Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/06/2008 @ 09:07 ann | Even snel: onze stopcontacten zijn ook sowieso beveiligd. Ik dacht dat dat standaard was voor alle (redelijk recente) stopcontacten. Ik wou er nog extra beveiliging op, maar mijn man vond dat niet nodig. Je moet al serieuze truken uithalen om de beveiliging te omzeilen. Lubbe was in het begin dat hij kroop ook erg aangetrokken door stopcontacten, maar na een tijdje gaat dat weer over hoor. Ze moeten het inderdaad leren he. Nu moet ik er maar heel zelden iets op zeggen (soms probeert hij eens de stofzuiger in het stopcontact te steken of zo). |
| 10/06/2008 @ 08:56 ann | @M. Hier nog eentje die helemaal niks geeft om voetbal! Mijn ventje gelukkig ook niet. Als er niks anders op tv is, zet ik hem nog liever uit. Moesten ze me betalen, ik zou nog niet willen kijken, ik vind er echt niets aan! Maar moest wel aan je denken deze morgen Vannie, toen ik het nieuws hoorde op de radio. 3/0! 't Was feest ten huize Vannie zeker??? ![]() |
| 11/06/2008 @ 09:49 ann | Wou nog even komen 'stoefen' met mijn nieuwe gyn! Ik heb haar daarstraks even opgebeld, omdat ik toch weer bruinverlies heb. Voor haar part mocht ik direct langskomen. Dat lijkt me nu nog war voorbarig, maar ik weet dat ze er volgende week niet is, dus ik vroeg me wel af waar ik dan terecht kan als het erger wordt. Zodra het rood zou worden, mag ik haar bellen en neemt ze me ertussen. Volgende week kan ik gewoon bij een collega van haar terecht. Super lief mens Ben echt blij dat ik haar gekozen heb! |
| 11/06/2008 @ 10:25 ann | @M. Ze zei dat ze normaal zou aanraden om het wat rustig aan te doen en af te wachten. Wat me ook logisch lijkt. Het was maar weinig, en aangezien ik gisterenavond rood verlies had, is het wel logisch dat het vandaag nog bruinverlies geeft he... Ik ga dus "rustig" afwachten. Ik vond het erg lief van haar dat ik eventueel al langs mocht gaan, maar ik vind het zelf wat overdreven. Ik wou vooral weten waar ik terecht kon als het ineens veel erger wordt en ze is er niet! 't Kan vanalles zijn he. De bloeddoorstroming is daar gewoon veel groter als je zwanger bent, dus bij het minste komt er bloed aan te pas he. Bij Lubbe had ik ook zoiets voor, maar wel in de 5de week, dus toen dacht ik nog innesteling, dat lijkt me nu te laat (ben in feite al 9 weken he). |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005
van 15,7 naar 15,3 kg??

Ik kan m'n ventje echt niet alles vragen, hij heeft het op het moment al zooo druk op het werk! En dan kookt hij nog elke avond en dan vind ik het zo zielig om hem nog meer te laten doen!

Toch al bedankt voor de felicitaties!
mee