< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
28/05/2008 @ 15:09
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hanan lieverd, beterschap meid!

Cindy, heerlijk meid, geniet er maar van.

Wij zijn hier druk bezig met de vakantie voorpret, struinen het hele internet af voor een leuk vakantie huis voor 11 personen in Egypte, valt niet mee, maar wel gezellig samen bezig zo. Geeft ook heerlijk afleiding.

P.S. ik kan 17 juni bij de gyn terecht.

[Laatst gewijzigd door nefertiti - 28/05/2008 @ 15:09] - Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 07:36
nefertiti

Wat een stilte weer hier.
Alles goed met iedereen, NIcole is natuurlijk druk aan het klussen.

Ik ben zo blij dat ik die afspraak met de gyn heb gemaakt, ik heb alweer een rar tempcurve, na de giga daling op de dag van menstruatie is hij inmiddels weer op een niveau van na mijn ei, ik snap er niets meer van, ze waren altijd zo mooi bij mij maar na de miskraam is het echt een zootje, het maakt me zo onzeker

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 12:29
karna

hey nefertiti, ik snap je heel goed, heb ik ook...

De eerste maand na de missed abortion 24 dagen, de tweede maand 34 dagen!!! En nu... heb ik steeds al eisprong-achtige sympies, terwijl mijn man pas zondag komt: whaaaaaa!!!

Ik vind het zo erg van mezelf dat ik me daar nu zo druk over maak...

Ik hoop trouwens dat hij zondag kan komen, want er zijn grote problemen in Guinee, het leger is gaan muiten tegen de president en stelt nu allerlei eisen.

Er is al een vlucht geannuleerd van Air France en op Franse sites zie ik berichten dat het vliegveld gesloten zou zijn....

Het maakt me allemaal wel bang moet ik zeggen en ik vind het ook heel erg voor mijn man dat hij zijn familie in zo´n toestand moet achterlaten....

Dus lieve meiden, duim allemaal met me mee, dat hij kan komen en dat het weer rustig wordt in Guinee????

liefs karli

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 21:30
nicole

Online Status Stuur bericht

Beste Karli, wat een vervelende situatie dat je mannetje in Guinnee zit, jij hier en dat het daar zo rommelt. Kan me voorstellen dat je een beetje bang bent. Ik duim voor je dat zijn vlucht doorgaat en dat jullie elkaar snel in de armen kunnen sluiten. Hou je taai meid, het is al bijna zaterdag dus het schiet al aardig op.

Nefertiti, jammer dat het niet gelukt is. Wel goed dat je met de gyn hebt gebeld en super fijn dat je al zo snel terecht kunt. Wat is je vervolgtraject of hebben jullie daar geen afspraken over gemaakt? Ik kan me voorstellen dat je baalt van de duivels, maar misschien geeft het je ook wat rust dat die afspraak er nu staat. Veel voorpret met het uitzoeken van jullie vakantie, dat is idd een mooi afleiding. We hebben zelfs onze wintersport voor begin 2009!!! al geboekt! Ik hoop dat ik dan harstikke zwanger ben, is dan wel zonde van het geld, maar ik heb het er graag voor over.

Cindy, veel plezier in Turkije! Geniet ermaar lekker van samen met je mannetje en het kleintje. Hoe gaat het met je, voel je je ziek of kun je een beetje meer van de zwangerschap genieten?

Hanan, balen meid. Bij ons in de buurt heerst ook griep. Lastig dat je je er niet aan toe kunt geven. Veel beterschap en ik hoop dat je je snel weer beter mag voelen.

Ik heb een mega drukke werkweek gehad, tussendoor wel goed geklust eisprong cd 15 en cd 12, 14 en 15 liefgedaan, dus daar kan het niet aan liggen. Ook een druk weekend voor de boeg.

Meisjes, ik duim voor mooi zonnig weer en dat al onze wensen mogen uitkomen, wat die wensen ook mogen zijn.

Liefs Nicole

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 23:14
karna

nou meiden het ziet er niet goed uit....

Hij kan waarschijnlijk niet gaan, ze hebben vandaag gebeld dat de vlucht geannuleerd zou zijn, wat op zich raar is, want ik vind er niks van terug op de site van Brussel airport of van Brussel Airlines... heel vreemd allemaal hoor...

Ik ben er echt een beetje stuk van en heb hoofdpijn....

Sorry voor mijn deprimail...

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 12:19
Hanan

hoi meiden
jeetje karna wat erg meid kan me voorstellen dat je zorgen maakt , logish hoor , ik hoop dat hij toch snel thuis kan komen meid , sterkte

nicole ik duim voor je dat je harsteke zwanger bent als jullie op vakantie gaan dan maar anulleren he haha

ik voel me wel ietsje beter vandaag , gisteren was nog steeds zoooo ziek , dochter wou naar buiten maar ik kon echt niks doen , heb haar naar buuf gestuurd , en buurf heeft haar meegenomen naar stad , heeft ze toch leuk gehad , terwijl ik andere half uur op de bank kon slapen
nefertiti ik hoop dat gyn , jullie wijzer maakt en goeie hoop geeft meid

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 15:37
nefertiti

Karna, lieverd, wat een nare tijd voor jullie beiden. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat je man zo snel mogelijk naar huis kan komen.

Nicole, mijn duimen draaien hoor!

Hanan, lieverd, even aan jezelf denken hoor, zo'n griep kan een lange nasleep hebben als je niet aan jezlef denkt.

Hier alles oke, we heben geen vervolgafspraken gemaakt met de gyn omdat hij toen zie dat ze in principe niets meer doen op mijn leeftijd, maar ja, hij heeft niet voor niets aangegeven dat ik terug mocht komen denk ik dan.
We hebben hier allebei een paar dagen vrij, dus even genieten.

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 11:48
nicole

Heej hallo,

Karna, balen meid, dat de vlucht niet doorgaat. Heb je inmiddels iets meer te horen gekregen. Ik hoop dat het bericht niet juist was en dat je je mannetje toch in je armen mag sluiten vandaag!

Hanan, ben je een beetje bijgekomen van het rusten? Ik hoop dat je snel opknapt meid. Het is hier nu loom warm buiten, al die onweersbuien hebben niets gedaan met de temp. vaak koelt het dan af.

Nefertiti, fijn dat je een paar daagjes vrij hebt om bij te komen. Hebben jullie inmiddels een vakantie gevonden?

Ben weeeeeeeer depri heb tot 11.00 uur op bed gelegen. Mannetje is sporten. Heb gewoonweg geen puf/zin om iets te doen. Gisteren op verjaardag vond mannetje mij ook rustig. Het gaat echt niet goed met me. Ik ben heel erg kritisch en heb op iedereen commentaar.Ik wil dit niet.. ik zit gewoon te zeuren... ik heb zo'n 10 jaar geleden in een zware depressie gezeten. Misschien is het nu weer zover dat ik me moet overgeven en dat het niet vanzelf overgaat en moet ik toch maar eens een afspraak gaan maken met de huisarts. ik trek het gewoon niet meer.. op het werk 120% druk, kinderwens die niet uit mag komen, van de week 2 vrienden een kindje gekregen dat doet altijd zoveel zeer bij mij, mannetje moet veel werken. Mijn zus is altijd erg aanwezig op feestjes waardoor ik me op de achtergrond laat plaatsen, dat irriteert me maar durf er niets van te zeggen om dat mijn ouders zus in bescherming nemen, dus laat maar. Zomervakantie over 8 weken en we hebben nog niets geboekt. Ik zou echt niet weten waar ik heen wil gaan. Kortom, ik heb dus echt commentaar op alles. Ik dacht vanmorgen echt, het zou me echt niets kunnen schelen als ik nu ga slapen en niet meer waker wordt. Ik voel de weer komen, wanneer komt het geluk ons weer eens een beetje toelachen? Natuurlijk ben ik super blij en dankbaar voor mijn vader dat alles goed is, maar dat gelukzaliggevoel is zo snel weer weg en je gaat maar weer door. Wanneer kan ik gelukkig zijn met wat ik heb, een man, huis, auto..

Nicole

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 13:12
nefertiti

Nicole, lieverd, dat klinkt verdacht veel naar een burn-out te gaan, zoek hulp, ga naar je huisarts! Meiske, ik kan nu zeggen wat ik wil, maar helpen zal het niet doen, maar weet dat je hier altijd eenluisterend oor en begrip zult vinden. Praat en klaag lekker van je af en neem je tijd voor alles.
Hele dikke knuffel van mij!

Wij hebben wel al een tijd en bestemming, ook al de tickets in huis,a lleen nog zoeken naar een huisje.

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 14:29
Hanan

nicole schat zoek hulp zoals nefertiti zegt , ga met iemand praten , want praten kan heel vele helpen , en als je met iemand praat die verstand van heeft voel je ook niet bezwaard en kan je alles eruit gooien , meid ik denk aan je , en maak me zorgen om jou

nefertiti lekker hoor vakantie al geboek
hier schoonmaak aanval , voel me beter maar nog niet helemaal ,want na zo'n schoonmaak aanval voel me gelijk weer beroerd , gelukkig ben wel blij dat karpets en banken weer schoon zijn
ga nu wat eten

nic dikke knuffel en kus voor je meisie , als je wil praten of mailen , msn , wat dan ook laat me weten , sta voor je klaar

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 18:01
nefertiti

Hoe is het hier meiden?
Nicole, druk aan de klus geweest? Ik duim vast voor je hoor!

Cindy, bij jou geen nieuws?

Hanan, weer helemaal op de been?

Hier de klusperiode alweer aangebroken, mijn ovutest wordt alweer donkerder en ik heb goed last van mijn buik, dus dat zal weer een korte cyclus worden denk ik. Ik ben alleen sinds gistermorgen steeds misselijk daar wordt ik echt niet goed van, Ashraf vroeg al of ik zwanger was, maar ja, dat zou wel heel raar zijn he? Die weet niet beter zullen we maar denken.

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 17:25
parel

Hey meiden! Lang niet geweest... sorry! Ik heb nu dus ook veeeeeeel te veel bij te lezen.. Heb ik nog niet gedaan hoor.. Dus hoe is het met jullie allemaal?? Ik zie van Nicole minder goede berichten: kop op meid! En zoek op tijd hulp als je dit aan voelt komen!!!

En Cindy al weer ruim 8 weken zwanger zie ik! Ik kan me voorstellen angstig, maar het moet nu echt goed komen!

Met mij en m'n dochtertje gaat alles goed! Ze ligt nu heerlijk in de wagen te slapen..

Ze groeit als kool, is altijd lief, huilt bijna niet en lacht heel veel naar haar mama! Een droomdochtertje dus!

Groetjes allemaal!
Parel

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 18:24
nicole

Hai meiden,

Het gaat al weer wat beter t.o.v. begin van deze week. Wel beetje opgezwollen borsten en gevoelige tepels. Verder weinig sympies, oja gisterenavond de hele dag luid buikgerommel. Ik voel niet veel anders dan anders wacht maar weer af, we hebben iniedergeval goed liefgedaan in de juiste periode. Ben nog steeds wel mega moe, maar krijg morgenavond weekend en plan ook wat tijd in om lekker niks te doen en te rusten/slapen.

Hoe is het nu met je Nefertiti, wat minder misselijk?

Parel, leuk meid dat je je weer even komt melden, moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds erg nieuwsgierig ben naar de naam van je dochter. Goed om te horen dat het goed met jullie gaat, geniet ervan!

Ga nu opruimen.

gr Nicole

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 18:35
nefertiti

Parel, leuk te lezen dat het allemaal zo goed gaat.

Nicole, blij dat je weer wat beter klinkt meid, ik maakte me een beetje zorgen om je.'

Ik ben no steeds zo misselijk, wordt er echt niet goed van, als het nu door een zwangerschap zou komen oke, maar dit is gewoon vervelend. Als het morgen niet minder wordt bel ik even de huisarts of er wat aan te doen is.

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 21:31
Hanan

parel wat leuk weer wat van je horen en dat allemaal zo goed gaat met je dochtertje super hoor een droomdochter geniet van je meisie

nicole ben blij je hier te zien maakte me ook al zorgen , gelukkig kan je weekend lekker uitrusten meid , wie weet heeft iets te betekenen dat vermoeindheidik duim voor je

nefertiti heb je gene griepje ofzo , wel naar dok gaat als zo blijft hoor

hier weinig te vertellen ,vanmiddag vriendin hier gezellig gegeten

voel me wel beter ,alhoeveel vandaag weer beetje last van keel ,tja snappje ook niks van weer dan weer benouwd en zomer kleren dan weer wat wind pffff

,selmen doet ook altijd lief en lachen ook z´n droomzoonhij slaapt wel heel vroeg om half 9 al naar bed tot volgende morgen dan horen we hem haha
fijne avond meiden

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 06:46
nefertiti

Hanan, goed te horen dat het een stuk beter gaat, die griep kan er flink inhakken he?

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 13:37
Hanan

hoi meiden
ja nefertiti dat rot griep is echt heel erg hoor bahhh

vandaag rijles weer gehad , pfffff leraar steeds zeggen dat hij zo'n rare buikpijn krijgt al ik de stuur niet stil laat ,ik weet niet hoor zodra op snelweg zijn word stuur heel licht dan kan hem niet heel stil krijgen stommmmm he

vandaag een meisie van andere forum krijg te horen dat ze weer zwanger is ,haar kindtje is net 6 maanden en ze is al 3 maanden zwanger en ze zijjn zich wild geschrokken want was niet gepland ,ze denken nu dat ze niet kunnen redden ,klein huis niet veel geld echt sneu ,ze is hele tijd aan het huilen echt sneu
dacht zo kan het leven ook gaan he , ene is jaar bezig de andere is net kindtje weer zwanger , ook pittig hoor

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 14:48
nefertiti

Dat lijkt me behoorlijk zwaar zeg, maar wel leuk voor de kinderen straks.

Ik heb van de huisarts het advies gekregen een zwangerschapstest te doen, volgens haar wil een menstruatie niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent en ze vind het te veel op zwangerschapsmisselijkheid lijken en volgens haar heerst er hier verder niets. Beetje raar, maar ik zal haar advies maar opvolgen

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 14:52
Hanan

zoooo dat is spannend meid , ik duim , wanner testen?

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 15:04
nefertiti

Hanan, eigenlijk wil ik niet testen omdat ik het raar vind te doen terwijl ik ongesteld ben geweest. Maar ik heb ze liggen, dus misschien ga ik het straks maar even doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >