Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/06/2008 @ 21:56 snuitje ![]() | Ann en zunizee succes ! |
| 10/06/2008 @ 08:52 ann | Hopelijk krijg je over een maandje k*tsneigingen van iets anders! ![]() |
| 10/06/2008 @ 16:18 ann | @lauie: bij de echo bleek ik twee weken minder ver te zijn dan ik dacht (6 weken ipv 8). Ik heb er helemaal geen logische verklaring voor, gyn ook niet. Ik had immers een positieve test op dag 30, dus kan mijn ei onmogelijk twee weken later geweest zijn he... 't Was effe flippen, maar nu probeer ik het positief te bekijken: er was immers net hartactie, en da's al veel waard he... Maar 't blijft dus even afwachten of we de 12 weken goed zullen doorstaan! |
| 13/06/2008 @ 10:02 Keun ![]() | hey ann ! is echt wel weer verschrikkelijk nieuws! ![]() Ik hoop enerzijds dat het vruchtje snel afzakt ![]() en dat je verder kan meid! ![]() |
| 13/06/2008 @ 14:33 lauie ![]() | Ann, wat vreselijk. Idd je voorgevoel klopte. Ik hoop voor je dat je toch nog een 2009 baby krijgt! lauie |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

in volle glorie toegekomen. Ik dacht dat ik ging teleurgesteld zijn maar ben echt blij en opgelucht. Ik heb voor het eerst sinds het stoppen met de pil een mooie cyclus van 31 dagen. En ik voel me beter dan ooit. En we vertrekken volgende week woensdag op reis en ik zag het eigenlijk niet zitten om zwanger op reis te gaan. Ik zou me véél teveel zorgen maken. Nu kunnen we er echt voor gaan en de groene periode valt in de verlofperiode. We gaan nu voor een maart-beebje!