Hallo,
mag ik even mijn frustraties kwijt schrijven.
Zoals je aan mijn banner ziet zit aan dag 40 van mijn cyclus. Zot kom ik. Krijg maar geen

. Vorige cyclus na de bevalling van Arthur had ik er eentje van 35 en een pijnlijke eiprong. Stipt de 14 dagen na die eisprong mijn regels. Nu weet ik dat ik mijn eisprong moet gehad hebben rond dag 20-21. Ik had een echo bij mijn gyncio en die vertelde dat ik mijn eisprong gehad heb. Had ook ovulatiebloeding gehad. Nu toen een week later terug roze bloedverlies dus dacht ik innestelingsbloeding maar nee. Uit een bloedafname blijkt ik niet zwanger te zijn.
Nu ik ben al heel mijn leven onregelmatig en ben het zo beu. Uiteindelijk ben ik "snel" zwanger geraakt na de pil in 2005 (6maanden, 4cyclussen) van Victor en na Bv te geven 3 maand. Was ik 1 jaar na de bevalling zwanger van Arthur.
ik was zo blij dat ik zwanger was van Arthur dat ik gezegd had toen dat ik geen kinderen meer wou. Ik was al het gedoe van zwanger worden echt beu.En nu sta ik hier hier weer. Arthur verloren en opnieuw van nul beginnen. Maanden wachten. Toen ik al 3 weken na de bevalling van Arthur al een pijnlijke eisprong had was ik zo dolgelukkig omdat ik dacht dit keer gaat het snel lukken. Maar dit blijk niet zo.
Ik wil zo graag nog een kindje. Maar heb meer en meer het gevoel dat dit het is.
Vandaag een mail gestuurd naar mijn gyncio omdat ik niet weet hoe en wat. Ik heb ergens het gevoel dat mijn gynico geen tijd voor me heeft omdat hij het zo druk heeft. Ik kan hem niet zomaar bellen en dingen vragen of langsgaan. Hij is de enige persoon die ik vertrouw en heb al veel meegemaakt met hem. (beginstadium van baarmoederhalskanker, slechte cellen door het gekende virus, mijn eerste zwangerschap en riscio op vroeggeboorte)
Wat kan je doen om eens regelmatig te worden na al die jaren? Of gewoon je regels krijgen.
liefs