Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2008 @ 17:00 San ![]() | vraagje: hoe zit dat juist met de lening van je huis? Is dat ook via je belastingen, of wat bedoel je daar juist mee? |
| 07/06/2008 @ 20:09 Michèle | @vanessa. ge vertelde mij hetzelfe, maar toen ik naar de bond belde, wist men mij te vertellen dat dat niet klopte en ik geen kaart/korting kon krijgen als ik geen lidgeld betaald heb bij den bond. Je zou me een plezier doen als je me eens laat weten aan wie juist dat ik het moet vragen. |
| 07/06/2008 @ 20:16 Michèle | nog even bij vorig bericht, die van den bond zei wel dat we eventueel wel korting konden krijgen (maar zeker was ze er niet van), maar omdat ik geen lid ben moest ik het zelf uitzoeken via de gemeente en de lijn rechtstreeks. Hier betalen we geen belastingen (krijgen elk jaar terug) maar dat is enkel omdat we het huis kunnen inbrengen, mijn invaliditeit en 3 (volgend jaar 4) kinderen. Ikzelf trek enkel invaliditeit en mijn echtgenoot heeft enkel deeltijds werk. Trekken wel verhoogd kindergeld door mijn invaliditeit (552 € voor 3 kinderen). Geen belastingen betalen heeft gewoon alles te maken met je inkomen in combinatie met het aantal kinderen en nog andere factoren. |
| 12/06/2008 @ 19:08 kristin | ik ben alleenstaande met 4 kinderen, en moet nog belastingen betalen. Via de gezinsbond heb ik een reductiekaart, hierdoor krijgen ze tem hun 12de jaar een gratis busabonnement, en krijg je zelf ook korting. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zijn er voordelen bij 3 kinderen (belgië)