Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/06/2008 @ 22:01 yess | ik ben blij dat ik vlakbij de stad woon dat gedoe met die bussen met al die kids pff |
| 04/06/2008 @ 09:55 Donna | Hoi Dames, Moet eerlijk bekennen dat ik nog maar weinig op het forum kom. Hoe is het met jullie? Hier alles prima.Voel me lekker. Hebben de dames misschien ook hyves? Kijk daar vaker op. Heb ook een hyves gemaakt voor november baby's alleen wil het nog niet zo vlotten.Dus als iemand in november moet bevallen, is het misschien leuk je daar aan te melden. Groetjes,Donna. Wil je weten hoe ik heet op de hyves mail me dan even Licchy-1974@hotmail.com |
| 11/06/2008 @ 21:49 luckybird ![]() | Ik mag nog steeds niet officieel met jullie meedoen..... Vandaag weer de gekregen.Op naar de volgende ronde |
| 11/07/2008 @ 05:51 cheesegirl | He hallo allemaal.. Hier ben ik dan terug van weggeweest. Behoorlijk druk gehad de laatste tijd dus niet echt meer de tijd gehad om ff op het internet te gaan.. Hier aan deze kant gaat het super. Mijn buik begint al behoorlijk te groeien en a.s dinsdag heb ik mijn echo. Spannend hopen dat we kunnen zien wat het wordt. Ik denk zelf dat het een jongentje wordt weet het haast 100% zeker. Maar ja ik kan het ook mis hebben he.. a.s maandag lekker vakantie ga heerlijk wat daagjes weg dus niet echt op vakantie die staat later gepland in september.. Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.. Groetjes van hier |
| 23/07/2008 @ 00:33 cheesegirl | Hoi Hoi Allemaal De genen die mijn verhaal al eens hebben gelezen zullen denken..Huh veranderd.. Jep mijn man vond het niet slim om hier het geslacht te vertellen. Daar ik ook hier verteld had toen ik zwanger was, En iemand was zo aardig mijn fam in te lichten terwijl wii het nog even voor ons hadden willen houden!!! Luckybird en Deniz zouden jullie misschien jullie reactie willen aanpassen. ZOdat niemand het kan lezen wat het wordt???? Dank je wel en sorry voor het ongemak ![]() |
| 23/07/2008 @ 22:00 cheesegirl | zo spannend luckybird.. Hoop dat het idd de innesteling is.. Zou wel heel mooi zijn he!!! Volgende wk alleen voor de dopetone en dan maar hopen dat alles goed is. Ervaar deze zwangerschap toch wel als heel zwaar. Iedereen zegt om mij heen dat het komt doordat ik zo snel zwanger ben. Maar heb echt elke dag veel pijn in de buik.. Maar volgende ff kijken of alles goed is... Groetjes van hier |
| 24/07/2008 @ 09:45 cheesegirl | ( lees ff mijn verhaal boven) en ik weet val in herhaling.. Op de hoop dat jullie het ff lezen dus hier onder ff kopie van mijn vraagen Deniz zouden jullie misschien jullie reactie willen aanpassen. ZOdat niemand het kan lezen wat het wordt???? Dank je wel en sorry voor het ongemak ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger en woonachtig in enschede!!!

mischien ben je dalijk nog meer lucky
want vooral met dat benauwde weer is het geen pretje.
gekregen.
,hier gaat gelukkig alles goed,alleen de kleine is behoorlijk verkouden,dat is helaas iets minder leuk.

.
. Op naar de volgende ronde maar weer. Afgelopen maand zijn er ook veel dingen gebeurd, dus weinig tijd gehad om te klussen.
is.