< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Januari 2009-Club » Zwanger van een Oudejaarskindje: 2008 of 2009?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Januari 2009-Club
Zwanger van een Oudejaarskindje: 2008 of 2009?
10/05/2008 @ 08:04
Didi

Online Status Stuur bericht
Hoi allemaal

Mag ik mij ook toevoegen?
Weet net dat ik zwanger ben!

Zijn zo in de wolken met dit kleine wonder!

Ze dachten eerst dat ik verminderde vruchtbaarheid had... Niet dus

Mijn regels hebben vorige maand een mand overgslagen, met ook de gedachte van zwanger te zijn, 3 testen gedaan (waarvan 2 bloedtesten bij de HA)Uiteindelijk naar de Gyne geweest, echo genomen en allemaal onrijpe folikkels.

"Ja, mevrouwtje u heeft waarschijnlijk verminderde vruchtbaarheid"

Pillen gekregen om mijn regels op te wekken. En der deze maand terug aan begonnen.In ronde 4 of ronde 3 het is hoe je het bekijkt natuurlijk

Met resultaat zo te zien!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 14:12
bengel

Online Status
Mieke, ik hoop dat ze volgende keer iets zien die stomme darmen ook he...

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:30
Lina

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Ik lees hier geregeld mee met jullie en wou even op Mieke reageren: maak je maar geen zorgen want ik had net hetzelfde als jij.
Op net 6 weken ben ik naar de gyn geweest en was er enkel een vruchtzak met dooierzak te zien.Ik was ook helemaal in paniek!(zeker omdat ik een missed abortion heb gehad in januari dit jaar)
En een week later, een prachtig kloppend hartje
Volgens de gyn zien ze pas echt iets vanaf 7 weken.

Veel succes,
Lina

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:52

Hi allemaal,

We zijn niet zo actief met z'n allen...
Ik heb echt iets raars. Sinds de echo van vorige week ben ik misselijk. En niet zo'n klein beetje ook. Zal het toch een teken zijn?
Omdat ik graag zekerheid wil heb ik morgen om 2 uur een echo... Duimen!!
Hoe is het verder met jullie?

xxxx

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:53

@ Lina: Bedankt voor je reactie! Geeft me toch een beetje steun!
Verloopt de zwangerschap nu verder goed?

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 17:34
pukkel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi dames

ben nog steeds zo onzeker veel last van buikpijn beetje zeurend kan nog steeds niet geloven dat het echt zo is na 4 dik pos testen misschien ben ik wel gewoon heel bang om het kwijt te raken we hebben ook zo lang moeten w8ten op ons 2e wondertje
wie nog meer zo onzeker?

liefs

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 19:21
maris

Online Status
Hoi,

Ik ben ook pas misselijk geworden in mijn 6e week van mijn zwangerschap. Nu zit ik bijna ik week 8 en het is ver weg de misselijkheid. Ik ben blij dat ik niet meer zo kots missselijk ben, maar tegelijkertijd ook bang. Bang dat het verkeerd gaat
Waarschijnlijk is er niets aan de hand en maak ik me zorgen om niets, morgen mag ik naar de vk, ik hoop dus dat het niets is .

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 11:52
Lina

Hoi allemaal,

Hier is het wel erg rustig..
Mieke, ben blij dat je iets had aan mijn verhaal..hoe zit het nu met jouw? Ben je ondertussen al mogen teruggaan?
Bij mij loopt alles zeer goed. Gisteren nog een echo gehad en die was prachtig! Kindje was net 8 weken en liep perfect op schema, mooi stevig kloppend hartje en al. Wij dolgelukkig natuurlijk en de ongerustheid ebt nu toch een klein beetje weg. De gyn zei dat alles er geweldig uitziet en ik nu echt mag beginnen te genieten.
Ik hoop dat jij ook zo'n geweldig nieuws hebt gehad of gaat krijgen

@Maris, ik ben ook met vlagen misselijk. Misselijk is een groot woord, eerder wat lastig gevoel in mijn maag.
Hopelijk alles ok bij de VK..

@Pukkel, hier ook onzeker hoor..maar ik denk dat dat erbij hoort de eerste 3 maand. Er niet teveel proberen mee bezig te zijn.
Luisteren naar je innerlijke gevoel..dat is het enige juiste hoor! Dat is toch mijn ervaring. Veel succes!

Wel grappig dat we allemaal zo kort bij 2009 zijn uitgerekend. Ik ben eens benieuwd wie 2008 nog zal halen
Hier geen idee..hangt af van de gyn omdat ik waarschijnlijk met kz zal bevallen dus zal het afhankelijk zijn van de gyn zijn agenda..

Groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:19
pukkel

@ maris en hoe was het??????

@lina je hebt helemaal gelijk maar weet zelf niet goed wat ik denken moet ha ha het is wat met mij hoor maar las ik nou dat jij al 2 echos hebt gehad? ik mag voor de eerste pas 30 mei pfffff

hoe ssie verder hier?

liefs pukkel

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 19:25
pukkel

geen reakties meer hier??????

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 13:40
cil

Online Status
Wij zijn uitgerekend voor 3 januari. Wel een spannende periode... Dan zullen we van oud op nieuw maar ni té ver van huis gaan he :) Mij maakt het weinig uit wanneer ons kindje komt en vermits ikzelf 7 weken te vroeg geboren ben, kan het zelfs begin december komen. Is spannend afwachten!!!

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 11:54
Ali77

Online Status
Ik ben ook uitgerekend voor begin januari. En het maakt mij echt niet uit wanneer het komt. Met kerst is ook speciaal, iedereen is blij en vrij van werk of school ;)
Ik ben met vlagen heel misselijk, vooral de geur van vis vind ik heel vies op dit moment. Terwijl ik altijd gek op vis was. Anderen ook zulke gekke dingen?
grtz Ali

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 11:09

Hi allemaal,

@Lina: geweldig dat je je kleintje hebt kunnen bewonderen!
Ik ben ook helemaal blij, want het blijkt toch allemaal goed te zijn. Een kloppend hartje. Ik mag as vrijdag naar de verloskundige voor controle en volgende week zaterdag een nieuwe echo.

Die misselijkheid is bij mij 's ochtends heel erg. Ik moet standaard elke ochtend overgeven. Gelukkig gaat het in de loop van de dag dan een stuk beter. Werk geeft ook afleiding gelukkig!

Hoe gaat het verder met jullie? Werken jullie FT of PT? En wanneer mogen jullie weer op controle?

Liefs, Mieke

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 18:58
pukkel

ik werk partime in de verpleging gaat nog prima al ben ik snel vermoeid
vorige week echo gehad zag er ook prima uit nu vlgd week vrijdag controle bij de veloskundige en dan heerlijk op vakantie naar turkije 2 weekies relaxen

hoessie verder hier

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 15:06
Nathalie

hallo iedereen

zijn er nog onder jullie die zo ongeloofelijk moe zijn!!!!

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 12:53
Ali77

Online Status
Ja ook ik ben heel moe af en toe, maar als ik dan even op de bank ga liggen word ik zo misselijk wakker dat dat ook niet prettig is.
Ik heb vooral last van vieze geurtjes waar ik van over mijn nek ga.
We hebben de echo gehad en je kon heel mooi het hartje zien kloppen.
Het was wel even zoeken omdat het zo diep lag.
groetjes Ali

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 13:45
Anke

Hoihoi!

Mag ik ook bij jullie clubje? Ben 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje en ben ook uitgerekend voor 1 januari... spannend he? Benieuwd of we het tot dan gaan halen!

Heb maandag mijn twee echo laten maken en alles ziet er goed uit, de baby was heel actief op de monitor! Echt leuk om te zien.

Groetjes Anke
Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 08:54
Elke

Dag dames!

Ik zal me ook toevoegen: ben uitgeteld voor 30 december (mijn eigen berekening voorspelde 4 januari). Wordt dus heel spannend rond oudjaar!
Maar daar trek ik me ook niks van aan hoor. We zien wel hé.

Deze namiddag mag ik voor de 2de keer naar de gyne gaan (nekplooimeting). Hoop dat alles prima in orde is! Duimen maar.

Ik ben ook ongelooflijk moe. Wat ik deze week al bij mekaar geslapen heb! Echt niet te doen! Ben wel nauwelijks misselijk.
Buikje begint ook al goed te komen. Morgen ga ik op klerenjacht!

Ik wens iedereen het beste toe!

Liefs,
Elke

[Laatst gewijzigd door Elke - 27/06/2008 @ 08:55] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 16:27
pukkel

hoi dames

ik ben ook echt zoooo moe en het buikje is er al ja ik draag zelfs al zw broeken was echt geen doen meer zal snell ff een buikfoto op profiel zetten

liefs

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 08:30
Elke

Dag Dames!

Vrijdag was alles prima bij de gyne. Altijd heerlijk!
Er is ook bloed genomen en voor die uitslag kan ik volgende week bellen.

Dit weekend redelijk wat zwangerschapskleren gekocht. Leuk!
En nog 3 weekjes werken en dan vakantie: al helemaal leuk.

De vermoeidheid begint stilaan te verbeteren. Ik kruip af en toe nog eens vroeger in bed maar val toch al niet meer om 9u in slaap in de zetel...

Hou jullie goed!
Elke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >