hey
Ellen,ik heb borstvoeding gegeven tot Thomas 2 maand was,nu geef ik enkel s'morgens nog dan laat hij er toch ook nog 3 uur tussen dus zal het toch nog voldoende zijn voor hem.
Verder krijgt hij flessen ongeveer 4 per dag hij drinkt wel 240 ml water en 8 scheppen,,wel veel he?
Al een geluk dat Jarne nu wat meer slaapt dan kan jij ook je rust terug wat vinden he,ik heb Thomas ook kunnen rekken met enkel zijn tutje te geven,na 1 week sliep hij door zonder voedingen s' nachts,hopelijk lukt dit bij jullie ook,je kan het zeker eens navragen bij kind en gezin he.
Ellen van waar ben jij weer?
Ik heb al dikwijls op het punt gestaan om met fruitpap te beginnen maar vind het nog ze vroeg!

Bij kind en gezin zeiden ze dat ze beginnen tussen 4 en 5 maand,ik ga zelf beginnen als hij 4 maand is want dan zal hij het wel nodig hebben.
ze raden aan om met groentepap te beginnen,mischien dat ik deze keer hun raad wel opvolg!

Met Jasper ben ik met fruitpap begonnen maar hij was maar 2.5 maand,hij had altijd maar honger dat we zo vroeg al zijn begonnen.
groetjes kim