< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » Uitgerekend in Oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
Uitgerekend in Oktober 2008
03/06/2008 @ 10:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sarina, dat is bij mij anders he, de grootste hier word volgende week al 7 jaar dus dat kan wel al tellen he.

Wen, daar hebben wij dan meer geluk bij de gyn zorgt er voor dat we het echt kunnen zien.
Nu hoop ik volgende maand met de 3D dat we het nog eens kunnen zien zodat we echt zeker kunnen zijn omdat hij ons nu heeft doen twijfelen.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:09
linnie1982

Nou ik kom net bij de verloskundige vandaan.
Baby was goed te voelen. Baarmoeder was nog net onder de navel.
Hartje was goed. 160 p/m

Maar wat een irritant gevoel zeg, dat ze op je buik drukken. Voelde niet lekker. Gelukkig hield ze snel op.

Bloeddruk was ook super. 120/80 Nou beter kan het niet vind ik.

Donderdag eindelijk de echo. Jammer dat het nu niet gebeurde hahaha.
Maar ja, moet niet te veel eisend worden he.

Vraagje? Wat was het hartslagje van jullie kindje?
Ze zeggen dat het sneller dan 150 of zo gaat het een meisje is. (bakerspraatje)

Groetjes linda

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:11

Linda, ik heb geen idee wat de hartslag is van ons kindje.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:13

Linnie, in ons geval klopt dat praatje niet..

De hartslag van onze man was bij controle van de VK 4 weken terug 150.
Maar in jullie geval hoop ik dat het praatje wel klopt hé

Nog even je nieuwsgierigheid proberen te bedwingen hé Lin!!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:22
Liesbet

Hier nog een zoontje die niet kan zwijgen. Hij kon al niet zwijgen toen hij 2 was dus nu zeker niet. Ik wacht gewoon tot ik 2 dezelfde meningen heb (van de gyn en van de vk) tot ik het hem zeg en dan mag iedereen het weten

@ linnie, ook hier klopt het niet want volgens de vk krijgen we een zoon en de hartslag lag tussen de 150 en de 155

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:22
Wen370

Online Status Stuur bericht
bij de vorige 2 hebben we ook duidelijk het geslacht kunnen zien, geen diee waarom ze nu zo snel verder ging. ach ja, we geloven haar wel.
ik heb geen idee van de hartslag. die is altijd al goed en snel geweest, maar hoe snel juist, geen idee.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 11:57

Donderdag gaan we naar een huis zien dat recht over de school van de kids te huur staat.
Ik hoop dat we het geluk mogen hebben om het te hebben.
We waren wel de eerste die belde dus normaal hebben we eerste keus dan zeker?
Een klein nadeel wel het komt pas vrij op 1 spetember of 1 oktober, dat wist de huisbaas niet goed, maar dat ga ik dan wel aan de huurdster vragen of ze er een idee van heeft want ze heeft iets gekocht.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 12:22

Online Status
Heidi: Ik zou het dan ook idd maar niet zeggen wat het word tenzij ze het goed kunnen verzwijgen maar kinderen zijn altijd eerlijk he ( zeggen ze toch hihi )
Tenzij dat iedereen het mag weten. Bij mij mag iedereen het weten want ik kan het toch niet verzwijgen...
Bij een 3D echo is het geslacht altijd wle heel duidelijk te zien vind ik. Heb er een aantal gezien op internet en dat zag er echt mooi uit.
Hopelijk hebben jullie eerste keus. Normaal wie het eerst komt wie het heeft he maa ja je weet nooit natuurlijk.
Wel laat dat het vrij komt maar hopelijk nog net op tijd voor jullie beebje. Het is niet makkelijk verhuizen tijdens zwangerschap maar het is oh zo heerlijk als je in een opgeruimd en net huisje zit als je bevallen bent. En in een huisje dat je aanstaat etc.
Bij een verhuis ruim je toch altijd wat rommel op ( ervaring hihi ) dus dat is weer lekker opgeruimd he.

Linnie: Vind het wel grappig dat je daar over begint trouwens. De hartslag van mijn zoontjes lagen altijd tegen de 140 a 150 en toen ik op 16 weken bij de vk kwam was de hartslag van ons kindje 157. Ik dacht gelijk aan dat bakerpraatje. En bij ons klopt dat. Maar denk dat het wel toeval is hoor.
Mijn bloeddruk is altijd 120/65. Als ik op 120/80 zit begin ik me al zorgen te maken. Bij mijn zoontjes liep hij op 35 weken op tot onderdruk 100 ! Maar dat was een kwaaltje dat gewoon bij de zwangerschap hoorde helaas.
Ben benieuwd hoor naar donderdag voor je.

Liesbet: Mijn zoontje kan zijn kwek ook niet houden die luld de oren van je hoofd. Is het niet verstabaar dan luld hij wel chinees zolang hij maar iets te zeggen heeft. Echt erg maar zoooo lief he !

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 12:42
Loortje Friemeloortje

Hallo allemaal!

Heidi, vroeger was dat zo e, wie eerst is heeft eerste keuze, maar tegenwoordig doen ze dat niet meer. Het huisje waar we nu zitten waren wij als derde komen kijken. Uiteindelijk hebben 35 mensen zich op de wachtlijst gezet en daaruit mocht dan de huisbaas kiezen. En wij zijn het dan geworden,gelukkig, want ik voel me hier zo goed in dit huisje.
Hopelijk valt het mee voor jullie!

Liesbet, bah, is wel minder leuk dat Mario je schoonmoeder gevraagd heeft. Hopelijk zegt ze dan nee e. Een meter is toch voor het leven en als jij je er niet lekker bij voelt...

Marije, moet je normaal nog lang werken? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je heel de zwangerschap nog zo beroerd gaat voelen. Hopelijk mag je dan wat sneller thuis blijven en genieten. Ik moet nog 4 weken werken! Joepie! Het kort nu wel erg op!

Nosja, hopelijk kunnen jullie snel verhuizen, want ik kan me voorstellen dat je handen beginnen te jeuken om aan het kinderkamertje te beginnen!

Wen, Ja sinds deze week voel ik ook de hik. Erg vervelend vind ik dat niet. Alle beweging is goede beweging e! Liever de hik dan mijn blaas als bokszak gebruiken .
Wij gaan het geslacht ook voor ons houden (als we het weten). Fleurtje is nog wat te klein om het te snappen, dus die zal het heus nog niet voortzeggen!

Linda, Weer een geslaagde controle dus! Wel vervelend dat ze zo op je buik aan het duwen was! Van de hartslag is echt een bakerpraatje. maar 30% correct heb ik ooit op een documentaire gezien. Ik weet niet meer precies wat de hartslag hier was. Was al blij genoeg dat het hartje klopte!!! Ale, nog eventjes geduld en donderdag is zo daar! Wij mogen volgende woensdag. Hopelijk zie je het geslacht. Ik denk heel sterk dat ik een jongetje krijg, maar ben me ook al aan het voorbereiden dat het mss een meisje is. Wil ook niet te teleurgesteld zijn . Want uiteindelijk maakt het me niets uit hoor!

Met mij gaat het prima! Niet veel te melden

Groetjes allemaal!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 12:46

Loortje, was dat bij jullie via een makelaar?
Want dit huis is via de huisbaas zelf helemaal.
Dus dat gaat meestal helemaal anders.
Maar met een beetje geluk gaat er ook niemand voor ons kijken.
Nog twee dagen en het is donderdag he.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 12:49
Liesbet

heidi we

pffffff ik heb vandaag barstende hoofdpijn. En die computer doet er geen goed aan

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:16
Sientje

Hallo,dames

Liesbet, een beetje rusten mischien en een dafalgan nemen?

Ik ben eindelijk begonnen dat met het kamertje op te ruimen. straks nog een beetje voort doen en dan inès van school gaan afhalen en dan weer maar eens naar het ziekenhuis vertrekken. Deze morgend is mijne man weer eens in het ziekenhuisopgenomen en volgende week moet hij al weer terug opgenomen worden voor een tweede keer chemo. Ik zit niet graag alleen thuis. maar ja, als het moet dan moet het,he.

Loortje, als ik chance heb ben ik thuis vanaf juli. tenminste als ik mijn vakantiedagen krijg van de hoofdverpleegster. Maar ik denk dat ik erover ga vliegen. Ik zou dan maar 1 weekend werken.

Ik heb aan Inès verteld dat het een zusje word maar ik denk niet dat ze het verder verteld. Ze snapt het nog niet 100%. Ze is alleen fier dat ze grote zus wordt.

Heidi, hopelijk heb je eerste keus en is het snel vrij.

sientje

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 14:18

Online Status
Sientje Heel veel sterkte meid in deze nog steeds moeilijke tijd.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Wat vind Ines ervan dat ze een zusje krijgt ?

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 14:29
linnie1982

Bij mijn zoontje was het hartslag ook zo rond de 150.
Dus tja, kan er geen lijn op trekken.
Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn, hahaha.

Ik ben er sterk van overtuigd dat het dit keer een meid is.
Ik had geen kwaaltjes, heb veel pukkels, eet veel fruit of augurken.
En dat had/deed ik niet bij mijn zoontje.

Nou ja. We zullen het hopelijk donderdag zien.
Met een leeg hoofd erheen.
We zijn nu eindelijk ook uit over een jongens naam.
Beiden door mij bedacht!
Die van mijn zoontje heeft mijn man bedacht.

Meisjes naam stond al vast. De eerste naam had ik bedacht, en heeft een hele bijzondere betekenis voor ons. En de 2e naam heeft mijn man bedacht. Ook die slaat op de eerste naam.
Daarom hoop ik zo dat het een meid is. Een naam door ons samen bedacht, en ook nog zo'n betekenis.

Tik tak tik tak, alweer een minuut voorbij. Hahahahaha
Ik weet wel, dat ik woensdag op donderdag nacht geen oog dicht doe, hahaha.

Groetjes linda

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 15:05

Online Status
Linnie: Ik heb ook last van veel pukkeltjes in mijn gezicht nu bah bah bah. Normaal heb k er wel eens 1 maar nu word het erger. Vind het helemaal niet leuk haha.

Hopelijk dan voor jullie een als dat zo'n speciale betekenis heeft. Bij mijn jongens vond ik het moeilijk om een naam te vinden maar nu heb ik er al een !

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 16:55
nieuweling

Online Status Bekijk profiel
hoi pipeloi,

dat was even bijlezen zeg.
Ik heb alvast terug rust in huis, de kinderen van mijn zus zijn komen logeren tot gisteravond. Het was dus een actief en vermoeiend weekend . Ben er nog moe van.
Ik kan toch niet alles meer op hetzelfde ritme als voor de zwangerschap hoor.

Als het klopt volgens die hartslag waar iedereen het over heeft krijgen wij een jongen, hoewel ik niets ken van die berekening, of hoe wordt dat bepaald?

Toch wil ik het niet weten wat het wordt, ik ben nu al hartstikke blij dat of gezond en wel is, nu zijn we al over de helft, dus ik hoop dat ik nu ook nog even kan doorbijten en me echt laat verrassen op de verlossingstafel.

Iedreen die me ziet zegt dat het een jongen zal worden, ik heb nogal een spitse buik en voor de rest ben ik (bijna) niet verdikt, 1 persoon zei een meisje, waarom weet ik niet.

De namen hebben we al voor beiden, gewone namen waar je duidelijk van hoort of het een of een is.
Dat vonden we belangrijk, nu is het gewoon nog even neutrale spulletjes kopen ( bijgevolg dat ik nog maar 3 pakjes gekocht heb, goed voor de portemonnee)

Groetjes Miriam

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 17:18
Loortje Friemeloortje

Nieuweling, vind het knap van je dat je gaat wachten tot het kleintje er is en je je helemaal laat verassen. Ik ben er zelf veel te nieuwsgierig voor!

Linda, Bij Fleur had ik inderdaad ook veel last van pukkels! Nu bijna niets. Ik vind de 2 zwangerschappen zo verschillend dat ik daarom denk dat het deze keer een jongen is. Spannend e! Ik zou maar lekker veel doen de volgende 2 dagen zodat de tijd wat sneller gaat!

Jongensnaam stond bij ons al langer vast, sinds dit weekend hebben we eindelijk ook een meisjesnaam gevonden waar we ons helemaal goed bij voelen!

Sientje, hoe gaat het ondertussen met Ines? Nog altijd goed?
De 2de chemo al... doorbijten e! Dat je niet graag alleen zit thuis kan ik me heel goed voorstellen! Maar dan kom je maar lekker hier kletsen en geven wij je een dikke knuffel!

Heidi, bij ons was het inderdaad via een makelaar. Veel geluk e, hopelijk staat het huisje jullie aan en wordt het julie plekje.

Ik ben klaar met werken se. Mijn klant van deze middag zei zelfs dat als ik terug kwam werken en ik borstvoeding gaf, ik de kleine gerust mee mocht nemen. Moest ik ze niet naar opvang doen. Lief e!

Groetjes allemaal!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 17:52
nieuweling

Online Status Bekijk profiel
Ik heb ook last van die pukkels, hormonen zeggen ze dan, mijn zus had twee dezelfde zwangerschappen en toch verschillende geslachten,dus het is volgens mij allemaal priepraat. Al dat raden daar wordt ik zenuwachtig van, iedereen zegt wat anders, die ziet het aan de buik, die aan de pukkels, die aan de kruin van het vorige kind....
Ik zou wachten tot de gyn 100% zeker is en als je het wil weten vraag het dan gewoon.

Ik heb vooral zin in zout, fruit, groenten, frieten....en ik kan niet voorbij een Mc Donalds rijden zonder door de drive-in te rijden, en ok ik weet het wel, is niet gezond, zit niks in en als ik het op heb weet ik ook dat ik na een uur terug honger heb, maar het kan zo smaken, terwijl ik anders één keer om het schrikkeljaar voor een big mac ga.

Ik ben nu 5 kilo bijgekomen, nog niet zo slecht voor alles wat ik binnenspeel denk ik dan.

Het probleem is, ik heb gewoon constant honger, en neen geen zin, echt honger en een knagend gevoel in mijn maag.
Water drinken helpt wel even, maar het smaakt niet echt hé.

Me echt laten gaan durf ik ook weer niet, toch een beetje op de lijn letten hé.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 19:49

Online Status
Precies dezelfde zwangerschappen daar geloof ik niet in. Ik had ook precies dezelfde kwaaltjes hoor net als mijn zoontje. Maar er is toch altijd wel iets anders. En dat hoeft niet aan het geslacht te liggen hoor maar het kan nooit precies hetzelfde zijn.
Had dezelfde kwaaltjes maar nu groeid mijn buikje minder hard ik voel het minder goed en dat zijn nu niet echt kwaaltjes om maar zo te zeggen.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 20:18
Sientje

Sarina, ze praat heel slecht dus veel komt er niet uit. Maar als je haar vraagt Inès is een ... ( als ik wil dat ze grote meid zegt) dan zegt zij glote zoes. keilief.

Wij hebben al een tijdje een meisjes naam. Ook een gewone naam die regelmatig voorkomt maar niet teveel.
Jongensnaam hadden we die van de vorige keer nog.

Loortje, dat is lief!!!
Inès is een kleine deugeniet. ze had vandaag hare dag niet. Ik denk dat centerparks haar teveel vermoeid heeft.

Loortje, we werkte zeker met oude mensen,he. Die kunnen lief zijn.
Ik nam vroeger soms mijn hond naar het rusthuis. Er zat daar toen een man en zo goed als blind en je kent dat iedereen de hond strelen. De dag erna hij tegen mij. Heb je de hond niet bij? Ik was er wel meegaan wandelen,hoor. Hij zag amper en mijne hond sleurde hem zo om ver. maar vond dat ook lief.

Linnie, gaat het nog met de zenuwen?

sientje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >