Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2008 @ 12:06 Kathy ![]() | Dat is pas goed nieuws Kelly! Ik ben superblij voor je! |
| 02/06/2008 @ 10:16 ann | @Vannie: het weekend was zaaaalig... We hebben ons erg goed geamuseerd. Jammer genoeg is de vermoeidheid wel met een mokerslag toegeslagen. Ik heb af en toe eens moeten rusten omdat ik echt niet meer kon, maar verder was het prima! Lubbe heeft zich erg goed geamuseerd, vooral in het zwembad! Hij had zich zo uitgeleefd op zaterdag, dat hij zondagmorgen in eens ter plekke op de grond in slaap gevallen was . Hij hing wel wat aan mijn been. 't Was alsof hij wist dat het wat ter compensatie was voor de afwezige mama de laatste weken. Met al dat studeren was hij precies wat aandacht tekort gekomen. Nu kan ik me weer een paar weken op hem concentreren, voor ik aan het volgende examen moet beginnen... Staan jullie kaarsjes al klaar voor morgen om 14u??? Normaal vraag ik aan mijn mama om er eentje te doen branden, maar ze weten nog van niks, dus reken ik op jullie he! @Kelly: hoe gaat het nu met je? Ben je nu thuis??? Morgen ook alweer echo zeker? Leuk!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

k vind het zo tof voor je!!! 

Maar ja komt wel goed.

)
Bijna 40 euro geloof ik! Neen dank u!