< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger en woonachtig in enschede!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger en woonachtig in enschede!!!
31/05/2008 @ 20:52
luckybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja Deniz, soms moet je ff galspuwen.
dan doe ik ook nog ff mee

In NL is het sowieso krom, want de minima wordt steeds meer minima en de maxima merkt er niet zoveel van. Ze kunnen wel zeggen dat we per hoofd meer te besteden hebben, maar als ze alles duurder maken blijft er aan het eind wel minder over.
Om over de benzineprijzen maar niet te spreken.....

Verder alles goed bij jullie?

groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:56
Deniz

Jah luckybirt somssss haha maar nu ligt alles stil he.
En las iets op tv osst dat ze de subsidie stop willen zetten omdat ze contact breuk plegen.
Hopen dat die bazen daar van schrikken en eindelijk over de brug komen want dit is om ziek van te worden, al sinds zondag geen enkele bus.
Gaat verder alles goed met jullie??
Hier wel heb eindelijk volle energy weer terug

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 22:01
yess

ik ben blij dat ik vlakbij de stad woon dat gedoe met die bussen met al die kids pff
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 09:55
Donna

Online Status
Hoi Dames,

Moet eerlijk bekennen dat ik nog maar weinig op het forum kom.
Hoe is het met jullie?
Hier alles prima.Voel me lekker.
Hebben de dames misschien ook hyves? Kijk daar vaker op. Heb ook een hyves gemaakt voor november baby's alleen wil het nog niet zo vlotten.Dus als iemand in november moet bevallen, is het misschien leuk je daar aan te melden.

Groetjes,Donna.

Wil je weten hoe ik heet op de hyves mail me dan even Licchy-1974@hotmail.com

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 21:32
luckybird

Ja man rot bussen.
Hopelijk bereiken ze snel iets.
Onze auto was gister en vandaag bij de garage, dus verplicht fietsen. Morgen heeft mijn man de auto waarschijnlijk mee naar het werk, dus weer fietsen als er geen bus rijdt.

Ik ben zo verschrikkelijk moe momenteel....
Kan op de fiets de trappers moeizaam rond krijgen.

Me buik is opgeblazen (of het zijn mijn darmen).
Ik heb ontzettende dorst en koffie begint me minder te smaken.

Ik moet nog een weekje wachten voor ik weer kan starten met de testen.
Ben erg benieuwd....

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 06:20
Deniz

Hey lucky mischien ben je dalijk nog meer lucky
Bij geen zin (minder) in koffie begon het bij mij met mn zoontje en ook deze zwangerschap.Ik hoop voor je dat dit jou eerste kwaaltjes zijn en dat je over een week of zo een pos test hebt.
Ik hoop ook dat je niet al te lang meer hoeft te fietsen want vooral met dat benauwde weer is het geen pretje.
Donna ja hoor alles is goed met jou ook??
Ik moet ook is gaan beginnen aan hyves iedereen vraagt erna

Yess. Lucky you ruilen

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 21:49
luckybird

Ik mag nog steeds niet officieel met jullie meedoen.....
Vandaag weer de gekregen.
Op naar de volgende ronde

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 22:59
marjoontje

hoi meiden.

hoe is het met jullie allemaal?

sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen,hier gaat gelukkig alles goed,alleen de kleine is behoorlijk verkouden,dat is helaas iets minder leuk.
verder is alles naar de keizersnee goed voorlopen,de pijn viel gelukkig mee,en omdat alles zo goed met ons ging waren wij lekker eerder thuis dan verwacht was.
het is heerlijk z,n klein mensje er bij te hebben en daar van te genieten,maar het is er wel even in zien te komen hoe je het allemaal moet plannen met 2 kindjes,heb respect voor de gene die meer dan 2 kindjes hebben,sjee wat vliegen soms hahaha.
verder doet ons mannetje het goed,slapen gaat van het begin al prima,en hij word 1keer wakker tegen 4 uur voor zijn voeding,dus daar is helemaal niets op aan te merken.
verder hebben mijn man en ik het over mijn werk gehad,en wij hebben er goed over na gedacht,maar zoals het er nou na uit ziet,en wij er alle bij het zelfde over denken,ga ik stoppen met werk,zodat ik alle tijd en aandacht kan gaan geven aan de kinderen,en natuurlijk het huishouden wat altijd door gaat.

nou meiden ik ga ons mannetje zijn laatste flesje doen,en dan kruip ik lekker in mijn bed.

oja luckybird,jij zegt wel ik mag nog steeds niet met jullie mee doen,maar ik mag ook niet meer mee doen,dus je bent niet als eninge over hoor hahaha,wel een verschil jij wilt mee doen,maar ik doe voorlopig ook niet meer mee,voorlopig is het zo wel even goed voor ons.

groetjes liefs marion,

[Laatst gewijzigd door marjoontje - 11/06/2008 @ 23:00] - Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 22:09
luckybird

Zo, heb van de week toch een leuke vraag gekregen.......
Ik was met mijn man bij de huisarts. Waren we klaar, zegt die dokter (vrouw): Zo en hoelang moet jij nog............
Hoezo een stomme opmerking en vooral van een huisarts.............

Ik heb na het eten een opgeblazen buik. Tja.

Mijn vriendin zei al, ik had moeten zeggen.
Zo u heeft er meer kijk op dan een zwangerschapstest

Wou ik ff kwijt

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 21:03
luckybird

Hoe is het hier?
Zijn er al vakantievierders?

Ik hoop dat het snel raak zal zijn, want in de opruiming kun je nu mooi wat kleding scoren. Durf nog niet op voorhand al te kopen....
Hopelijk deze ronde....

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 12:07
Deniz

Hey lady's..
Alles goed met jullie??
Marjoontje leuk dat alles goed is!!
Luckybirt duimen duimen duimen...
Dalijk kunnen wij allemaal niet meer officieel mee doen aan deze topic en dan ben jij de officiele zwangere hier hihi.
Ik heb vandaag mn 20 weken echo gehad!!
en het is ........
het isssssss eeen MEISJEEEEEEEEEEE..
Alles was goed.
Afgelopen woensdag bij de VK was het niet helemaal goed en maakte me dus wel zorgen hartslag was te laag.
Maar vandaag bleek alles super te zijn.
Het scheeld allemaal wel ik hoef bijna niks bij te kopen want heb alles nog van Ayana!
Hoe is het verder met jullie??

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 22:26
luckybird

Hey Denizzzzzzzzzzzz, Gaaf man een .
Nu kun je ook wat gerichter naar dingen kijken.

Mijn waren er gister weer. Dus denk dat ik straks inderdaad alleen overblijf.... . Op naar de volgende ronde maar weer. Afgelopen maand zijn er ook veel dingen gebeurd, dus weinig tijd gehad om te klussen.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 05:51
cheesegirl

Online Status
He hallo allemaal.. Hier ben ik dan terug van weggeweest. Behoorlijk druk gehad de laatste tijd dus niet echt meer de tijd gehad om ff op het internet te gaan..
Hier aan deze kant gaat het super. Mijn buik begint al behoorlijk te groeien en a.s dinsdag heb ik mijn echo. Spannend hopen dat we kunnen zien wat het wordt. Ik denk zelf dat het een jongentje wordt weet het haast 100% zeker. Maar ja ik kan het ook mis hebben he..
a.s maandag lekker vakantie ga heerlijk wat daagjes weg dus niet echt op vakantie die staat later gepland in september..

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat..
Groetjes van hier

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 21:31
luckybird

Hoi Cheesegirl,

Veel plezier met je echo. Kun je weer ff een kijkje nemen hoe het met je is.

Fijne vakantie.
Ik moet nog 2 weken werken en heb dan ook vakantie. Dus nog ff doorbijten .
Mijn klusperiode staat alweer bijna voor de deur. Ik hoop zo dat het nu raak gaat zijn, want anders komen de op vakantie. En bij de 1e was het ook deze ronde raak...., dus toch extra hoop.

groetsels

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 09:07
Deniz

Hey Lady's

Hoe is het met iedereen??
En Chees hoe was je echo? heeft je kleine meegewerkt aan geslachtsbepaling of heeft hij/zij lekker tegen gewerkt?

En Lucky ik zie dat het je go for it tijd is ik ga voor je duimen en hoop dat je straks ook met goed nieuws komt!!
Laten jullie het even weten het is zooo stil hier.

P.s Chees ik was er meer dan 100% zeker van dat het een jongetje zou worden het was zoooo een andere zwangerschap en alles in mijn gevoel zei ook een jongetje maar zie het resultaat.... of er moet bij de geboorte toch nog iets anders uit komen

[Laatst gewijzigd door Deniz - 19/07/2008 @ 09:09] - Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 00:33
cheesegirl

Online Status
Hoi Hoi Allemaal

De genen die mijn verhaal al eens hebben gelezen zullen denken..Huh veranderd.. Jep mijn man vond het niet slim om hier het geslacht te vertellen. Daar ik ook hier verteld had toen ik zwanger was, En iemand was zo aardig mijn fam in te lichten terwijl wii het nog even voor ons hadden willen houden!!!

Luckybird en Deniz zouden jullie misschien jullie reactie willen aanpassen. ZOdat niemand het kan lezen wat het wordt????

Dank je wel en sorry voor het ongemak

[Laatst gewijzigd door cheesegirl - 24/07/2008 @ 09:43] - Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 21:27
luckybird

Hoi Cheeze,

Leuk zeg dat jullie weten wat je krijgt... En nog een 2e keer komen. Krijg je dan weer een echo? Of is het alleen de dopetone?

Ik heb gister een bloedingkje gehad
Hopelijk een innestelings bloeding......
voor mij. Volgende week zondag weet ik meer.

[Laatst gewijzigd door luckybird - 24/07/2008 @ 21:50] - Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:00
cheesegirl

Online Status
zo spannend luckybird.. Hoop dat het idd de innesteling is.. Zou wel heel mooi zijn he!!! Volgende wk alleen voor de dopetone en dan maar hopen dat alles goed is.

Ervaar deze zwangerschap toch wel als heel zwaar. Iedereen zegt om mij heen dat het komt doordat ik zo snel zwanger ben. Maar heb echt elke dag veel pijn in de buik.. Maar volgende ff kijken of alles goed is...

Groetjes van hier

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:13
Deniz

Hey Chees dat had ik bij mn vorige bezoekje bij de vk ook.
De hartslag was 100 en zakte af en daarna kon ze hem helemaal niet meer vinden ze zei mij ook geen zorgen maken en de maandag erna had ik sowizo de 20 weken echo ze heeft er bij mij wel een extra briefje bij gedaan voor de echoscopiste extra attentie bla bla dokterstaal.
Alles was gelukkig goed.
Ik had er nog een topic van gemaakt op zwangerschap hier.

Een paar dagen later kreeg ik een brief van de \vk dat mn suiker niet goed was dus ook weer een heel gedoe maar dat bleek uiteindelijk ook niks te zijn lag aan het moment van het prikken daarna weer geprikt en toen was het goed.
Leuk dat je het geslacht nu weet
Nou Lucky ik hoop dat je volgende week nog meer lucky bent
Er is in ieder geval weer hoop

Ik moet morgen om 10.00 weer naar de VK dus ik ben benieuwd.
leven Donna en Marjoontje nog denken jullie???

[Laatst gewijzigd door Deniz - 25/07/2008 @ 10:22] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:45
cheesegirl

Online Status
( lees ff mijn verhaal boven) en ik weet val in herhaling.. Op de hoop dat jullie het ff lezen dus hier onder ff kopie van mijn vraagen

Deniz zouden jullie misschien jullie reactie willen aanpassen. ZOdat niemand het kan lezen wat het wordt????

Dank je wel en sorry voor het ongemak

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >