Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/05/2008 @ 12:57 ![]() | hey mensen, hier nog eentje van leuven (woon nu voorlopig wel in diest) voor wie in 'd hoogeschool wilt gaan eten en even een idee wil krijgen op de kaart... hij staat op hun site! http://www.dhoogeschool.com/ groetjes Liezje |
| 02/06/2008 @ 15:44 Vlokje | Tis Liesbet die een nieuwe wagen gekocht heeft, ik niet ![]() Petra: proficiat dat Ferre kan fietsen zonder zijwieltjes! BTW: hoe zijn jullie op de namen van jullie kindjes gekomen? Hebben jullie hier een boek ofzo voor gebruikt, of wisten jullie het meteen al? Ik zou er eens aan moeten beginnen denken, maar heb eigenlijk geen idee hoe eraan te beginnen? |
| 05/06/2008 @ 23:02 Petra ![]() | proficiat Leentje en wat een belefenis zeg om er bij aanwezig te zijn. Dat moet nderdaad een speciaal gevoel zijn! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

wou dat ik dat ook nog eens kon! Ik had van 't weekend ook moeten dweilen maar had ook geen zin dus tzal voor in de week zijn pfff.
petra dat spelletje zal ik ook een proberen.best grappig.

,pfff begin het wel beu te worden hoor.
ik mag trots vertellen dat mijn metekindje is geboren.
. Toen ik achteraf de echo aan Mario liet zien wist hij het direct. Geen vergissing mogelijk. Verder was alles OK. De baarmoederhals was nog perfect in orde ondanks de harde buiken. Hier moet ik nu magnesium voor innemen. Ons spruitje weeg 493 gram en is ongeveer 30 cm. hij lag nog in stuit maar dat kan nog alle kanten uitgaan. verder heb ik hem al mijn zorgen eens goed uitgelegd en we hebben samen besloten om terug voor een keizersnede te gaan. Deels omdat ik me er beter bij voel en dus minder zorgen maak en deels omdat de bevalling van gauke al niet vlot liep en ik nu al met een bloedklonter zit. dus hij vond het medisch wel verantwoord.