< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
02/06/2008 @ 20:31
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi
mekkie ach arme toch dat is inderdaad niet leuk je poes hoog zwanger weg
katten doen dat vaker he als ze ziek zijn of willen bevallen trekken ze er op uit weg van het bekende ik hoop dat ze vandaag of morgen heel huids voor de deur staat zwanger en wel

tja te klein ik bedoelde meer de speel toestellen die daar staan heel veel is allemaal vanaf 4 jaar en dan bedenk jeje nog eens
en als ze 2 is is ze nog gratis dan is het nog te doen de shows volgt ze wel goed hoor dat vonden die van mij ook gaaf maar meer dat britt 21 euro kwijt was om in het park te mogen en volwassen 24 euro nu op dit moment dus ja ik vind dat nog wel aardige bedragen voor kleine kinderen die dus niet veel kunnen doen daar behalve wat shows bekijken dan maar wel mooi hoor zekers

ik heb op weinig mensen gereageerd maar da is omdat ik snel even achter de pc zit om wat te typen en weer gauw wil liggen met mijn rug

groetjes kissie tot gauw

wel fijn mekkie dat je me gemist hebt mijn verhalen gemist oh zijn ze zo boeiend dan

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:18
knorretje

Joepie, er is weer gezellig gekletst! Welkom terug Kissie, fijn dat alles goed is gegaan met de verhuizing. Hoop dat je snel een mooi autootje vindt om naar je nieuwe werk te rijden! Hoe hebben jullie het straks met de opvang geregeld?

Mekkie, ik zag op je hyve al dat ik je mag feliciteren met nieuwe kittens. Fijn dat het goedgekomen is en dat ze zich gewoon boven had verstopt!

Lieke, hou je het nog een beetje vol, je dieet? Echte aftellen kan nu gaan beginnen voor je. Nog maar een maandje officieel toch? Was je bij Ella te vroeg of te laat bevallen?

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 14:34
kissie

hoi hoi
jajaja vanmorgen zijn ze er dan eindelijk iets te ;laat maar ja

knorretje danku u ik voel me al weer helemaal thuis ik miste jullie wel hoor om hier niks te schrijven ruim 2 weken lang was voor mij even afkicken

oppas is mijn schoonmoeder die kan vrij vaak oppassen en hopelijk kunnen mijn man en ik heel veel zelf oplossen want hij werkt ook onregelmatig dus

verders gaat het hier wel goed heb nu alleen heel erg last van mijn rug meer als gisteren lastig is dat

maar goed ik hoop ook dat ik sel een auto ga vinden is wel makkelijk

en ja zo hebben we weer nieuwe zwangeren en nu nog een paar hoogzwangeren

wel leuk we wisselen elkaar af zodat er wat nieuws blijft he

maar goed ik ga maar weer eens verder hubby is aan het werk dus kan ik alles alleen doen met de kinders met mijn rug au au

ik kan amper me zelf redden op de wc

nou ja daaag tot snel

en mekkie je hebt je poes weer gevonden op zolder zag ik heerlijk hij is er weer hopelijk gaat alles goed met het meisie

groetjes kissie

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 22:49

Jullie hebben het idd al gelezen op Hyves, k heb onze poes gevonden en ze heeft drie prachtige kittens
op mijn weblog http://www.opvoedbeperkingen.nl staan ook fotos voor wie geinteresseerd is!

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 11:17
knorretje

mmm, nog geen duivels te zien hier. Was heel stipt met m'n cyclus, maar juist nu moet ik er op wachten. Ga in m'n hoofd denken of er niet toch een kleine kans is op . Maak mezelf weer helemaal gek dus.
Moest dat even bij jullie kwijt...

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 14:58
Lieke

Knorretje, wie weet is het toch zover? Spannend!

Het lukt wel met mijn dieet, maar ik ben toch aan het aftellen... ik ben bevallen van Ella, 1 dag voor de uitgerekende datum, ik hoop deze keer toch mss iets vroeger te bevallen.
Vorige week ben ik op controle geweest in het ziekenhuis, gelukkig moet ik geen insuline spuiten, enkel elke dag bloed prikken een uur na de maaltijd om te zien hoe hoog mijn suiker gaat.
Het lukt momenteel nog allemaal, ben momenteel nog maar 5.5kg bijgekomen (vlgs weegschaal van de gyn een kilootje minder, dus eigenlijk nog beter), dus zoveel te gemakkelijker voor erna.
Volgende week moet ik naar de gyn, ben benieuwd hoeveel ons ventje dan zal wegen!

Mekkie, zalig zo'n kleine poesjes!

Kissie, fijn dat je je al helemaal thuisvoelt in je nieuwe woonst!

Khira, hoe gaat het verder met jou? Weet je al meer?

Kathy, hoe gaat het met de zwangerschap??

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 15:59
khira

Hallo iedereen,

Ik kom net terug van mijn huisarts. We hebben samen de scans doorlopen en er is inderdaad geen hernia meer te zien. Wel is de tussenwervel een stuk minder dik dan normaal, wat wijst op een uitgedroogde tussenwervel. Dit zal zich niet herstellen, maar zolang er geen sprake is van een hernia moet er geen operatie gebeuren. Ik neem intussen al een aantal maanden omega 3 suplementen en merk dat ik daar heel goed mee ben. Dit heeft een ontstekingsremmende functie en "smeert" de gewrichten. Dit voel ik duidelijk omdat ik de laatste maanden toch minder pijn heb dan ervoor. Ik moet blijven letten op mijn gewicht en houding, maar een zwangerschap zou geen kwaad kunnen (daar zaten jullie al op te wachten hé ;o)). Dus ja ik mag me gaan voorbereiden. Ik zie het weer een beetje meer zitten...

Lieke, Nog heel efkes en je mag je ventje in je armen houden. Gelukkig dat je geen insuline hoeft te spuiten. Nog heel veel sterkte met het dieet!

Knorretje, hihi, voordat je het weet kan je zwanger zijn hé, hopelijk is het zover! Gaat het slapen van Anika intussen beter?

Mekkie, oooohhh!! Zo'n mooie poesjes!! Als ik dat zie wil ik hier direct uitbreiden, maar mijn verstand zegt nee en mijn man zeker :o)) En ik zou het dat poesje niet willen aandoen met zo'n spook als onze Gilles hier in huis! Onze poes ziet er soms mee af hoor. Ze kan nooit eens rustig bij ons liggen als hij in de buurt is, want hij laat haar niet gerust. Op jouw foto's zie ik dat Sophie heel goed omkan met jullie dieren, fantastisch zeg. Ik zie dat hier nog niet zo snel veranderen...
Alvast heel veel plezier in de Ardennen!
Wij gaan volgende week zaterdag voor 2 weken naar Turkije. Ik verlang er enorm naar! Nog eventjes doorbijten en we zijn weg ;o)

Kissie, proficiat met de verhuis!

Kathy, hoe gaat het met jou? Is de misselijkheid een beetje aan het afbouwen?

Vele groetjes,
Khira

[Laatst gewijzigd door khira - 05/06/2008 @ 16:00] - Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 20:27
knorretje

Nou ben toch wel een beetje opgelucht dat ik gewoon ongesteld geworden ben. Anders was ik uitgerekend op Annika's verjaardag. En als het zo had moeten zijn, dan was ik natuurlijk blij geweest, maar ben nu toch ook wel heel blij dat het nog niet voor deze maand is. En vanaf nu dus echt officieel van start!

Khira, goed en slecht nieuws tegelijk. Wel fijn dat je zonder problemen zwanger kan worden, maar een uitgedroogde tussenwervel kan voor de lange termijn nooit goed zijn. Ik hoop dat je inderdaad gebaat bent bij voedingssupplementen!

Lieke, kan heel goed begrijpen dat je aan het aftellen bent. Zeker omdat je weet dat je dan ook verlost bent van het dieet. Maar het is wel goed om de pluspunten in te zien. 5,5 kg erbij is bijna alleen al van kind, placenta, extra bloed etc. Je bent zo weer terug op gewicht!

Ga snel naar beneden. Gezellig een avondje samen met m'n ventje!

Hoe is het met de kleine poesjes Mekkie?

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 10:12
kissie

hoi hoi
mekkie wat een mooie fotoos gefeliciteerd (mama) hahaha
maar het filmpje doet het niet

lieke wauw maar 5,5 kilo dat is er inderdaad zo van af en ja eerder bevallen is maar afwachten een vorige bevalling data is niet een uitgangs punt gelukkig dus te vroeg of overtijd gaan afwachten maar maar ik hoop met je mee tussen 37 en 38ste week zou mooi zijn he

knorretje kijk aan gewoon weer ongesteld geworden wel lekker en als je te laat bent dat je gaat twijfelen heb ik ook ondanks man. voorbehoeds middel hier dan
maar goed je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden en ik ben van mening dat je als vrouw zijnde ook schijnzwanger kunt zijn net zoals bij dieren soms die symthomen en gevoel en te late
maar goed dan test je eens en dan wordt je toch nog

khira kijk aan goed nieuws groen licht nu mentaal op voor bereiden en ik duim meee dat alles goed mag verlopen en spoedig misschien zijn jij en knorretje wel te gelijk zwanger

bedankt voor jullie seun had ik wel even nodig maar we vermaken ons hier inderdaad goed heeerlijk wat een rust
eergisteren hebben we een bed voor lynn besteld groot bed zelfde als britt maar moeten er 5 weken op wachten dat is minder dus ik hoop dat hij er eerder is duimen maar
want lynn slaapt zo slecht ze heeft gewoon ruimte gebrek in der camping bedje met draaien lynn is dan ook wel groot voor der leeftijd en britt sliep ook rond deze tijd in een groot bedje

dan is ook echt alle kleine spul uit huis lynn gaat ook al af en toe op de wc zitten vooral bah doen is haar favo
dus hopelijk zijn we in de zomer of net na ook daar van af en dan nog de nachtelijk fles eraf van lynn en en hopelijk gaat lynn beter eten dan is echt alles van klein naar gewoon gegaan dan is geen spoor van baby meer in huis

maar goed ook leuk om te zien dat ze het zo goed doen en ik ben heeel trots op die twee van mij

nou allemaal ik ga verder tot een andere keer weer

groetjes kissie

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 17:52
khira

Hoi meiden,

Knorretje, inderdaad, het is tweeledig. Mijn tussenwervel is versleten en ik zal op termijn waarschijnlijk een operatie moeten ondergaan, maar dat is nog niet voor direct. Ik ben al blij dat ik zwanger mag worden :o) Alvast veel succes deze maand met klussen hé!

Ik kom hier eigenlijk nog gauw zeggen dat ik voor 2 weken naar Turkije vertrek. Ik zal dus efkes afwezig zijn.
Het minpuntje is dat Gilles zijn hoektandjes zowat allemaal tegelijk aan het uitbreken zijn en dat zorgt voor de nodige huilbuitjes / koortsvlagen en andere kwalen. Hopelijk zijn ze er vlug door en heeft hij niet al te veel last meer op vakantie.

Vele groetjes aan iedereen en tot over een paar weekjes!
Khira.

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 10:11
Kathy

Lang geleden alweer dat ik hier nog eens geweest ben... maar de voorbije weken zijn niet bepaald een pretje geweest. Heel veel stresse op het werk, grootvader van Ken overleden en een het hoogtepunt deze week de ganse week in het ziekenhuis omdat ik niets van eten of drinken meer kon binnenhouden. Ze hebben me aan het infuus gelegd. Volgende week moet ik nog een week thuis blijven in ziekteverlof en daana heb ik aaneensluitend twee weken verlof. En hopelijk ben ik daana terug fit genoeg om mijn werk terug op te nemen.

Tot zover mijn zwangerschap dat toch eigenlijk een mooie periode zou moeten zijn . Ik kom later nog eens bijlezen ga nu weer in mijn zetelke ploffen.

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 15:10
Lieke

Oei, Kathy dat is minder allemaal! Hopelijk gaat het binnenkort toch weer beter met je misselijkheid! Goh, dat jij dat 2 keer achter mekaar zo hebt! Dus waarschijnlijk weer een dochter....
Veel sterkte met het verlies van Ken's grootvader!

Khira, geniet maar van je vakantie! Wie weet komen jullie met z'n vieren terug? Goed nieuws dat je zwanger mag worden, maar dan idd de domper dat je toch geopereerd moet worden.

Knorretje, jij ook veel succes! Je klusperiode komt er weer bijna aan!

Kissie, ben je het al helemaal gewoon in je nieuwe woonst? Heeft alles zijn plaatsje gekregen?

Mekkie, alles ok? En met de kleine poesjes?

Hier alles in orde. Ik ben woensdag naar de gyn geweest en met ons ventje is alles in orde! De gyn heeft zijn buikontrek gemeten en daaruit blijkt wel dat hij 2 weken voor staat op schema, dus waarschijnlijk krijgen we een 'dikkerdje'... maar ja daar schrik ik niet van, ons Ella woog ook 3.830kg bij de geboorte. 25 juni moet ik opnieuw op controle en dan ging hij de lengte en het gewicht nog eens bepalen, ben benieuwd! ook ik weeg terug iets minder, dus momenteel maar 5kg extra...
Vandaag ben ik dan nog eens naar het ziekenhuis geweest voor mijn suikerwaarden te controleren en alles is in orde! Mag gewoon blijven verder doen zoals ik bezig ben! Dus binnen 2 weken terug even naar het ziekenhuis voor een nieuwe controle.
Ik denk dat ik eind volgende week toch al stillekesaan alles ga beginnen klaarzetten hier thuis... park, bedje, valies enz... want misschien beslist de gyn toch om het vroeger te laten komen als het zo'n dikkerdje gaat zijn... kwestie van voorbereid te zijn!

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 21:20
kissie

hoi hoi
khira heel veel plezier in turkije en dat die hoektandjes uitkomen tja dat zul maar net zien he maar geniet er van en tot over een paar weekjes

lieke ja alles heeft zolangzamer hand een plekje gekregen al zijn er wel wat spullen die nog moeten komen maar hebben geen haast

nou maandag begin ik terug te werken dus even kijken of het allemaal leuk is 1 week ingewerkt dan alleen op stap woensdag gelijk een team avond

kathy pppfff ik kan me voorstellen dat het geen pretjes is maar ja het zegt niks van die zwangerschappen he ik was beide keren niet misselijk en 2 dames iedereen in mijn omgeving die misselijk is tijdens de zwangerschap hefig krijgen allemaal zoons en hier op het forum is het dus gemengd
maar ik hoop dat je gauw weer mag gaan genieten
en gecondoleerd met kens grootvader dat is altijd minder
sterkte met het verlies

mekkie knorretje hoe gaat het met jullie dames

nou hier gaaat het goed auto rijd fijn moet wel ff wennen maar komt goed
ik heb nu voor de 3de nacht het oud buurmeisje te logee morgen vroeg gaat ze weg hoort er bij he
maar goed heel erg leuk en de kinders genieten er van

nou jullie horen weer van mij tot gauw he

groetjes kissie
wanneer ik kom weet ik niet ik denk op zijn vroegst donderdag avond ivm het werk

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 09:55
Lieke

Kissie, inderdaad die misselijkheid wilt niets zeggen, maar ik voelde dadelijk dat mijn 2de zwangerschap totaal anders was, was totaal niet misselijk, hetgeen ik bij de eerste zwangerschap wel was! En nu krijgen we wel duidelijk een zoon... Misschien toeval...

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 08:33
Kathy

En ik zou wel blij zijn met een tweede dochter... voor de kleertjes alleen al maar een zoon is even welkom natuurlijk. Ik wou alleen dat ik meer kon genieten.
Ben weer al twee dagen 's morgens aan het braken als het alleen bij 's morgens blijft is het goed maar het mag weer niet zo erg worden.
Ik hoop alleen dat ik me tegen zaterdag wat beter voel want dan vertrekken we voor een weekje naar Frankrijk. Met de wagen. Ik zie er echt al tegenop als ik me voel zoals nu.

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 09:40
kissie

hoi hoi

lieke ja toeval is het allemaal en wonderlijk

kathy pppfff ik geloof je graag misselijk en blegh voelen en dan in de auto zitten naar frankrijk ppppffff ik duim hard mee

hier gaat alles goed en vanavond start ik met mijn eerste dag werken
deze hele week wat werken als het goed is komik dan aan 19,5 uurtjes netjes

deze week loop ik nog met iemand mee en volgende week waar ik nog geen rooster van heb moet ik alleen doen lang leven de tom tom

woensdag avond ben ik gelijk uitgenodigd voor een team avond

nou jullie horen gauw weer wat van mij

groetjes kissie

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 09:56
kissie

hoi hoi
nou ja toch maar even eerder komen heb wel even tijd vandaag
ben eigenlijk niet van plan om wtate gaan doen
ben niet helemaal fit voel me verkouden worden last van de keel en hoesten heerlijk is het bijna zomer geweldig
maar ook dit kan ik niet goed gebruiken met men nieuwe baan niet fit voelen pppfff thuis heb ik dus helemaal geen puf meer

maar het werken ging goed ik loop de hele week met iemand mee dus dat is wel lekker ik heb wel het gevoel dat het goed gaat komen je krijgt zoveel info dat is niet echt leuk meer maar goed het komt vast allemaal goed

dus ik ben positief en het rijden viel mij ook mee had gelukkig geen files
het is alleen dat nieuw zijn is zo verschrikkelijk clienten kennen je niet hebben nog weinig vertrouwen en je komt zo ja onprofessioneel over al wil je wel anders
doe mijn best

nou tot gauw maar weer

groetjes kissie

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:43

zo ben weer terug van vakantie zal later deze week eens uitgebreid proberen te komen hier. Voel me echt zullen de naderende wel zijn...

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 08:19
knorretje

Ben druk druk druk op het werk, nog een week en dan vakantie!

Maar wilde even langskomen om Kissie veel succes te wensen met haar nieuwe baan.

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 09:21
Kathy

Deze week nog een week thuis in ziekteverlof gezeten en heb gemerkt dat ik het toch wel nodig heb. Ik slaap slecht 's nachts en in de namiddag kan ik toch wel een uur of twee slaap gebruiken hoor. En ondertussen ben ik 's morgens toch alweer aan het braken leuk is minder maar ik ga me er moeten bij neerleggen zeker.

Morgen vertrekken we naar Frankrijk en ik kijk eerlijk gezegd al uit naar de rust en de stilte.

Knorretje ga je weg op vakantie? Of blijf je lekker thuis.

Kissie goed dat je nieuwe job een meevaller is hé. Doe dat goed hoor!

Mekkie heb je een fijne vakantie gehad? Waar ben je naar toe geweest?

Ik moet doordoen, de auto moet naar de garage, laatste check up voor de vakantie. Heb nog strijk staan en moet hier toch nog wat opruimen. Dweilen zal voor morgen zijn, want met die kleine pup in huis is het hier kuisen met de kraan open.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >