< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
14/05/2008 @ 21:22
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Ben er ook nog eens geraakt! Ik zit constant buiten met dit goede weer en 's avonds ben ik te moe om veel te typen...

Lieveke, ik had nog nooit gehoord van een stembandontsteking bij zo'n kleine kindjes! Hoe heeft hij dat opgelopen? Hopelijk wordt hij snel beter! Leuk, zo de kamer inrichten, hé? Wij kijken er ook al naar uit. Enid zal eerst haar kamertje nog moeten delen met zusje of broertje, maar mettertijd gaan we een kamer bijmaken. Ik kijk er al naar uit!
Ik heb mijn baas nog steeds niet verteld dat ik zwanger ben want hij heeft net zijn kindje verloren en dan durf ik mijn leuke nieuws niet te gaan vertellen. Misschien binnen een week of misschien twee weken... Ik weet het niet goed. Hoe zeg je dat tegen iemand die net zijn kind verloren heeft?

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:14
petitje

Online Status Stuur bericht
hallo

Over hier is alles wel oke.
Denis heeft nog steeds veel last van tandjes, je ziet gewoon dat ie een pijnscheut krijgt, echt wel zielig en je kan niks doen he. En t ergste is dat er dus nog steeds geen tandje door is.
Voor moederdag ( dat mijn mannen best wel weer vergeten waren en zondagmorgen dus rap een bloemeke zijn gaan halen...) zijn we naar de dierentuin geweest, gaiapark in kerkrade NL. Ik vond t een heel mooi park, alleen had denis dus last van de warmte en zijn tandjes en heeft erg gezeurd. En hadden we ook nog pech op de terugweg... pff viel wat tegen dus.
Verder wel t hele weekend genoten van onze kapoen, gaan zwemmen voor t eerst...

Isa, hoe is t nu met lennert? Denis stond zondag ook vol rode vlekjes, ze zijn al weer weg, waarschijnlijk een reactie op de zon, maar ik dacht toen gelijk aan jullie.

Lieveke, ik hoop eigenlijk voor jou dat t GEEN warme zomer wordt, voor mezelf wel natuurlijk. Ik was vorig jaar denk ik ook zowat de enige die t dus niet erg vond dat niet zo mooi weer is.
Ik had ook nog nooit stembandontsteking van zulke kleintjes gehoord. Veel beterschap.

Zephke, dat is toch nie zo erg dat enid haar kamer moet delen? T kleintje komt misschien eerst nog een poosje bij jullie?
Goh delicate kwestie met je baas he. Ik dacht dat je t voor de 6 maand moest zeggen, dus je hebt nog even he. Ik denk zolang ie t niet van een ander hoort of t al ziet dat je wel safe zit en kan wachten.

O lieveke en zephke als ik jullie zo hoor over alles klaar maken, kamertje, suikertjes heb ik heimwee naar vorig jaar zunne. Toen waren wij nu daar ook allemaal mee bezig. En met de prenatale cursus. T was toch ne schone tijd vond ik.
Maar nee hoor, ik hoef t (nog) niet opnieuw.

zo ga nog wat werken, nog 2 dagen en weer weekend joepie!

[Laatst gewijzigd door petitje - 15/05/2008 @ 10:21] - Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 12:45

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi allemaal,

Kort berichtje zenne, heb niet veel zin om op iedereen te reageren, mijn excuses daarvoor, ligt aan mij.

Lukas die zijn hoest is niet meer zo blafhoest maar is nu veel losser.
Hij hoest eigenlijk nog heel erg veel. Maar tzit precies toch los.
We zullen zien hé.

Maar gisterenavond had hij even geweend, maar echt niet lang, hadden ook niet direct gaan kijken, maar toen we gingen slapen wel. En hij had overgegeven dat venteke, lag helemaal in de kots te slapen. HAd dat eigenlijk niet verwacht, want hij had bijna niets geweend.
DAn maar wakker gemaakt, bed ververst, Lukas verfrist. Hij was zodanig uitgeput dat hij direct verder sliep.
MAar eten, dat gaat heel erg slecht momenteel. AL enkele dagen eigenlijk en ik vind het moeilijk om je daar niet over te frustreren. Niets is goed, zelf geen yoghurt, boterham of fruit. Enkel pap drinkt hij nog. Omdat hij nu wat ziek is kan ik het nog aanvaarden,maar anders is het ook gene vette en ik weet niet goed hoe ik er mee moet omgaan.HELP

Verder is zijn kamer zo goed als in orde, kzal er dan eens een foto van maken en op mijn profiel zetten. Tis nu geen babykamer meer hé.
Met mij gaat het ook redelijk goed, straks wat rusten, Lukas zit in bedje, ik ga ook wat rusten.
Deze avond gaan eten met vrienden, dus dat is ook weer eens leuk.

groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 19:53

Hoi,

Hoe is het met iedereen, de nestdrang begint hier ook wel te komen hoor!!

Lukas slaapt sinds zondag in zijn nieuwe kamer(zie profiel), in het grote bed. En dat gaat vrij goed moet ik zeggen, soms wordt hij snachts wel eens wakker, maar hij is vrij snel terug gerustgesteld, tis toch een klein manneke zo in het grote bed.sMiddags is het iets moeilijker om te slapen. Maar tlukt na een tijdje wel.

En nu kan ik de babykamer ook terug in orde zetten. HEb al wat kleertjes uitgehaald en de maxi-cosi en wipper. Ook de draagmand staat er. Mijn valiesje, daar ga ik morgen eens voor kijken en de wieg die komt er binnen een week of 2 ook denk ik, zodat Lukas er ook kan aan wennen.

De doopsuiker moet nog afgewerkt worden, en de naamkaartjes ook nog afdrukken. We beginnen te twijfelen aan de schrijfwijze van de naam, alé ja mijn man wil het precies anders, dus we zijn er nog niet helemaal uit.
Ik heb ook al wat drank in huis gehaald voor in het ziekenhuis, ik zou wel zo weinig mogelijk in het ziekenhuis willen blijven, zo vlug mogelijk naar huis, lijkt met het gezelligste, dan zit mijn man ook niet alleen. En ik heb kraamhulp gevraagd.

Verder zit ik met een enorme valling, zo beu, koppijn, niet tedoen.

Voor de rest moeten we vrijdagavond terug op controle. Kben weeral eens benieuwd.
Ik rust nog elke dag een beetje, gelukkig verder nog geen harde buiken of zoiets.

Nog enkele nieuwe foto's op mijn profiel.

Petitje* Hetmag warm zijn hoor, bij lukas was het ook 30 graden en meer, ik kan er wel tegen denk ik.

groetjes

Lieveke

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 11:11
isabel

Online Status Bekijk profiel
ja lieveke het komt snel dichtbij he .

mooie foto's van het kamertje.

Hoop dat het vanavond mooi weer is we barbequen voor mijn verjaardag deze week.

Lennert woog vorige week al 8kg140 en was 69,5cm lang. Mijn broer is op controle geweest en zit nog thuis tot eind december. Hij moet nu op 3 juni terug onder de scan.

Isabel

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 19:08

Hoi,

Gisteren op controle geweest,weer een ganse tijd moeten wachten, maar ja dat hoort erbij zeker.
Ons kleintje weegt nu met 33weken en 3 dagen, bijn 1900 gram. Grootte dat weet ik niet.
Twas in de voorbije 3 weken wel goed gegroeid maar tmoet toch nog zenne. Tis nog kleiner dan dat onze Lukas was, dus best doe ik deze zwangerschap wel uit voor ons beebje.

Nog steeds heel weinig vruchtwater wel, dus blijven rusten is de boodschap. Kzal toch content zijn als ons beebje veilig en wel op de wereld is en dat ik het in mijn armen kan sluiten moet ik zeggen.
Volgende week moet ik naar de monitor en de week erna terug op controle.

Fijn weekend allemaal, hier komen morgen de grootouders eten.

GElukkige verjaardag Isa!! Lennert is ook een flinke baby hé!
smakelijk!
Hopelijk blijft alles goed met je broer nu!!!

groetjes

Lieveke

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:42
petitje

hallo

Hier wee ne zieke, ja ja onze kleine man.
Woe morgen hoesten, ik zei die gaat weer verkouden worden...
Savonds toen ik hem ging halen in de creche zeiden ze dat ie toch een vieze hoest had, niet normaal, ik zei zal morgenvroeg naar de ha gaan.
En inderdaad hij hoeste heel erg vies, en piepen...
toen ik ging slapen was t een heel stuk erger, dus papa wakker gemaakt. Die zei gelijk dit is niet goed, die heeft t heel erg benauwd en stuipen, ik herken dat dat is ne astma aanval we gaan naar spoed, pff t was al 23u.
Gelijk zuurstof bijgehad, foto's van zijn longen, aerosol, slijmen weggezogen, staaltjes genomen en daarblijven he.
Gelukkig gene astma maar valse kroep, de symtonen zouden t zelfde zijn.
Donderdagmiddag zijn we naar huis gemogen nadat ie eens een voeding binnenhield want met dat hoesten.
Vrijdag heeft ie bekans de hele dag geslapen.
Zaterdag ook nog veel, en nu is t toch wel wat beter, nog hoesten natuurlijk.
Moet 3x per dag aerosollen en das natuurlijk ne hele strijd. En antibiotica en kine.
Morgen mag ie weer naar de creche. vr was ik nog thuisgebleven en vandaag bij oma.
Weer een heel gedoe dus.

Lieveke hoe is t nu met Lukas? Ook zo overgeven? Niet fijn he als ze niks binnenhouden.
Wat een mooie kamer zeg.
Je bent er precies wel helemaal klaar voor zeg.
Wij zijn nooit drank op voorhand gaan halen. Toen ik binnenmoest is r nog een fles champagne en 2 cola en 2 fruitsap gaan halen.
Ik verwachte ook niet zoveel bezoek in t zh he
Jammer dat je zoveel moet rusten, maar als dat helpt, waarom niet he.
Oei weinig vruchtwater, misschien groeit beebje dan wat trager, zal wel inhalen eens ie eruit is.

Isa, wanneer ben je jarig? ik donderdag, krijg nieuwe voordeur, doen feestje thuis, hoop op mooi weer heb t buiten gepland.
Lennert doet t erg goed, hier nog geen 7kg en geen 66cm.
veel succes voor je broer.

zephke, alles oke?
Lotje laat je nog eens van je horen?

Zo ga weer werken, want heb serieuze achterstand en ben do ook nog vrij!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:42

Hoi

Lukas is beter hoor. Hoest minder en geeft niet over momenteel.
Hij zit juist in zijn bedje, ik ga dat nu ook doen se.
Morgen naar de monitor.

Dennis heeft het moeilijk gehad precies, gelukkig is het nu beter, valse kroep is maar iet vies hé.
Succes meid!!

lieveke

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 21:41
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Weer even geleden... Maar heb het erg druk! Nu zondag mogen we in ons huis en dan gaan we zien wat we allemaal van werk hebben voordat we erin trekken! Ik ben eens curieus!
Amai, zoveel zieken hier! Dat is niet goed, hé? Hopelijk worden jullie allemaal snel beter! Ook de kleintjes! Ocharme toch!
Morgen of overmorgen vertel ik aan m'n baas dat ik zwanger ben Moet hem nog ander groot nieuws vertellen: ik neem nl ontslag! Ben vandaag aangenomen in een functie waarvoor ik gestudeerd heb, terwijl ik nu werkte in een bedrijf/functie/sector/... waar ik niks mee te maken had. Daarom is dit nu de kans van m'n leven. De timing is slecht aangezien mijn baas nog maar een paar weken geleden zijn dochtertje verloren is (ze was vier en is overreden door een vrachtwagen. Ze heeft nog in coma gelegen maar is tijdens een operatie gestorven). Twee keer slecht nieuws voor mijn baas terwijl het voor mij twee keer super goed nieuws is... Duimen voor me!!
Morgen mag ik nog eens op controle bij de gynaecologe! Hopelijk kan ze zien of het een meisje of een jongen wordt want we hebben geen inspiratie (wat past er bij Enid?) en wachten daarom een beetje tot we weten wat het wordt zodat we ons maar op één kant moeten concentreren... Een jongen was gemakkelijk: we zouden de naam nemen die we vorige keer dachten te nemen als het een jongen was. Maar nu twijfelen we weer! We zullen wel zien!
Nu kruip ik maar weer in bed want de vermoeidheid is hier nog niet geweken

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 10:26

Hoi Allemaal,

Zepke* En al verteld aan je baas van de zwangerschap en het nieuwe werk, proficiat trouwens!
HOe reageerde hij??
Hoe was de controle, weten jullie wat het is, hopelijk, dan kan je je concentreren op 1 naam, dat deden wij ook altijd.

Hier staat de wieg net in de living en heb net een lakentje gelegd op de draagmand in onze kamer.
Lukas die zit momenteel graag in max!cosi en wipper, net of hij zelf een babytje is. Ik denk dat hij nu wel echt doorgeeft wat er staat te gebeuren.
Echt wel, super vind ik het

VErder gaan we het park nog zetten, want als je zo al een kastaar rondlopen hebt is het best dat je de kleinste telg in het park legt op momenten dat je er zelf niet bent, maar kweet nog niet wanneer we dat gaan doen, dan staat het hier weer zo vol hé, maar gelukkig is het zomer en kan het speelgoed van Lukas toch in de veranda.

Gisteren djembé-optreden gehad in NTG Gent, was toch best vermoeidend met ik zeggen en straks bezoek van vrienden met hun babytje van nog geen maand. Gisteren op kindje gepast van buurvrouw Joyce Van Nimmen.

groetjes en fijne zondag dames!

lieveke

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 18:17

Hoi dit heb ik in een topic over gezocht geschreven dames

Hallo,

Ik doe hier een oproep voor de spaarzegels die in dag allemaal zijn verschenen in april.
Iemand ging ze sparen voor mij, maar ik heb er nog steeds twee tekort.
En ik zou mijn kussentje mogen halen, het is besteld.
Kan iemand mij nog aan twee zegeltjes helpen?

Please, ik vind het gewoon zonde dat ik tot op heden dacht dat die persoon ze nog in z'n bezit had en dat is niet zo.
Dus vind ik het jammer, voor mijn zoontje had ik het dekentje gespaard toen hij in mijn buik zat en nu wou ik het zelfde doen voor de komende baby, maar tzal mss niet lukken.

Spijtig.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Liefs

Lieveke

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 09:12
isabel

hallo

jammer genoeg kan ik je niet helpen aan die spaarzegels Lieveke. Heb de dag allemaal niet

zepke moet er nog veel gebeuren in jullie huis??

voor het moment is het kalm op het werk. Heb het liever toch iets drukker. Begin vandaag maar om 10 uur in de plaats van 8.30.

Petitje we moeten dan nog eens verder afspreken he in jullie voor aan zee.

groetjes

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 09:58
petitje

Hallo allemaal

Hier gaat alles goed. Denis is weer helemaal genezen.
Het aerosollen en medicijntjes zijn gelukkig voorbij.
Hij had overigens eerst niet mogen aerosollen in de creche, stond in t reglement, maar omdat t de 1ste maal was, we niks anders hadden en het maar om 2 dagen gingen hebben ze dan toch een oogje dichtgeknepen.
Nu gaat t best goed met hem.
Hij blijft nu goed zitten, alhoewel ie t nog steeds niet leuk vind.
Doet nog pogingen om op handen en knieen te kruipen(met onze gladde stenen vloer valt dat niet mee natuurlijk) en wil rechtkomen maar beseft niet om iets vast te pakken daarvoor. Hij stapt al een beetje aan t handje.
En hij zegt nu heel duiddellijk mama en papa en dada.Wel nog vrij onbewust maar zo lief.
zaterdag vertrekken we eindellijk op vakantie. T zal ons goed doen een weekje ertussenuit. Hoop dat t meevalt, want als je gaat neuzen op t net, lees je toch ook best veel negatieve comentaar over turkije, dat er zoveel russen zitten die je last bezorgen enzo.
Verder is ons tuinfeest afgelopen zaterdag heel vlot verlopen, was echt heel fijn geworden. het weer is nog meegevallen en we hadden op t laatste nippertje nog een tent gehuurd en hebben zo tot 2u kunnen buitenzitten.
Zondag moesten we in de kerk een hartje gaan halen naar aanleiding van de doop van denis vorig jaar, maar toen we eraan kwamen was zijn naam nergens te zien. Grr ne trip voor niks, ze zouden t nu nasturen.
Verder rustig gehouden eigenlijk. Maandag mijn laatste examen van de avondschool gemaakt, pff ik weet t niet hoor, had dus echt geen tijd om er wat voor te doen en de vragen, tja ze zeiden me weinig eigenlijk.

Zephke, hoe is t met t huis? Wat moet je nog allemaal doen?Heb je ondertussen je baas al ingelicht? Moeilijk zeg.
Hoe was t bij de gyn? weet je wat t wordt? Ga je t vertellen?
Jullie hadden voor enid eerst toch een andere naam? Kan je die niet gebruiken als t een meisje wordt?

Lieveke, weet jij dan al wat t wordt? Blijft dat voor ons geheim?
Jij hebt al de spulletjes al terug boven gehaald zeg. Ja dat begint nu wel met lukas denk ik, dat ie ook alles terug wil. Zou me niks verbazen als ie straks om een flesje gaat zeuren, in de buggy wil...
Ik lees ook geen dag allemaal dus kan je spijtig genoeg niet h elpen met de zegeltjes...

Isa, wil je wat werk van mij? ik weet eigenlijk niet wat eerst te doen, is heel druk en dat zal duren tot augustus vrees ik. Zal veel werk op me liggen wachten als ik een week weggeweest ben.
Jaja we gaan nog verder afspreken voor juli he, ik houd die datum in elk geval vrij voor jullie. ben echt benieuwd om Lennert nog eens te zien hoor.

Zo ga t hierbij laten, ga proberen deze week nog langs te komen en anders weten jullie waar ik zit he

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 16:44

Hoi,

Petitje* Wat leuk jij en Isa spreken af.
Wij gaan in aug naar de zee gaan.

Lukas die drint nog steeds een flesje hoor en af en toe bij grote wandelngen gaat hij toch ook nog in de buggy, want anders zou het niet te doen zijn.
Blij te lezen dat het met Denis beter tot goed gaat nu.
JE hebt geluk gehad hé met he weer de zaterdag, zolang buiten gezeten.
En we weten idd al lang wat het gaat worden, maar jullie moeten ook niet zo heel lang meer wachten hé nu

Isa* Leuk voor je dat het wat minder druk is en dat je wat later kan beginnen hé.

VErder terug slechter nieuws van onze poezen, we hebben onze andere poes fluffy gisteren naast Cis begraven, ik had hem van gans de dag niet gezien, tot daar aan toe, maar zijn eten was ook niet aangeroerd. Gisteren wou ik dan gan kijken aan de gracht, rond 21u en ja hoor, daar lag hij. DAt is nu op nog geen half jaar tijd onze twee lievelingen dood,fluffy was net één jaar.
Voor ons voorlopig geen poezen meer. Spijtig.

Morgen terug op controle in voormiddag, dan breng ik verslag uit hoe het bij mij zit. Goed.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 13:04

Hoi,

Hier een update van onze kleinste spruit.

Net de 2 kilo gehaald, niet ingedaald en geen opening.
Navelstreng en placenta zijn nog zeer goed, vruchtwater blijft aan lage kant, maar te doen.
Ik moet wekelijks naar de monitor blijven gaan.

Als ik 40 w haal, dan kan ons boeleke 2,5 kilo wegen, dus afwachten geblazen.
Eigen gewicht blijft op peil, 8 kilo bij.
Volgende controle ma 16 juni

Nu ga ik iets eten, ik rammel van de honger

lieveke

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 10:17
petitje

Lieveke,

fijn dat alles goed gaat met je ukje. O ook geen zwaargewicht dus.
2,5 kg is net genoeg he om niet in de couveuse te moeten dus . Ga je lang in t zh blijven?
T komtinderdaad dichterbij voor je.
Ja uiteindellijk moet Lucas nog 2 worden he, hij lijkt al zo groot voor mij, inderdaad dan mag ie best nog een flesje en in de buggy.
Zal toch een hele aanpassing worden voor hem denk ik he, en voor jullie, schijnt t zwaarste te zijn van 1-2 kids.
ik gok trouwens op een .

Zo ga jullie laten, een goede week, we vertrekken morgen dus zal ff duren voor ik weer kom.

Doei

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 09:54
isabel

oei oei lieveke zo klein ja ik had dan ook een reusje he geschat met 35 weken op 2660gr al en dan zaten ze er toch nog eggen naast schatten hem altijd te klein. ALs het maar gezond is he.

Mijn broer is ook terug op onderzoek gemoeten het is niet meer gegroeid dus hopelijk hebben ze de groei definetief kunnen stil leggen.

Hier is lennerts zijn eerste tandje komt piepen sinds gisteren

Isabel

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 10:49

Hoi,

Petitje* Ik zal zien hoelang ik in het ziekenhuis blijf, afhankelijk van hoe de baby het doet en of hij/zij in de couveuze moet.
ALé een gokje op een meisje, nog eventjes en we weten of het juist is hé.

Isa* Idd een kleintje, maar klein en fijn, die kunnen ook sterk zijn hé en ik verwacht een flinke baby op dat vlak, lukas was ook een kleine en een flinke zenne.
Alé goed dat het stabiel is gebleven bij je broer, dat is toch goed hé. Waar is hij in behandeling eigenlijk?

Gaan jullie op reis?
Wij gaan in de week van de 15de aug naar zee met nog een koppel en een baby, dus met tweed kleintjes en een peuter, tzal druk zijn.

Verder gaat het hier goed hé, heb net enkele nieuwe foto's op profiel gezet. Als jullie willen. Kijk gerust hé.
Lukas die hebben we zondag aan zee achtergelaten bij de ouders van mijn man, en die komt deze avond terug. Dus tis hier rustig. STraks ga ik nog eens een keertje zwemmen, tis lang geleden. OP he gemak hé.
En we hebben binnen dit en twee weken waarschijnlijk onze nieuwe auto al, dat is veel vroeger dan voorzien, joepi.

greetz

lieveke

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 08:01
isabel

Ja wij gaan ook op reis we gaan nog 5 dagen op zimmer frei in duitsland. Ja we zijn al naar Italie geweest. dus nu niet meer zo ver.

Van ons belden ze dat de auto binnen was de dag na mijn bevalling zei ook zal deze week niet zijn dat we komen hoor. Hoorde de verwondering van allez hoe komt dat nu. Zei dat ik juist bevallen was. Wel ze hadden er al 4 gehad in 2 weken die niet om hun auto konden komen door de bevalling.

Isabel

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 10:42
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
We zijn nog niet verhuisd maar zijn ons huis wel volop aan het vernieuwen. We hopen er zo snel mogelijk in te kunnen, maar het is afwachten. Ik vind het wel spannend. Zelf doe ik niks, ik blijf thuis met ons Enidje, want da's voor mij veel te gevaarlijk allemaal!
Met ons tweede kindje was alles weer dik in orde Hopelijk blijft dit zo! We weten nog niet wat het zal worden. De navelstreng zat in de weg. Binnen twee weken weten we het, zei de gyn. Ik ben eens curieus!
Enid drinkt niet meer van een flesje maar gaat ook nog in de buggy, hoor Soms wil ze niet, maar meestal wisselt ze stappen en zitten af op haar eigen tempo. Ze is een paar weken geleden voor het eerst in slaap gevallen in de buggy! We waren toen in Planckendael. Ze heeft er toen 20 tot 30 minuten tussen gelegen!
Ik heb mijn baas ondertussen verteld dat ik ander werk gevonden heb en het is goed verlopen! Hij begreep dat ik terug iets wil doen met wat ik gestudeerd heb. Over een slechte timing ivm de dood van zijn dochtertje heeft hij niet gesproken. Hij vindt het gewoon spijtig en zal mij missen want hij had me graag en vond dat ik het heel goed doe. In zekere zin vind ik het ook spijtig dat ik wegga na 1,5 jaar maar toch vind ik dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Lieveke, dit is ook weer een klein kindje Zolang ze maar gezond zijn is dat niet erg é! Ik heb spijtig genoeg geen zegeltjes van Dag Allemaal... En ik weet niet direct iemand die ze wel heeft. Ik zal eens rondvragen. Wat erg van je poes Fluffy! Wat een gevaarlijke weg daar! Altijd op dezelfde plek precies? Ik begrijp dat je nu geen poes meer wil (of toch voorlopig). Is het niet raar om Lukas zo achter te laten? Mijn schoonouders wonen in Brugge, maar ik moet er niet aan denken om Enid daar achter te laten! Misschien als ze wat ouder is, maar nu zou ik dat niet kunnen. Had jij het daar in het begin ook moeilijk mee? Hoe lang blijft Lukas daar dan meestal?
Isabel, goed dat je broer zo'n goed nieuws gekregen heeft! Dat zal wel een opluchting zijn, hé? Wanneer ga je naar Duitsland?
Petitje, goede reis! Geniet ervan! Denis is terug beter, dat is goed. 't Is zo zielig dat aerosollen, hé? Die naam die we eerst hadden voor Enid beviel ons toch niet meer en al goed dat we veranderd waren want nu zouden we hem ook niet meer willen. We zullen wel zien!

Zo, ik ga nog wat verder strijken. Enid is naar Musti aan het kijken en dat geeft mij altijd een beetje tijd om iets te doen. Ze kan mooi alleen spelen maar als mama in de buurt is, dan toch liever met mama spelen...

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >