Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 17:44 nefertiti ![]() | Fijn he Hanan, die snurkende mannen. Ik ben de hele dag al steeds misselijk dus ik kon me niet inhouden en heb een ultra test er tegenaan gegooid,negatief dus! |
| 26/05/2008 @ 20:29 Hanan ![]() | ach wat jammer lieverd , zolang geen bloed kan alle kanten op , al weet ik dat je zelf geen goeie gedachten bij hebt , knuffel ![]() |
| 27/05/2008 @ 08:35 nefertiti ![]() | Vandaag ook een giga tempdaling, dus ik zal morgen idd gewoon ongesteld worden, vreemd alleen dat ik nog steeds zo misselijk ben. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

ik schop hubbie ook hele nacht door hoor
kan ook niet in slaap vallen , gelukkig slaapt hij altijd na mij dan ben ik allang weg , maar i weet hoe vervelend het kan zijn
dus eisprong.. vandaag de hele dag borrelbuik gehad. Weten wat ons vanavond nog te doen staat.
!
!! het heeft vast mogen bijdragen aan de mooie uitslag voor mijn vader, het was gelukkig loos alarm. Hij heeft nu zo''n grote check-up gehad dat hij er weer even een half jaar tegenaan kan.

maar echt erg leuk voor jullie meid geniet ermaar van 
weer komen, wanneer komt het geluk ons weer eens een beetje toelachen? Natuurlijk ben ik super blij en dankbaar voor mijn vader dat alles goed is, maar dat gelukzaliggevoel is zo snel weer weg en je gaat maar weer door. Wanneer kan ik gelukkig zijn met wat ik heb, een man, huis, auto..