Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2008 @ 21:48 Saskia | hallo allemaal, Ik ben hier nog eens? Sorry dat ik niet altijd reageer, ik kom wel regelmatig eens kijken maar heb dan dikwijls niet de tijd om een woordje te typen. Maar nu ik even de kans heb wil ik reageren op vlokje. Ik had al eens eerder bericht gegeven dat mijn 2 zoontjes ook bij het klavertje naar de kribbe gegaan zijn en dat ik het daar reuze goed vond. Ik ben echt blij dat je daar een plaatsje hebt en als ik van jou was zou ik zeker niet twijfelen met die onthaalmoeder. In het klavertje niks dan voordelen. Je moet er betalen naargelang je loon (je kan dit ook nareken op de site van kind en gezin). Het beste schrijf je je kindje voltijds in en wanneer je uiteindelijk toch beslist om het kindje een dagje minder te laten gaan is dat geen probleem (heb ik ook gedaan met de jongste, ik heb hem voltijds ingeschreven maar hij is nooit de woensdag geweest omdat ik thuis ben die dag maar als het eens nodig was kon ik altijd op hen terug vallen). Of wanneer je nu toevallig een dagje thuis bent en je kindje niet naar de kribbe wil doen is dit ook geen probleem, gewoon melden voor 9u 's morgens en dat is in orde.Je krijgt een fiscaal attest voor de aftrek van de belastingen. Dan bij een onthaalmoeder daar betaal je waarschijnlijk een vast bedrag (ik vermoed veel meer) . En ook heb je bij een onthaalmoeder zeker de kans niet van zomaar een dagje af te bellen of hij wordt je aangerekend. En ook heb je in het klavertje mooie uren van 7 tot 18.30 dacht ik. NIET TWIJFELEN, BIJ HET KLAVERTJE NIETS DAN VOORDELEN |
| 24/05/2008 @ 10:29 Karolien | Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum, maar mag ik eventjes een vraagje komen stellen? Aangezien jullie allemaal van rond Leuven zijn, weet er iemand misschien wel een zaaltje waar we onze babyborrel kunnen doen. Tot nu toe heeft de zoektocht naar een zaaltje aan schappelijke prijs nog niet veel opgeleverd. Het is de bedoeling om zelf voor broodjes en taart te zorgen, geen traiteur of zo. Omdat we allebei niet van Leuven zijn, weten we ook niet waar er parochiezaaltjes of voetbalkantines :-) te huur zijn. Ons baby'tje komt eraan rond 15 september, en ik begin nu toch wel serieus in actie te schieten om alles in orde te brengen. We hebben ook een afspraak voor de geboortelijst bij de Kinderplaneet. Alvast bedankt als iemand een tip heeft, groetjes Karolien |
| 24/05/2008 @ 21:26 Marijke ![]() | @ Petra: hier de site: http://www.geboortehuisisis.be En hieronder het adres: Geboortehuis Isis Tiensebaan 105 3300 Goetsenhoven Echt een aanrader: Annemie is echt SUPER!!! De kostprijs: ik dacht iets van een 23 euro per consultatie, cash te betalen, en je krijgt ALLES terug van het ziekenfonds. Ivm de creches: Vince gaat naar een mini-creche, wij betalen 15 euro per halve dag, en als hij ziek is moet die dag ook betaald worden. Wij zijn echt super tevreden van de creche, buiten het feit dat ze nu ff hun erkenning kwijt zijn, maar voor de rest is hij daar SUPERgoed verzorgd, ze zijn heel flexibel in uren van opvang (wat soms wel nodig is bij ons). Ik weet niet wat hij nu heeft, hij gaat nu tijdelijk bij een OM hier vlakbij, maar hij weent er de hele tijd. Ik vind het zo erg voor die mevrouw want het echt een lieve. Ik weet niet wat hij aan de hand heeft. Groetjes Marijke |
| 25/05/2008 @ 08:25 Saskia | Inderdaad Jarike daar heb je gelijk in van die om's. Degene die onder toezicht van kind en gezin staan die zullen ook hun prijzen hebben naar gelang het inkomen. Maar om zijn toch minder flexibel dan zo een kribbe. Zoals hier ook vermeld wordt dat wanneer je kindje eens afwezig is je dat bedrag moet betalen voor die dag wanneer je geen doktersbriefje kan voorleggen. Mijn zus haar kindjes zijn in een zelfstandige kribbe geweest en zij moest ook 21 euro betalen+ pampers zelf menemen het enige wat daarin zat was opvang, middag eten, en 4uurtje. In het klavertje, kribbe onder toezicht van kind en gezin krijgen de kindjes 's morgens een boterham (voor degene die er vroeg zijn), middagmaal, 4uurtje en voor de kindjes die lang daar bleven die krijgen nog een koekje. Ik vond het er allesinds reuze |
| 28/05/2008 @ 21:24 Saskia | hey Kristien, Ik ben het de mama van Jarno, die ook bij Wout in de klas zit. Ik heb het daarstraks horen zeggen en ze zitten momenteel met 26 kindjes in de klas. En ja de wafels die zijn goed hé maar van wie ze zijn dat weet ik niet er hangt geen kaartje aan en Jarno kon mij niet antwoorden. Deze week dan verjaart Maarten nog op 01.06, hij wordt dan 3 jaar. En het was omdat de papa vroeg met hoeveel kindjes ze waren dat ik het gehood had. Jarno diene heeft gekeken naar het schoolbal. Hij wou niet meedoen maar omdat hij 2 weken niet naar school geweest was heb ik hem zeker niet gedwongen. Maar van op de zijlijn vond hij het wel superleuk. groetjes |
| 28/05/2008 @ 22:13 peggy ![]() | Hoi iedereen, Kristien : Ivm Mia, wel zij is gisteren haar laatste half dagje naar school geweest en is terug vertrokken naar Amerika. Dinsdagmorgen was haar moeder foto's aan het nemen van haar met Juf kristel en ik kwam toen net aan en de mama vertelde het dan aan mij en nadien waren juf marijke en kristel er ook over bezig. Kvind dat nu wel raar dat ik die mensen niet meer ga zien want die woonde hier om de hoek en mia en keana kende mekaar supergoed , ah ja ze kwamen mekaar buiten het school keivaak tegen. Maar ja ze waren van The states dus eens moet je terug eh! Die papa van Mia moest hier tijdelijk werken. Keana deed vlot mee op het schoolfeest maar was wel moe en dat zie je goed op het filmpje allé ik als moeder zie dat zeker! http://s125.photobucket.com/albums/p71/peggy210275/?action=view& Hier volgt filmpje :) Voor de rest is alles hier prima, NIemand heeft nog koorts dus dat is weer achter de rug :) Kristien heb je proberen bellen! Saskia jou heb ik vanmorgen nog gezien hihi en mmm idd de wafels waren lekker. Kwamen van Brittje die haar mama is mijn oude bazin geweest hehehe wat een toeval toch allemaal. Liesbeth heb je terug een dagje verlof genomen? Kan deugd doen eh!! En zo na een week verlof moeten terug gaan werken pffff kl*te toch!! Leentje : Wat goed dat het nog steeds een meisje is want het kan toch keren eh! Ik heb ook een 3d gehad zowel met Keana als Liam maar wij reden daarvoor naar Helmond Nederland en die prijzen zijn daar 85 euro maar bijna sessie van 1.5 uur en je krijgt veel foto's mee op cdrom en ook zes afgedrukte en alles staat dan ook op dvd met uitleg enz(je hoord je eigen zelfs praten hihi) Allé kga nog wat tv loeren en dan slapen, Morgen finale van mijn restaurant ben eens benieuwd !! Kijken jullie daar naar?? Leuven is mijn favoriet maar de meisjes van Hasselt winnen volgens mij wel. Groetjes en knuffels aaan iedereen, |
| 29/05/2008 @ 08:10 Liesbet ![]() | hoi iedereen, peggy, hier een grote Hasselt-fan. Waarom weet ik niet want wa wachten tot de camera's weg zijn om ergens te gaan eten. Gewoon op mijn gevoel af |
| 29/05/2008 @ 10:34 | Hey dames, Ik kijk ook naar 'Mijn restaurant'. Ik hoop ergens dat Leuven wint, maar ik gun het Hasselt ook hoor. Gisteren telefoon gekregen van de onthaalmoeder dat ze helaas geen plaats heeft, want één van de mama's die daar al een kindje heeft, is zwanger. Jammer, maar dan is voor mij wel direct de knoop doorgehakt, ons beebje zal naar 't Klavertje gaan! Zal misschien nog wel een maandje ouderschapsverlof moeten nemen, wat ze mij hier op het werk niet in dank gaan afnemen, maar ja... Gisteren ben ik naar de arbeidsgeneesheer moeten gaan. Zo belachelijk als het groot is vind ik, zeker als je enkel beeldschermwerk doet, maar blijkbaar is dat het beleid van ons bedrijf. Ben eerst verloren gelopen in Brussel, om dan 5 minuten bij de arbeidsgeneesheer te zitten. "Alles goed? Ja hoor, alles prima. OK, dan ben je geschikt om je functie verder uit te voeren." Dat was het dus ![]() Mijn ventje gaat normaal gezien heel het weekend werken, dus ik kan evt. ook wel afspreken. Groetjes, Katrien |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

goeiemorgen allemaal,
hij was er echt niet gerust in. morgen echo we zien wel.
ook laten dopen.
juist ons elientje van gezicht. jammer gene foto maar we hebben het wel kunnen filmen.voor de rest is alles dik in orde.
en we moeten zelfs de bijkomende zetels niet betalen omdat het over een stockmodel gaat