< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!
27/05/2008 @ 20:22
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ben terug van gynae... morgen bellen en indien hormonale waardes slecht: primolut om bloeding op te wekken en dan clomid, terug lagere dosis: 2 pilletjes...
Als dat niet werkt, dan gaan we over op spuiten...maar gynae verwittigde me dat dat lang kon duren (soms 2-3 weken spuiten), niet gemakkelijk of licht was en de kans op meerlingen wordt aanzienlijk groter.
Ik zei dat dat dan maar zo was, dat ik denk dat dat beter gaat helpen dan die clomid...en daarop zei ze gewoon dat ik niet negatief ertegenover mocht staan. Toen zei ik : ja maar t wordt lastig hoor, 10 maanden lang...geen eisprong nog steeds... en daarop knikte ze gewoon, dus echt open voor conversatie over gevoelens stond ze niet.
Nu bon, als zij gelooft dat clomid echt werkt, dan ga ik er vanaf dat ik eraan begin ook weer terug in geloven...

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:50
Jelana

ohh snuitje, ik hoop echt dat het nu lukt met clomid. Je verdient echt eens een goeie eisprong!!

Je kan misschien eens een second opinion vragen aan een andere gyn of aan de HA? Ik weet het niet.

Hier zijn de in volle glorie toegekomen. Ik dacht dat ik ging teleurgesteld zijn maar ben echt blij en opgelucht. Ik heb voor het eerst sinds het stoppen met de pil een mooie cyclus van 31 dagen. En ik voel me beter dan ooit. En we vertrekken volgende week woensdag op reis en ik zag het eigenlijk niet zitten om zwanger op reis te gaan. Ik zou me véél teveel zorgen maken. Nu kunnen we er echt voor gaan en de groene periode valt in de verlofperiode. We gaan nu voor een maart-beebje!

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:33
snuitje

Jelana succes zeg !

fijn op reis ! en in je vruchtbare periode ook nog !
Zalig... goed om te horen dat je je zo goed voelt.

ik mag starten met primolut. 5 dagen... en dan daarna moet ik binnen de 10 dagen maandstonden krijgen... en dan eerste of tweede dag van regels moet ik ziekenhuis bellen, en dan starten we met clomid dubbele dosis (niet hoogste dosis).
Net om 5 voor 2 wou ik gaan bellen, had ik hier ineens vergadering ongepland.. had een uur geduurd ! en ik wou zo graag bellen !

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:05
Jelana

Snuitje, heb je al die pilletjes genomen of zijn de MS al doorgekomen?
Ik zal aan je denken!!

Morgen vertrekken we, ben ZO BLIJ eens weg te zijn.
Hopelijk kom ik terug en hebben jullie goed nieuws te melden.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:06
snuitje

jelana, ik heb die pilletjes moeten nemen om bloeding op te wekken... en ben daar nu op aant wachten want dat duurt tussen de week, maximum 10 dagen... dus over maximum 8 dagen moeten de er zijn.

Geniet ervan meisje ! en hopelijk kom je met goed nieuws terug ja !

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 19:29
Ann

Hey

Vandaag eerste echo gehad. 't Was een beetje teleurstellend. Er was heeeeel prille hartactiviteit, maar het vruchtje liep bijna twee weken achterop. Ipv bijna 8 ben ik maar bijn 6 weken! Ben natuurlijk weer bang dat het foutgaat, maar volgens de gyn was de hartactiviteit een positief teken. Waar die twee weken heen zijn, geen mens die het weet...

Verder ik dat er gauw nog wat zwangeren mogen bijkomen hier!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 19:54
lauie

Ann, wat raar. Maar tocg gefelicteerd met een kloppend hartje!

Jelena, veel plezier!

Snuitje, succes met de dubbele dosis he! Ik vind het knap dat je er nu zo positief over kan zijn.

Hier had ik drie dagen geleden een beetje donkerbruin bloed bij het afvegen en dat heb ik nu nog steeds. Verder nog steeds geen . Ik denk echter dat het komt omdat ik op het moment heel veel stress heb vanwege het afstuderen. Ik heb toch een raar lichaam zeg!

groetjes lauie

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 23:27
snuitje

Ann, ik duim voor je dat alles goed gaat ! zal vast wel als de gynae er gerust in is hé !

Lauie succes met je afstuderen !!!

ik heb vanavond tegen een heel erg goei vriendin ALLES verteld... nooit gedacht dat dat zo zou opluchten... maar meer dan aan haar ga ik het toch niet vertellen, wil niet dat meerdere mensen het weten en dat iedereen hele tijd erachter vraagt... van haar wil ik dat wel dat ze t weet, t doet me es echt goed... bijna een jaar alles "alleen",samen met mijn schatje wel maar die mij niet altijd begreep, doorstaan...

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 09:35
Ann

@Snuitje: wat goed dat je het met je vriendin gedeeld hebt! Zal wel voor een serieuze opluchting gezorgd hebben. En nu weet je dat je bij iemand terecht kunt he. 't Is toch anders je zorgen irl te delen dan op het internet met een hoop "onbekenden" he.

Ik duim voor je!

Ikzelf ga wat minder langskomen, want ik maak me veel te veel zorgen nadat ik op het net wat horrorverhalen gelezen had over gelijkaardige situaties aan de mijne. Ik ga wat afstand nemen, en hopelijk kan ik over drie weken dan goed nieuws brengen!

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 12:56

Online Status Bekijk profiel
hallo dames.

nou hier hetzelfde hoor!!!
ik moest vandaag voor echo,en was ook 2 weken minder ver dan we dachten en het is nig eeen tweeling ook!!!
een hele aparte belevenis.
maar we zijn dolgelukkig.
en ik heb ook geen ide waar mijn 2 weken naartoe zijn gegaan???

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 21:56
snuitje

Ann en zunizee succes !

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 20:09
Ann

Hey Snuitje,

Ik zag op je banner en profiel dat je duiveltjes er waren. Hopelijk werkt de clomid deze keer Grappig dat jouw ventje zo zelfverzekerd is! Ik heb er hier ook zo eentje rondlopen

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 22:05
snuitje

ja Ann idd.. maar 2 weken geleden zaten we beiden een week in een hele diepe put... en dat hij erin zat, gaf me enerzijds steun... t was ONS probleem en niet alleen MIJN probleem... maar anderzijds, zo moeilijk om uit die put te geraken als je er met 2 inzit...

dus wel schattig en goed dat hij weer zo optimistisch is nu dat het binnenkort gaat lukken als we verhuizen...

heb ondertussen 2 dagen van de 5 clomid genomen.. morgen ben ik dus over de helft ! Gelukkig want van die pilletjes krijg ik echt k*tsneigingen bahbahbah zo vies !

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 08:52
ann

Hopelijk krijg je over een maandje k*tsneigingen van iets anders!
Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 11:06
lauie

Hallo,

Snuitje, ja dat lucht op he dat geloof ik. Echt knap dat jullie het zolang voor jullie hebben kunnne houden. Hier weten al veel mensen het omdat wij ook echt wel de behoefte hebben om het met mensen te delen. Hm vervelend dat je je zo rot voelt door die clomid. Hopen dat je je over een paar weken rot voelt door een babytje!

Ann, waar ben je bang voor dan? Je bnt toch al redelijk ver?

Zunizee, succes!

Hier dus klaar met school, na heel veel gedoe moet ik nog op 1 cijfer wachten. Lijkt me heerlijk om helemaal van die schoolstress af te zijn! De duiveltjes zijn er nog steeds terwijl mijn vruchtbare dagen er ook bijna zouden zijn, allemaal heel vaag! Kijk echt uit naar de 20ste!

groetjes lauie

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 16:18
ann

@lauie: bij de echo bleek ik twee weken minder ver te zijn dan ik dacht (6 weken ipv 8). Ik heb er helemaal geen logische verklaring voor, gyn ook niet. Ik had immers een positieve test op dag 30, dus kan mijn ei onmogelijk twee weken later geweest zijn he... 't Was effe flippen, maar nu probeer ik het positief te bekijken: er was immers net hartactie, en da's al veel waard he... Maar 't blijft dus even afwachten of we de 12 weken goed zullen doorstaan!
Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 09:28
Ann

Als er geïnteresseerden zijn om mee te doen aan een onderzoek van zwangerschapstesten (met gratis testen), moeten jullie maar eens gaan kijken op zozwanger.nl. Je moet wel voldoen aan een aantal voorwaarden (ik dacht oa nog geen zes maand bezig zijn) Ik heb daar ook aan meegedaan (BE of NL, maakt niet uit). Enige nadeel was (voor mij) dat je heeeeeel vroeg elke moet beginnen testen (en ik maak laat hcg aan, dus wat frustrerend soms). Dat geeft soms wel wat extra stress.

't Is maar ter info he!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 09:16
Ann

Hier is het dus mis aan het gaan. gisteren toch tussentijds nog eens op controle geweest bij de gyn, want ik had licht bloedverlies. Echt heel weinig, maar kom. Maar mijn voorgevoel was juist. Er was geen hartslag meer te vinden, en het vruchtje zelf was heel onduidelijk en zeker niet groter dan vorige week. Het is nu afwachten tot de miskraam op gang komt, of anders over twee weken curretage.

Gelukkig is 2009 nog veraf, misschien krijgen we nog wel een kans op een 2009-beebje he...

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 10:02
Keun

Online Status Bekijk profiel
hey ann ! is echt wel weer verschrikkelijk nieuws!

Ik hoop enerzijds dat het vruchtje snel afzakt
en dat je verder kan meid!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 14:33
lauie

Ann, wat vreselijk. Idd je voorgevoel klopte. Ik hoop voor je dat je toch nog een 2009 baby krijgt!

lauie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >