< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Meerhout ??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/05/2008 @ 18:52
Hke

Online Status Stuur bericht
Hey Joke,

Bedankt om zo mee te leven. Ik ben momenteel aan het temperaturen geslaan, even zien hoe mijn cyclus in mekaar zit. We blijven proberen, het zal ooit wel weer lukken. Momenteel zijn we hard aan het werk in ons huisje want binnen een maand komt de verhuis er aan.
Alles goed met jou en Vincent?

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 22:31
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
H'ke , idd blijven proberen, misschien ben je er iets te fel mee bezig en nu met diejen verhuis dat brengt ook wel wat stress met zich mee!

Joke : Waar wonen je ouders en schoonouders dan juist? Jij was van Zittaart afkomstig zekers?

Aan't bouwen dan in Mol ofzo , het station in mol weet ik zijn ja!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 07:48
joke vleugels

Ellen, mijn ouders wonen in de nieuwstraat en mijn schoonouders op de berg in de hoogstraat.
Wij gaan bouwen in mol in een nieuwe verkaveling achter de ksj lokalen, nu wonen we nog op een appartementje.

Hke, met de stress van de verhuis zal je cyclus mss wa ontregeld zijn, maar we blijven duimen hoor.

Onze vincent doet het goed. Hij is een echt jongetje geworden met deugenietenstreekjes.

groetjes

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:23
Lieve

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

mercikes allemaal voor de bedankjes!

Joke: met mij gaat alles redelijk goed, beetje moe, maar ja, daar valt mee te leven. Met ons Jinne iets minder, want ze heeft last van reflux . Vorige week naar de kinderarts geweest, en moet nu na elke voeding Gaviscon nemen (maar dat heb ik ondertussen al wat geminderd), en twee keer per dag Zantac. Maar wat een vieze dingen zijn dat, ocharme, ge moet zien wat een smoeltjes ze dan trekt. En we zijn gisteren naar de osteopaat geweest, en moeten haar nu inbakeren. Precies een klein wormpje, kei schattig. Deze nacht was het al wel een hele verandering, heeft goed geslapen. Dat deed wel deugd. Hopelijk gaat het nu de goeie richting uit.
Voor de rest doet ze het goed, ze weegt nu al 3.300 kg en is al 50 cm groot.

Ellen: ik woon in de Nieuwstraat, zijstraat van de Speeltuinstraat, dus daar staat de kinderwagen te pronken Ben er wel beetje fier op, want het is nog de kinderwagen geweest van mij en mijn zus, en ik heb hem helemaal geschilderd, en had hem vol ballonnen gestoken (die ondertussen al wel helemaal plat zijn).

Hke: veel succes en plezier met de werken aan jullie huisje en met de verhuis, en ik duim voor je dat het zo snel mogelijk zal lukken.

Groetjes!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:30
Katrien

Hey Lieve,

ik reageer even via dit forum, heb je al 2 mailtjes gestuurd, maar nog geen antwoord terug gehad, dus misschien heb ik een fout in je e-mailadres of zo, ik weet het niet...

Fijn om alleszins nog iets van je te horen! Jammer dat Jinne reflux heeft... hopelijk gaat het met de medicatie wat beter hé...

Britt van An had dat ook als baby, ik weet nog dat An het een hele moeilijke periode vond hoor! Met vragen over reflux kan je bij haar altijd terecht!

Voor de rest doet Jinne het precies goed hé, groeit goed, komt goed bij, enz...

Allé, ik zou zeggen, geniet nog van je gezinnetje, en we horen mekaar nog wel eens hé!

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 13:01
Hke

Hoi Lieke, Joke en Ellen

Fijn om te horen dat alles goed met jullie en de kinderen gaat.

Aan Lieve: mijn oudste had ook enorm last van reflux en op den duur gaf ze na elke fles over in een boogje van zeker een meter ver. Een tijd later na een tip van een verpleegster van kind en gezin ben ik op eigen houtje overgegaan op sojamelk, gewoon ten einde raad, ze hield niks meer binnen en weende ocharme zo hard na haar melk van de krampen. En ineens bleek alles opgelost, koemelkallergie die op later leeftijd overgegaan is. Het is dus hard zoeken naar wat er juist aan de hand is als ze zo klein zijn. Ik hoop dat Jinne geholpen is met gaviscon en zantac. Wens je veel succes toe!

Ik heb het enorm druk, ik wil zo min mogelijk rommel mee verhuizen en dan komt er heel wat sorteerwerk bij kijken. Ook het op en af rijden neemt veel tijd in beslag. Telkens een uur kwijt, dus dat gaat wat langzamer.

Ik ben dus bezig met temperaturen ondertussen. Mijn temperatuur is mooi gedaald en terug omghoog gegaan dus dat zal mijn eisprong geweest zijn. Nu vandaag ging hij ineens van 36.9 naar 36.5. Ik dacht dat je temperatuur hoog moest blijven tot eind van de maand..

Allesinds we blijven proberen!

Groetjes!

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 10:37
Ellen

hallo allemaal,

Hier nog eens een seintje van mij.
Alles gaat hier voorlopig goed, Jarne weegt ondertussen al 5,070 gr en woensdag zal ik weten hoeveel hij gegroeid is want dan moeten we weer naar Kind&Gezin.

Lieve, ik ben een weekje geleden gaan wandelen met onze Jarne en ik heb de kinderwagen zien staan nu. Dus nu weet ik ook waar ge woont
Hopelijk is het nu al wat beter met Jinne haar reflux?

En H'ke hoe vlot de verhuis?

En Joke, hoe is het met Vincent nu? Duurt het nog lang vooraleer jullie verhuizen naar jullie nieuwe woning?

Joke & Lieve naar welke gyn. gaan jullie? Ik ben vanzin om te veranderen, maar ik weet niet goed wie ik zou nemen. Ik heb zo het gevoel dat mijn gyn. fouten heeft gemaakt. Of misschien ligt het gewoon aan mij hoor ... da kan ook. Maar je moet je er toch goed bij voelen en dat was bij mij niet het geval.

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 20:10
joke vleugels

hela,

Ellen, wij moeten nog beginnen bouwen, dus da duurt nog even. Ik ga naar van ballaer in de jagersweg.
Met vincent gaat alles goed, alleen heeft hij last van zijn tanden en dus is hij extra lastig.
Woon jij in dat nieuwe huis dat dicht bij de kappelestraat gebouwd is?

Hke; hoe vlot de verhuis?

Lieve: ik heb gezien dat jullie al goed aant werken geweest zijn. Schutsels geplaatst enzo.

groetjes

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 20:58
appeltje

hoi hoi
hier dus ook iemand van meerhout en uit de nieuwstraat...
Lieve heb jij een foto van jinne? want heb je nog maar 1maal zien wandelen en ik was toen te laat buiten. wil ze graag eens zien.
is alles goed met haar? hoop van wel
een beetje verder is nele ook bevallen van een jongetje daan.
met maite gaat het, ze was een maand te vroeg (water gebroken), ze heeft wel veel last van een bacterie op haar poep,...
fijn dat er hier wat volk van meerhout is, woon hier nu bijna 2 jaar en kan buiten een volk uit de straat ook niemand... wel een leuke buurt hoor.
ik moet pas in oktober terug gaan werken, wanneer jullie???
groetjes

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 07:20
joke vleugels

Appeltje en Lieve,

ja, bij jullie in de straat is het wel babyboom
Ik heb zelf 22 jaar in die straat gewoond en ik vond da ook een reuze buurt !!!

groetjes

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 16:16
appeltje

waar heb jij dan gewoond? en waar woon jij nu?
groetjes

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 21:15
joke vleugels

ik woonde op de nr 51 en nu woon ik in mol aant station.

groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 09:59
Ellen

Hélà

Joke = ik woon in de Aardbeziënstraat nr 31. We hebben dit huis gekocht, dus geen nieuwbouw.
Ben jij content Van Ballaer? Ik ga ook bij hem, maar ik voel mij niet echt op mijn gemak bij hem (en ik vind dat toch wel belangrijk). Misschien ook omdat mijn zwangerschap niet van een leien dakje is verlopen ... dat zal daar ook wel mee te maken hebben veronderstel ik.

En hoe is het met de rest?

[Laatst gewijzigd door Ellen - 03/06/2008 @ 10:00] - Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:38
joke vleugels

hela,

ellen; oeps dan heb ik mij vergist
Ik was in begin ook nie content van van ballaer, maar naart einde toe wel. Hij gaf nooit veel uitleg en dat vond ik soms wel jammer. Ik ben zeker dat hij zijn vak goed kent, maar op sociaal gebied is het soms wel wa moeilijker bij hem. Ik weet niet naar welke gyn ik nu zal gaan, want zoals je zegt, ik was ook nie altijd zo goe op mijn gemak.

Hke; hoe is het met jou?

groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 12:49
Hke

Hoi,

Gisteren mijn gekregen dus weer niks. Je zou er de hoop door verliezen..

De verhuis vlot goed. Hier in Alken wordt het leger en in Meerhout voller. Nog drie weekjes en we wonen er

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 14:24
appeltje

van ballaer is idd ne rara, maar wel keiprofessioneel vind ik. gewoon zelf veel vragen en dan komt hij ook wel los. heb er geen spijt van dat ik bij hem ben gegaan, de volgende keer nog eens hoor.
ben ook eens 1 maal bij een vrouwelijke geweest in mol omdat hij er ni was, weet ni meer hoe ze heet. die was ook wel heel lief en legde wel veel uit. ma heb al gehoord da ze heel voorzichtig is in uitspraken rond geslacht enzo...
belangrijkste is wel dat je je op je gemak voelt he.
groetjes

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 10:17
Ellen

Goh, ik weet niet goed wat ik moet doen ivm Van Ballaer.
Zijn vak zal hij wel kennen, daar twijfel ik ook niet aan.

Ik ben van het principe als je voor de eerste keer zwanger bent dat je er dan nog niet veel vanaf weet en dan verwacht je toch wat meer uitleg te krijgen.

In het ziekenhuis van Geel vinden ze Dr.Kuyken een heel goeie. Die legt alles goed uit en luistert ook naar je. Dr. Vercammen daarentegen neemt haar tijd niet, waarschijnlijk omdat ze teveel te doen heeft (wat natuurlijk geen excuus is).

Ik zal nog wel zien voor in de toekomst.

H'ke de moed niet opgeven. Eens dat de verhuis afgerond is en je bent gesetteld zal het wel wat beter gaan. Komt nu éénmaal ook veel bij kijken en ook wat stress!

[Laatst gewijzigd door Ellen - 04/06/2008 @ 10:18] - Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 12:35
Hke

Ik heb nog een vraagje voor jullie. Kennen jullie een bekwame huisarts in de buurt die zijn werk nog serieus neemt en de tijd neemt om dingen uit te leggen?

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 18:13
appeltje

da zoek ik ook nog een goeie huisarts in meerhout... wij gaan nu voorlopig naar dr dries/de bie, maar ben daar ni content van.
tips???

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 20:31
joke vleugels

hela,

ik ben altijd naar vorstenbosch in de kappelenstraat geweest.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >