< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
24/05/2008 @ 15:09
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi allemaal,

vandaag waren de patatjes een groot succes, alles flink opgegeten en daarna als beloning een paar lekkere frietjes gekregen hopelijk blijft ze t volhouden
in de creche is er nu wel weer iets anders, gisteren heeft ze van gans de dag amper een uur geslapen en de dag ervoor niets willen slapen in de voormiddag
ze zal beginnen haar weg zoeken met minder slaapuurtjes zeker?
hoe pakten jullie dat aan? proberen wat dezelfde routine te houden en zien wat ze doet of gewoon een nieuwe ritme insteken en ze laten slapen als ze moe is?
straks gaan we naar een paar speelgoedwinkels eens gaan zien voor een schommel te kopen voor Laurine haar verjaardag
voordeel dat ze nu nog zo klein is, we kunnen ze meenemen en ze weet niet eens dat het voor haar is
hoe is t hier met iedereen?

ha, reb, ik zie je hier ook nog eens
wij komen elkaar de laatste tijd overal tegen hé
jammer dat je af en toe wat kwaaltjes hebt maar t is niet zo lang meer en t is nu idd de moment om ervan te genieten want voor je t weet is de kleine spruit er

claudia, hoe zijn de examens gegaan? fijn dat t zo goed gaat met Lucas

neleken, slaapt Nanique al wat beter? en is ze nu al aan t kruipen?

groetjes

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 20:38
Claudia

nou ik moet ze nog nakijken .. ga zo eens beginnen dus nog geen idee....

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:57
Claudia

hier gisteren opeens 1 maandverband bloedverlies en nu niets meer.. zo raar.. snap er niets meer van.. moet ik dat nu tellen als ongesteldheid?? het was wel echt rood...

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 19:48
reb

hey!

claudia, echt geen idee... ben je nu al volledig gestopt met borstvoeding? Alles heeft wat zijn tijd nodig om weer in de plooi te komen he!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 20:05
Claudia

reb, nee nog steeds savonds borstvoeding maar heb al twee normale cyclussen gehad dus daarom lijkt het me raar als het nu opeens anders zou zijn.. ach ja... mijn gevoel zegt dat het idd een ongesteldheid was maar het kwam zo plots en was ook zo plots weer helemaal weg...

groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:01
M.

claudia, vervelend dat je cyclus plots zo raar doet, zeker als ze net weer op punt stonden... tja, gewoon afwachten en zien wat er komt zeker? ze zeggen altijd dat rood bloed telt als menstruatie zeker?

hoe is t voor de rest hier met iedereen en met de kleine en ?

hier alles ok, morgen gaat Laurine een dagje naar opa en oma, dat zal weer leuk worden voor haar
ze zit wel met een rochel in haar keel en net een beetje van een hese stem ook
ook terug een loopneus dus hoop maar dat er niet weer iets in de luchthangt
iemand tips hoe je dat kan tegengaan voor t erger zal worden?

groetjes

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 12:36
reb

hey M. hoe zit het met Laurine? Hier hetzelfde hoor, voor die rochel ben ik een siroop gaan halen in de apotheek, en verder spoel ik haar neusje regelmatig uit en 's avonds Nesivine... als het binnen een paar daagjes niet weg is, ga ik toch eens naar de dokter!

alles ok met iedereen hier?

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 11:00
M.

hey reb,

zowel mama als Laurine hebben het goed zitten hier
van mij valt het nog al bij al mee maar Laurine heeft er echt last van
loopneus, lelijke hoest t is echt geen zicht
heb neusspray en een siroop dus hopelijk betert het snel daarmee
we moeten deze namiddag naar een receptie van een communie dusja hoop maar dat mijn t aankan
we gaan zowiezo niet te lang blijven denk ik
hier ook wat water binnen gehad langs onze veranda, gelukkig niet al te veel maar wel een duidelijk teken dat we gaan mogen kijken om het dak opnieuw te laten asfalterenook weer een flinke kost vrees ik
t is wat hé met al die zieken de laatste tijd....

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 12:56
Claudia

alle zieken heel veel beterschap!!!!

lucas heeft zijn derde tandje.. heeft er veel last van gehad..

zo ik heb het erg druk met de tweede correctie van de examens en het einde schooljaar dat in zicht komt...

groetjes

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 13:44
sjattieke

Hey dames!

Ikke nog eens he, om te zeggen dat ik jullie nog niet vergeten ben :)

Maar werken, huishouden en baby samen zorgen dat ik weinig tijd heb... vooral omdat ik nog tot augustus parttime werk, maar de baas verwacht wel dat hetzelfde werk gedaan is :( maw ik zit 'savonds thuis nog heel veel te doen ...

Met onze pieter loopt alles goed ... al was het deze nacht de moeite, slapen om 19h en ineens klaarwakker om 1h, niet stil te krijgen, pap gegeven, geslapen tot 4h terug wakker en spelen in bedje, tut gegeven een keer of 3 en dan rond 7h eten gegeven, nog ff terug gelegd en dan heef hij nog een uurtje geslapen...

vermoeiend ;(

Voor de rest eet hij goed! 200gr groenten en 200gr fruit in de nm ... en dan nog 2x pap...

Zijn eerste tandje zit er volgens mij aan te komen, maar dat denk ik al 2 weken ;)

Zeg een vraagje trouwens, wanneer zijn jullie je beebjes drinken gaan geven? en een tussendoortje of youghourtje of zo?

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:27
M.

hoikes,

zijn gisterenmorgen naar de dokter gemoeten met Laurine, haar 'verkoudheid' beterde precies maar niet, in tegendeel, zondagnacht heeft ze gans de nacht liggen hoesten, ze was er echt niet goed van
s morgens dus naar de dokter en t is een beginnende longontsteking
goed dat we geweest zijn zeg! ze heeft nu terug ab en mag voorlopig niet naar de opvang
gelukkig ben ik vandaag en morgen thuis, tegen donderdag zou het al stukken beter moeten zijn.
ben zelf ook nog niet 100% van de verkoudheid af en dan nog eens erbij, dan is alles precies nog wat lastiger

claudia, jammer dat Lucas zoveel last heeft gehad van tandje, komt er al een 4e door ook?
je zal blij zijn als t schooljaar om is zeker?

sjattieke, jij bent ook aan t aftellen tot aan t verlof zeker? zo druk... en ga je dan na t verlof terug ft werken? is t nu nog ouderschapsverlof dat je opneemt?
fijn dat Pieter het voor de rest zo goed doet
hier drinkt Laurine al water tussendoor van als ze 1 maand was, ze drinkt graag en veel en bij K&G zeiden ze dat het geen kwaad kon, zelfs beter dat je ze vroeg leert water drinken
echt tussendoortjes eet Laurine niet, t is zo al geen grote eter en als ik ze tussendoor iets zou geven dan zou ze de 'hoofdmaaltijden' nog rapper laten staan
heb wel altijd van die babyyoghurtjes in huis voor als ze ziek is of eens wat minder eet

groetjes

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 09:32
Claudia

nou verder hier roze verlies en mijn gevoel zegt dat mijn ongi eraan komt maar wat dan dat bloedverlies een kleine twee weken geleden is gweest.. geen idee... wie weet was dit wel een mini cyclus ofzo.. nou ik wacht in ieder geval even af wat er nu gaat gebeuren.. vind dit wel balen zeg.. het is al zo een gedoe om zwanger te worden komt zoiets er ook bij.. zei laatst gewoon in het algemeen tegen arvid.. het is toch oneerlijk dat de het ene koppel elkaar maar hoeft aan te kijken en ze zijn zwanger en de ander heeft het heel moeilijk of het lukt helemaal niet.. weet je wat ie toen zei.... ja maar nu heb je tenminste een spanning effect als het meteen zou lukken is dat ook niet zo leuk... mannen.. ik zou het toch wel leuk vinden hoor.....

m heel veel beterschap voor laurine.. oei longontsteking.. dat is niet niks he... verwen er maar goed.. jij hebt nu ook veel pech met ziek zijn he....

anntje ik ben daar eigenlijk pas een paar weken geleden mee begonnen omdat lucas het niet nodig had en hij natuurlijk pas sinds 6 maanden hapjes krijgt.... gewoon gaan doen hoor want het kan vanaf 4 maanden ... enne dat is ook niet echt eerlijk van je baas zeg....

ik ga volgend jaar een halve dag minder werken en vanaf januari hoef ik als het goed is niet meer naar tilburg dus dan ben ik nog maar 3 dagen van huis en nu 3 dagen van 8 tot 4 en twee van 12 tot 6

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 13:58
M.

hoi allemaal,

hier begint ons stilletjes aan er wat door te komen
ze heeft al gans de tijd goed geslapen, s nachts en overdag en vandaag ook goed gegeten, ze doet terug krachten op
ze speelt ook alweer wat, is soms nog wat hangerig maar dat is normaal
morgen terug gaan werken en Laurine naar de creche, denk dat het zal lukken maar oma en opa staan in ieder geval paraat voor als t nodig is

oja, wou nog even iets vragen, wat is er een leuk geschenk om te geven aan een 1 jarig meisje? wij hebben als iets maar de meter en peter vroegen me er naar. heb niet direct veel ideetjes en mijn man wil niet te veel speelgoed omdat ze er al veel heeft (volgens hem toch)
ik had gedacht aan een grote speelgoedkoffer van disney princess, heb dat eens zien staan en vond dat wel leuk
vind alles van disney princess wel tof maar misschien hebben jullie wel leuke ideetjes?

claudia, wat vervelend zeg dat je cyclus zo in de war is
zou er maar niet te veel mee inzitten, gewoon in de gaten houden dat het zo niet blijft
idd wel maar stom van je man om te zeggen, ik zou ook liever direct zwanger zijn dan de 'spanning' te hebben
t is zowiezo al spannend als je overtijd bent en een testje moet doen
tja mannen hé

groetjes

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 20:17
reb

idd mannen mannen mannen!! Soms weten ze toch niet goed wat ze zeggen hoor!!

M, ik weet niet of je dochterje graag op een fietsje zit (wij hebben er nu zo eentje dat we zelf nog kunnen duwen, en later kan ze dan trappen), boekjes om te 'lezen', een loopfietsje (of hoe noem je zoiets, ik hoop dat je mij begrijpt), popje dat je aan en uit kan kleden, muziekinstrumentjes... er is zoveel he!
Zo'n speelgoedkoffer ken ik eigenlijk niet, wat zit daar allemaal in mss?

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 13:53
M.

reb, Laurine heeft eigenlijk nog nooit alleen gezeten op een fietsje, wel bij ons op de fiets in de fietstoel
ik dacht dat ze nog te klein was hiervoor, aangezien ze nog niet kan rechtstaan of lopen?
in ieder geval, fietsjes genoeg hier
heb er vroeger eens eentje gekregen, dan zelf een ander model gekocht en een gekregen als geboortecadeau
die speelgoedkoffer is leeg hoor, t is gewoon een grote houten koffer waar je al het speelgoed kan instoppen en ook kan op zitten
ben ondertussen al eens gaan kijken naar de winkel en heb een lijstje gemaakt voor de familie, we zien dan wel wat ze krijgt

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 12:07
Claudia

hallo...

laurine gelukkig aan de betere hand!!!

hier nu flink ongesteld dus we weten weer waar we aan toe zijn en ik hoop zo erg dat mijn cyclus weer een normale lengte zal hebben deze keer..

lucas is eenkennig aan het worden.. aan de ene kant knuffelt hij me dood en aan de andere kant heeft hij ook wel eens een moment dat hij echt schreeuwt en er niets is wat hem troost... hij doet dat alleen bij mij en nooit bij de oma's maar goed die zijn ook de hele tijd alleen maar met hem bezig en ik moet tussendoor ook het huishouden etc doen en meestal zijn dat de momenten he...

o ja wij hebben een nieuwe kinderwagen mogen uitzoeken.. onze had de bekleding van de wandelwagen beschadigt en nu bleek na maanden wachten dat die kleur niet meer gemaakt werd en mochten we een nieuwe uitzoeken.. het mocht zelfs een ander merk zijn.. en voor het hele aankoopbedrag mochten we dus een nieuwe uitzoeken.. ik vond het wel jammer dat lucas niet naar mij toe kon zitten in de wandelwagen dus hebben we een wat duurder model uitgezocht waar hij zowel naar mij als naar voren kan zitten.. ben er echt wel blij mee!!!

groetjes!!!

[Laatst gewijzigd door Claudia - 08/06/2008 @ 12:10] - Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 10:30
reb

hey claudia welk merk heb je dan genomen?
een geluk bij een ongeluk zeg maar!!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 08:24
Claudia

hey reb ik heb nu een mutsy gekocht.. wij wilden perse een vierwieler en die zijn echt bijna niet meer te krijgen... en omdat we bij het bos wonen moesten er vier grote luchtbanden op zitten dus veel keus blijft er dan niet.. en maxi cosi viel voor mij af omdat die zo een rare schuimzitting heeft waar naar mijn mening het kindje nooit kan liggen of hij ligt met de benen omhoog...

hier is de ongesteldheid bijna weer weg en ik ben deze maand aan het temperaturen om te kijken of er wel een eisprong is.. gewoon voor de zekerheid want kan er toch niet veel mee he...

reb het gaat al snel he heb je al een flinke buik???

moet dadelijk naar de kaakchirurg want ze gaan die verdikking in mijn lip die ik heb sinds de bevalling binnenkort wegsnijden .. ben benieuwd hoe en wat..

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:02
M.

hoi allemaal,

terug wat tijd om langs te komen, er is weer niets op tv met die voetbal gans de tijd nu
denk niet te laat te gaan slapen, ben doodop, gepoetst, de was gedaan, boodschappen, verder gewerkt in de keuken, t was me weer t weekendje
t zal deugd doen ons weekje barcelona hoor
morgen nog werken en dan dinsdag op t gemak inpakken en woensdag zijn we weg joepieeee

claudia, hoe was bij de kaakchrirurg? wanneer moet je binnen ervoor?
ben je tevreden met de nieuwe buggy?

reb, hoe is met jou en de kleine

groetjes

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:24
Claudia

hey dames even snel.. nou ik ben meteen geholpen.. hadden ze ook kunnen aangeven.. had lucas zelfs bijme en tijdens de operatie hebben de artsen even op hem gelet.. al met al duurde dat maar een half uur maar toch.. ik heb nog steeds een blauwe lip en de zwelling begint af te nemen maar de hechtingen aan de binnenkant doen echt heel erg pijn.. heb dus ook echt geen zin om morgen te werken.. ach ja...

lucas komt trouwens nog steeds zo vroeg.. twee uur vroeger dan anders en dat al twee weken.. snap het niet want hij slipe al maanden dezelfde tijd.. zou hij een sprongetje hebben want daar heeft ie wel de leeftijd voor of zou het wat anders zijn???

m rustig aandoen!! en geniet ervan als ik niet meer lanbgskom voor jullie gaan!!

[Laatst gewijzigd door Claudia - 15/06/2008 @ 21:24] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >