< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
31/05/2008 @ 12:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey mensen,

hier nog eentje van leuven (woon nu voorlopig wel in diest)

voor wie in 'd hoogeschool wilt gaan eten en even een idee wil krijgen op de kaart... hij staat op hun site!

http://www.dhoogeschool.com/

groetjes Liezje

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 20:40
Niki

Hallo,

Peggy, ik heb zonet naar het filpmje van Keana gekeken. Wat doet ze goed mee. Toch schattig hé die kleine hummeltjes.

Blijkbaar moet het nummer om te stemmen in het belang van Limburg verkeerd geweest voor Stephie en Janaika. Dus de mensen die belden op het nummer voor Hasselt stemden dus voor Leuven en omgekeerd. (of dit echt zo is weet ik natuurlijk niet maar Ludwig kwam daar mee af). Wat sommigen ook zeggen is dat het Limburg gevoel waar zoveel over gesproken is, Hasselt een beetje de das heeft omgedaan bij de mensen van de andere provincies om te stemmen. Ja Vlaanderen telt meer provincies dan alleen Limburg en Brabant. En het overdreven gewouwel over het Limburg gevoel zou de andere provincies hebben aangezet om te stemmen op Leuven. Weeral weet ik niet of dit echt zo is. Ze verdienden allebei om te winnen maar toch ben ik een beetje trots op Micheline en Jelle. d'Hoogeschool heeft in mijn ogen meer uitstraling als klasse restaurant. Of dit ook zo is laat ik in het midden.

Knuffel Niki

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 09:32
peggy

Online Status Bekijk profiel
Ivm 'mijn restaurant' wel ik vind dat ze het echt verdiend hebben! Die van hasselt kwamen echt wel zielig over ivm een te hoge overnamekost van hun restaurant maar nu lees je overal dat ze het dan toch gaan overnemen??? Eerst een beetje medelijden opwekken van snif snif we kunnen ons dat niet permiteren en dan verliezen ze het spel en hebben ze ineens wel het geld tja vreemd!!
Maar dat is mijn mening! Had veel sympathie voor die meiden maar ze hebben het serieus voor mij verknoeid !
Vrijdagavond eens gaan piepen aan d'hoogeschool en de Jelle en zijn Moeder kwamen just buiten! Zeer vriendelijke mensen en we hebben ze dan ook gefeliciteerd! Jelle is just dezelfde als op tv hihi want soms zien ze er in 't echt toch wat anders uit eh ? Trouwens zijn ma is ook ne dezelfde. Op één juli gaan we er eens dineren , ben benieuwd!
Niki : Ivm dat nummer dat fout in het belang stond! 't Is opgehelderd en het had geen gevolgen voor de stemming.

Sebiet ga ik naar het schoolfeest kijken van mijn nichtje en petekindje , ben eens benieuwd. Maar eerst nog was plooien, stofzuigen en alles klaarmaken pfff altijd heeft ne mens wel werk! Riet gij zijt aan het genieten zeker eh meid!! Gelukzak hhhehehehehe.

Lies1983, welkom en had al eerder eens op de site gaan rondneuzen :)

Vlokje : Zalig zo uitslapen zeg wou dat ik dat ook nog eens kon! Ik had van 't weekend ook moeten dweilen maar had ook geen zin dus tzal voor in de week zijn pfff.
Dus het wordt het klavertje!! Goede keuze volgens saskia :) Lijkt me er toch gezellig :)

Marijke , Vince zal wel gauw alleen gaan stappen hihi want hij is volop aan het oefenen nu met de mama hihi maar idd das erg voor de rug ma ja... Leuk dat hij zich zo snel aanpast bij de om ! Idd wel jammer dat hij zich later terug met aanpassen aan de creche dan ma zulke kleine kindjes passen zich sneller aan dan volwassenen.
Vince heeft ongeveer hetzelfde gewicht als onze Liam. Miss is hij nu wel iets bijgekomen ma het blijft een mager ventje. Lengte was hier laatst 78.5 cm.

Liesbeth : Proficiat met de aankoop van een nieuwe wagen!
Mooie foto trouwens van jou!! De camera's zouden mij ook storen hoor. Kwil ni da gans vlaanderen mij ziet eten voila

Allé kga nu maar eens in actie schieten want om 13 uur moet ik hier vertrekken richting Geraardsbergen jaja mijn petekindje woont niet tegen de deur :)
Hopelijk word het niet té koud want kindjes zitten met een valling en 't is in een tent te doen dus duimen

Groetjes en tot hoors allemaal, nog even :Petra alles goed?? Met de toekomstige dochter ook?
Jari : Je mag me één van de dees verwachten maar ik bel je wel eerst!

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 12:19
Petra

Hoi
ik heb niet veel tijd aar wil toch even reageren. Ik ben ook superblij voor Leuven. Ik herken mezelf in de jeugd van Jelle, dus ben echt wel trots op die gast (en zijn ma natuurlijk).
Wij hadden ons ook voorgenomen te gaan eten bij de winnaar. We waren op voorhand ook al eens op de 2 sites gaan kijken en allee we moeten niet te ver rijden hé!! Ga in de week boeken.

Nu even een ego bericht: onze Ferre fietst zonder zijwielen!! Hij kan het al lang beweerde hij, hij had het zichzelf op school geleerd. Nu heb ik het dus met eigen ogen gezien. Het was door omstandigheden dat wij nooit gingen fietsen, fiets nog bij oma, banden plat, geen schroevendraaier om de zijwielen eraf te halen,...
Maar nu ben ik zo fier!! Amaai niet te doen! Ik heb aan hem beloofd dat hij nu elke dag zijn fiets mag meenemen naar school.

Met mij is verder alles redelijk ok. Ik ben aan't aftellen, nog 2 wekn werken en dan 6 maanden thuis. Pfff, was het al maar vrij de 13e!! Mijn laatste werkdag. En 't is toch raar hé, maar van de moment dat je kan aftellen is elke dag teveel. Als ze morgen tegen mij zouden zeggen dat ik direct mocht stoppen dan zou ik een gat in de lucht springen. De dochter is een superactieve, zowel overdag als 's nachts. Ze gunt mama weinig rust! Mijn volg afspraak is de 16e, ben eens benieuwd!

Leentje, hier net hetzelfde, als de kran loopt begint mijn buik in teuten te trekken en als de kraan dicht gaat stopt ze. In de week heeft mijn man er een spelletje van gemaakt: open, toe, open, toe... hij vond dat heeeel kostelijk natuurlijk!

Liesbet, oh zalig he zo'n nieuwe auto. Ik ben nog altijd aan het genieten van de onze en die is al 3 maanden. Het is de eerste keer dat ik met een splinternieuwe rijd, dus echt wel een leuke ervaring.

Peggy, geniet van het schoolfeest!!

Ik ga eens kokkerellen voor de troepen sé, saluutjes

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 08:57
leentje

petra dat spelletje zal ik ook een proberen.best grappig.

vlokje en hoe rijd de auto? alles ok?
veel succes ermee. wij hebben een nieuwe fiat multipla gekocht met zeven zitplaatsen. een zalige en praktische auto.

kheb gehoord dat de red pepper opengaan vrijdag in oostende en de matizze ook antwerpen. die van hasselt dat zal ook wel opengaan zeker.
tenslotten hebben ze een goeie financieêle duw gekregen allemaal op tv.d'hoogeschool heeft het waardig verdient.tenslotte een goeie kok doet veel. en met zijn sausjes is hij echt verfijnd.

petra daar ga ik achtereen ook mee beginnen zie met onze yano.
khad de wieltjes er al eens afgedaan maar het lukte niet zo goed. hij zei dat hij een fiets had die stuk was en huilde

kga een mijn inkopen gaan doen. frigo bijna leeg hier

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 15:44
Vlokje

Tis Liesbet die een nieuwe wagen gekocht heeft, ik niet

Petra: proficiat dat Ferre kan fietsen zonder zijwieltjes!

BTW: hoe zijn jullie op de namen van jullie kindjes gekomen? Hebben jullie hier een boek ofzo voor gebruikt, of wisten jullie het meteen al? Ik zou er eens aan moeten beginnen denken, maar heb eigenlijk geen idee hoe eraan te beginnen?
Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 15:30
Petra

Vlokje: Ferre was een naam die ik al jaren mooi vond. Van Ferre Grignard. Voor Warre hebben we eigenlijk 8 maanden gezegd dat het een Cisse ging zijn. Een kameraad van ons noemt zo. Maar toen we naar de slimste mens.. aan het kijken waren deed Warre Borghmans mee, en het was meteen veranderd van Cisse naar Warre. Voor ons derde gingen we bij een jongensnaam vooral op zoek naar namen die bij de andere 2 pastte. We gingen dan echt kijken naar de oude vlaamse afkortingen. Maar: 't is nu nie nodig hé want het wordt een meisje!! Haar naam heb ik de eerste keer gehoord een aantal jaren geleden toen ik op cursus was in Brussel. een medecursist noemde zo en ik vond het zo mooi!! Ik zei toen al "als ik ooit een dochter heb..." en voila!

Groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 18:55
Marijke

Hier kwamen we niet echt overeen voor de naam, ik wou Vincent, maar mijn man vond dit nogal "antiek" en wou een modernere naam.
Maar aangezien ik niet echt wou toegeven zijn we uiteindelijk tot een compromis gekomen en is het Vince geworden.
Zo heb ik toch nog een stukje van de naam die ik persé wou en mijn man heeft ook zijn zin want het is moderner dan Vincent.
Over de naam zijn hier EINDELOZE discussies geweest.

Ben benieuwd wat het voor een eventueel volgend kindje gaat worden...t gaan ook weer discussies worden, want als het volgende eventueel een meisje wordt dan zitten we weer met hetzelfde probleem, de namen die ik wil komen niet overeen met wat hij wil.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 20:53
Niki

Hallo dames,

ik heb een kleine vraag: heeft iemand van jullie ervaring met het hormoonspiraaltje. Ik heb de laatste tijd veel last van mijn maandstonden en een vriendin van me raadde dit spiraaltje aan. Maar ik weet het niet zo goed, het is iets vreemds in je lichaam enhet zijn hormonen. Ludwig heeft zich laten steriliseren maar ik heb er echt zoveel last van. Vandaag heb ik weer een halve dag in de zetel moeten liggen, ik zou flauwvallen en heb zo een pijn in mijn onderbuik en onderrug. Ikheb Stien deze voormiddag naar oma moeten doen want ik had het gevoel constant flauw te vallen, niet te doen. Als kind had ik hier ook fel last van, eenmaal met de pil gestart was het ook natuurlijk niet meer. Maar sinds de geboorte van Stien heb ik niets meer genomen en nu heb ik het weer zo erg.

Ik begin stilletjes wat nerveus te worden om op vakantie te gaan. De tiende juni vertrekken we en het begint zo akelig dichtbij te komen. Het toppunt van al is dat ze de negende juni nog een nieuwe achterdeur en nieuwe ramen komen zetten in de living en de bureau. Mijn kot zal dus helemaal overhoop staan en vuil zijn. het ergste van al is dat ik de negende nog moet werken. Normaal was ik thuis maar de terugvlucht de 17de valt een beetje tegen, we stijgen pas op om half twaalf 's avonds. Normaal ging ik de 18de met de late werken maar dit zal nu niet lukken omdat ik pas rond half vijf 's morgens verwacht van thuis te zijn en dus moet ik de 9de werken en ben ik de 18de thuis. Normaal dacht ik de kleren die we gingen meenemen al op de tafel in de living te sorteren op voorhand zodat ik ze snel ingepakt had in de valiezen maar dit zal dus niet gaan met de nieuwe ramen. Voor het raam in de bureau moet ik de bureau helemaal leegmaken en een plaatsje vinden voor de computer, kan je het al voorstellen hoe het hier zal zijn en daartussen moet ik nog zien in te pakken. Op dat vlak loopt alles een beetje in het honderd dus de rest van de vakantie zal wel goed zitten (hoop ik althans). Het weer zal er in ieder geval goed zijn, een gemiddelde temperatuur van 29°C normaal gezien.

Verder is er hier weinig nieuws. Vanaf 1 juli verander ik van afdeling, dan ga ik naar 4A, dit zal ook weer de nodige stress geven. Hier liggen patiënten met problemen met hun longen en met het gastro-intestinaal stelsel en vaatchirurgie. Ik zal mijn boek ban anatomie maar mee op vakantie nemen om alles nog eens op te frissen want na 8 jaar weet ik hier toch zo veel niet meer van. En ik wil natuurlijk niet overkomen als een dom wicht. En tijd genoeg om te lezen en leren zal er ook wel zijn want de kindjes gaan vroeg slapen, allez op vakantie mogen ze wel een beetje langer opblijven zene. ik hoop echt dat het een beetje gaat meevallen voor de kindjes want een week zonder oma en opa zal niet gemakkelijk zijn voor hen maar ook niet voor oma en opa. Ze hebben al iets afgezeurd en dan vooral opa. Wat willen we toch met zo een klein kind (op Stien dan vooral, het is zijn hartedief) zo ver weg gaan en wat als er iets gebeurd of ze wordt ziek, je kan je het wel voorstellen zeker?

Allez, ik ga me een beetje wassen, ikben daarnet met Robin gaan zwemmen, hij had zwemles en ik stink naar de chloor, ikheb me daar al wel gedouched (dit lijkt me niet juist geschreven te zijn) maar met mijn badpak aan, is toch ook niet alles.

Een dikke knuffel Niki

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 00:22
jarike

hey,iemand vroeg hier naar de namen;

tijdens de zwangerschap van xanthe ,en maaaanden ervoor al,kwam kristof met de naam xanthe op de proppen,hij heeft ooit eens stage gedaan in een creche,en daar was een kindje met die naam,hij vond dat zo een lief en mooi meisje,en heeft toen voorgenomen,dat als hij ooit een dochter kreeg,zij deze naam dus krijgt.voor een jongen hadden we toen xander.2e meisjesnaam was toen anouk,maar ik heb toegegeven aan kristof

bij deze zwangerschap was het ietske moeilijker,voor een meisje werd het anouk,de naam die we bij xanthe ook al hadden.
voor een jongen hebben we toch een tijd getwijfeld.
xander vonden we prachtig,maar heeft dezelfde klanken als xanthe.
alexander is ook nog de revue gepasseerd,als alternatief.
uiteindelijk bij siebe terechtgekomen,maar dat klopte dan niet met de familienaam,dat zou als initialen s.m. geven,en dat vonden we niet zo gepast.dus hier is het een xiebe geworden,niet zelf verzonnen hoor,er zijn er nog in belgie,en we vonden het ook mooi passen bij xanthe.

een boek hebben we niet gebruikt,wel op internet gekeken,want we wilden ook de betekenis weten,je weet nooit met wat voor een naam je anders rondloopt.

ik las hier ergens iets over spiraaltje,heb er geen ervaring mee sorry.
ik moet maandag op nacontrole,en hoop er dan eentje te laten plaatsen,of toch zeker meer i nfo te krijgen.

hier nog steeds ,pfff begin het wel beu te worden hoor.

peggy,je laat maar iets weten als je wil langskomen.
xanthe is vandaag niet naar de om geweest,had koorts die op en af gaat,vraag me af wat er scheelt

[Laatst gewijzigd door jarike - 04/06/2008 @ 00:24] - Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 10:18
peggy

Niki , ivm het spiraaltje. Geen ervaring mee. Ik heb alleen zware migraine de eerste dag van mijn regels en voor de rest mag ik ni klagen! Neem geen pil maar we zien wat we doen. Ronny gaat hem laten steriliseren ooit zeker hehehe. Ik wens je ook al een goede reis! geniet ervan!! En idd je vertrekt wel nogal hechtisch maar kop op je hebt tijd genoeg om te poetsen na je reis! Naar waar ga je als ik vragen mag?

Ivm de namen van de kids!
Keana is afgeleid van Keanu dat zou dan ook de naam geweest zijn moest keana een jongen geweest zijn maar toen we te horen kregen dat we een meisje kregen hebben we de u gewoon vervangen door de a En kvond het zeer mooi klinken en 't is appart want de meeste heten kiany of kiara dus hier is het een Keana geworden. Is hawaiaans maar op sommige site zeggen ze Engels tja...

Liam vond ik gewoon kort en krachtig maar hebben ook getwijfeld tussen Milan en tristan maar het laatste vond ik wat triestig en Milan te sprookjesachtig hehehe. Heb er nooit geen boeken bijgepakt als ik eerlijk mag zijn!

Jarike : Ik laat je het zeker weten. Dit weekend word Liam gedoopt en komen er 30 familieleden en vrienden vieren :) Dus heb druk weekendje.

Proficiat voor Ferre amai is heel flink van hem! Kijk ook al naar dat moment uit!! Hebben jullie ook de zijwieltjes eerst omhoog geplooid? Of niet? Of hij heeft het zoals je zegt op school geleerd :)
Echt super van hem!
Ik ben ook eens benieuwd voor d'hoogeschool maar het is er wel niet goedkoop maar we pakken waarschijnlijk het samengestelde menu met wijnen.
Voor de rest is alles hier prima. Keana is wel dagje thuis van school omdat ik me overslapen heb tja hihi kan gebeuren.
Vrijdag mag ze haar fiets mee naar school nemen omdat het fietsen of wielendag is of zoiets en ze gaan op 17 juni naar speelstad/toverstad op schoolreis ! We gaan daar vaak naartoe dus dat vind ze natuurlijk superrrrrrr! 't Zal wel erg vermoeiend worden voor haar zo een hele dag maar allé ze kan best zonder middagdutje maar op school is dat toch vermoeiender ma ja dan slaapt ze de dag nadien wel eens uit :)
Liam heeft een goei valling te pakken en hoop dat hij er geen koorts gaat bijmaken want dat op zijn doopdag dus eh!
Hij weegt nog steeds maar 9.2 kg en thans diene eet veel ze ma ja 't is een fijntje!!
Allé kga wat opruimen want op twee uur is da hier al ne stal :)
Groetjes en tot hoors

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:41
leentje

hey allemaal,

ik mag trots vertellen dat mijn metekindje is geboren.
heb de keizersnede mogen bijwonen en had toch wel een krop in de keel.
zo een prachtig kindje. een jongen 3350kg en 49cm groot. en het krijgt de naam harley. is niet echt mijn smaak maar goed das hu keuze.
kben er toch fier op dat ik dat mag verwennen.

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 23:02
Petra

proficiat Leentje en wat een belefenis zeg om er bij aanwezig te zijn. Dat moet nderdaad een speciaal gevoel zijn!

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 10:51
Liesbet

Hoi iedereen,

Bij deze even een update aangezien we gisteren naar de gyn zijn geweest. We krijgen overduidelijk een . Toen ik achteraf de echo aan Mario liet zien wist hij het direct. Geen vergissing mogelijk. Verder was alles OK. De baarmoederhals was nog perfect in orde ondanks de harde buiken. Hier moet ik nu magnesium voor innemen. Ons spruitje weeg 493 gram en is ongeveer 30 cm. hij lag nog in stuit maar dat kan nog alle kanten uitgaan. verder heb ik hem al mijn zorgen eens goed uitgelegd en we hebben samen besloten om terug voor een keizersnede te gaan. Deels omdat ik me er beter bij voel en dus minder zorgen maak en deels omdat de bevalling van gauke al niet vlot liep en ik nu al met een bloedklonter zit. dus hij vond het medisch wel verantwoord.

Zo nu ga ik snel naar de winkel hollen. tot later

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 10:24
leentje

Liesbet proficiat jong met je toekomstig zoontje.
een bloedklonter? oei das minder dan.
van harde buiken kan ik over meespreken heb er ook last van.
is soms lastig vooral als je dan met een volle blaas zit.

kga ook naar de winkel nu want straks naar mijn metekindjes op kraambezoek. kijk er al terug naar uit.

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 15:24
peggy

Proficiat met je toekomstige zoontje Liesbeth! Wel zeer leuk zo twee meisjes en dan binnenkort twee jongentjes :)

Leentje proficiat met de geboorte van je petekindje!! Hij zal nogal verwend worden , khoor het al

Hoe zou het met ons Riet zijn in Frankrijk! Wij gaan dus dit jaar pas in september op vakantie maar we weten nog niet naar waar !!!! NOrmaal gingen we naar de zee gaan en disneyland maar disneyland pfff da vind ik echt té duur! Ik ga dan nog liever richting de efteling twee dagen met hotel bij want uit ervaring weet ik dat disneyland nogal druk druk is en de wachttijden superlang en met zulke kleine kindjes??? Die flippen dan denk ik. Dus we gaan boeken voor eftelinghotel 178 euro voor ons vier dus valt reuze goed mee tov 468 disney !!
Het land dat mij wel aanspreekt is Griekenland of Italie voor op vakantie te gaan in september maar we zien het nog wel. Naar zee gaan we miss wel voor een paar dagen maar alleen als het goed weer is want 't is weer triestig vind ik! Heb morgen nen doop van ons Liameke en had toch graag een beetje zon gehad maar schijnt blijft het droog bij 22 graden dus ben eens benieuwd. Alles is in gereedheid gebracht voor morgen alleen het eten nog maar logisch das voor morgen :) Kijk er naar uit dat mijn spruitje gedoopt word. De lieverd. Zijn haartjes zijn mooi geknipt echt ferm en hij heeft mooie kleertjes dus tmag snel morgen zijn :) Er komen 24 familieleden langs dus gezellig eh :)
Voor de rest alles prima met de kindjes, keana had iets zeer moois gemaakt voor de papa en hij was ontroerd en dat is hij niet gauw!
Allé kga wat prullen nog met het doopboekje , dada xxx

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 14:21
Riet

Halllllllllooooooooooo allemaal!

Hier ben ik weer: terug thuis sinds gisteren. Amai seg ik ben hier een beetje aan 't lezen geweest, maar pffffff gijle hebt weer wa bijeengeschreven. Nogmaals mea culpa dus als ik iets of iemand oversla, maar ik ga proberen toch wa te antwoorden hier en daar.

Eerst en vooral zal ik vertellen hoe onze vakantie is geweest: het is er eentje geworden met gemengde gevoelens. Camping viel heel goed mee, ons chaletje was dan weer té simpel naar mijn goesting. Als het goed weer is, is dat allemaal niets natuurlijk, maar we hebben toch ook redelijk veel slecht weer gehad. Enkele dagen zijn we gewoon bijna niet kunnen buiten komen. Gieten gieten, onweer, wind... . Daarna nog slecht geslapen omdat je op het dak van dat chaletje zowel de regen héél hard hoorde als de takken die van de bomen waaiden. Verder werd Bjarne halverwege ziek: naar de plaatselijke dokter en hij bleek een angine te hebben. Voor de rest is de vakantie wel super geweest. De mogelijkheid zit er wel in dat we er nog eens gaan, maar zeker niet in hoogseizoen (veeeeeeel te druk dan) en in een ander type huisje (er waren er heel mooie bij). Het zwembad was het einde voor de paar keren dat we er in gekunnen hebben. De uitstapjes die we gedaan hebben waren wél heel leuk. En toen was het tijd om naar huis te komen: man en dochter 40° koorts. Tegen dat we thuis waren had ik Erin al drie dagen (in volle weekend dan nog ook) Perdolan en Junifen gegeven, maar tussen het opkomen van de koorts ging het wel bij haar. Gunther kon zijn hoofd niet meer recht houden en ik heb dan ook halverwege het stuur richting België moeten overnemen. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik thuis was. Direct richting dokter van wacht: Erin een buikvirus en een goede valling en Gunther een keel die bol stond van de etter en dus ook een angine! Enfin ze zijn nu alletwee aan de beterhand. Ik wist direct wa doen toen ik thuiskwam: auto uitladen, kinderen amuseren (gewoon van twee weken volle aandacht te krijgen), zieken verzorgen, was insteken... . Bovendien staat het gras hier huizenhoog (met al die regen en warmte) en moet ik dringend beginnen Bjarne zijn verjaardagsfeestje te organiseren.

Allé voor de rest wil ik ook nog zeggen dat ik ook heel blij ben dat Leuven gewonnen heeft met Mijn Restaurant. Ik gun het hun van harte. Ik vond trouwens ook dat dat zielig doen van Hasselt er nét over was.

Verder las ik hier dat Liesbet een nieuwe auto heeft gekocht als ik het mij goed herinner. Dat zal wel nodig zijn ja . En nog een jongetje er bij: PROFICIAT!

Niki ik las hier dat Robin al kan zwemmen. Goed hé! Ik heb mezelf voorgenomen van echt eens naar het zwembad te stappen om Bjarne ook les te laten nemen. Ik hoop dat het er van de zomer van komt. Ik las ook dat je een spiraaltje overweegt: wel ik ken net zo veel vrouwen die er écht ontevreden over zijn als die er heel tevreden van zijn. Bij mij hebben ze het er na een half jaar terug moeten uit halen omdat ik niet meer mezelf was en doordat ik niets anders deed dan vreten (en dan bedoel ik écht vreten). Bovendien zeggen ze wel dat het niet kan maar toch: zowel ik als Gunther voelden het zitten als we... ge weet wel hé. Je kan er dus zowel heel goed als slecht mee zijn. Ik gebruik nu de hormonenpleister een week of zes en tot nu toe moet ik zeggen dat ik er redelijk content van ben. Ik wil je al op voorhand een goede congé toewensen en geloof me: van die voorvakantiestress weet ik alles! En van de navakantiestress nu ook .

@ Petra: En Ferre fietst zonder wieltjes! Wat worden ze groot allemaal! Dat zal bij Bjarne voor volgende zomer zijn denk ik.

Voor de rest kan ik mij geen wereldschokkende dingen meer herinneren. Ik ga hier nog wat verder doen.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 19:20
Riet

Ik heb net het filmpje gezien van Keana op het schoolfeest. Wat een mooie vlinger (was het toch niet?) En ja ze deed heel goed mee. Het schoolfeest van Bjarne was vorige zaterdag. Ik vond het superspijtig dat hij niet kon meedoen, maar zelf heeft hij het gelukkig niet geweten. Blijkbaar hadden ze nog niet bewust er voor geoefend toen wij vertrokken. Tja stom dat het nu juist in onze vakantie viel, maar ik kon dat echt niet weten natuurlijk.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 21:28
Petra

Welkom terug Riet!! Fijn da je toch genoten hebt van je vakantie, maar het is inderdaad stressen als je met zieken zit. Je zal het altijd zien hé, als je weg gaat hebben ze het zitten. In het geval van ouders die ziek vallen: de dokter heeft me eens verteld dat dat ligt aan het wegvallen van de dagdagelijkse routine en stress. In vakantie heb je "tijd" om ziek te worden.

Keana was geen vlinder maar een mug of bij dacht ik??? Niet Peggy?

Wij zijn gisteren naar het Boudewijnpark geweest, 't was daar superpapa-dag. 't Was echt leuk, maar superdruk. Vorig jaar vond ik ht minder druk.
En wie loop ik daar tegen het lijf??? Liesbet!! Hihi, wel grappig. Hoe vonden jullie het Liesbet?
Ik was wel pisnijdig op het einde van de dag. Aan de ingang hadden ze een foto genomen van de papa met de kids om dan een sleutelhanger van te maken. Vorig jaar hadden we die ook, dus naar jaarlijkse traditie wilden we dit opnieuw. Toch leuk als papa zo elk jaar een nieuwe sleutelhanger heeft van hem met z'n kids??
We komen dus om 18u20 aan de uitgang (attracties gingen dicht om 18u) en die pee was al weg!! Ik ben het dan gaan vragen aan die andere gasten en die verstonden me dan al amper (fr talig) en ik kreeg dan als antwoord dat ze 5 min geleden allemaal gemengd waren. Ik wilde er in rommelen en hem er zelf uitzoeken maar dat mocht niet! Ik was voor't ontploffen. Ik heb dat dan ook heel duidelijk gemaakt terwijl er een aantal medewerkers van het park voorbijwandelde. Ze bekeken me nogal maar die stoom moest er dus echt even af! De papa keek er naar uit en Ferre ook zwaar teleurgesteld.

Onze Ferre is vandaag met Benny gaan fietsen op het bmx-parcours hier aan de Bekaf. Hij ging nogal ne gang naar't schijnt! Ik ga hem inschrijven in het bmx team denk ik want hij houdt er zo van!
Vanaf sept gaat hij dan ook naar de zwemschool. Hij kan al zwemmen, maar dat is zelf aangeleerd en ik vind toch dat hij zijn brevet moet halen.

Allee groetjes, mijn laatste werkweek is ingegaan dames! Joehoe!!

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 08:24
Liesbet

riet, welkom terug

petra, leuk dat het bij jullie zo meegevallen is. We zijn 2 jaar geleden naar planckendael geweest met superpapa en ik vond dat eigenlijk veeeeeeeeel beter. Er was veel meer parkeerplaats en deze keer hebben we een uur moeten aanschuiven eer we binnen konden. Niet evident met allemaal kleine kindjes en 2 zwangere vrouwen. De mannen waren dan ook niet heel gelukkig. De shows waren wel leuk maar om 16 uur zijn we toch doorgegaan, toen hadden ze het allemaal wel gezien. Ik was trouwens blij om te zien dat Ferre ook naar jou moest luisteren. Als ik streng ben tegen Arne dan kijken de mensen me meestal aan als een koe naar een trein. Precies of ik moet alles toelaten. En petra je zag er echt schitterend uit, volgens mij ben je nu echt aan 't genieten van het zwanger zijn.

Zo nu maar weer aan 't werk. Ik heb nog 3 maanden en half te gaan tot ik mag stoppen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >