< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?
30/05/2008 @ 18:27
T-ke

Online Status Stuur bericht
Heb trouwens eergisteren internet gaan aanvragen dus... hopelijk kan ik jullie weer snel wat vaker vervoegen.

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 21:19

Online Status Bekijk profiel
Hoihoi,

T-ke, dat alleen slapen ken ik ook! Mijn vriend heeft dit weekend weer nachtdienst. De ene keer vind ik t niet erg en heerlijk om het hele bed voor mezelf te hebben. De andere keer vind ik t best naar en moet ik eerst een boekje lezen voor ik kan slapen.. haha.

Het rare is dat we om de dag geklust hebben, ook voor ik de eisprong zou hebben. Dus technisch gezien had het gewoon raak moeten zijn, maar ik weet dat t lichaam niet zo werkt.. Maar wat ik al zei, vind het niet erg.. mss ook omdat ik niet op mijn regels zat te wachten kwam dus onverwacht..

Nou groetjes!

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 07:59

heej,

Nou snap er niks meer van.. het lijkt erop dat mijn regels nu al weg zijn! Normaal duurt het toch echt wel 5 a 6 dagen in totaal. Nu sinds gisteravond helemaal niks meer. En heb ook niet echt last van de dingen waar ik normaal last van heb.. Heel vreemd.. ik w8 het nog wel eerst wat dagen af..

Moest t ff kwijt

Groetjes!

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 19:15

hmm.. toch niet over, maar echt normaal vind ik t niet.

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 14:46
Nina

Marianne,

Hoe is het nu? Heb je toch nog je regels of niet? Het zou natuurlijk iets anders kunnen betekenen...
Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar verwacht het morgen te worden omdat mn temperatuur vanmorgen plotseling 0,5 graad gezakt was. Meestal is dat een slechte voorbode...
Hoe dan ook, afwachten en mocht het niet zo zijn deze maand, dan gaan we er volgende maand met volle moed tegenaan!

Succes meiden!

Nina

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 20:41

Heej Nina,

Ik ga er vanuit dat het toch mijn regels zijn, mocht dat niet het geval zijn dan merk ik dat met een paar weken toch wel.
Het was in ieder geval niet zoals het normaal is.. maar ik weet dat je lichaam rare dingen met je kan doen..

Je denkt dus dat het deze maand ook niks is? Jammer zeg!
Wisselt jouw cyclus ook steeds in dagen dan?

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 22:55
wentho

Online Status
hoi allemaal!

Mag ik er ook nog bij? Wij gaan voor ons eerste kindje. 31 maart gestopt met de pil. Tegen dat ik men regels moest krijgen had ik ale zwangerschapssymptome die je je kan inbeelde -> pijnlijke tepels, steken onderaan in buik noem maar op en ik had het. Na 32 dagen had ik men regels. Tweede ronde voelde ik helemaal niks. Na 27 dage kreeg ik men regels zonder dat ik het voelde aankomen. mijn regels zijn juist gedaan dus hop naar ronde 3. Is toch wel wennen dat je menstruatie zo anders verloopt dan wanneer je de pil neemt.

Groetjes
Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:10
Nina

Hallo dames,

Welkom Wentho!
Marianne, ik ben gisteravond ongesteld geworden, zoals verwacht.
Mn cyclus is nu gelukkig wel weer regelmatig na die uitschieter van vorige maand. Ik zit nu weer op 30 dagen.
Op naar de volgende vruchtbare periode dus.
T-ke hoe is het met jou??

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:06
T-ke

Online Status Stuur bericht
Hey dames,

om te beginnen: Welkom Whento. Hopelijk is het voor jullie snel raak. Derde keer goeie keer he.

@ Marianne: Raar he van je maandstonden. Als het dan al echt maandstonden zijn. Het zou misschien ook innestelingsbloed kunnen zijn? Ik zeg maar wat, want weet ik veel, ik ben nog nooit zwanger geweest, dus jij bent hier onze kenner he . Maar in ieder geval toch raar dat ze zomaar opeens stoppen en terug beginnen he.
Wat een lijf allemaal niet doet als je er op begint te letten he.

@ Nina: Spijtig van je maandstonden. Dat temperaturen doe je dat al van in het begin? Lijkt me ook niet erg gemakkelijk of wel?

Hier alles ok. Heb, zoals jullie normaal moeten zien in mijn banner (ik zeg normaal, want heb er blijkbaar altijd veel moeite mee om hem aan te passen), mijn maandstonden zaterdag gekregen. Had mij er ook niet aan verwacht dat ze zouden uitblijven en kan ook niet zeggen dat ik het heel erg vind. Vanaf deze maand, gaan we er dus helemaal voor. Ben klaar voor ronde 1 en we zullen zien wat het geeft.
Hopelijk nu snel mijn eigen internet, en dan kan ik jullie iedere dag op de hoogte houden

Fijne dag nog allemaal.
Ikke

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 20:29

Heej,

Wentho, welkom! Dus we gaan met z'n allen voor volgende maand!
Gezellig en spannend!

Nina, fijn dat je cyclus regelmatig is! Wel zo makkelijk om te bepalen wanneer je eisprong is!

T-ke, ik denk niet dat het innestelingsbloeding is geweest.. daar is het denk ik wat te veel voor. Ik heb dat bij mijn 1e zwangerschap ook niet gehad, volgens mij komt het niet heel vaak voor.
Maar tis inderdaad wel raar, vanmorgen kwam het ook weer ineens.. En ik voelde ook heel licht in mijn hoofd worden, want het was echt helder bloed..
Leuk dat je er vanaf nu echt voor gaat! Spannend he?!!

Zullen we het lijstje ff compleet maken?
Moet je t kopieren en en plakken met je gegevens erbij.

Groetjes!

Marianne - 23 - 2e kindje - 2e ronde - NOD 4 juli
Nina - 30 - 1e kindje - 2e ronde, NOD
T-ke -
Wentho -
Katrien -

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 13:16
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zal het lijstje even verder aanvullen:
Nina - 30 - 1e kindje - 2e ronde, NOD
T-ke -
Wentho -
Katrien - 26 - 1e kindje - 3e ronde, NOD 12 juni

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 15:30
Nina

Meiden,

Ik zet mijn NOD nog even bij het lijstje.

Nina - 30 - 1e kindje - 2e ronde - NOD 2 juli
T-ke -
Wentho -

Katrien, jij bent dus de eerste die haar NOD (niet) heeft. Hoe schat jij je kansen in?

Groetjes, Nina.

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 16:43
Katrien

Hoi Nina, voorlopig voel'k nog niets...
Gisteren heeft iemand gependeld voor me dat het pas voor oktober zou zijn...niet dat'k in alles zo geloof...maar het heeft me toch weer met 2 voeten op de grond gebracht dat het nog wel wat kan duren...
Hoopvol afwachten dus...

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 21:47

Online Status
Hoi allemaal,
spannend afwachten naar mijn NOD. ik hoop dat het deze keer raak mag zijn. maar niet te hard van stapel lopen zeker, want loop 9/10 weer tegen de lamp.
als ik deze keer mijn NOD krijg gaan we al naar rond nummer 5. pff en ik die dacht dat ik ook snel prijs ging hebben, niks is minder waar...
mag er niet te fel mee bezig zijn maar wil het zo graag.
@katrien: jij bent bij iemand geweest die voor je pendelt? dat zou ik ook wel eens zien zitten, waar kan je daar voor terecht?

grtjs
tot de volgende

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 22:24
wentho

Online Status
Hallootjes,

Mercikes voor de warme welkom ;-)
Ik zal het lijstje even aanvullen.

Nina - 30 - 1e kindje - 2e ronde - NOD 2 juli
T-ke -
Wentho -22 - 1e kindje - 3e ronde - NOD 26 juni

Pff het is toch altijd lang wachten he. NOD 26 juni lijkt nog een eeuwigheid weg. Ze zeggen dat je er niet te veel mee bezig mag zijn. Hallo? Je gaat wel voor een kindje he. Hoe kun je daar nu niet mee bezig zijn? Maar we gaan positief blijven he :-)

Groetjes
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 22:33
Katrien

@ Deeske: hier op de site, bij Mik.
Wij zitten bbl gelijk met onze NOD deze maand, ben benieuwd of....

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:54

Online Status
Hoi Katrien,

en waar vind ik MIK?
ik ga wel eens op zoek op de site!

Ja Wentho er niet mee bezig zijn, dat kan niet he!
ik zie ook alleen maar zwangere vrouwen rond mij hoor, is dat omdat wij er nu zelf voor gaan of wat???

grtjs

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:58

Online Status
ja ken nog niet veel van deze site!
wil MIK of Marie wel een mailtje doen maar hoe moet dit juist?

dank je wel!

grtjs
succes aan iedereen

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 17:18

Online Status
het wil maar niet lukken
ik weet niet hoe het moet
kan jij mij op weg helpen KAtrien
wat moet ik juist doen??
dank je wel

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 17:23
Katrien

@ Deeske: ben nu pas thuis van m'n werk dus...je moet naar mik of marie (kan die haar email niet vinden, jij???) jullie naam + achternaam + geboortedatum sturen. Dus van man en vrouw.

Hier niets speciaals, vandaag wel witverlies...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >