Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2008 @ 10:58 Kathy ![]() | Kelly, het klinkt allemaal pijnlijk. Hopelijk gaat het vlug allemaal wat beter met je hoor. Succes dames met de komende echo's. Ik lees met heel veel plezier mee. |
| 02/06/2008 @ 13:19 ann | @Nessie: Wat goed zeg, van Jinte. Mooi schema al! Spijtig dat je wat op de stukkel bent met die flesjes. Dat is toch vaak een probleem he, in het begin. Bij Lubbe hebben wij in het begin hele goedkope kleine plastic flesjes uit de colruyt gebruikt en dat ging wel goed. En idd de dop zo los mogelijk, anders zoog hij het speentje ook helemaal plat. Al was dat wel maar na 6 weken denk ik, want in het begin gaf ik de borst met een sonde met flesvoeding omdat ik zelf geen melk had. Lubbe was dus al iets ouder. Ook goed dat Ilian zo goed reageert op zijn zusje. Het minder handelbaar zijn is ook een beetje de leeftijd he. Ik zie het hier ook zunne. Lubbe gaat ook de grenzen opzoeken. @Kelly en Vannie: wij gaan heel regelmatig op stap met de trein, samen met Lubbe. Als we gaan winkelen in Aalst of Gent nemen we bijna altijd de trein. Ik nam hem zelfs mee naar mijn postnatale oefeningen op de trein toen hij een klein ukje was! De trein heeft geen geheimen meer voor onze Lubbe. Hij is het eigenlijk zo gewoon dat hij er niets bijzonders aan vindt. We gaan ook allebei werken met de trein, dus komt hij dan met mij mee te voet van de creche naar het station om papa op te halen en zo. Eigenlijk ben ik nog niet zo zenuwachtig voor morgen. Hopelijk is dat een goed teken! ![]() |
| 03/06/2008 @ 09:11 ann | @Mekkie: dank je wel! Hopelijk gaat het allemaal goed straks (om 14u). Mijn man had het helemaal verkeerd op, die dacht dat het morgen was en heeft vandaag belangrijke afspraken, dus die kan nu toch niet mee, ik moet alleen gaan... Stom, maar ja, wat doe je eraan he??? Hopelijk heb ik hem niet nodig ![]() Wat spijtig dat je poes zoek is zeg! Zit ze echt niet ergens in de linnenkast verstopt of zo? Dat durven ze wel doen als ze moeten jongen he? Misschien komt ze wel boven water. Ook eens bij de buren horen of zo? Misschien zag iemand wel haar plekje??? |
| 03/06/2008 @ 11:27 Kathy ![]() | Super dat de echo zo goed was kelly. Ann, ik duim voor je dat je deze namiddag net zo'n goed nieuws te horen zult krijgen. |
| 04/06/2008 @ 08:31 ann | hallo Ik denk echt niet dat mij eisprong zoveel later was hoor. Is trouwens compleet onmogelijk volgens mij. Dan zou ik nooit een dag of twee overtijd positief getest hebben he! Mijn eerste positieve test was op dag 30... Late innesteling kan volgens mij ook niet, want je maakt dacht ik maar hcg aan vanaf de innesteling, dus dan zou mijn positieve test ook later geweest zijn... De gyn had ook niet de indruk dat het zoiets was, gezien ik heel zeker ben van mijn data. 't is een beetje een raadsel he... Nu ja, ik had er een topic over gestart en ik zie dat het echt wel vaker voorkomt. Meestal komt het goed hoor. Vaak haalt het beebje het zelfs nog weer in. Uitkijken naar de volgende echo dus he, 26/6. Dan zullen we wel meer duidelijkheid krijgen. Die hartslag is alleszins erg positief, dus ik probeer me vooral daarop te concentreren he! En nu krijg ik een echo meer Maar je ziet natuurlijk liever dat alles netjes op schema zit he... Dat mijn ventje er niet bij was, hielp ook niet echt... Hij had zich vergist van datum en had vandaag verlof genomen Gisteren zat hij met een hoop deadlines en vergaderingen, en daar kon hij echt niet onderuit. Ik heb al gedreigd dat ik hem buitengooi als hij de volgende keer niet meekan ![]() |
| 04/06/2008 @ 08:59 ann | Tsja Kelly. Mijn ventje zegt ook: het zijn allemaal maar gemiddelden he, en statistieken. En er zijn enorm veel mensen die te horen krijgen je eisprong zal wat vroeger/later geweest zijn. Maar ik zie toch vaak dat mensen vrij zeker waren van de data (jij ook he, en anderen deden ovu testjes of zo). Misschien volgt niet iedereen en elke zwangerschap perfect de gemiddelden he... De dokter geven er dan maar een uitleg aan, maar in hoeverre doet de natuur niet gewoon zijn eigen goesting? Misschien zitten wij met een dieseltje. En dan? Ik moet het ook gewoon loslaten en genieten van het feit dat ik zwanger ben, en dat de hartslag er is, een goed begin he! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

Normaal rijden we nooit met het openbaar vervoer dus dit was eigenlijk genieten haha

ze is (was) hoogzwanger en ws ergens in de bosjes bevallen of zo. Heb overal al gezocht en ze kan niet in huis ergens zijn...
Ik ben er alleen nog niet uit waar ik het ga insteken: vanmorgen was ik nog aan het denken om van gekleurd papier een soort klein sokje te maken maar ik weet niet of dat wel haalbaar gaat zijn... Ik vraag me af wat de reacties gaan zijn! Bij een tweede kind is dat altijd positief, maar bij een derde... Dat kan al eens tegenslagen...

erbij, dan is alles precies nog wat lastiger
de om had haar ook rot geschrokken zeker?
slaapt, is de moment om nog wat verder te doen met t huishouden

Maar je ziet natuurlijk liever dat alles netjes op schema zit he...