Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2008 @ 19:49 reb ![]() | ja ik hoop het ook! al begrijp ik het wel dat het niet altijd zo evident is met die kleine bengels! ![]() alles goed met iedereen? ![]() |
| 04/06/2008 @ 20:20 reb ![]() | en heeft je ventje zich geamuseerd in de speeltuin Tine? ![]() ik heb toch ontzettende bewondering voor je schema hoor, pff, weet even niet goed hoe ik dat zal moeten klaarspelen ![]() ![]() |
| 11/06/2008 @ 10:31 reb ![]() | jullie geven me echt wel moed hoor ![]() ![]() ![]() |
| 13/06/2008 @ 21:54 Tine ![]() | 't Is hier maar stillekes... Spijtig... Tine |
| 16/06/2008 @ 18:56 reb | ja, alles is wat "dagelijkse sleur" geworden he! Maar ik zou het toch spijtig vinden om niets meer te horen van jullie... weet ook niet zo direct een oplossing! hier alles goed, aftellen begonnen, verlang weer naar zo'n klein wezentje in mijn armen, hoewel ik die dikke buik ook niet echt kwijt wil en vraag ik me af hoe Floor zal reageren op het kindje, of ik haar dan anders zal gaan bekijken (want nu is zij mijn superstar )... ben benieuwd!!![]() |
| 18/06/2008 @ 10:15 Tine ![]() | Ja het huishouden... ik probeer het ook altijd netjes te houden maar elke morgen moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, vooral dan met het opruimen... Tine |
| 19/06/2008 @ 14:34 reb | dat vind ik juist het lastige aan het huishouden: het stopt nooit: soms denk ik wel eens: waarom vandaag kuisen? morgen is het toch terug vuil, maar ja, dan wordt het alleen maar erger he! ![]() ![]() De was doe ik in één grote mand, was eigenlijk zoveel mogelijk in het weekend: heb 4categoriën: bonte was: handdoeken, onderbroeken , kousen... donkere was: zwart en donkerblauw wol gekleurde was: alles onder elkaar (sommige nieuwe kleren worden eerst wel eens geweekt om er zeker van te zijn dat ze de andere kleren niet gaan herkleuren )De was doen is idd één ding, de strijk... verschrikkelijk! Ik probeer nu wekelijk op donderdagavond te strijken, dan is mijn ventje weg, en zet ik mij voor de tv met het strijkijzer! Lukt niet elke week hoor ( en dan ben ik wel verplicht om in het weekend te strijken), heb er al eens aan gedacht om beroep te doen op een strijkwinkel, maar dat is vind ik zo duur! Hier alles goed! Gisteren op controle geweest en alles in orde! Kindje zit al vast met het hoofdje, nog geen opening ofzo!! We gaan lekker door he! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod februari 2006

, zal een beetje meer karakter moeten kweken als nr 2 er is denk ik

)