Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 10:18 ineke ![]() | hey oei wat jammer wat gaan we nu doen???? voor mij kan het beide 14 uur of 16 uur jullie zeggen het maar????? groetjes |
| 29/05/2008 @ 13:06 petra ![]() | Tjah wie gaat er nu de knoop doorhakken hé ? Ik moet eerlijk bekennen dat 16uur beter zou uitkomen voor ons, dan kan Vic zijn middagslaapje nog doen... ![]() |
| 29/05/2008 @ 13:13 Liesbet ![]() | hou het maar om 16 uur hoor. En geniet ervan ![]() |
| 29/05/2008 @ 14:34 Ineke | hey is 17 uur ook goed voor jou petra? dan is mila ook uitgeslapen en kan ik haar daar eten geven ??? kunnen wij misschien s'avonds iets eten daar? laat jij sandry nog iets weten??? groetjes ine |
| 29/05/2008 @ 22:41 ineke ![]() | dus om 14 uur he? petra of sandry stuur je me je gsm nummer ook ? tot morgen |
| 30/05/2008 @ 08:09 petra ![]() | Oei nee Ine om 17uur best, dan kunnen de kids nog wat slapen !Ik kan jou geen pbtje sturen Ine ... Zal mijn nummer effe mailen! |
| 30/05/2008 @ 08:12 Sandry ![]() | Ok om 17.00h! Ine, ik ga je mijn gsm ook doorsturen! xxx |
| 01/06/2008 @ 13:17 petra ![]() | Heey meiden Het was super hé, onze meeting ?! Ik heb er alvast heel erg van genoten ! Spreken we snel nog een keertje af? En dan zekerrr met Liesbet erbij hé !? |
| 02/06/2008 @ 12:01 ineke ![]() | hey ja was heel leuk ze zijn nogal braaf geweest he de peuters mila was wel heel moe toen ik thuiskwam ze heeft nog even gespeeld en is dan gaan slapen groetjes |
| 04/06/2008 @ 10:47 Liesbet ![]() | woooooooow petra dat ging vlug. Een dikke proficiat |
| 05/06/2008 @ 11:52 ineke ![]() | hey petra een dikke proficiat je zei het nog he de vrijdag hopelijk niet te misselijk he groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

. 17 uur is héél oké voor mij
!
! Maar we doen snel een nieuwe meeting hé 

... Zal mijn nummer effe mailen!
?! Ik heb er alvast heel erg van genoten
!?
We gaan vanavond eens lekker uiteten, k'ga nu eens snel een leuk plekje zoeken!
. Sinds gisteren was ik ook misselijk en geen eetlust...
. Toen ik achteraf de echo aan Mario liet zien wist hij het direct. Geen vergissing mogelijk. Verder was alles OK. De baarmoederhals was nog perfect in orde ondanks de harde buiken. Hier moet ik nu magnesium voor innemen. Ons spruitje weeg 493 gram en is ongeveer 30 cm. hij lag nog in stuit maar dat kan nog alle kanten uitgaan. verder heb ik hem al mijn zorgen eens goed uitgelegd en we hebben samen besloten om terug voor een keizersnede te gaan. Deels omdat ik me er beter bij voel en dus minder zorgen maak en deels omdat de bevalling van gauke al niet vlot liep en ik nu al met een bloedklonter zit. dus hij vond het medisch wel verantwoord.