost inderdaad allemaal veel! gelukkig willen mijn ouders de buggy, park en maxi cosi kopen, omdat mijn ma doopmeter is en de ouders van mijn vriend gaan de slaapkamer kopen, want ja zijn broer gaat wel dooppeter zijn maar die heeft zoveel geld nog niet ik vind het wel lief dat ze dat willen doen want het zijn tenslotte allemaal grote kosten hé!
ons kat is gisterenavond bevallen!
we dachten dat het er 3 waren, want de moederkoek kwam dan af en dan zijn we maar gaan slapen, maar tegen deze morgend lagen er al 5!
xxx
ik vond het wel leuk om al te gaan kiezen! we hadden al in veel winkels gekeken maar in paradisio zagen we echt ons gedacht en was nog een goede prijs ook! we gaan trouwens de geboortelijst daar ook leggen, maar ja dat kan maar vanaf 6 maand hé!
anders moet je mij je emailadres geven (en als je msn hebt geef mij dat dan, dat praat gemakelijker dan altijd hier he, en dan kan ik als ik foto's heb ze daar laten zien)
dat van mij is kellyken_v@hotmail.com
aja en ik heb nog nieuws!

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 11:08
Vannie

Klinkt allemaal mooi zeg !

Gefeliciteerd met de nieuwe katjes trouwens, wat schattig zeg. Houden jullie ze zelf ?
Ik zal je even toevoegen op MSN. Ik moet je wel waarschuwen dat ik er heel weinig zit hoor, maar dat zien we dan wel haha.

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]