< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/05/2008 @ 22:53
Romy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
vanmorgen echo gehad, inderdaad een miskraam.
zat nog wel wat vocht in m'n baarmoeder maar dat zal er wel snel uit zijn (hoop ik). Heb wel meer buikkrampen nu en ook bloed ik iets meer.
Mag gelukkig er wel weer meteen voor gaan en hoeft geen maandje te wachten dus dat is wel fijn.
Hopen dat ik weer snel aantel en dat alles dan wel goed blijft gaan.
Heb het er toch wel erg moeilijk mee.

Nou meiden tot snel!
Liefs Romy

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 10:42
Sannie

Hey meiden

Romy verdomme nee… ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. en ja het hartje kan gaan kloppen op 6 weken lieverd en zo niet dan stoot je lichaam het af, alles begint al te groeien van binnen dat gaat razend snel..ik had dit ook niet verwacht lieverd. Natuurlijk heb je het er moeilijk mee, dat is logisch want je gaat er meteen helemaal voor.
Dikke knuffels

Sorry dat ik er niet was, alles was even heel hectisch.. mijn mannetje is net vertrokken om een week in Zweden te vertoeven en dat was ook niet makkelijk, ben nooit alleen en vorig jaar voor het eerst alleen had ik het toen niet zo moeilijk, komt vast door de hormonen.

Ik zal verder even niks vertellen, de echo was goed iig die we hebben gehad. Ik laat het er nu bij vind het niet gepast tegenover jou Romy heb er echt de tarnen van in me ogen staan

Liefs San

[Laatst gewijzigd door Sannie - 10/05/2008 @ 10:43] - Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 20:05
Romy

Hey Sannie bedankt voor je lieve woorden!
Tuurlijk is het even een moeilijke tijd zeker omdat ik het niet aan zag komen was ervan overtuigd dat het goed zou gaan.
Hoop in ieder geval dat ik snel weer aantel maar als ik naar de andere keren kijk moet dat wel goedkomen. Zal er nu alleen niet meer zo makkelijk vanuit gaan dat het wel goed blijft gaan denk zelfs dat ik de eerste weken in behoorlijke angst door zal brengen.
Duim maar met me mee dat ik over een maandje (of iets meer) jullie gewoon goed nieuws kan komen brengen.

Wil wel graag alles over je echo horen hè? want ondanks dat ik nu een beetje verdrietig ben, ben ik wel dolgelukkig dat bij jou nu alles helemaal goed zit!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 08:44
Sannie

Hey meiden

Romy hoe is het nu met je, kan je nog wel een klein beetje genieten van het weer met je hubby en kids, vind het nog steeds erg rot en baal ervan hoor... Denk er niet teveel aan terug dat maakt het alleen maar moeilijker om te verwerken..heel veel knuffies!!

Net hoe is het met jou? je gaat hard hoor..haha ikke ook net zo hard.

De echo was super iig, we konden alles heel mooi zien en het hartje tikte erg goed. vandaag ga ik ff bloedprikken voor de gangbare tests en voor een nekplooi meting.

Daarna lekker genietn van het weer, heb een zwembad gekocht maar zie net dat er een paar druppels regen vallen haha komst vast goed, het zou lekker warm worden

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:59
Romy

Fijn dat alles zo goed was! Zal een hele geruststelling zijn geweest.
Jullie hebben het dan ook wel ontzettend hard verdiend!!

Ik geniet zeker van het lekkere weertje.
Het gaat al een heel stuk beter met me, natuurlijk ben ik nog steeds wel verdrietig maar heb inmiddels weer goed hoop dat het snel goed komt.
We gaan in ieder geval ook hard ons best doen en iedereen zegt nu tegen me dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent dus kom maar op!
Ik ben sinds gister begonnen met tarwekiemolie dat schijnt te kunnen helpen bij een goede innesteling en je schijnt er ook een mooie huid van te krijgen dus dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk.

San is het nog gelukt met het zwembad of heb je er meteen water bijgekregen?
Wij zijn vanmiddag even naar de stad geweest en het regende echt hard onderweg naar huis.

Net hoe is het met jou?? En Demi, heeft ze al lekker in het water gespeeld?

Liefs Romy

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:26
Sannie

Hey meiden

Romy regen??? Ik heb echt 3 spetters gehad op me raam daarna brak de zon door en was het echt bloedheet, het bleef steken hier op 28 graden in de schaduw en dat aan de kust, geen regen gehad dus hier en tot nu toe nog steeds niet eigenlijk, maar vanavond…iew er komt een hoop narigheid aan.
Me bad is vol nu en het water uit de kraan is gewoon rond de 22 á 23 graden niet te geloven, helemaal super. Heb er meteen ff ingezeten maar toen was hij nog niet vol, nu kan ik niet meer zitten want dan krijg ik geen adem meer haha hij is te hoog om te zitten.
Na een miskraam ben je idd meer vruchtbaar, maar volgens mij hebben jullie dat niet echt nodig..die tarwekiemolie heb ik ook gebruikt, zoals wel meerdere dingen, maar heb me er toen maar eens bij neergelegd dat het gewoon niet zou lukken bij ons, en die laatste gedachte was achteraf gezien ook de beste want ik kan het ook niet zelf, zonder hulp lukt het gewoon niet, wie weet na de bevalling wel.

Net hoe is het met jou?? Jullie 27 mei een echo, ik weer 26 mei whiehie, ik ben dan 12 weken en 3 dagen. Deze echo is voor de nekplooi meting, erg spannend dus, maar het zal wel goed zijn denk ik allemaal. Hoe is het met Demi?

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:44
Net

hoi hoi,

Hier is het ook op wat spetters na gewoon droog gebleven

Romy wat fijn dat het wat beter gaat en ja dat verdriet hou je vast nog ff en straks als je weer zwanger bent heb je ook vast weer die angst.

San ja ik 27 mei de 20 weken echo, jij doet dus de nekplooimeing, hebben wij niet gedaan om dat ik daar zo veel wisselende berichten over heb gehoord. Dan hadden ze een negatieve uitslag en bleek er later helemaal niets aan de hand te zijn. Wij hebben gekozen voor een zorgeloze zwangerschap en we zien wel als het er is!

hier alles super zit goed in mijn vel en heb weer energie, Demi gaat ook prima heeft heerlijk genoten van het super weer. heledagen buiten en veel in het badje.

Groetjes Net

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 18:10
Romy

Hey meiden hoe is het??

Hier gaat alles prima zit optimistisch in waarschijnlijk (hopelijk) de vruchtbare dagen maar dat is natuurlijk altijd afwachten wanneer die zijn na een miskraam.
Waarschijnlijk wel want ik merk dat het allemaal wat gevoeliger word en dat heb ik altijd rond mijn eisprong.
Ik hoop dat ik m nog steeds zo goed voel als voordat ik zwanger werd want dan is het natuurlijk makkelijk, normaal krijg ik dan echt enorm buikpijn en dan weet ik dat na 15 dagen precies mijn ongi komt (of hopelijk niet).
Dus duim maar hard met me mee dat ik straks gewoon weer gezellig met jullie kan meekletsen over het zwanger zijn.
Ik weet alleen nu wel zeker dat ik het voor de rest in onze omgeving niet meteen vertel als ik zwanger ben, maar jullie natuurlijk wel!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 21:27
Net

hoi hoi,

Lekker optimistisch blijven hoor Romy, dan hou je je zelf ook lekkerder op de been.
Mijn duimen draaien zeker voor je!!!

San hoe is het meid? heb je nog ergens last van?

Hier alles goed gisteren naar de vk geweest en alles was goed. Gisteren avond heeft ook Corno(mijn man) de kleine voelen schoppen dit is een pittige kleine voel hem al 3 weken en goed ook dus dit beloofd wat.

volgende week dinsdag de echo kijk er echt naat uit om die kleine weer ff te zien spartelen. Demi gaat natuurlijk ook mee!!

Nou groetjes

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:29
Sannie

Hey meiden

Ohh Romy wat klinkt je weer lekker positief!!!.
Wij hebben het ook niemand verteld hoor, alleen na de eerste echo van 6 weken nadat we het hartje hebben zien kloppen hebben we het beste vrienden en vaders en moeder verteld.
Na de tweede echo van bijna 10 weken hebben we het meer mensen verteld en als we maandag de echo van 12,5 week hebben gehad mag iederene het van ons weten. Het komt goed bij je dat voel ik!

Net gelukkig alles nog goed, dat gata lekker bij jou, sjonge wat gaat de tijd snel zeg, weet ngo dat je het net zei, maja dat heb ik zelf ook.
Wat heerlijk dat je de kleine al voelt en dat je man hem/haar ook voelt nu, lijkt me geweldig!!

Hier gaat het niet zo fijn. Ik heb SI Dystonie dat is een stoornis in de spanning van de spier. Ik had soms rechts wat steken in me onderrug net onder die 2 botjes die uitsteken en dat trok helemaal naar me bovenbeen toe. Dit werd met de dagen erger. Soms als ik het huis had gezogen en gestoft was ik kapot en kon ik niet eens meer bukken. Ik ben er maandag maar mee naar de huisarts gegaan want de pijn werd erger. Gisteren direct bij de manuele therapeut geweest en die merkte dat het probleem niet rechts maar links zat. Mijn linkerkant zat ene soort van op slot en daardoor ging ik de rechterkant over belasten. Alles heeft hij nu los gemaakt en hij heeft me gekraakt..erg pijnlijk allemaal Ik ben gisteren van me werk weggegaan want ik werd moe van het staan en dat doet erg pijn. Ik doe nu 2 of 3x per dag oefeningen die ik mee kreeg en volgende week dinsdag mag ik weer naar de therapeut en die gaat dan kijken of er vooruitgang is. Maar voor de rest gaat het prima haha bijna niet meer misselijk enzo al was ik dat ook niet erg... Maandag de nekplooi meting ieuw ben reuze benieuwd hoe ons kleintje eruit ziet, vind het nog steeds heel erg raar dat ik zwanger ben en dat er wat groeit in me

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 10:32
Sannie

Hey meiden

Hier alles goed
Gisteren de nekplooi meting gehad en alles zag er perfect uit. een kans van 1 op 17500 dus eigenlijk een kans van 1 op niks. En we hebben ons kleintje gezien, hij lag er heelrijk rustig bij en lag lekker te snurken..ze ging hem een paar keer wakker wiebelen haha dat vond hij niet zo leuk, maar ging weer heerlijk liggen daarna. Alles zag er perfect uit en hij ligt een paar dagen voor op schema dus ook perfect. En we hebben het hartje gehoord..helemaal fantastisch

Hoe is het met jullie meiden??

Net veel plezier vandaag met de 20 weken echo!!!

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:07
Romy

Hey San, wat fijn dat het allemaal goed was.
En lekker de 12 weken door, dan kun je nu toch wat beter genioeten hè??

Net hoe was de echo?? Alles goed met demi??

Hier gaat alles hartsikke goed.
Druk weekje nu want mijn schoonbroer gaat vrijdag trouwen.
Vanmiddag nog kleren kopen voor Paul (ik heb gelukkig al).
Verders goed geklust hier en het lijkt er stiekem toch al een beetje op dat het zijn vruchten af werpt....
Ben ontzettend misselijk sinds een paar dagen en heb ook weer lichte buikpijn.
Ook heb ik 's avonds weer een buikje en dat had ik vorige week nog niet.
Wel raar want ik heb al meer dan 5 dagen knalpositieve ovulatietesten heb op meerdere forums gelezen dat ze ook positief uit kunnen slaan bij een eventuele zwangerschap.
Dus het word erg spannend volgende week hoop zo erg dat het weer raak is!!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:36
Sannie

Hey meiden

Romy pin je niet teveel vast op die ovulatietesten... ik wil je niet de grond in duwen maar bij mij waren ze ook vaak positief en dat terwijl ik geen eens een eisprong heb
Als je goed geklust heb zou ik het daar lekker bij laten, je eigen gevoel zegt vaak wel genoeg.. ik hoop van ganse harte dat het weer gelukt is en goed blijft gaan hoor
Dat buikje haha dat ken ik..die had ik iedere maand na me eisprong..mijn eisprong werd alleen opgewekt met zwangerschaps hormoon dus wie weet!!!

Heel veel plezier bij de trouwerij van je zwager!!!

Net hoe was de echo??? En hoe is het met Demi..vond ze het mooi?

Liefs

Sandra

[Laatst gewijzigd door Sannie - 28/05/2008 @ 09:38] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 10:59
Net

hoi hoi,

Nou de echo was helemaal geweldig hoor meiden en we weten wat het gaat worden maar dat houden we lekker nog voor ons zelf.

We zijn van het weekend naar Julianatoren geweest en Demi heeft zich daar echt prima vermaakt. We moeten alleen nog bijkomen pffffffffff.

Romy pin je inderdaad niet te veel vast op die ovutesten hoor net als wat san zegt ze geven soms gewoon maar wat aan, Maar het zou kunnen hoor dat je zwanger bent want met Demi had ik dat toen ook positieve ovutesten toen ik al zwanger was van haar. Meid we duimen in iedergeval voor je!!!

San wat fijn dat alles goed was en zeker heerlijk dat je over de 12 weken ben geniet er nu maar lekker van want voor je het weet heb je het alweer in je handen.

Nou ga snel nog ff wat doen voordat ik Demi weer opmoet halen van de psz.

Doei doei

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 08:54
Romy

Hey meiden!

Goed weekend gehad allemaal??
Wij wel enorm druk maar erg gezellig.
Vrijdag eerst de bruiloft gehad van mijn schoonbroer, gelukkig was het droog gebleven want het zag er 's morgens erg somber uit.
Feest was ook super maar was daarna helemaal kapot haha.

Gister hebben paul & zijn broer meegedaan aan ter land ter zee & in de lucht, tobbedansen Ik heb me dood gelachen dat was dit keer op centerparcs waar we vlakbij wonen dus lekker dicht bij!
Het was de eerste keer en we dachten echt dat de boot meteen zou zinken maar nee hoor ze konden zo naar de kant peddelen hij is nog helemaal heel!
Ze hebben wel de originaliteitsprijs gewonnen met hun discoballenboot.
Dus houd 30 augustus je t.v. in de gaten want dan word het uitgezonden!

Verder zit ik enorm in spanning er vanuit gaande dat ik de 4e mijn NOD zou hebben... (weet dit niet zeker want heb mijn eisprong niet duidelijk op 1 dag gevoeld maar een paar dagen buikpijn gehad)
Gister inderdaad nog een ovulatietest gedaan want die had ik nog over en was toch wel benieuwd wat hij nu aan gaf en nu was hij nog duidelijker positief?! het controlestreepje was licht van kleur en de test streep donkerpaars. Zo donker zijn mijn zwangerschaps testen zelfs nog nooit geweest.
Weet nu wel dat ik geen ovulatietesten meer koop om zwanger te raken als ze zo lang positief zijn volgens dat ding ben ik 2 weken lang vruchtbaar haha.

Voel verder niet zo veel wat kan duiden op een eventuele zwangerschap dus ben er bang voor.
Wel af en toe wat misselijk en nu begin ik een beetje buikpijn te krijgen maar dat kan natuurlijk ook een opkomende ongi zijn.
Normaal heb ik dat niet maar nu natuurlijk die miskraam gehad dus kan het denk ik wel anders zijn.
Heb ook geen zere borsten terwijl ik die wel altijd heb bij een zwangerschap maar ook bij een opkomende ongi.
Ach ja we wachten gewoon in spanning af zolang er geen ongi komt.....
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Romy

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 08:13
Romy

Hey meiden ik ga er trouwens vanuit dat mijn NOD rond de 7e ligt want kreeg de buikpijn van mijn vermoedelijke eisprong ook rond 4 dagen later dan normaal.
In ieder geval nog geen ongi hier maar wel een paar dagen alsof ik het zou gaan worden, maar dat heb ik bij mijn zwangerschappen ook allemaal gehad.
Als het echt van de ongi zou zijn zou het er denk ik al geweest zijn.
Zou wel leuk zijn want mijn uitgerekende datum zou dan 14 februari worden.

Ik word gek van dat wachten....
Romy

[Laatst gewijzigd door Romy - 04/06/2008 @ 08:15] - Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 21:47
Romy

Hier nog steeds in spanning meiden nog geen ongi te bekennen ga maandag testen want paul is ervan overtuigd dat hij dan positief gaat zijn.
Mijn borsten doen inmiddels sinds 2 dagen ook weer ontzettend pijn en ze zijn weer aan het groeien (altijd mooi meegenomen haha).
En blijft die lichte buikpijn houden en met vlagen misselijk zijn.

Maandag horen jullie meer!
Fijn weekend!!

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 17:07
Romy

Vanmorgen een testje gedaan maar helaas toch negatief.

Heb het er nog met de dokter over gehad en waarschijnlijk heb ik bij die laatste positieve ovulatietest mijn eisprong dus gehad.
Deed er namelijk gister nog 1 en daar was bijna geen 2e lijntje op te bekennen.
Tja.... en dan is het nog veel te vroeg om te testen want dat was 1 juni dus kan ik pas rond de 16e testen of zo.

Ook vanmorgen een stippeltje rood bloed met een sliertje slijm lichtbruin (sorry) verder niks dacht dat de ongi door ging komen dus een tampon in gedaan en helemaal niks tot nu toe, normaal zet het meteen door.
Weet even niet meer wat ik ervan moet denken....

Zijn jullie ook allemaal lekker van het zonnetje aan het genieten??

Liefs Romy

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 12:51
Sannie

Hey meiden

Net ahhh toe mogen wij het ook niet weten..ik ben heeeeel erg nieuwsgierig haha. Ik ben blij dat alles goed was en jullie weer ene hele mooie echo hebben gehad!!

Romy bah zeg..denk je er te zijn nu dit weer..een lange cyclus… Maar mocht je echt maandag je eisprong hebben gehad (wel geklust???) en je gisteren wat rood slijm bloed had dan kan dat best ene innesteling zijn, we zitten immers al op dag 10 vandaag!!! Mijn duimpjes draaien hoor moppie

Sorry dat ik er even niet was, was best druk ondanks dat ik tuis zit haha.
Met me rug gaat het beter ik blijft volgende week nog thuis en de week erop ga ik rustig beginnen. Ik neem het werk van me chef over en zie wel hoe het gaat…kan best zijn dat ik de pijn die ik nu heb de rest van de zwangerschap hou, maar dan hoor je me niet klagen, ik kan alweer heel veel, maar niet alles op 1 dag. Verder gaat het goed, alweer bijna 15 weken en vrijdag controle, we gaan dan meteen vragen of we volgende week ene echo kunnen krijgen, gewoon zomaar we zijn erg benieuwd..tot 20 weken is nog zo ver hihi

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 18:11
Romy

Hier lijkt het er toch op dat de ongi doorkomt begin nu toch meer bloed te verliezen helaas...op naar de volgende ronde!!
Kan nu in ieder geval morgen wel naar de dokter voor medicijnen voor hooikoorts.
Hoop dat mijn volgende cyclus weer wat duidelijker is & korter natuurlijk haha.

Liefs Romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >