Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2008 @ 14:12 bengel | Mieke, ik hoop dat ze volgende keer iets zien die stomme darmen ook he... |
16/05/2008 @ 16:53![]() | @ Lina: Bedankt voor je reactie! Geeft me toch een beetje steun! Verloopt de zwangerschap nu verder goed? |
| 19/05/2008 @ 19:21 maris | Hoi, Ik ben ook pas misselijk geworden in mijn 6e week van mijn zwangerschap. Nu zit ik bijna ik week 8 en het is ver weg de misselijkheid. Ik ben blij dat ik niet meer zo kots missselijk ben, maar tegelijkertijd ook bang. Bang dat het verkeerd gaat ![]() Waarschijnlijk is er niets aan de hand en maak ik me zorgen om niets, morgen mag ik naar de vk, ik hoop dus dat het niets is . |
| 26/05/2008 @ 19:25 pukkel ![]() | geen reakties meer hier?????? |
| 28/05/2008 @ 13:40 cil | Wij zijn uitgerekend voor 3 januari. Wel een spannende periode... Dan zullen we van oud op nieuw maar ni té ver van huis gaan he :) Mij maakt het weinig uit wanneer ons kindje komt en vermits ikzelf 7 weken te vroeg geboren ben, kan het zelfs begin december komen. Is spannend afwachten!!! |
| 30/05/2008 @ 11:54 Ali77 | Ik ben ook uitgerekend voor begin januari. En het maakt mij echt niet uit wanneer het komt. Met kerst is ook speciaal, iedereen is blij en vrij van werk of school ;) Ik ben met vlagen heel misselijk, vooral de geur van vis vind ik heel vies op dit moment. Terwijl ik altijd gek op vis was. Anderen ook zulke gekke dingen? grtz Ali |
| 10/06/2008 @ 15:06 Nathalie ![]() | hallo iedereen zijn er nog onder jullie die zo ongeloofelijk moe zijn!!!! ![]() |
| 16/06/2008 @ 12:53 Ali77 | Ja ook ik ben heel moe af en toe, maar als ik dan even op de bank ga liggen word ik zo misselijk wakker dat dat ook niet prettig is. Ik heb vooral last van vieze geurtjes waar ik van over mijn nek ga. We hebben de echo gehad en je kon heel mooi het hartje zien kloppen. Het was wel even zoeken omdat het zo diep lag. groetjes Ali |
| 25/06/2008 @ 13:45 Anke | Hoihoi! Mag ik ook bij jullie clubje? Ben 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje en ben ook uitgerekend voor 1 januari... spannend he? Benieuwd of we het tot dan gaan halen! Heb maandag mijn twee echo laten maken en alles ziet er goed uit, de baby was heel actief op de monitor! Echt leuk om te zien. Groetjes Anke |
| 30/06/2008 @ 16:27 pukkel ![]() | hoi dames ik ben ook echt zoooo moe en het buikje is er al ja ik draag zelfs al zw broeken was echt geen doen meer zal snell ff een buikfoto op profiel zetten liefs |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger van een Oudejaarskindje: 2008 of 2009?

die stomme darmen ook he...
)
misschien ben ik wel gewoon heel bang om het kwijt te raken we hebben ook zo lang moeten w8ten op ons 2e wondertje