Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/06/2008 @ 12:28 mies ![]() | nieuwe fotos op me profiel vandaag op cb geweest ej weegt 10 kilo en is 75,5 cm en jajaja nog steeds bortvoeding,,maar dat overdag nu lekker per rietje,,hihihi |
06/06/2008 @ 21:50 ![]() | oh ja we hebben babypoesjes ![]() fotos zie mijn weblog (link in mijn profiel) |
| 07/06/2008 @ 12:54 Heidi ![]() | De link van de boerderijvakantie http://www.domeinrietvelde.be/ Poester waar woon jij ergens want jij bent toch van West-vlaanderen als ik mij niet vergis? Groetjes Heidi |
| 09/06/2008 @ 15:14 sterretje ![]() | de panne is ook toppie hoor!! veeeel plezier... |
18/06/2008 @ 21:44 ![]() | weer terug van vakantie probeer later deze week nog eens langs te komen hoor! |
| 22/06/2008 @ 15:57 mies ![]() | nieuwe fotos op me profiel!! |
22/06/2008 @ 22:40 ![]() | Leuk Mies! en is EJ al jarig geweest? Ik kan t nl niet zien aan zijn banner. Maar zoja, van harte gefeliciteerd Everon Jamaido ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

)

).