< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/05/2008 @ 08:54
babietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo kom vlug eens piepen.

Ik kan echt niet meer volgen hier, ik moet 3 bladen bijlezen. Ik moet echt vaker langskomen maar vind gewoon de tijd niet en als ik dan elke keer 2 of 3 bladen moet bijlezen das echt ni te doen. Ik vind het zo erg maja het is hier enorm druk. Gisteren meosten we naar een vrijgezellenfeestje. Alle het was redelijk rustig, eerst iets gaan eten en daarna nog iets gaan drinken. We waren met 11 om iets te eten waarvan er 6 waren die zwanger zijn. Ja er worden tegenwoordig veel kindjes gemaakt. Volgende week vrijdag gaat schoonvader op pensioen, dus dan moeten we ook weer naar een feestje, we moeten wel helpen tappen dus dat wordt uitgaan tot in de vroege uurtjes en zaterdag mag ik dan naar de bbq van diegene waarvan we gisteren mee op stap zijn geweest. Das vanaf 16 u dus zondag gaat men kaarsje volledig uitzijn. En een weekend dient dan om uit te rusten. En dan komt de bouw er nog eens bij dus ge leest enorm druk hier. Gisteren zijn we ook begonnen aan het gelijkvloers dus de kelder is af. We zitten terug boven de grond. En dan moeten we ook nog eens gaan werken en het huishouden hier doen. maja het zal zo overal wel zijn zeker.

Ann, amai een angine en dat allemaal terwijl je moet blokken. Ik zou het niet meer kunnen hoor zo blokken, chapeau! Ik zal volgende week keihard duimen tijdens het examen. maar je zal dat wel goed doen, daar twijfel ik niet aan.

Kathy, oei een allergie. En wat een toestanden allemaal van die datum. ik moet ook bekennen dat ik niet altijd naar de datum kijk. Wel van yoghurt enzo maar spagettisaus of koeken ofzo kijk ik niet.

Mekkie, amai dat geloof ik dat je trots bent.

Kelly, Jeuj een kerstekindje. Men man is er ook eentje. Proficiat he. Toch langer zwanger dan je dacht. Wel fijn dat je vroedvrouw een vroegere afspraak heeft kunnen regelen. Nu zijt ge toch gerust.

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:15
M.

hoi allemaal,

vandaag waren de patatjes een groot succes, alles flink opgegeten en daarna als beloning een paar lekkere frietjes gekregen hopelijk blijft ze t volhouden
in de creche is er nu wel weer iets anders, gisteren heeft ze van gans de dag amper een uur geslapen en de dag ervoor niets willen slapen in de voormiddag
ze zal beginnen haar weg zoeken met minder slaapuurtjes zeker?
hoe pakten jullie dat aan? proberen wat dezelfde routine te houden en zien wat ze doet of gewoon een nieuwe ritme insteken en ze laten slapen als ze moe is?
straks gaan we naar een paar speelgoedwinkels eens gaan zien voor een schommel te kopen voor Laurine haar verjaardag
voordeel dat ze nu nog zo klein is, we kunnen ze meenemen en ze weet niet eens dat het voor haar is
hoe is t hier met iedereen?

vannie, weer al je centjes gaan uitgeven? hihi, je ventje denkt er soms ook t zijne van zeker of geeft hij ze ook graag uit
hier is t soms ook moeilijk om mezelf te bedwingen hoor, daarom probeer ik niet al te vaak te gaan winkelen
t zal weer wat worden als t terug solden zijn deze zomer denk ik...
thx voor de kooktip maar die zal voor wat later zijn, de enige interesse dat Laurine nu zou hebben is voor alles in haar mond te steken dus t zou geen echt grote hulp zijn

kellytje, supernieuws hé meid! je bent nogal opgelucht zeker?
nu kan je echt gaan beginnen geniet ervan

ann, voel je je al wat beter? hoop dat je er weer door bent
nu nog even wachten tot jij naar de gyn mag en met even goed nieuws kunt komen als Kellytje
en je moet dan zeker ook je echo op t profiel zetten hoor

mekkie, hoe is vandaag met de rug? al wat minder pijn?

babietje, t is er daar precies geen stoppen aan bij jullie met de drukte zeg
je zal ook blij zijn als t verlof is zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 20:58

Babietje ik kan het me voorstellen hoor dat het enorm druk is met 2 kindjes en dan nog alle sociale verplichtingen. Hier is het ook zo ontzettend druk momenteel. Soms iets te hoor...

M, hoeveel slaapjes doet Laurine nog?
Sophie ging rond de 8 maanden over van 3 op 2 en rond 1 jaar was het een tijdje zoeken totdat ze overging naar 1. Dat was echt wel een tijdje warrig, soms 1 slaapje soms alleen s morgens soms alleen smiddags (maar als ze alleen in de ochtend sliep was het daarna eigenlijk te lang tot de avond). Ik zou gewoon kijken wat Laurine het liefste wil en daar op aanpassen. Het kan even duren maar t komt vanzelf goed hoor!

helaas nog altijd veel pijn Maar ja komt wel goed.

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 11:46
Ann

@M. Mijn angine is helemaal weg denk ik, de antibiotica doet goed zijn werk. Maar sinds vandaag is de vermoeidheid precies als een blok op me gevallen. Ik moet mijn best doen om niet bovenop mijn cursus in slaap te vallen... Ik ben nochtans deze morgen speciaal nog een uurtje terug gaan liggen omdat ik na het ontbijt niet echt denderend voelde, maar 't heeft niet veel geholpen. Ik had gehoopt dat de kwaaltjes nog een weekje zouden uitblijven, maar ja, niets aan te doen he... Nog een weekje afzien, en dan mag het allemaal. Misselijk, moe, kan me niet schelen, laat maar komen. Maar eerst toch liefst even dat examen afleggen hoor!

Oei, nog steeds veel pijn? Hoe was de pasbeurt? Emotioneel of viel het nogal mee? Ik heb destijds ook mijn beste vriendin meegenomen, ik vond dat super!!!

@Babietje: amai, klinkt inderdaad heeeeel druk allemaal. Hoe doe je het?

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:39

Ow wat een mooie foto Kelly op je ava

Ann fijn dat het beter gaat

Sophie ligt nog steeds te zingen. Daarnet ging ik kijken ze sprong bijna tegen het plafond, en maar stampen en dansen in bed. Maar slapen?!?!?
Njah ze wordt vanzelf wel een xtje moe he...

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:23
Kellytje

Goedemorgen meiden,

Wat een erbarmelijk weertje he... pffff

Maar Ann, misschien wel ideaal om te studeren, niet? Ik had het vroeger altijd moeilijker als het goed weer was want dan had ik meer zin in andere dingen
Hoe vlot het ondertussen? Lukt het een beetje om je gedachten erbij te houden?
Nog een weekje meid en dan kan jij ons ook fantastisch nieuws komen melden!!!

Babietje, en is het weekend wat meegevallen? We begrijpen het wel hoor dat je niet zoveel kan langs komen! Ik moet eerlijk zeggen dat moest ik niet op het werk eens komen piepen, dat je van mij ook veel minder zou horen want thuis komt het er meestal toch niet van!

M., bij ons is het met Leroy eigenlijk wat vanzelf gekomen dat hij minder ging slapen. We legden hem gewoon te slapen wanneer het nodig was en op den duur merkte je dat hij het steeds kon volhouden tot na het eten 's middags.
Nu doet hij telkens nog een goede dut in de namiddag hoor! Soms wel 3u!!! Maar als ze het nodig hebben hebben ze het nodig he!
En, hebben jullie een mooie schommel gevonden voor Laurine?

Mekkie, wat erg dat je zoveel pijn hebt meid! Ik moet zeggen dat ik een grote bewondering voor je heb! Want op die manier nog voor een kleintje zorgen is niet makkelijk. Ik heb nu gewoon die pijn van die hernia en ik heb het al zo moeilijk. En ik weet dan nog dat dit zal overgaan... Echt meid, zoals ze hier zeggen "chapeau"!
Het lijkt me wel dat de pijn de laatste tijd precies erger is bij je?
En is Sophie toch nog snel in slaap gevallen gisteren?

Vannie, hoe is het met jou?

Hier gaat het goed ondertussen. De meeste ongerustheid is weg, al kijk ik wel nog met een bang hartje uit naar de echo van volgende week... Ik denk dat die angst er toch altijd wel wat gaat blijven inzitten. Maar over het algemeen denk ik positief.
Ben zelfs al begonnen in m'n zwangerschapsdagboek, iets wat ik eerst niet durfde!
En ik lig ook al wakker van het denken over de naam haha Gek he!
Ik denk dat het deze keer niet zo makkelijk gaat worden!

Ik zal maar eens beginnen werken want heb nog steeds halve dagen gekregen van de dokter!

Groetjes
Kelly

[Laatst gewijzigd door Kellytje - 26/05/2008 @ 09:24] - Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:12
Ann

@Kelly: inderdaad goed studeer weertje vandaag. Maar de moreel is er niet... Ben moe en mottig en heb echt geen zin meer. Maar 't is maar vier dagen meer he. Nog even doorbijten...

Ik heb meteen nog een last minute weekendje geboekt voor na het examen, om te ontspannen en mijn gedachten te verzetten. We gaan naar Vennenbos (Landal). Vorig jaar zijn we er ook geweest en we vonden het erg leuk. Jammer genoeg maar twee dagen, want we kunnen geen verlof meer nemen, maar het zal er niet minder leuk om zijn. Niet teveel proberen meenemen (nemen we ons elke keer voor en toch zit ons autootje dan afgeladen vol). Het zal ook mijn gedachten afleiden van de echo die eraan komt he. Al begin ik er echt wel wat meer in te vertrouwen dat het goedkomt. Mijn ventje vroeg of ik nog geen zwangerschapsdagboek had, en ik krijg erg veel zin om er eentje aan te schaffen. Ben nog wat aan het twijfelen of ik de echo nog zou afwachten... Misschien beter wel. Anders zit een dag daarin te lezen ipv te studeren!

Ik zal blij zijn als het examen achter de rug is. Gisteren had ik hier een regelrechte paniek aanval omdat ik nog zoveel moet doen voor vrijdag. Dat kan niet echt goed zijn voor ons wurmpje he... Ik doe mijn best om "zen" te blijven, maar makkelijk is anders. Ga nog wat doordoen!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 15:26
Vannie

Meiden, hier ben ik weer eens !

Heb niet veel tijd gehad om langs te komen sorry

Kelly, wauw !!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ben ik ontzettend gelukkig voor je zeg, wat een heerlijk goed nieuws is dit ! Nou ik zou zeggen : lekker genieten van deze zwangerschap meid. Het zou geweldig zijn als de kleine op die datum komt zeg, een kerstkindje, woehoe

Mekkie, wat gaaf dat je de trouwjurk van je vriendin al hebt mogen bewonderen

Babietje, als ik het zo lees ben jij al net zo'n bezig bijtje als ik ben. Het zal wel in ons zitten ook he ? En die agenda wordt maar voller en voller.

Ann, fijn dat de angina weer zo goed als verdwenen is !
Hey als je zo moe bent nu, dat zal wel een goed teken zijn he ? Juist nu je zwanger bent ! Ik heb juist erg goede hoop voor je hoor meid. En erg goed van je dat je een weekendje weg hebt geboekt ! Je zal vast en zeker behoefte hebben aan wat ontspanning na al dat leren.

Zo hier dus ook nog steeds van alles te doen, zowel in huis als daarbuiten. Dit weekend is Kevin wezen logeren bij opa en oma en zijn wij met een groep naar de Toppers gegaan. Weet niet of jullie meiden dat kennen, maar is een soort van jaarlijks meezingfestijn, altijd erg gezellig. De mannen gingen dit keer ook allemaal mee en we gingen in het goud verkleed. Geen gezicht natuurlijk haha. We zijn ook nog gefilmd voor de DVD opnames, hopelijk worden we er niet uitgeknipt.

Gisteren hebben we nog wat leuke spullen gekocht voor in onze slaapkamer en hebben we Kevin opgehaald bij mijn schoonouders. Vanmorgen weer naar de VK geweest, alles is prima in orde. Die kleine groeit goed en bloeddruk was ook weer prima.
Daarna doorgereden naar een vriendin van me en haar dochtertje. Zij had vandaag haar oppaskindje dus het was erg gezellig met al die kids. En daarna heb ik in de stromende regen met een jengelend kind boodschappen gedaan. Wat een ellende ! Ondanks dat ik met de auto was waren we drijfnat, bah. Tegenwoordig stuur ik Martin op pad maar ik wilde het graag nu doen dan hebben we de avond lekker voor onszelf. Maar ik doe het echt niet meer, het was gewoon te zwaar.

Ik las hier iets over middagslaapjes. Het is hier met Kevin's middagslaapje trouwens ook wisselend hoor. De ene dag slaapt ie prima, de dag daarna weer helemaal niet, dus hij slaapt eigenlijk nog maar de halve week 's middags zeg maar. Best jammer vind ik soms, maar ik heb nu ook de ochtenden dat hij op school zit wat tijd voor mezelf dus het is geen ramp haha.

Kus !

[Laatst gewijzigd door Vannie - 26/05/2008 @ 15:30] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:08
M.

hoi allemaal,

hier alles ok, morgen gaat Laurine een dagje naar opa en oma, dat zal weer leuk worden voor haar
ze zit wel met een rochel in haar keel en net een beetje van een hese stem ook
ook terug een loopneus dus hoop maar dat er niet weer iets in de luchthangt
iemand tips hoe je dat kan tegengaan voor t erger zal worden?

mekkie, Laurine zit nu aan 2 slaapjes
de voormiddag van 10u tot 11u30 maar meestal is dat nu al een stuk minder, eerder 45 min tot een uur
de namiddag van rond 13u-13u30 tot rond 15u30
maar ook heel wisselend, soms wat vroeger of later, soms langer en soms minder lang
t heeft lang geduurd eer zijn haar 3e slaapje in de vooravond heeft laten wegvallen, nu lukt het al maar is ze wel telkens doodop tegen dat ze naar bed gaat
ik ga t gewoon zijn gangetje laten gaan en ze zelf wat laten aangeven hoe ze wil slapen
hoe is t met de pijn? al wat beter hoop ik?

ann, dat dagboek is idd een superidee maar misschien wel beter afwachten tot na de examens
wanneer ben je er van af?
ben je al eens naar langdal geweest?
ik heb er hier een brochure van liggen thuis maar we zijn nog nooit geweest

kellytje, ben blij te horen dat je er echt begint van te genieten nu
hoelang zou je moeten halve dagen werken denk je?

vannie, lijkt me leuk zo'n meezingfestival, nuja zou zelf niet zingen denk ik want anders lopen de mensen weg
ben meer het type douchezanger hihi

groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:20
Ann

@Vannie: Ik kan het me inbeelden, zo moeten winkelen met Kevin erbij in de gietende regen... Pffff, je zou van minder bekaf zijn he...

Als die DVD uitkomt moet je het wel laten weten he, als je erin zit! Wij willen die gouden pakjes ook wel eens zien

@M.: Wat ik doe bij Lubbe is gewoon op tijd beginnen met zijn neusje te spoelen met Fysiomer. Dat lijkt echt wel te helpen hoor. Hij voelt het ook zelf dat het helpt, want hij laat het beter toe dan vroeger. Nu durft hij zelf al zeggen: Neusje toe, spuiten mama! Terwijl hij vroeger ging lopen! Meestal heeft hij toch wel een paar dagen een verkoudheid hoor, maar het ontaart niet in een oorontsteking of zo'n vuile hoest waar ze weken mee lopen.

We zijn vorig jaar naar Vennebos geweest voor een weekendje (waar we nu dus terug gaan), en dit jaar zijn we naar Hoog Vaals gegaan. Erg leuke parken om met een peuter naar toe te gaan. Alles is erop voorzien! Ik kijk er al erg naar uit!

Slaapjes zijn bij Lubbe ook nogal ongeregeld. Soms nog 2 x 2 uur, soms 1x variërend van een uur tot drie uur, soms helemaal niet (met een rothumeur dan). 't Is een beetje zoeken op het moment. Wij volgen eigenlijk gewoon zijn ritme, maar soms weet hij het zelf niet goed (al geeuwend zegt ie dan: Nee mama, niet slapen, Lubbe wakker! )

Vandaag heb ik hier een anti-stress dagje ingevoerd. Ik was zoooo motig deze morgen... pffff... Ik doe het dus maar kalm aan vandaag... Na al die weken blokken komt het niet op één dag zeker?!? Deze middag moet ik nog één stuk doen, morgen dan nog een dag om de belangrijkste dingen nog eens snel te herhalen. Vrijdag om 9uur mogen de kaarsjes aan, 't zal nodig zijn (maar hou er wel nog eentje over voor de echo dinsdag he!)

In het kader van mijn anti-stress dag dan toch even naar de boekenwinkel geglipt voor een zwangerschapsdagboek. Ik heb een simpel gekocht van Deltas (die van Lubbe bevat enorm veel info). Links staat kort wat er die week gebeurt met jou en/of de baby en rechts een invulblad waar je elke dag iets kan opschrijven.

Er lag ook een mooi van 9maand (gelinkt aan de site???), maar die was duur! Bijna 40 euro geloof ik! Neen dank u!

@Kelly: nog steeds zoveel last van die hernia??? Lijkt me behoorlijk vervelend, bovenop alle andere kwaaltjes... Moet dat helemaal vanzelf beter worden dan?

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 17:49
babietje

Hallo,

Ik kom ook nog snel eens piepen. Hier gaat alles goed. Alleen druk maja das oud nieuws! Ik heb nu men eten opstaan en dacht ga maar eens even piepen. Men man had vandaag een half dagje verlof om de isolatie op te halen en is deze namiddag gaan werken met het gevolg dat hij nu wel langer moet werken. Als hij om 13.30 u gestart is heeft hij om 17.30 u gedaan en dan nog eens naar huis komen dus ik verwacht hem maar rond 18.15 u 18.30u. ga eerst effe men vlees omdraaien.

Amai het is hier beduidend rustiger. Normaal moet ik zo'n blad of 2 bijlezen. Ma ik klaag ni hoor!

M, ik kan je met de slaapuurtjes niet echt helpen. Ons lore slaapt in de namiddag nog steeds een uurtje of 3.

Ann, nog effe een hart onder de riem steken. Nog effe doorbijten en je bent er vanaf. Ja en de drukte hier, gewoon het een na het andere doen en soms blijft er al eens iets liggen maja ik kan niet altijd blijven doordraaien zenne. Ik ben gene duracel.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 21:17
M.

ann, ga alvast beginnen voor je hoor enne hier staan er meer dan kaarsjes genoeg om iedereen voor een gans jaar te voorzien hihi
doe t maar een beetje rustig aan en probeer je maar niet te nerveus maken voor vrijdag
wanneer krijg je dan de resultaten?
ben hier dus begonnen met het neusje te spoelen, vroeger ging dat precies goed maar nu olala, ze kent het al en weent en spartelt enorm tegen, nuja t is voor haar eigen goed hé

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 10:34
Ann

@M. Dat ken ik! Lubbe zijn neus zat deze morgen ook weer dicht, maar hij vond het blijkbaar nog niet nodig om te spoelen. Weglopen, protest, krijsen! Maar mama heeft toch haar zin doorgedreven zunne, 't is voor hun eigen goed he!

Vandaag nog om te herhalen, en morgen dan eindelijk examen! Amai zeg, dat was nogal een olifantendracht... Denk niet dat ik ooit al zo lang gestudeerd heb voor een examen. Hopelijk valt het wat mee

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 11:20
Vannie

Malika, Kevin is ook verkouden en met hem zo'n beetje alle kindjes die ik ken. Het zit inderdaad in de lucht ook geloof ik, er werd hier zelfs een melding van gemaakt op de tv en radio vorige week.

Ann, hoe is de anti-stress dag bevallen ? Moet ik nodig ook eens doen eigenlijk haha. Maar gelijk heb je hoor, je hebt het ook verdient he, tussen al dat blokken door. Morgen heel veel succes met je examen meid, ik duim me suf voor je

Babietje, "Ik ben geen Duracel" Haha, wat een hilarische uitspraak ! Die ga ik onthouden hoor.

Nou hier alles oke meiden. Ik bereid me helemaal voor op het naderende EK. Ik ben jarig op 13 juni en dan speelt Nederland een wedstrijd. Dus ik vier mijn verjaardag die avond en alles in het oranje en zo. Leuk hoor, ik heb nogal wat ingeslagen al haha. Kon het weer eens niet laten, ja ik weer het het is te gek voor woorden.

Gisteren mijn laatste werkdag gehad. Er valt wel een druk van mijn schouders af hoor, al zal ik het wel gaan missen ook.

Ik ga die kleine zo van school halen. Ik spreek jullie weer.

xxx

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 12:03
Kellytje

Even een berichtje nog vanop mijn werk want thuis kan ik echt niet meer aan de pc!
Die hernia begint erger te worden en ik ga vanavond terug naar de dokter in de hoop dat hij me eindelijk volledige dagen thuis geeft!

De kinesist kan/wil nu ook niet meer de gebruikelijke therapie volgen en ik denk dat het daardoor erger wordt nu.
Ik voelde het zelf ook al vorige week dat het niet meer zou gaan want ik moest op mijn buik liggen en dan duwde hij zo op mijn rug en dat begon echt vervelend te worden!
Nu probeert hij dus maar wat oefeningen uit om te zien of het helpt en voor de rest laat hij mijn spieren ontspannen met elektrische schokjes. Maar ja, dat lost de hernia uiteraard niet op!
Ik zou dus veel meer moeten rusten want met die halve dagen schiet het echt niets op! Ik ben dan bezig van half 7 tot 13u en dan heb ik 3 uurtjes om te rusten...
Mijn man zegt ook dat die rust echt niet gaat goed maken wat ik al die uren daarvoor belast heb! Dus nu maar hopen dat de dokter daarvan te overtuigen is maar dat denk ik wel!
Zelfs mijn baas zei vandaag dat hij niet snapt dat ik moet komen werken, dan weet je het wel he!

Ik hoop maar dat het snel over is want zelfs naar de winkel gaan (recht over de deur!!!) is een ramp: ik kan net nog wat rondlopen voor het winkelen, maar aan de kassa begint het al serieus pijn te doen en dan moet ik echt naar huis strompelen! Dit weekend is het kermis in het dorp en natuurlijk wil de dochter er doodgraag naartoe maar ik vrees dat ik gewoon niet ga kunnen! En dat zijn dingen die ik verschrikkelijk vind! Dat ik de kinderen ermee tekort doe!

Sorry dat ik niet meteen op iedereen reageer...
Ik hoop dat alle zieke kindjes snel genezen mogen zijn!

Kelly

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 14:51
Ann

@Kelly: Wat vervelend zeg dat je zoveel last hebt van die hernia! Hoe was het bij de dokter? Mag je niet volledig thuisblijven tot het wat beter gaat???

@Vannie: het heeft precies toch deugd gedaan, mijn antistress dagje! Ik was relaxed op het examen, niet te doen. Terwijl ik normaal zo'n zenuwpees ben. Ik had de indruk dat het wel goed ging. Twee van de vier vragen gingen echt heeeeeel goed, eentje behoorlijk goed en eentje waar ik niet zo zeker over ben. Maar een 12 op 20 zou wel moeten lukken, denk ik. Tenzij ze natuurlijk heel erg streng gaan verbeteren (de slaagpercentages waren de voorbije jaren maar 20%, maar ik vond de vragen nu niet echt zooooo moeilijk dus vrees ik dat ze heel erg streng zullen zijn).

Afwachten he... 't Zal wel een hele tijd duren tegen dat ik het resultaat weet. Tegen dan heb ik al een buikje Of ben ik al weer aan het blokken voor het volgende examen Eerst toch een paar maandjes kalmaan doen hoor, en dan zien we wel weer!

Ik ga rap nog een uurtje slapen, dan de valiezen pakken en dan zijn we ribbedebie! Goed weekend allemaal en tot maandag!

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 09:24
Vannie

Kelly, jeetje meid, wat een ontzettende rotsituatie zeg ! Ik ben erg benieuwd wat de dokter heeft gezegt. Lijkt me echt zo moeilijk nu voor je, zeker met 2 kids en de 3e op komst...

Ann, wow dus het anti-stressen heeft een goede uitwerking op je examen gehad ! Nou, ik hoop met je mee dat je het gehaald hebt hoor, maar ik ga er wel vanauit, je hebt er hard genoeg je best voor gedaan
Hoe was je weekend ?

Zaterdag hebben we wat verf en meubels uitgezocht voor Kevin's nieuwe kamer. Maar we hebben het nog niet gekocht, dat gaan we deze week denk ik doen.
Gisteren zijn we met mijn ouders naar de Apenheul geweest. Eerst zouden we een stad ingaan maar dat ging niet door, dus hebben we besloten aapjes te gaan kijken, Kevin is helemaal dol op apen. We gingen eens met de trein, dat was voor Kevin de eerste keer. Geweldig vond hij het !! Dat gaan we echt vaker doen, in plaats van met de auto, het was zo'n succes. En lekker weer.
Vandaag ga ik even rustig aan doen. Lekker naar mams. Spreek jullie later.

xxx

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 10:16
ann

@Vannie: het weekend was zaaaalig... We hebben ons erg goed geamuseerd. Jammer genoeg is de vermoeidheid wel met een mokerslag toegeslagen. Ik heb af en toe eens moeten rusten omdat ik echt niet meer kon, maar verder was het prima! Lubbe heeft zich erg goed geamuseerd, vooral in het zwembad! Hij had zich zo uitgeleefd op zaterdag, dat hij zondagmorgen in eens ter plekke op de grond in slaap gevallen was . Hij hing wel wat aan mijn been. 't Was alsof hij wist dat het wat ter compensatie was voor de afwezige mama de laatste weken. Met al dat studeren was hij precies wat aandacht tekort gekomen.

Nu kan ik me weer een paar weken op hem concentreren, voor ik aan het volgende examen moet beginnen...

Staan jullie kaarsjes al klaar voor morgen om 14u??? Normaal vraag ik aan mijn mama om er eentje te doen branden, maar ze weten nog van niks, dus reken ik op jullie he!

@Kelly: hoe gaat het nu met je? Ben je nu thuis??? Morgen ook alweer echo zeker? Leuk!!!
Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 10:53
Kellytje

Hey meiden,

Vannie, ik ben een tijdje geleden ook met de dochter voor de eerste keer met de trein naar Antwerpen geweest en eigenlijk vonden we het beiden echt heel leuk Normaal rijden we nooit met het openbaar vervoer dus dit was eigenlijk genieten haha
Ik denk wel dat we dat meer gaan doen om eens naar de zoo te gaan ofzo! Het is zoveel handiger dan met de auto in de stad!
Bovendien was het weekend en moest ik voor Laura-Lynn niets betalen dus kwam het ritje op heen en terug op iets meer dan 3 euro! Daarvoor kan je de auto tegenwoordig niet meer buiten halen he!

Wat een schandaal trouwens he, die prijzen! Nu, als je het zo bekijkt komen wij er hier in Belgie beter vanaf dan onze buurlanden want daar staat het nog hoger!

Ann, ik duim ook heel hard mee dat je door het examen bent! Het is wel stressen dat je zolang op de uitslag moet wachten he!
Oooooh morgen je eerste echo waarop je je beebje zal zien!! Geweldig!!!
Ja voor mij is het al zover om 20 voor 9 's morgens, dus dat is weer een zalig uur! Ik ben er heel gerust in dat alles goed zal zijn deze keer want ik voel me zalig zwanger: af en toe wat last van kwaaltjes die niet te erg zijn. Zo weet ik dat alles in orde is en heb ik er toch geen last van
Enkel eergisteren had ik wat schrik want ik lag in de zetel en Leroy kwam plots op me springen, recht met zijn knie in mijn buik. Ik had wel even schrik dat het iets zou gedaan hebben vanbinnen maar ik denk dat het wel tegen een stootje zal kunnen zeker?

Ik ben dus donderdag naar de ha geweest om te zeggen dat het echt niet ging met de pijn van de hernia en dat ik zelfs het gevoel heb dat het erger wordt. Hij heeft dan even wat testen gedaan en toen hij mijn reflexen in m'n been ging testen (je weet wel, met een hamertje op je knie kloppen) bleek ik totaal geen reflex te hebben in het been dat zo'n pijn doet. Echt, m'n been bleef gewoon stil hangen!! Dat was wel raar hoor!
Gelukkig had ik wel nog (verminderde) reflexen in m'n voet maar door die test wist de ha dus zeker dat ik niet overdreef!
Volgens hem zit ik echt op het randje met die hernia en mag het geen greintje verergeren want dan kan ik helemaal geen kant meer op!
Hij heeft me dus vanaf vrijdag vrij gegeven en dit voor de volgende 3 weken. Al is het helemaal niet gezegd dat het daarna beter gaat zijn. Het is er heel langzaam in geslopen en zal er volgens hem ook heel langzaam maar terug uit gaan!
Het kan dus betekenen dat ik daarna nog langer ga moeten rusten en dat vind ik een vreselijke gedachte!
Vrijdag was de eerste dag en ik was het dan al beu! Om nog maar te zwijgen van het weekend pffff...
Al moet ik zeggen dat het wel een verschil is nu (niemand in huis) tegenover dit weekend (iedereen thuis!) want je bent eigenlijk toch niet echt gerust als er constant volk rond loopt he.
En zeker niet met die peuter die je geen seconde uit het oog kan verliezen!!!

Over die heftige peuter gesproken:
Vorige week bij de onthaalmoeder heeft hij nog een laten zien wat hij allemaal al kan:
Anja was een kleintje in bed gaan stoppen boven en toen ze terug beneden kwam zaten Leroy en Jente buiten. Ze dacht dat ze de deur niet op slot gedaan had dus ze haalt hen terug binnen en doet de deur op slot... 2 minuten later zat meneer al terug buiten!!!!
Hij kan dus ook al een sleutel omdraaien en zo buiten geraken!
Dat is natuurlijk wel even verschieten want nu moeten we dus niet enkel zien dat hij niet aan de voordeur kan maar moeten we ons er ook op voorzien dat hij reeds de sleutel kan omdraaien!!!
Ik wou een poortje laten zetten aan de deur om naar de hal te gaan (zo kan hij ook ineens niet op de trap naar boven) maar blijkbaar gaat dat niet daar en nu moeten we dus telkens zien dat de deur op slot is en de sleutel er af.
Ik vind het wel een heel gedoe zo en ik heb schrik dat ik het meer ga vergeten dan onthouden maar het zal wel moeten vrees ik!
We wonen in een drukke straat en ik zou het mezelf nooit vergeven moest hij op straat terecht komen!!!

Ik ga nog een beetje rondsurfen (gelukkig bestaan er laptops he want zitten is nu 1 van de slechtste dingen die ik kan doen!)

Tot later!
Kelly

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 10:58
Kathy

Kelly, het klinkt allemaal pijnlijk.

Hopelijk gaat het vlug allemaal wat beter met je hoor.

Succes dames met de komende echo's. Ik lees met heel veel plezier mee.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >