Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2008 @ 21:15 Lisan | Hoiii mopss.. Jaa gaat echt super goed eigenlijk.. Dinsdag moet ik voor me eerste echo! Dus echt super spannend En hoe is het met jou?? Groetjes! |
| 30/05/2008 @ 21:40 Lisan | Hoii mopps Jaa gelukkig idd dat het goed gaat.. Je hoort wel eens anders!![]() okee nou dat is toch wel al weer positief toch? En idd zijn zoveel mensen die geen kinderen kunnen krijgen dus je moet zeker trots zijn op wat je al hebt!! Al zou een tweede natuurrlijk super leuk voor jullie zijn! Nou laten we het hopen.. Succes iig![]() Jaa tuurlijk laat ik het weten hoe het was Ben echt zooo benieuwdd.. Kijken hoe dat kleintje in mijn buik zit Al is er denk ik nog niet veel te zien.. Jaa is ook leuk om van iedereen te lezen hier he Alleen hebben we het de afgelopen weken erg druk gehad met ander huis kopen enzo.. dus niet zoveel tijd voorgehad Maarr ga hier zeker weer wat meer tijd door brengen![]() Groetjes! |
| 30/05/2008 @ 22:13 Lisan | Jaja hebben huis gekocht! Oude huis stond al tijdje te koop en hadden nu opeens mensen die wel geinteresseert waren En die hebben dus uit eindelijk gekocht En wij eindelijk ons droom huis gekocht..![]() Duss dat wordt ook spannende tijd! Jaa wij kunnen ook echt iet wachten tot dinsdag!! Weekend mag van mij lekker snel gaann Eindelijk ons kleintje bewonderen..of 2![]() Groetjes! |
| 31/05/2008 @ 11:37 Dreamer* ![]() | Lisan: Proficiat met de aankoop van je droomhuis! ![]() |
| 03/06/2008 @ 22:09 jokske ![]() | Toch redelijk wat zwangeren uitgekomen hé!, |
| 03/06/2008 @ 22:10 Siena2 ![]() | jaja, en een aantal zijn nog overtijd ![]() ![]() |
| 03/06/2008 @ 22:11 jokske ![]() | ja , jij ook. Dit toch al een ganse tijd hé |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD mei
Dinsdag moet ik voor me eerste echo!
Dus echt super spannend

Er zijn mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen, toch??
Kan het niet laten om hier heerlijk te babbelen met lotgenootjes..
Mops
Al is er denk ik nog niet veel te zien..
dus niet zoveel tijd voorgehad
mops
Duss dat wordt ook spannende tijd!
aangekomen.