< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/06/2008 @ 13:04
Pooh

Online Status Bekijk profiel
Even kort:

Ann kop op! Ik ben blij dat er in ieder geval hartactiviteit te zien is!

Mekkie, zoooo lief die poesjes! Ik wil ooook!

Met Jonathan naar het CB geweest gisteren. Na 7 maanden sinds het vorige bezoek op 18 maanden, was meneertje 6 cm gegroeid naar 95 cm, maar afgevallen van 15,7 naar 15,3 kg??
Hij is wel veel ziek geweest natuurlijk. Wel een beetje gek, gelukkig groeit ie nog wel goed in de lengte en och hij kan het hebben. Toch beginnen nu wel zn ribbetjes uit te steken

Ben weer werken! xxx

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 16:49
Kellytje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ann, begrijpelijk hoor dat je wat minder op het forum komt! Je gaat echt vanalles lezen en zoals je zegt: het is alsof je dan enkel slechte verhalen leest!

Wat je daar zegt van die steekjes, dat is inderdaad normaalgezien een goed teken! Ik heb er ook af en toe last van en dan denk ik meteen "doe maar kleintje, groei maar goed!"
Vanmiddag kreeg ik plots hevige krampen en dan dacht ik ook eventjes van "oh-ooow!" maar al snel denk ik dan gewoon dat het erbij hoort.

Doe maar gewoon rustig en waar jij je goed bij voelt en je zal zien dat je bij je volgende echo goed nieuws zal krijgen.

Pooh, dat ziek zijn zal er zeker wel voor iets tussen zitten. Zolang Jonathan zich goed voelt zal het wel in orde zijn, niet?

Vannie, soms zeg ik wel eens dat er een baby in de buik zit, maar ik denk dat we best nog een paar maanden wachten voor we hem er echt op gaan voorbereiden. 9 maanden is lang he, zeker voor zo'n kleintjes. Al zal ik zeker wel fier zijn wanneer hij voor de eerste keer zegt dat er een baby in de buik zit

Ja, die hernia... het maakt me soms gek! Je voelt je helemaal niet ziek en wanneer ik lig heb ik ook geen pijn dus dat is echt frustrerend dat je dan toch niets kan doen!!! Gelukkig neemt mijn ventje alles zonder problemen voor zich, al is het voor hem zeker ook niet evident... Door die frustratie en dan nog die hormonen erbij maak ik het hem dikwijls knap lastig en daar heb ik achteraf dan altijd zo'n spijt van!!!

Nessie, er bestaan zoveel verschillende flessen tegenwoordig! Het is soms inderdaad een ramp om de juiste te vinden!
Wij hadden er eerst van Chicco (speciale met gaatjes onderaan), dan van Nuby (ook met gaatjes onderaan), dan ook nog eentje van Free(en dan nog iets) en dan nog van Avent. Maar gelukkig had Leroy geen last van krampen, het was meestal gewoon een gril van mij dat ik eens een andere fles wou
Hopelijk vind je snel de juiste voor je kleintje!

M., hoe is het ondertussen met jullie meisje? Is ze er weer helemaal bovenop?
Een cadeautje is altijd zo moeilijk! Hier hebben ze er ook naar gevraagd en om het eigenlijk wat te ontwijken heb ik geantwoord dat Leroy soms wel een beter humeur kan gebruiken en betere oortjes Ik vind het ook zo moeilijk om tegen een ander te gaan zeggen wat ze "moeten" kopen...

Morgen hebben wij het feestje voor Leroy al. Volgende week ging niet omdat zijn peter dan niet kon (staat in shiften).
Met die hernia is het natuurlijk wel dubbel irritant nu want ik kan amper iets doen! Gelukkig blijft mijn mama hier nog (ze kon normaal niet) want ze heeft hier vandaag echt al bergen werk verzet! Ik durf het bijna niet te zeggen maar het was hier al zeker 2 weken niet gekuist! Ik kan m'n ventje echt niet alles vragen, hij heeft het op het moment al zooo druk op het werk! En dan kookt hij nog elke avond en dan vind ik het zo zielig om hem nog meer te laten doen!

Maandag ga ik even naar het werk om snel-snel een opleiding te geven aan iemand die mij komt vervangen. Ik ben wel blij dat ze dat doen want anders zou het een ramp worden, om nog maar te zwijgen van al het werk dat op me zou liggen wachten!
en het is nog niet zeker dat ik binnen 2 weken wel terug ga kunnen gaan werken want zelfs na deze hele week rust is het nog niets gebeterd

Prettig weekend allemaal!
Kelly

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 21:49
Kellytje

Ada, het is schandalig te laat maar ik ben even gaan opzoeken wanneer Faith geboren is (ik wist dat het iets voor Leroy was) en nu zag ik dat dat al 29/5 was...

Ik hoop dat je m'n excuses aanvaardt en dat ik Faith alsnog een gelukkige verjaardag mag wensen!

Hebben jullie goed gevierd?

Nogmaals sorry voor de (veel te) late wensen!

Kelly

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 10:59
Ann

Oei, nog een geluk dat ik nog eens kom kijken! Ik had het ook helemaal gemist Kelly! Alvast een gelukkige verjaardag voor Leroy! Ik zag dat jullie het feestje vandaag al doen! Jammer van het weer, maar kom, het wordt vast toch super!

@Ada: alsnog een gelukkige verjaardag voor Faith! Hebben jullie het uitgebreid gevierd??? Sorry dat ik het ook gemist heb hoor, geef haar maar een dikke kus van me om het goed te maken!

@Pooh: ik denk dat het hier ook zo is hoor, Lubbe lijkt me goed gegroeid, maar nog steeds 12 kilo... Misschien is het typisch voor de leeftijd dat ze nu wat gaan uitgroeien?!?

@M.: gelukkig is jullie meisje al wat beter! Het is zo zielig als ze erg ziek zijn he...

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 12:30
Vannie

Nee he ? Heb ik ook al die verjaardagen vergeten ? Nou, ik ga de hormonen echt de schuld niet geven, want vind het echt niet leuk dat ik het vergeten ben.

Sorry sorry sorry Kel ! Bij deze van harte met je zoon !
Veel plezier met zijn feestje vandaag, ik ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben.

En Ada, van harte gefeliciteerd met je jongste dochter !!

Ann, positief blijven is inderdaad datgene wat je moet doen. Ga vooral geen horrorverhalen opzoeken of je gek laten maken door van alles wat je hoort en ziet want voor je het weet maak je jezelf stapelkrankzinnig. En oh ja, deze zwangerschap is voor mij ook totaal, maar dan ook echt TOTAAL anders dan die van Kevin. Dus ook dat zegt dus niks en het kan dus gewoon helemaal goed zitten daar in je buikje !

Poohje, haha nou Jonathan houdt genoeg centimeters en gewicht over hoor, wat een beer is het

Ik heb nog even nieuwe buikfoto's op mijn profiel gezet

Volgende week donderdag hebben we de pretecho. Het zal ons toch niet gebeuren dat ze dan ineens gaan roepen dat het een meid is he ? Zal dus niet de eerste keer zijn immers

Ik wil misschien nog een fotosessie laten maken in de laatste weken. Lijkt me zo mooi ! En ik heb al een goed adres. Misschien dat we die foto's dat gebruiken voor het geboortekaartje. Maar ik weet het nog niet zeker, want heb al een heel leuk kaartje op het oog. Moet alleen nog steeds een gedicht kiezen ! Vind ze allemaal zo mooi !!

Kevin's kamer is nu helemaal geschilderd. In het "Wauw" blauw haha. Echt heel stoer. Nu de meubeltjes nog. Tenminste, kast en bed. En accessoires en zo. Veel te leuk om uit te zoeken, ik ben er nog steeds niet helemaal uit haha.

Vanavond gaan we naar de musical Tarzan ! De tweede keer voor mij trouwens. Lekker ontspannen. De mannen zijn de hele dag bij familie dus ik heb het rijk alleen. Ga zometeen lekker bij mams in de tuin zitten, het is echt prachtig weer he meiden

Tot spreeks meiden !

[Laatst gewijzigd door Vannie - 07/06/2008 @ 12:32] - Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 14:02
M.

Hoi allemaal,

t zit weer wat tegen met t weer hé van t weekend? jammer, een bqq voor vaderdag ging wel leuk geweest zijn
bij vannie is t precies beter van weer, misschien moeten we maar allemaal daarheen trekken
wat krijgen jullie mannen als vaderdagcadeautje? ik heb het vast al verteld maar heb een kookshort met een foto van Laurine erop, hopelijk ziet hij het graag
Laurine is ondertussen weer zo goed als nieuw, ze ravot weer, eet weer goed en is weer in haar gewone doen
t begint een echt sloebertje te worden hoor, nu ze zo goed kruipt moeten we haar echt in de gaten houden
ze gooit alles uit de salontafel, zit aan de tv en video te prutsen, trekt aan draden en zit aan stopcontacten
hebben jullie ook van die speciale knopjes op de stopcontacten gedaan? heb er al aan gedacht dat ook te doen maar sommigen zeggen dat je je kindje gewoon moet afleren om eraan te komen
tja...

vannie, oranje toiletpapier, dat is idd megagek hahaha
ik supporter eigenlijk voor niemand maar omdat het voor jou is zal ik voor NL
fijn dat Kevin zijn kamer af is, moet je maar eens een foto op je profiel zetten?
t amusement alvast met de musical

ann, hoe is t nu met jou? al wat minder last van de pijnscheuten
wou je maar even zeggen dat ik nog goed weet dat ik in t begin van de zwangerschap van laurine met momenten ook ferme pijnscheuten had en ook al van heel vroeg in de zwangerschap, de gyn zei me toen ook geen zorgen te maken, dat het idd het rekken van de baarmoeder is
dus wou je maar laten weten dat pijn niet altijd een slecht teken is
t is maar een magere troost hé meid maar probeer positief te denken en er wat van te genieten en je moet maar enkel nog hier langs komen en niet op die 'horror'topics
wij sleuren je er wel door

pooh, oei jonathan wat gezakt in gewicht
ach, vast niet erg als hij voor de rest gezond is
hij haalt het wel weer in

kellytje, veel plezier met Leroy zijn feestje en doe t maar kalm aan

ada, hier ook nog een grote vergeetkous
dus alsnog een gelukkige verjaardag voor Faith

groetjes

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 13:41
Kellytje

Gisteren dus een vrij rustig feestje gehouden voor ons ventje. Alhoewel het hier wel serieus vol zat
In totaal waren we met 20 waarvan 11 volwassenen en de rest kids!
Het weer sloeg serieus tegen maar gelukkig hebben we een grote speelzolder en zodoende de kids dus al snel naar boven gestuurd

Eerst natuurlijk cadeautjes open gemaakt (je zou gedacht hebben dat Leroy zoiets elke dag doet haha, zo goed dat hij al wist wat hij moest doen! Bij Laura-Lynn moesten we vroeger altijd meehelpen of ze zou ze zelfs nog niet uitgepakt hebben!)
Hij kreeg duplo-blokken met thema "zoo", een kruiwagentje met emmer en schepjes e.d., wat kleertjes en van zijn meter zo'n fietsje met duwstang, wat hij echt geweldig vindt!!! Vanmorgen is hij al met papa zo mee naar de bakker gegaan! Wat wordt hij toch groot he!
En van ons heeft hij een kleine trampoline gekregen omdat hij dat bij de onthaalmoeder ook enorm graag doet. En de zus heeft er ook nog iets aan... En zelfs mama eens ze terug in vorm moet geraken want je mag erop tot 110 kg

Even later taart gegeten. We hadden dit jaar gekozen voor Bob de Bouwer. Deze keer niet met een grote afbeelding in marsepein want eigenlijk vond niemand dat vorig jaar lekker. Maar nu gewoon een slagroomtaart en daarop dan figuurtjes. Ze was in ieder gevaal heel lekker

's Avonds dan nog sandwiches gegeten en rond een uur of half 9 zijn de laatsten naar huis vertrokken en konden de kindjes hun bedje in!

Daar ik in de namiddag niet had kunnen rusten kreeg ik wel veel last van pijn in mijn been maar eens ik zelf in bed zat, ging dat wel alweer. Vandaag probeer ik wat meer te rusten maar ik ben het beu dat ik niets kan doen en dus doe ik toch wel al wat meer dan anders. Maar ik overdrijf niet hoor! Gewoon wat meer recht staan of al eens gaan zitten ipv heel de tijd te liggen!
Momenteel zit ik lekker in het zonnetje buiten, heerlijk!!!

Oh ja, we hebben het gisteren ook verteld dat er nog een beebje komt: Laura-Lynn en Leroy hadden een t-shirt aan met opschrift en Kevin (zoon van Ritchy) mocht de zakjes met snoep-tutjes uitdelen.
De meesten hadden het echt niet door tot ze de t-shirts zagen en er was dus even wat verwarring.
Nu moet ik zeggen dat de reacties waren zoals ik had verwacht: een vriendelijke "proficiat" maar echt geen euforie zoals je wel krijgt wanneer je een eerste of tweede kindje verwacht!
Ik denk dat de meesten dachten "goed zot" ofzo ... Maar ach, dat trek ik me niet aan hoor!!! En ik weet dat eens het kleintje er is, het even welkom zal zijn als alle anderen maar het is in deze tijd nu eenmaal niet evident om als werkende ouders 3 kinderen te krijgen...

Vannie, je had nog tijd hoor voor Leroy! Hij verjaart pas zondag Toch al bedankt voor de felicitaties!
Hey, wat een mooie buik heb jij al seg!!! Ben jaloers Ik kan niet wachten tot ik er ook mee mag pronken!
Een pretecho! Heb je die met Kevin ook laten maken? Wij hebben het laten doen met Leroy maar deze keer gaan we het niet doen.
Het was eens leuk om mee te maken maar uiteindelijk vond ik het veel geld voor wat het was.
Leuk zo die kamertjes in orde maken he! Ik hoop dat we er nog in slagen om Leroy zijn kamer ook te veranderen want momenteel is het nog steeds wat er vroeger hing voor Laura-Lynn. Gelukkig wel in neutrale kleur: geel met afbeeldingen van Pooh-beer!
Het zal natuurlijk wel lastig worden als het een meisje wordt want ze zullen toch even samen moeten slapen op 1 kamer...
En hoe was de musical?

M, wat vond je mannetje van zijn cadeautje? Het is altijd leuk om zoiets met een foto te geven he, en tegenwoordig kan het echt op alles!
Wij hebben hier sowieso beveiligde stopcontacten dus we moeten die dingen niet gebruiken. Maar vroeger met Laura-Lynn hebben we dat inderdaad wel gedaan! Het is zo snel gebeurd en het is niet niks he als ze daar eens iets insteken!!! In dit geval zou ik echt aanraden " beter voorkomen dan genezen!" Het risico is gewoon TE groot in dit geval! Een potje dat op een salontafel staat ofzo, dat kan stuk vallen en zal niet veel aan je kleintje doen, maar dit kan gewoon dodelijk zijn!
Nee, we hebben al genoeg gezien bij onze kapoen dat we zulke risico's echt niet willen nemen!

Ga nog een beetje genieten van het mooie weer!

Tot later
Kelly

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 09:07
ann

Even snel: onze stopcontacten zijn ook sowieso beveiligd. Ik dacht dat dat standaard was voor alle (redelijk recente) stopcontacten. Ik wou er nog extra beveiliging op, maar mijn man vond dat niet nodig. Je moet al serieuze truken uithalen om de beveiliging te omzeilen. Lubbe was in het begin dat hij kroop ook erg aangetrokken door stopcontacten, maar na een tijdje gaat dat weer over hoor. Ze moeten het inderdaad leren he. Nu moet ik er maar heel zelden iets op zeggen (soms probeert hij eens de stofzuiger in het stopcontact te steken of zo).
Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 10:22
Pooh

Online Status Bekijk profiel
Haha, Jonathan zag ik ooit eens met een stekker (goedbedoeld) richting stopcontact gaan. Ik schrok zo, dat ik keihard neeeeeeeee gilde waarop hij ook weer een meter de lucht in sprong. Hij is zo geschrokken dat hij heel duidelijk weet dat ie daar uit de buurt moet blijven.
Maar wij hebben er toch allemaal van die dopjes op, voor de zekerheid.

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 11:53
Vannie

Malika, oh ja, was het zulk slecht weer bij jullie ? Balen zeg ! Hier was het inderdaad namelijk tegen de 30 graden dit weekend !!! Niet normaal zo heet. Ik zal wat proberen jullie kant op te sturen he. Of anders komen jullie gezellig hier ook goed hoor
Dat kookschort is trouwens een leuk idee zeg ! Kan manlief gelijk met veel plezier de keuken in, dus ook gelijk handig voor jou want scheelt jou weer koken haha.
Ik heb voor Martin die Difrax Daddy Doos. En nog een papa magazine. Kevin zal wel wat op schooltje gaan maken denk ik ook. Ik moet alleen nog wat voor mijn eigen vader kopen.
Haha, dus jij vind me ook al zo gek met dat Oranje toiletpapier ? Ja, je hebt groot gelijk. Weet je wat al helemaal te gek is ? Dat het ook nog grasgeur heeft ! Whahahahaha.
Tuurlijk zal ik een foto plaatsen als Kevin''s kamer af is. We waren van plan het voro mijn verjaardag af te hebben, maar dat gaat niet meer lukken, we hebben er nu even wat minder tijd voor. De verf zit er dus wel op, maar we moeten nog meubeltjes uitzoeken. Dus ik houd je op de hoogte he

Kelly, zo zo zo Leroy is schandalig verwent zeg op zijn feestje Ik was dus toch nog op tijd met de felicitaties, gelukkig maar !!!
En wat een goed idee om meteen het goede nieuws over je zwangerschap aan iedereen te vertellen. Die shirtjes zijn een goed idee he ? Ja, ik hoor vaker dat bij een derde mensen wel vaker zo reageren als "huh, zoveel ?" Alsof het de 40ste is ofzo. Raar vind ik dat. Alsof 3 zoveel is zeg. Nou, let daar maar niet op hoor. Ook een derde is weer net zo'n groot wonder als de eerste 2.
Oh ja, bij Kevin hadden we ook een pretecho laten maken, toen met 20 weken ongeveer. Maar nu krijgen we in NL met 20 weken een echo vergoed van de verzekering en dat was toen nog niet zo. Die moesten we toen zelf betalen. Maar met deze 20 weken echo krijg je dan wel wat foto's mee, maar doen ze geen video of DVD. En met een pretecho kan dat wel. Dus we hadden zoiets van : we hebben dat bij Kevin gedaan dus doen we het nu weer. Maar eigenlijk zou het niet eens per sé hoeven hoor. Kost ook weer veel geld inderdaad.

Nou meiden, heerlijk weekend gehad. Zaterdag naar Tarzan geweest, was weer gezellig. Gisteren met de mannen wezen picknicken in het bos. Hebben de halve dag op een kleedje zitten relaxen, zalig !

Vanavond speelt Nederland ! Wij kijken zoals altijd weer met een groep, is altijd supergezellig. Ben nu al benieuwd hoe iedereen gaat reageren op Kevin. Ik heb voor hem een voetbaltennue en oranje sokken. Echt schattig.
Duimen jullie mee voor oranje ?

xxxx

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 20:53
M.

hey,

hier een geslaagde vaderdag gehad, mijn man was heel blij met zijn kookshort, was echt ontroerd en had het niet verwacht dat ik zoiets leuks ging voorzien
dan s middags bij onze ouders geweest voor vaderdag en de papa's waren allemaal tevreden met hun cadeautjes
nu is t aftellen tot ons mini reisje naar barcelona, volgende week vertrekken we al
iemand tips wat ik zeker niet mag vergeten mee te doen voor Laurine?
ik had gedacht pampers van thuis mee te nemen maar vrees dat het te veel gewicht zal zijn
zou ik er daar ook makkelijk vinden? en potjes eten ook?
t zal wel even anders plannen en pakken zijn zo met een kleine mee
bedankt ook allemaal voor de raad van de stopcontacten, zal men ventje dan maar aan t werk sturen, nuja we hebben hier eigenlijk ook redelijk nieuwe stopcontacten dus ga eens zien hoe t zit ermee

kellytje, een geslaagd feestje zo te horen en Leroy heeft dus echt niets te kort gekomen, amaai zoveel cadeautjes
wel jammer natuurlijk dat het voor jou wat zwaar was
verder moet je je niets aantrekken van de 'lauwe' felicitaties hoor, jullie zijn gelukkig en dit beebje is meer dan ooit gewenst dus trek je van de rest maar niets aan!

vannie, t is gelukt hoor, t mooie weer is tot hier geraakt vandaag
ga voor nl deze avond, ga wel niet kijken, ben niet zo'n voetbalfanaat maar allee
eerlijk gezegd dat ik blij zijn als al die gekte over is, want er is dus echt niets meer op tv nu om te zien!

hoe is t met de andere dames? goed weekend gehad?

groetjes

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 08:56
ann

@M. Hier nog eentje die helemaal niks geeft om voetbal! Mijn ventje gelukkig ook niet. Als er niks anders op tv is, zet ik hem nog liever uit. Moesten ze me betalen, ik zou nog niet willen kijken, ik vind er echt niets aan!

Maar moest wel aan je denken deze morgen Vannie, toen ik het nieuws hoorde op de radio. 3/0! 't Was feest ten huize Vannie zeker???
Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 10:12
M.

hihi, ging het ook net zeggen dat ik deze morgen op de radio gehoord heb dat nl gewonnen heeft en dan nog tegen italie!
groot feest zeker idd bij vannie?

ann, mijn man heeft gelukkig ook niet om de voetbal, oef,
hij kijkt wel graag naar de formule 1 maar dat is maar een paar maanden en 1 keer om de 2 weken dus ik klaag niet
gisteren ook maar de tv uitgezet en heb gans de avond met Laurine zitten spelen op de mat, is ook wel eens leuk
hoe is t nu verder met je? hoe voel je je?

zo, ga snel nog wat verder poetsen en dan een douchke nemen want deze middag komt Laurine haar meter op bezoek

groetjes

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 08:48
Ann

Hey

Gisterenavond zag het er hier even niet goed uit. Toen ik ging slapen verloor ik ineens wat helder rood bloed. Ik dacht echt dat het weer een miskraam zou worden. Geen krampen, geen pijn, maar toch redelijk wat bloed. Ben dan al huilend mijn bed in gegaan. En uurtje later opgestaan om te plassen en het was over. Nog alleen wat bruinverlies, maar niks noemenswaardig... Deze morgen ook niks meer... Wat een thrillerzwangerschap zeg... Nooit gedacht dat die eerste 12 weken zo stressy zouden worden...

[Laatst gewijzigd door Ann - 11/06/2008 @ 08:49] - Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 09:49
ann

Wou nog even komen 'stoefen' met mijn nieuwe gyn!

Ik heb haar daarstraks even opgebeld, omdat ik toch weer bruinverlies heb. Voor haar part mocht ik direct langskomen. Dat lijkt me nu nog war voorbarig, maar ik weet dat ze er volgende week niet is, dus ik vroeg me wel af waar ik dan terecht kan als het erger wordt. Zodra het rood zou worden, mag ik haar bellen en neemt ze me ertussen. Volgende week kan ik gewoon bij een collega van haar terecht. Super lief mens Ben echt blij dat ik haar gekozen heb!
Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 10:15
M.

hey ann, je doet me wel even schrikken zeg! gelukkig is t nu voorbij! wel goed dat je zo'n lieve gyn hebt
wat zei ze over dat bloedverlies? denk je om nu toch zowiezo langs te gaan of ga je afwachten?

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 10:25
ann

@M. Ze zei dat ze normaal zou aanraden om het wat rustig aan te doen en af te wachten. Wat me ook logisch lijkt. Het was maar weinig, en aangezien ik gisterenavond rood verlies had, is het wel logisch dat het vandaag nog bruinverlies geeft he... Ik ga dus "rustig" afwachten. Ik vond het erg lief van haar dat ik eventueel al langs mocht gaan, maar ik vind het zelf wat overdreven. Ik wou vooral weten waar ik terecht kon als het ineens veel erger wordt en ze is er niet!

't Kan vanalles zijn he. De bloeddoorstroming is daar gewoon veel groter als je zwanger bent, dus bij het minste komt er bloed aan te pas he. Bij Lubbe had ik ook zoiets voor, maar wel in de 5de week, dus toen dacht ik nog innesteling, dat lijkt me nu te laat (ben in feite al 9 weken he).
Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 13:23
babietje

Hey Lieve meiden,

Het is alweer 2 weken geleden dat ik hier nog eens geraakt ben maar het is hier echt niet te doen, véél te hectisch. En ik vind het zo erg dat ik hier niet niet meer geraak want we zijn toch eigenlijk wel een echte vriendenkring geworden he. En door hier maar af en toe te komen piepen kan ik jullie verhalen niet echt meer volgen. Dus maw ik kan eigenlijk niet meer meepraten en dat vind ik zo spijtig. Alle op het werk kom ik hier wel eens piepen maar ik durf via het werk niet te reageren want ik denk dat ze dat niet zo graag hebben. Maar thuis komt het er bijna niet meer van. Ook omdat ons Emma sinds kort altijd in haar bedje slaapt en niet meer in het park in de living. En haar bed staat bij ons op de slaapkamer waar ook de pc staat. Nu ligt ze hier ook wel te slapen maar ben toch bang dat ze wakker wordt van het getokkel.
Enfin hier gaat alles goed, de meisjes doen het goed, groeien goed, eten goed, slapen goed .... Ons Lore begint meer en meer zéér duidelijk te praten. Haar mond staat niet stil. We worden er soms gek van.

Ann, oei wat bloedverlies dat zal wel schrikken geweest zijn. maar het zal wel innestelingsbloeding geweest zijn denk ik. Ik heb dat ook gehad bij ons Lore en ge ziet ze is er. Maar het is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan om niet te paniekeren. En zeker niet als je als eens een miskraam hebt gehad maar het komt goed.

kelly, wat is dat allemaal met die hernia, dat is echt wel niet plezant, hopelijk ben je er toch snel vanaf hoor. En ik zie dat je al bijna aan de 12 weken zit. Proficiat!

Oja ik heb blijkbaar nog wat jarigen "gemist" Nog een welgemeende dikke proficiat, ik denk aan Faith, Leroy, ben ik er nog vergeten.

Vannie, ook al een proficiat met je verjaardag van nu vrijdag als ik me herinner. En alles in het oranje, hopelijk winnen ze dan ook he. dan zult ge waarschijnlijk nog harder vieren.

Alle ik ga de was ophangen, ik hoor dat men machine gedaan heeft.

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 14:10
M.

ann, doe t dan maar lekker rustig aan, niet te veel opjagen en niet te veel werken! wel goed idd dat je nu weet waar je terecht kan maar ik ben er zeker van dat het niet nodig zal zijn
t is zoals je zegt, alles daar is nu veel teerder en kan rapper al eens gaan bloeden hé

babietje,fijn dat alles goed gaat met jou en de
kan beste geloven dat het moet heel druk zijn met 2 kids, werk, huishouden...
je zal anders eens moeten kijken voor een laptop of de pc verplaatsten hé, dan kan je lekker terug wat meekletsen zonder ermee te moeten inzitten dat Emma wakker zou worden

groetjes

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 16:40
Vannie

Haha, ja hoor het was groot feest in huize Vannie maandag !!
Of nou ja, bij mijn ouders dan want we waren met z'n allen daar aan het kijken. Natuurlijk volledig uitgedost op de bank en maar gillen haha. Ja, leuke avond gehad.
Jeetje, 3-0 tegen Italië, dat is legendarisch haha. Komt denk ik omdat jullie in België ook voor ons duimen dus bij deze : harstikke bedankt !!
Vrijdag tegen Frankrijk. Het is dan wel vrijdag de 13e, maar ook mijn verjaardag dus wie weet brengt dat geluk. Ik zal nog even langskomen vrijdag.

Malika, hey bij ons is vaderdag pas zondag aanstaande. Wat grappig zeg ! Leuk dat je man zo blij was met dat schort. Is ook erg origineel van je hoor, echt heel leuk ! Oh ja, in Spanje hebben ze echt alles voor die kleintjes hoor, ik hoefde vorig jaar bijna niks mee te nemen, alles is goed voorzien. Dus laat lekker thuis, dat scheelt weer een hoop sjouwen.
Fijn trouwens dat het mooie weer nu ook bij jullie zit. Ja, ik heb met mijn hele gewicht die zon naar jullie geduwd, dus mooi dat het gewerkt heeft haha

Ann, oei je zal wel geschrokken zijn inderdaad Wel fijn dat je meteen naar de gyn mag als het nodig mocht zijn. Hopelijk blijft het vloeien niet aanhouden he.

Babietje, geeft niks hoor meid, je houdt ons voldoende op de hoogte haha. En je hebt nu ook je eigen kletskous in huis las ik.
Bedankt voor je felicitaties

Gisteren de stad weer eens in geweest. Wat is dat toch gevaarlijk als Kevin naar school is zeg ! Ik koop me helemaal gek de laatste tijd. Heb nieuwe Crocs gekocht, voor Kevin en voor mezelf. Die dingen zitten zo lekker. Ik had eerst neppe, om te proberen en die bevielen goed.
Verder ook nog wat leuke dingen gekocht voor Kevin's kamer en kleren plus een nieuwe Kids Banz zonnenbril, de Babybanz was te klein geworden. En ook voor vaderdag weer wat bedacht. Ook alvast wat speelgoed voor de vakantie gekocht. En een heel gave buikband met de tekst "made with love" bij de Prenatal.
Had hem gelijk aangedaan en kreeg direct leuke reacties op straat. Ben dus weer aardig aan de gang geweest.

Ga er weer vandoor, even nieuwe plantjes halen.
Morgenavond ga ik met mijn schoonzusje en haar ma naar een concert van Nick en Simon hier in de stad. Moet dus nog even gaan inzingen.
Oordopjes in dus meiden hahahaha

Kusssssssssss !!!

[Laatst gewijzigd door Vannie - 11/06/2008 @ 16:41] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >