< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?
04/06/2008 @ 15:27
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zo nu kan ik ff langer kletsen hier!!

hier gaat alles dus ok,,ej is weer de oude na zn bloed transfusie..die weken erna waren snachts rampzalig,,elk 1,5 uur willen drinken,helemaal lijp werd ik er van,maar ja die had natuurlijk 2 wk niets gegeten,alleen op water en bv geleeft,,toen we uit t ziekhuis kwamne ging t 3 dagen goed,toen had tie buikgriep,,ppff,niets wou ie eten en drinken,,heb ors met een lepeltje moeten geven,snachts me wekker elk 2 uur zetten om aan te leggen,,echt niet leuk

maar nu gaat alles ok,hij is is 4 wk zo 800 gram gegroeit,,dus mijn melk is nog optimaal(slagroom)overdag drinkt hij niet live meer bij me(te afgeleid)maar fles weigert hij 9 van de 10 keer ook,dus die drinkt nu lekker bv uit een rietje,want dat gaat super!!

eten vind ie niet zo heel ineterant,na een halve boterham is het wel klaar,maar cah hij is super happy,en groeit dus goed,dus hij komt niets tekort!!

veder was t 3 dagen geleden snachts hells,van 23:15 tot 3 uur was het janken,zeuren enz,,,helemala gek werd ik ervan...uiteindelijk maar bij me genomen,.dat ging toen wel goed!

afgellopen 2 nachten hefet tie van 22:00 tot 5:30(toen legde ik m aan want had zooooooooooo mega stuwing,,auwwwww)geslapen,dus wie weet gaat tie nu het doorslapen ontdekken(zal tijd worde he na bijna een jaar!!!!)

verder heeft tie 2 ondertanden,1 boven tand en 1 tandje daarnaast,en zn andere boventand zit erg te drukken nu,,dus hopelijk voor zn verjaardag(de 23ste)zn andere boventand ook!!!

verder niet ceht nieuws,,,alles gat dus prima,,

ej stapt als langs alle meubels,kruipt,klimt,gaat zelf zitten en staan,,,en voorla doet dingen die niet mogen,,,hihihi

dikke kus michenou en e-j

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 21:14

he mies,

gelukkig gaat het goed met ej.
ik kan me best voorstellen dat je opeens helemaal gek ervan wordt.
ik ben blij dat kayleigh door slaapt.
zij gaat om ongeveer half 7 naar bed en slaapt dan tot 8 uur ongeveer.
soms is het ook wel eens half 8.
maar wij zijn er blij om.
niet te geloven dat ej alweer bijna 1 jaar is.
maar het is ook niet te geloven dat kayleigh alweer 8,5 maanden is.
wat gaat de tijd toch snel.
willen jullie er nog een of niet?
wij houden het voorlopig toch maar bij eentje.
misschien achter een paar jaar dat we zeggen van ja we willen er nog een maar dat gaat voorlopig niet gebeuren.
we zullen wel zien.

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 11:48
mies

hey moedergevoel

ik weet niet of er een 2e komt,
kijk(en jij weet daar alles van)ronald is kok,en werkt 5 dagen in de week,hij gaat 10 uur de deur uit,en komt tegen 23:00 thuis!er is niemand die ff het badje van me kan overnemen,niemand die ff kan troosten,niemand die...
dus stel dat we een 2e zouden hebben,en ej is nog niet zo zelfstandig,zie ik het niet zitten,om er 2 op te voeden!kijk als ej groter is,en bijv zelf de tap op kan lopen,en snachts goed slaapt,en zelf kan eten ezn,,dat zou ik weer meer tijd hebben

maar ja ronald is natuurlijk al 41,kijk ik heb bij wijze van nog jaren de tijd,,(ben pas 25)..maar ja ik wil ook gene stoloude vader voor me kindjes he,su kunne niet zeggen,van ja als e- 6 is ofzo gaan we er weer voor,,,

ronald wil echt heeeeeeeeeeel graag.maar die wil dat al maanden,,die hoopt er gewoon stiekum op dat me pil op ene dag niet zo werkt ofzo,,en toch zwanger raak..maar hihihi dara hoop ik niet op hoor!!

ach we zien t wel,,,

dikke kus michenou en e-j

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 14:23
Heidi

Online Status Bekijk profiel
Hey allemaal,

Joachim heeft het ergste van de waterpokken gehad, ze beginnen stilletjes weg te trekken en bij Gabriël voorlopig niets te merken.
Dinsdag hadden we nog eens fruitpap bij Gabriël geprobeerd, man man wat heb ik daar een spijt van gehad. Het was gisteren weer die huilbaby van enkele weken geleden, hij kan fruit dus echt niet verteren dus daar dan toch nog mee wachten. Vanmorgen was het precies over want hij lachte terug. Toch moeilijk hoor zo'n kindje dat niet alles goed verteerd krijgt. Ook bijvoorbeeld een potje groentenpap krijgt hij niet verteerd, echt vervelend voor als je een dagje weg wil of op vakantie bent.

Mag ik jullie eens wat raad vragen: wat zouden jullie kiezen? Jullie zitten ook in de kleine kindjes dus jullie zijn mijn beste raadgevers.

Wij zoeken dus iets goedkoop om een weekje in september naar de kust te gaan om joachim zijn longen eens goed te laten zuiveren door de jodiumlucht. Nu heb ik twee dingen gevonden die me wel tof leken, allebei 300 euro voor een week, lijkt me toch schappelijk.
Ofwel een appartement in de Panne, nog geen 100m van zee dus alles bij de hand. Ruimte genoeg voor de kindjes en een klein terras in de zon voor ons als ze slapen
Ofwel een boerderijvakantie, een huisje op zo'n erf 5km van de kust af.

Ik vind het allebei voor en nadelen heeft. In dat huisje kunnen we lekker buiten zitten terwijl ze slapen en mooie en rustige omgeving om te wandelen. Alleen ver van de winkeltjes en zo af.
Ik weet echt niet wat het meest praktische is.

Miesje en Moedergevoel, jullie ukkies worden al groot zeg. EJ al bijna 1 jaar. Gaat echt snel he. Onze Gabriël wordt zaterdag ook al een half jaar. En onze Joachim is blijkbaar nogal een grote want iedereen vraagt maar of hij in september naar school gaat, nee hoor, hij blijft nog tot april veilig bij zijn mama. Ik ben blij dat het nog lang niet zo ver is.
En over een tweede, het is fijn zo kort achter elkaar ze hebben snel een speelkameraadje maar onderschat het ook niet hoor. Het is echt soms heel vermoeiend, zeker als eentje dan ziek is. Ik krijg altijd nadien een klop van vermoeidheid. Nu ben ik al enkele dagen ziek en dat is gewoon van extra te moeten opstaan 's nachts en dan toch nog gaan werken. en al dat gesukkel met Gabriël komt er nu uit bij mij denk ik. Maar ik denk dan ook, wacht nu een jaartje verder spelen die twee samen en heb ik misschien meer tijd voor mezelf (hoop ik dan toch maar ;)

Ik ga eens naar beneden, mijn man is dadelijk thuis. Hij werkt nu in posten, valt zo goed mee. de ene week 6-14u en de andere week 14u-22u.
En komende dinsdag zijn we twee jaar getrouwd en we hebben allebei verlof genomen en gaan er eens met ons tweetjes tussen uit. Mijn schoonouders gaan hun bij de opvang halen en ze blijven daar slapen. Want zoals bij jou Lietje, we hebben bijna geen tijd meer voor elkaar.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 19:57

he heidi,

ik zelf zou kiezen voor de boerderij.
dan kunnen net zo goed lekker buiten en eventueel even naar de dieren.
het is wel een klein stukje naar het strand maar op een balkon is ook niets.
maar meid ik hoop dat je eruit komt.

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 21:49

Jaaa heidi ik zou ook kiezen voor die boerderij, dat lijkt me echt tof. Mss moet je de link maar geven dan kan ik ook eens kijken
Maar wij gaan deze week lekker eerst eens naar de Ardennen heb er onwijs veel zin in. Heb hubbie de hele week amper gezien zo druk was ie met werken (elke avond pas tegen bedtijd thuis en wat denken jullie? Vandaag op tijd thuis en dus moest ie gaan vissen ).

Mies lijkt me echt wel zwaar geweest de afgelopen tijd met EJ. Maar wel fijn dat ie goed groeit en zo. Jammer dat ie niet meer live wil drinken. Lijkt me toch even een slik moment. Ze worden ook zo snel groot he!!!

Hier voorlopig ook geen 2e hoor, zelfde verhaal. Ik kan dat nu gewoon niet aan, wellicht als Sophie groter is. Dan zien we weer wel... Zo heel af en toe kriebelt het wel maar over het algemeen denk ik neeeee! nu nog niet!

Katrien, alvast voor je NOD!

Lietje, nog nieuws over je schoovader?

Heidi, heeft Gabriel de waterpokken nog gekregen nu?

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 21:50

oh ja we hebben babypoesjes
fotos zie mijn weblog (link in mijn profiel)

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 22:31
Katrien

Leuke foto's mekkie!!! Het filmpje werkte wel niet...
Alvast thanx voor m'n NOD, is nog wel'n weekje...we zien wel...

Manlief komt vannacht gelukkig weer thuis...voor 2 daagjes...
Maandag vertrekt hij terug tot de maandag erop...maar dan moet hij wel'n maandje niet meer naar't buitenland

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 12:54
Heidi

De link van de boerderijvakantie

http://www.domeinrietvelde.be/

Poester waar woon jij ergens want jij bent toch van West-vlaanderen als ik mij niet vergis?

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 15:35
sterretje

Heidi, ik woon daar erg dichtbij (diksmuide nl.) en vind het een erg mooie omgeving om op vakantie te gaan.

je zit dicht bij nieuwpoort (erg erg mooie dijk) en ook het binnenland heeft veel te bieden.

ook plopsaland is niet ver
er is een kinderboerderij in keiem (dichtbij oostduinkerke)
er is een kinderboerderij in nieuwpoort
de zee (hihi)

er is vanalles en nog wat te doen met kinderen!

groetjes

sterretje

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 14:47
Heidi

Oh Sterretje dat wist ik niet dat je ook van die kanten bent.
We gaan toch niet de boerderijvakantie nemen omdat de omgeving van de dieren niet goed is voor de luchtwegen (zelf niet op nagedacht). En het is toch de bedoeling dat we voor Joachim zijn luchtwegen gaan.

Nu heb ik via via een appartementje gehuurd in de Panne en nog dichter bij Plopsaland! Dus we gaan zeker een dagje naar Plopsaland, ik ben nu al benieuwd naar dat gezichtje want het is de hele tijd Bumba, en voor de liedjes is het Po (Plop)

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 15:14
sterretje

de panne is ook toppie hoor!!

veeeel plezier...

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 21:24
Kathy

Heidi, ik woon idd ook in west-vlaanderen (sterretje, wij wonen dan niet zo heel ver van elkaar, ik woon in lichtervelde).

Ik geloof dat ik in jou plaats ook voor de panne zou gaan, maar zie dat je beslissing ondertussen al gevallen is. Alweer een poos geleden dat ik hier nog eens iets geschreven heb.

Hier is niet zoveel nieuws te melden eigenlijk.

Ahja, ik weet niet of ik het hier al gemeld had. Serjenka is allergisch aan banaan en koemelk. Nu krijgt ze rijstmelk. We sukkelden al erg lang met diarree en zijn bij een kinderarts terecht gekomen die ons nu eindelijk serieus genomen heeft en die bloed heeft geprikt. Daaruit zijn deze resultaten dan gebleken.

Leander is ook erg veel veranderd, hij sluipt en begint zich al recht te trekken. Hij loopt ook al aan de hand.

Miesje: moeten zware nachten zijn met ej. Kan best wel begrijpen dat je nog niet onmiddelijk voor een tweede wilt gaan.

Katrien: ik duim voor je!

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 08:37
lietje

Hoi Allemaal,

Hier alles goed en sorry dat zo lang niet ben geweest. Maar druk druk. Mijn schoonvader gaat eindelijk beter! Dus is wel heel erg fijn. Hij is weer goed wakker en kan weer praten en is eigenwijs dus goed teken.
Henry is een weekendje weg dus ik heb rijk alleen met robin. Wat hebben jullie voor vaderdag gehaald? Ik heb een krukje voor het drummen. En een speciale kaasrasp. (mijn man kookt graag).
En 28 juli gaan we naar duitsland een week vakantie houden bij mijn oma.

Mies en heidi fijn dat beter gaat met jullie kindjes. En poester fijn dat je weet wat er met serjenka is. Arm kind.

O, ja en een 2e zit hier ook nog niet in de planning. Zou wel willen maar wil eerst een vast contract op werk en als ik zwanger ben kan ik ook niet meer helpen met operaties en zit ik alleen nog maar aan de balie en daar heb ik ook nog geen zin in. Dus wordt zowiezo 2009 voor we weer daar aan gaan denken. En 2 kindjes is best wel zwaar hoor ik van de omgeving, helemaal als ze nog zo klein zijn.
Dus ben er nog niet helemaal aan toe.

Greetz lia

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:44

weer terug van vakantie probeer later deze week nog eens langs te komen hoor!

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 15:57
mies

nieuwe fotos op me profiel!!

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 22:40

Leuk Mies!

en is EJ al jarig geweest? Ik kan t nl niet zien aan zijn banner. Maar zoja, van harte gefeliciteerd Everon Jamaido

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 08:37
sterretje

van harte gefeliciteerd met de verjaardag van EJ, Mies! 't is vandaag zeker hé....

maak er maar een leuk dagje van

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 10:02
mies

dank je meiden
vandaag is hij jarig!
hebben t zaterdag al gevierd!
dikke kus van ons....en jaaaaaaaaahhh ik ben al een jaar borstvoedende mama....en ik ga nog heeeeeeeel lang door!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 11:24
Heidi

Proficiat voor de kleine ej!

We hebben weer wat aan de hand gehad gisteren. Moet ik toch even kunnen vertellen. We gingen Joachim ophalen en mijn man riep dat ik moest komen kijken (ik dacht dat ik eens kon blijven liggen ). Zijn ogen helemaal opgezwollen en over zijn hele lichaam rode opgezwollen plekken en met het uur werden die erger. Dan zijn we met hem langs het ziekenhuis gereden, duidelijk een allergische reactie. Hij heeft een infuus gekregen om de reactie weg te krijgen en na een uurtje begon het te beteren. Ze hebben ook bloed getrokken en volgende week zouden we de uitslag hebben. Nu zeiden ze daarna bij de apotheek dat ze veel mensen had gehad met uitslag van de processierups, dus misschien is het dat wel. Echt akelig hoor om hem zo te zien.

En nu verder werken

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >