< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/06/2008 @ 10:58
Kathy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kelly, het klinkt allemaal pijnlijk.

Hopelijk gaat het vlug allemaal wat beter met je hoor.

Succes dames met de komende echo's. Ik lees met heel veel plezier mee.

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 11:07
Nessie

Hey dames, ik nog even vlug, de flesjes staan te wachten in het afwaswater.

Alles gaat hier prima, wel druk daarom heb ik weinig tijd om hier langs te komen, maar ik volg jullie verhalen wel hoor.

Jinte heeft net als Ilian verborgen reflux, maar de medicatie gaviscon en zantac helpen wel goed. Sinds een paar dagen is ze veel rustiger als ze slaapt.

Alleen moeten we nu even zoeken met welke flesjes we haar kunnen voeden. Ik was gestart met avent, maar die spenen zijn te breed, ze zette haar lippen er niet mooi rond en smakte dus. Met het gevolg dat ze veel lucht binnenzoog en last had van krampen.
Dan maar dodie gaan halen, maar die spenen zuigt ze gewoon plat zodat ze er geen pap meer uitkrijgt.
Dus even terug naar avent en haar helpen om die lippen er goed rond te krijgen. Krampen bleven, dus ben ik overgestapt op de ziekenhuiswegwerpflesjes. Dat gaat nu wel goed, de krampen zijn ook een heel stuk minder. Enkel een probleem, ik mag die niet blijven gebruiken natuurlijk. Weet iemand hier hoeveel keer ze hergebruikt mogen worden? Ik maak wel de pap klaar in een avent fles en kap ze dan over.
Dus net terug geweest naar de apotheker en samen komen we er wel uit. Ze waren heel behulpzaam en hebben direct de groothandel in flessen en spenen gebeld. Nu laten ze een hele 'lading' wegwerpflesjes van verschillende soorten komen alsook siliconen spenen van bibi. Dus straks mag ik gaan kijken welke het meest lijken op de zh-flesjes. Difrax is er ook nog, maar omdat de vertegenwoordiger maar eens in de 3 maanden komt, wilden ze dat nog niet direct meegeven, eerst de rest afwachten.
Ook heb ik de tip gekregen om dodie nog eens te proberen maar de speen wat losser te draaien. Denk wel niet dat dat het probleem is, heb ik al geprobeerd, maar zal het nog maar eens wat losser proberen dan.
Heeft iemand goede tips van flesjes???

Voor de rest zit Jinte al op 5 voedingen sinds een week ofzo. Haar laatste flesje is rond 22u en de volgende tussen 4&5u. Flink hé.
Ilian is wel een beetje jaloers, maar heel lief naar zijn zusje toe. Zijn gedrag is een beetje verandert, opvallender en wat heviger, maar hij is nog altijd wel 'handelbaar'. Al heeft hij soms zijn kuren.

@ Vannie, hoe gaat het met de zw-schap? Goh, alweer over de helft zeg. Het gaat toch nogal vooruit hé. Niet te vermoeiend met Kevin in de buurt? Vindt hij het leuk op zijn 'schooltje'?

@ Kelly, ben blij dat het bij jou dit keer wel goed zit, al weet ik dat je pas gerust zal zijn na die 12weken hé? Ik duim dat het een mooi kerstcadeau mag worden. En hoe gaat het met de rug? Is er niets aan te doen?

@ Ann, ik zal aan je denken hoor. Hoop echt dat je straks een geweldige echo krijgt. Mijn duimen draaien als ik de tijd ervoor vind haha.

Sorry dat ik niet verder reageer op de rest, maar ik moet nu echt wel gaan doorwerken. Ilian is buiten aan het spelen, Jinte slaapt in haar park, papa is naar de kiné en ik ga dus afwassen en steriliseren. Deze namiddag komt er wat bezoek en deze avond naar mijn ouders.

Elke dag van de week is er wel iets, dus het gaat weer druk worden hier.

Dada en tot snel!!

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 13:19
ann

@Nessie: Wat goed zeg, van Jinte. Mooi schema al! Spijtig dat je wat op de stukkel bent met die flesjes. Dat is toch vaak een probleem he, in het begin. Bij Lubbe hebben wij in het begin hele goedkope kleine plastic flesjes uit de colruyt gebruikt en dat ging wel goed. En idd de dop zo los mogelijk, anders zoog hij het speentje ook helemaal plat. Al was dat wel maar na 6 weken denk ik, want in het begin gaf ik de borst met een sonde met flesvoeding omdat ik zelf geen melk had. Lubbe was dus al iets ouder.

Ook goed dat Ilian zo goed reageert op zijn zusje. Het minder handelbaar zijn is ook een beetje de leeftijd he. Ik zie het hier ook zunne. Lubbe gaat ook de grenzen opzoeken.

@Kelly en Vannie: wij gaan heel regelmatig op stap met de trein, samen met Lubbe. Als we gaan winkelen in Aalst of Gent nemen we bijna altijd de trein. Ik nam hem zelfs mee naar mijn postnatale oefeningen op de trein toen hij een klein ukje was! De trein heeft geen geheimen meer voor onze Lubbe. Hij is het eigenlijk zo gewoon dat hij er niets bijzonders aan vindt. We gaan ook allebei werken met de trein, dus komt hij dan met mij mee te voet van de creche naar het station om papa op te halen en zo.

Eigenlijk ben ik nog niet zo zenuwachtig voor morgen. Hopelijk is dat een goed teken!

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 18:39

sorry weinig tijd maar ff Ann succes wensen alvast

kom de rest later bijlezen ga nu eerst sophie afpoetsen die zit helemaal onder de danoontje

Onze poes is sinds gister kwijt ze is (was) hoogzwanger en ws ergens in de bosjes bevallen of zo. Heb overal al gezocht en ze kan niet in huis ergens zijn...

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 09:11
ann

@Mekkie: dank je wel! Hopelijk gaat het allemaal goed straks (om 14u). Mijn man had het helemaal verkeerd op, die dacht dat het morgen was en heeft vandaag belangrijke afspraken, dus die kan nu toch niet mee, ik moet alleen gaan... Stom, maar ja, wat doe je eraan he??? Hopelijk heb ik hem niet nodig

Wat spijtig dat je poes zoek is zeg! Zit ze echt niet ergens in de linnenkast verstopt of zo? Dat durven ze wel doen als ze moeten jongen he? Misschien komt ze wel boven water. Ook eens bij de buren horen of zo? Misschien zag iemand wel haar plekje???
Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:37
Kellytje

Hoi meiden!

De echo was super!!! Ons prutske is al 5,2cm groot (vorige keer nog maar 2,5!) en alles zag er heel goed uit: flink kloppend hartje zonder onregelmatigheden, hersentjes hadden zich al goed ontwikkeld, ruggegraatje zag er goed uit en heel belangrijk: de nekplooimeting was ook in orde!!!
Ik ben dus super blij en ga vanaf nu echt heel erg genieten van deze zwangerschap! Ik ben dag nog wel geen 12 weken maar zoals het er nu uitziet moet ik absoluut geen schrik hebben dat het nog mis gaat!

Vanaf nu mag dan ook iedereen het weten en aangezien we zaterdag het feestje al hebben voor Leroy zijn verjaardag zullen we het dan bekendmaken! Ik heb snoep-tutjes gekocht en ga dat ergens insteken met een kaartje eraan ofzo met de uitgerekende datum op! M'n ideeen zijn niet zo origineel als die van jou Vannie, maar ik doe mijn best Ik ben er alleen nog niet uit waar ik het ga insteken: vanmorgen was ik nog aan het denken om van gekleurd papier een soort klein sokje te maken maar ik weet niet of dat wel haalbaar gaat zijn... Ik vraag me af wat de reacties gaan zijn! Bij een tweede kind is dat altijd positief, maar bij een derde... Dat kan al eens tegenslagen...

Ann, ik moest vanmorgen ook alleen omdat Ritchy naar een seminarie moest. Normaal was dat gisteren maar dat hebben ze uiteindelijk moeten verzetten naar vandaag...
Maar ach, onmiddelijk erna heb ik hem een berichtje gestuurd en vanavond zullen we eens goed vieren
Jij gaat ons binnen enkele uurtjes ook fantastisch nieuws komen brengen meid!!!!

Mekkie, wat erg dat je poes verdwenen is! Ze zal inderdaad een plekje gaan zoeken zijn om te bevallen! Misschien zoals Ann zegt, eens bij de buren gaan horen? Misschien zit ze wel bij iemand in een tuinhuis?
Of maak snel een affiche op die je aan het raam ophangt. Als ze dan ergens in de buurt is terechtgekomen kunnen de mensen ernaar uitkijken.
Ik hoop dat je ze snel terug vindt!!!

Ik ga wat te eten zoeken nu want krijg de laatste tijd enorm last van HONGERRRRRRR

Kelly

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 11:27
Kathy

Super dat de echo zo goed was kelly.

Ann, ik duim voor je dat je deze namiddag net zo'n goed nieuws te horen zult krijgen.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:40
M.

hoikes,

zijn gisterenmorgen naar de dokter gemoeten met Laurine, haar 'verkoudheid' beterde precies maar niet, in tegendeel, zondagnacht heeft ze gans de nacht liggen hoesten, ze was er echt niet goed van
s morgens dus naar de dokter en t is een beginnende longontsteking
goed dat we geweest zijn zeg! ze heeft nu terug ab en mag voorlopig niet naar de opvang
gelukkig ben ik vandaag en morgen thuis, tegen donderdag zou het al stukken beter moeten zijn.
ben zelf ook nog niet 100% van de verkoudheid af en dan nog eens erbij, dan is alles precies nog wat lastiger

Ann, hoe is t examen gegaan? even goed als t vorige? wanneer krijg je de resultaten dan maar?

vannie, ben je een voetbalfan? valt wel op dat ze in Nederland er meer mee bezig zijn hé met al dat oranje op straat
ga je je nog kunnen bezighouden nu t gedaan is met werken?
t zal weer gevaarlijk zijn voor de portemonee

kellytje, super dat de echo zo goed is gegaan en dat alles in orde is! geniet er maar van, je verdient het en ik ben er zeker van dat iedereen vast heel positief zal reageren
nu maar hopen dat die hernia snel betert hé!
probeer t maar wat rustig aan te doen
en zeg wat een sloeber jullie de om had haar ook rot geschrokken zeker?

nessie, fijn je nog eens te horen
jammer dat Jinte ook zo sukkelt met de reflux
ik wist niet dat je die wegwerpflesjes mocht herbruiken
wel goed dat je er kunt aan geraken via de apotheker

ga jullie laten, slaapt, is de moment om nog wat verder te doen met t huishouden

groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 16:02
Ann

Hier gemengde gevoelens. Er was (gelukkig) een beginnende hartslag te zien, maar het vruchtje loopt bijna twee weken achter op de verwachte datum... Hoop maar dat het goed komt!

Sorry dat ik voor de rest effe niet reageer, heb er niet echt de fut voor...

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 20:23
Kellytje

Ann, zou het niet kunnen dat je cyclus misschien toch nog wat in de war was? Ik ben er het levende bewijs van dat je je flink kan vergissen he!
Bij mij was het dan wel omgekeerd, maar ik denk dat het bij jou toch ook andersom zou kunnen zijn, niet?
Ik was er ook rotsvast van overtuigd dat het absoluut niet kon en je ziet wel!

Je test was toch ook pas laat positief! Dus het zou echt wel kunnen denk ik!
Probeer je niet te ongerust te maken (ik weet het... het is niet simpel). Je hebt een hartje zien kloppen en dat is het voornaamste, niet?
Ik brand verder een kaarsje voor je hoor, gewoon, opdat je volgende keer gewoon opnieuw een gezond beebje zal zien!

Liefs
Kelly

[Laatst gewijzigd door Kellytje - 03/06/2008 @ 20:25] - Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 22:52

Ann een hartslag is toch positief nieuws!!! Maar k geloof zeker dat de schrik er goed in zit nu
Hopelijk net wat kelly zegt dat je cyclus gewoon wat achterliep....

Kelly super dat jouw echo zo tof was en alles oke is

Onze poes is gelukkig terecht, zat toch ergens boven. hele verhaal en fotos zijn te zien op mn weblog (zie mijn profiel voor de link).

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 08:31
ann

hallo

Ik denk echt niet dat mij eisprong zoveel later was hoor. Is trouwens compleet onmogelijk volgens mij. Dan zou ik nooit een dag of twee overtijd positief getest hebben he! Mijn eerste positieve test was op dag 30... Late innesteling kan volgens mij ook niet, want je maakt dacht ik maar hcg aan vanaf de innesteling, dus dan zou mijn positieve test ook later geweest zijn... De gyn had ook niet de indruk dat het zoiets was, gezien ik heel zeker ben van mijn data.

't is een beetje een raadsel he... Nu ja, ik had er een topic over gestart en ik zie dat het echt wel vaker voorkomt. Meestal komt het goed hoor. Vaak haalt het beebje het zelfs nog weer in. Uitkijken naar de volgende echo dus he, 26/6. Dan zullen we wel meer duidelijkheid krijgen. Die hartslag is alleszins erg positief, dus ik probeer me vooral daarop te concentreren he! En nu krijg ik een echo meer Maar je ziet natuurlijk liever dat alles netjes op schema zit he...

Dat mijn ventje er niet bij was, hielp ook niet echt... Hij had zich vergist van datum en had vandaag verlof genomen Gisteren zat hij met een hoop deadlines en vergaderingen, en daar kon hij echt niet onderuit. Ik heb al gedreigd dat ik hem buitengooi als hij de volgende keer niet meekan
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 08:49
Kellytje

Mekkie, wat een schatjes zijn het seg!!!! Oooh ik ben altijd al gek geweest voor rosse poesjes, ik vind die altijd zo'n zacht karakter hebben!!!
Gelukkig dat ze toch ergens boven zat! Wij hebben ook ooit een kat gehad die moest bevallen en die was uiteindelijk in een keukenkast gekropen!!! Echt wel gek hoor die poezen die moeten bevallen
Ow en huppel is ook een schatje he, zo lief!
Ik ben altijd opgegroeid met dieren en tot 2 jaar geleden hadden we nog een hondje maar we hadden er echt geen tijd meer voor! Hij is nu bij mijn mama en sindsdien heb ik gezegd dat er geen huisdieren meer komen zolang we niet op pensioen zijn

Ann, dat gaat zeker allemaal goed komen hoor! Ik ben er vast van overtuigd, echt!!!
Ja, ik heb me ook suf gezocht naar een verklaring voor het feit dat ik langer zwanger ben (ik moet blijkbaar een vroege eisprong hebben gehad!) maar nu hou ik me er niet meer mee bezig. Er groeit een gezond beebje in m'n buik en hoe het er gekomen is dat maakt me nu niet meer uit
Binnen 3 weken zal je zien dat je beebje flink gegroeid zal zijn!!!

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 08:59
ann

Tsja Kelly. Mijn ventje zegt ook: het zijn allemaal maar gemiddelden he, en statistieken. En er zijn enorm veel mensen die te horen krijgen je eisprong zal wat vroeger/later geweest zijn. Maar ik zie toch vaak dat mensen vrij zeker waren van de data (jij ook he, en anderen deden ovu testjes of zo). Misschien volgt niet iedereen en elke zwangerschap perfect de gemiddelden he... De dokter geven er dan maar een uitleg aan, maar in hoeverre doet de natuur niet gewoon zijn eigen goesting? Misschien zitten wij met een dieseltje. En dan? Ik moet het ook gewoon loslaten en genieten van het feit dat ik zwanger ben, en dat de hartslag er is, een goed begin he!
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 13:27
Kathy

Ann: kan best wel begrijpen dat je je wat ongerust voelt. Ik duim met je mee, dat je 26 juni een prachtige echo hebt.
Het belangrijkste is dat er al hartactiviteit is.
Ik denk aan je

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:07
M.

hoi allemaal,

hier begint ons stilletjes aan er wat door te komen
ze heeft al gans de tijd goed geslapen, s nachts en overdag en vandaag ook goed gegeten, ze doet terug krachten op
ze speelt ook alweer wat, is soms nog wat hangerig maar dat is normaal
morgen terug gaan werken en Laurine naar de creche, denk dat het zal lukken maar oma en opa staan in ieder geval paraat voor als t nodig is

oja, wou nog even iets vragen, wat is er een leuk geschenk om te geven aan een 1 jarig meisje? wij hebben als iets maar de meter en peter vroegen me er naar. heb niet direct veel ideetjes en mijn man wil niet te veel speelgoed omdat ze er al veel heeft (volgens hem toch)
ik had gedacht aan een grote speelgoedkoffer van disney princess, heb dat eens zien staan en vond dat wel leuk
vind alles van disney princess wel tof maar misschien hebben jullie wel leuke ideetjes?

ann, kan geloven dat dit niet leuk is maar aangezien de gyn er zich niet erg zorgen in maakt moet jij dit ook niet doen, ik weet het, t is makkelijker gezegd dan gedaan hé
gelukkig heb je t hartje zien bewegen en zoals je zegt, t komt wel vaker voor dat ze starten met een kleine achterstand en die dan zo weer inhalen
gelukkig mag je al vrij snel terug voor een volgende echo
je zal zien, tegen dan staan de zaken er alweer helemaal anders voor
probeer toch al maar wat te genieten meid

mekkie, zijn dat al jullie dieren?
wel schattig die kleine katjes, vind dat ze zo zouden moeten blijven maarja kan niet, ze moeten ook groeien hé
wij zijn zo ook eens onze kat kwijt geweest, had die haar niet weggestopt in een keukenkast en muisstil was ze en wij maar roepen, niet denken dat ze reageerde hoor

groetjes

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 12:16
Vannie

Ann, gelukkig heb je nu wat meer tijd voor Lube vrij, dat zal hij inderdaad vast en zeker leuk vinden hoor. Enne.....dat je nu zo moe bent is natuurlijk helemaal geen verassing, zwangere doos hihi.
Probeer je wel een beetje rust te vinden ?

Kelly, je hebt gelijk hoor. Wij gaan eigenlijk zelden met het openbaar vervoer. Heb dat altijd zoveel moeten doen voor school en werk in het verleden dat ik er helemaal klaar mee was. Maar zo af en toe is het best leuk en zeker voor zo'n kleintje. Net als jij zegt is het best een aanrader om wat vaker te doen.
Oh ja, je buik kan wel wat hebben hoor ! Leroy heeft het natuurlijk ook nog niet zo heel goed in de gaten wat er allemaal aan de hand is. Komt vanzelf goed, ik merk met Kevin dat hij tegenwoordig heel voorzichtig is met mijn buik. Hij wrijft er nu over en zegt dan "mama baby" zo schattig, dus ze hebben meer door dan je denkt hoor.
Je moet ineens wel 10 ogen hebben he met die kids. Zo staan ze ineens buiten zeg, pfffff. Hier nog zo eentje hoor, die kan gelukkig nog niet zelf de sleutel omdraaien maar dat duurt niet lang meer, want hij kan wel een sleutel pakken en in het slot doen ! Kwestie van tijd dat meneer straks ook verdwenen is ben ik bang
Wat vreselijk eigenlijk zeg hoe het bij de dokter ging. Nu kan je maar beter echt heel rustig aan gaan doen he. Heb je misschien mensen om je heen die je kunnen helpen met de andere kids ? Anders blijf je bezig en wordt het straks nog erger en dat mag en kan echt niet gebeuren
Wel gelukkig ook beter nieuws van jouw kant he : de echo ! Wat ben ik ontzettend blij voor je meid

Nessie, ik heb weleens gehoord dat de flessen van Dr. Brown goed zijn. Vooral tegen krampen en teveel lucht inslikken en zo. Heb er zelf geen ervaring mee maar het is het proberen waard.
Het valt me trouwens mee om zwanger te zijn met Kevin om me heen. Dat had ik vantevoren veel zwaarder ingeschat. Maar goed, nu kan ik zoiezo al geen tel stilzitten dus misschien is dat het. En als de baby er straks is, dan piep ik vast wel anders. Kevin vindt geweldig op school. Ik kreeg complimenten van de juf dat hij alles zo leuk vind, hij zo vrolijk is en aan alles meedoet. Dus ik ben een erg blije en trotse mama. Ik heb hem net tijdens het schrijven van deze reactie ook weer opgehaald van school en hij had lekker zitten kleien dus heeft het wederom erg naar zijn zin gehad.

Mekkie, owwwwwwww wat heb jij toch allemaal schattige dieren ! Ik smelt gewoon helemaal

Malika, haha ja het is zeker gevaarlijk voor de portemonnaie. Maar gelukkig heb ik dan wel geen werk meer te doen, maar alsnog is het wel druk hoor. En daarbij kan ik weer wat meer met vriendinnen afspreken en zo. Ja, het is hier wel 1 grote oranje bende hoor. Heb het hier ook thuis versiert en zo. Voor Kevin heb ik ook een voetbaltennue met voetbalsokken klaarliggen, je kan het zo gek niet bedenken of gekke Vannie doet er aan mee. Da's eigenlijk gewoon een afwijking van mij hoor haha. Ik heb zelfs oranje toiletpapier ! Erg toch he ? Hahaha. Maar goed, nee ik ben niet zo'n grote voetbalfan. Manlief al helemaal niet trouwens. Alleen als het Nederlands Elftal speelt dan kijken we met alle toeters en bellen erbij. En dan nodigen we iedereen uit en laten we ons ook overal uitnodigen om te kijken, altijd erg gezellig. Maar vaak valt mijn verjaardag ook in een EK of WK, dus kunnen we het onder het mom van mijn verjaardag altijd wat uitgebreider aanpakken haha. Is gewoon een smoes van me hoor, maar je moet toch wat he, om het uit te leggen.
Ik denk overigens dat Nederland niet zover zal komen, aangezien ze met Italië en Frankrijk in een poule zitten
België zit er dit keer niet bij he ? Wat jammer zeg ! Gaan jullie ons aanmoedigen dan ? Ja toch he ?

Hier niet veel nieuws hoor meiden. Ik ben druk aan het schilderen in Kevin's nieuwe kamer. Wordt echt leuk.

[Laatst gewijzigd door Vannie - 05/06/2008 @ 12:17] - Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 12:19
Vannie

Ann even een apart berichtje naar aanleiding van de echo.
Ik vind het echt heel sneu voor je. Aan de ene kant toch goed nieuws, er is immers hartactiviteit. Maar aan de andere kant wil je natuurlijk het liefst horen dat alles op het schema zit als dat je zelf had uitgerekend. Nu zit je nog steeds tussen wal en schip in, ik kan me dat heel goed voorstellen dat het moeilijk is. En dan was je man ook al niet mee......nee da's niet leuk gewoon.
Ik duim en hoop me totaal suf voor je dat je beebje de achterstand inhaalt of beter nog : dat het misschien toch een andere datum is. In ieder geval heel spannend de 28ste !

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 05/06/2008 @ 12:23] - Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 09:33
Ann

Bedankt allemaal voor de bemoedigende berichtjes.

Gisteren zag ik het erg somber in. Ik dacht echt dat ik het beebje zou verliezen. Ik had ook erg veel pijnscheuten in mijn baarmoeder (als sinds maandag af en toe, maar gisteren veel). Nu, ik had het wel vermeld tegen de gyn en die zei dat het waarschijnlijk wel een goed teken was, dat mijn baarmoeder aan het rekken is. Maar ik kan me niet herinneren dat ik bij Lubbe er al zo vroeg, zoveel last van had. Nu ja, elke zwangerschap is anders zeker.

Ik heb me wel voorgenomen om een stuk minder langs te komen. Ik maak me veel te ongerust door allerlei horrorverhalen die ik lees op het net. Ik ga proberen van wat afstand te nemen tot de volgende echo. Dan weet ik hopelijk iets meer he. Maar ik probeer positief te blijven zunne

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 13:04
Pooh

Online Status Bekijk profiel
Even kort:

Ann kop op! Ik ben blij dat er in ieder geval hartactiviteit te zien is!

Mekkie, zoooo lief die poesjes! Ik wil ooook!

Met Jonathan naar het CB geweest gisteren. Na 7 maanden sinds het vorige bezoek op 18 maanden, was meneertje 6 cm gegroeid naar 95 cm, maar afgevallen van 15,7 naar 15,3 kg??
Hij is wel veel ziek geweest natuurlijk. Wel een beetje gek, gelukkig groeit ie nog wel goed in de lengte en och hij kan het hebben. Toch beginnen nu wel zn ribbetjes uit te steken

Ben weer werken! xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >