Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/03/2008 @ 12:33 | 3e baby Hallo hier een berichtje van mij. alles goed bij jullie? ik zag een berichtje van vanessa, wat zegt jou omgeving dat je er 6 jaar tussen hebt zitten? ik heb dat ook? en he oud ben jij??? hopelijk ben ik niet te brutaal/ heidy zet hem op he,,je vriend is wel vaak weg he, vind je dat wel fijn?want hij is wel steeds weg als jij je eisprong hebt.. mimi met jou ook alles goed? en michellek bij jou eentje jarig? gefeliciteerd..... groetjessssssss |
| 28/03/2008 @ 13:10 Michelleke ![]() | T is bij Mimi dat er een jarige is! ![]() Bij mij twee weken geleden! Alles ok met jou Dida? |
| 10/04/2008 @ 13:04 | 3e baby heey halo hoe staat het bij jullie? is er al iemand zwanger????????? k'ben benieuwd. groetjes |
| 12/04/2008 @ 19:54 mimi ![]() | ach heititike, kop op! Goed dat je ventje er is om te troosten, idd véél waard!! ![]() |
| 08/05/2008 @ 14:10 mimi@work | duim-duim!! heititike, ik duim zo hard voor je!! Dida, Elsa, nieuws? Wij settelen ons meer in ons gezin van vier. Het is momenteel erg druk met verbouwingen in huis, geen grootste dingen maar meer naar onze zin (een deur weg, ander deurgat open,...) Er was ook ineens een sprong voorwaarts van mijn dochters, de oudste fietst nu zonder zijwieltjes en de jongste is pamperloos. Ik had gedacht dat dit de drang naar een boeleke zou aanwakkeren maar integendeel geniet ik meer van mijn "grote" kinderen en de vrijheid die dat met zich meebrengt. Waarschijnlijk ben ik ook wat gekoeld in verlangen omdat ik meter mag zijn vh kindje van mijn hartsvriendin. Ze is als een zus voor me en ik zal me zeker kunnen uitleven in aandacht en presentjes... Hééééél stiekem hoop ik op een jongetje omdat ik meter ben van mijn schoonbroer-schoonzus hun dochter en zelf ook meisjes heb. Groetjes en hou jullie goed! |
| 28/05/2008 @ 12:48 | 3e baby hallo, tis hier rustig. wil niemand meer een derde baby? |
| 29/05/2008 @ 13:19 | 3e baby en heidy????????? |
30/05/2008 @ 09:08 ![]() | Hey, gisteravond zijn de dan echt wel doorgekomen zoals ik al vreesde Hopelijk volgende keer!![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waarom een 3de baby willen?

... Soms vloek ik wel eens dat hij weeral weg is, maar je raakt er wel een beetje aan gewoon, gelukkig is hij wel altijd in het weekend thuis. Door de week is hij meestal 2 à 3 nachtjes weg,dus dat valt wel mee.

dames???
gearriveerd
Nog niet zo heel erg, maar ze zijn er! Gisteravond had ik een dipje en heb ik eens lekker uitgehuild in mijn ventje zijn armen, gelukkig is die zo'n schatje en laat hij mij gewoon doen en pakt hij mij dan eens goed vast. Das 1000 keer meer waard dan woorden, voor mij toch!

Wat zal het volgende zijn?
Ik ga nog even afwachten tot zondag en dan alsnog een testje wagen, misschien toch nog een moederdagkadootje?
Ik weet het, ik mag niet zo zwartkijken, maar het is sterker dan mezelf. Ik weet ook wel dat als je rond de 40 bent, je iets moeilijker zwanger wordt, maar de teleurstelling is iedere keer weer groot!