Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2008 @ 20:23 | 3e baby heidy,,,, sterkte, ik ken je gevoel. ![]() |
| 02/06/2008 @ 11:20 arwen ![]() | ben eens benieuwd twijfel voor derde maar neem geen pil weet niet wat ik zou doen financieêl twijfel ik wat denken jullie? groetjes arwen |
| 03/06/2008 @ 11:06 Irma79 ![]() | Nummer 3 is onderweg!!! ![]() |
| 03/06/2008 @ 21:02 | 3e baby heidy, ik wil het je even laten weten, ik stop hier mee, ons vaste groepje is weg. en nu dit ,,, ik hoop dat jij ook ooit eens zwanger mg worden en dat je een gezond kindje op de wereld mag brengen en dat je zelf gespaard blijft. Heidy het gaat je goed ik denk dat je misschien wel weet waarom ik ermee kap ,niet dat ik zwanger ben maar voor wat anders misschien begrijp je het,,,,, |
| 04/06/2008 @ 10:33 | 3e baby kan best zijn dat ik je zo een keer prive mail... heidy ![]() |
04/06/2008 @ 14:17 ![]() | Hey Dida, dat mag je altijd doen en je krijgt ook altijd iets terug! ![]() |
| 24/06/2008 @ 20:24 mimi | Heititike, spannend afwachten voor jou? al getest? gr, mimi |
| 25/06/2008 @ 09:13 mimi | hey Heititike, jammer van deze maand. Werkte je hiervoor niet? We hebben besloten om er terug voor te gaan, het gevoel blijft opsteken dus willen we later geen spijt hebben dat we niet geprobeerd hebben. Ik ben geregistreerd hier maar blijkbaar komt mijn bannner er niet op, idd beter van ons daar niet op te fixeren. Zou je met ovulatietesten willen werken? Veel succes id toekomst, ik hoop dat jullie alsnog een boeleke mogen verwelkomen! Hoe gaat het met je zonen? Woont er nog eentje bij jou? Gr, mimi |
| 23/09/2008 @ 13:40 Michelleke ![]() | Lieve dames... ik vroeg me af of jullie hier nog rondspoken en zo ja hoe het met jullie gaat??? Groetjes ![]() |
| 06/10/2008 @ 14:18 mimi | sorry, alles moet weg ;-) |
| 07/10/2008 @ 15:20 Mimi35 | hey michelleke, ik was je daarnet tegengekomen bij een ander forum. Ik had je naam zien staan maar wist niet dat jij het was ![]() Als je wilt testen kan ik je de raad geven om een Kruidvattestje te kopen, deze hebben iedere keer voor mijn nod positief gegeven nu zelfs tot vier dagen voor mijn NOD!! Het was een licht streepje maar staat er nog steeds... Ik heb nu wel nog eentje bij de apotheker gekocht omdat ik m'n ventje een vette roze streep wil tonen, hij weet dat we zwanger zijn maar is nogal afwachtend wegens zo vroeg resultaat. ![]() Eigenlijk ook beetje voor mezelf om te zien of die hcg mooi naar boven is gegaan (dus duidelijker op test) Nu ik echt zwanger ben is het vooral schrik die overweegt, het is nog zo pril en ik moet nog eerst die 12 weken door...als het nu verkeerd gaat vrees ik dat het er nooit meer van zal komen...duim je mee? Mijn kaarsje brandt alleszins voor jou, ik weet nog hoe je ernaar verlangde!! Hopelijk kan je gauw ook je berichtje aftekenen met deze leuke smiley Groetjes, mimi ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Waarom een 3de baby willen?

gekomen, bweik!!!!!!!Ik ga mijn banner verwijderen want ik focus me daar veel te veel op en zo zal het zeker niet lukken. Vandaag ben ik beginnen werken en voorlopig ga ik me daarop concentreren en voor de rest zien we wel wanneer het gelukt is om weer zwanger te raken!

en het is nu gewoon een kestie van tijd, en een schatteke dat wil meewerken, maar hij s niet zo moeilijk te overtuigen heb ik gemerkt