< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » verhuis

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/05/2008 @ 08:38
petite princesse

Online Status
Goeiemorgen,

Ik ben nieuw op dit forum en verhuis binnenkort van Oost-Vlaanderen naar Hasselt. Ik ben dus een echte inwijkeling. De bedoeling is dat we stilaan aan kinderen beginnen denken, daarom wil ik graag een vraagje aan jullie voorleggen:
zouden jullie kiezen voor jullie vertrouwde gynaecoloog en omgeving (ziekenhuis, ouders in de buurt) op 1u15min rijden vanuit Hasselt of denken jullie dat het aan te raden is een gynaecoloog en een materniteit te kiezen dichterbij (mijn nieuwe) huis?

Dank je wel voor jullie reacties!
Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:51
Nona

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Princesse,

Ik ben vorig weekend verhuisd (weliswaar binnen dezelfde stad) en ja... ik blijf bij mij eigen gyn:) maar ik ben ook al redelijk ver in de zwangerschap e;d. Ik denk dta het heeeeel belangrijk is dat je je goed voelt bij je gyn/vroedvrouw. Kijk voor het gemak eens rond in je nieuwe stad, leg je oor te luisteren over gynaecologen bij vriendinnen... maar je vertrouwde gyn heb je dan nog achter de hand he:)

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 18:16
Gitte

Online Status Stuur bericht
Hallo,
Ikzelf ben van Hasselt en kan je zeggen dat er goede gynaeco's zijn in Hasselt!!! Ik ga bij Dr Vandecruys, zij is verbonden aan het Virga Jesse ziekenhuis.
Persoonlijk lijkt het me handig om in de buurt van gynaeco en ZH te zijn, moest er iets zijn dan ben je ook snel geholpen.
Ieder zijn keuze natuurlijk.
Alvast veel succes met de verhuis, en hopelijk volgt er snel een kleine kapoen!
Groetjes Gitte X

[Laatst gewijzigd door Gitte - 28/05/2008 @ 18:16] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 22:14
Ingrid

ik zou ook kiezen voor een gyn dicht bij huis. Moest er iets zijn, dan hebben ze jouw dossier direct bij de hand.

Vermoedelijke bevalling op 08/10/2008.
Al 48 weken en 1 dag zwanger (120.71% ver), nog 8 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 22:53
Emmeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben ook een 50tal minuten van mijn woonplaats verhuisd, en ben toch bij mijn oorspronkelijke gyne gebleven. En op het moment supreme, waren we er toch op een half uurtje, hihi De mijne gaat nu helaas op pensioen, moet dus toch een nieuwe gaan kiezen Maar dat wordt er wel eentje van in Tongeren, waar ik in principe maar 5 min vanaf woon.

Voordeel dat ik toen vond van toch bij mijn oude woonplaats te bevallen was dat mijn familie in de buurt woonde.

Groetjes!

[Laatst gewijzigd door Emmeke - 28/05/2008 @ 22:59] - Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 12:28
mini

hej! Ik zou een gyne in Hasselt kiezen, is toch gemakkelijk.. Je zal in de toekomst waarschijnlijk toch dicht bij je woonplaats willen bevallen en alle gyne's zijn aan ziekenhuizen in Hasselt verbonden. Dr Dupon is een goede, iets ouder maar wel sympathiek. Die is verbonden aan Virga Jesse ziekenhuis.
groeten, en succes met de verhuis!
mini

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]