Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2008 @ 20:07 Leen | Hallo! @Anne: zou best kunnen dat het een spurtje was, vannacht was er al terug 4,5 uur tussen, en vandaag ging het ook al weer beter... Maar morgen krijgt hij zijn eerste spuitjes bij Kind en Gezin, dus da zullen misschien weer een paar moeilijkere (koortsige) dagen worden... @Saar: Welkom! Ben vandaag nog bij BabyBaby geweest, ik ben van Klein-Vorst, dus das ni zo ver hé! Leen x |
| 28/05/2008 @ 20:08 Leen | En Anne, ik heb alleen maar de naam op de kaartjes gezet, meestal gooien ze da toch weg denk ik, dus vond ik da verloren moeite... |
| 05/06/2008 @ 11:37 Leen | Hallo hallo! Hier alles nog steeds goed! De nachten lukken ook al trug beter! Heb al ondervonden dat als hij om 3 uur weent, en ik geef dan gewoon zijn tut, dat hij dan nog e paar uur verder slaapt (moet soms wel e paar keer opnieuw de tut gaan geven...). En 't is een cliché, maar ze groeien echt wel snel!!! De 62-kes worden ook al te klein (hangt wel af van het merk, van sommige dingen kan hij nog steeds in de 56). En de glimlachjes en geluidjes vermeerderen met de dag, echt schattig om te zien en horen! Had eergisteren een filmpje opgenomen met de kodak en da doorgestuurd naar ons mama en papa, die waren supercontent! Gisteren bonnenboekje van de CM aangekregen, krijg je toch wel geen 20% korting op 'oei, ik groei' zeker??? Ik heb hem al gekocht! En de rekening van het ziekenhuis is ook aangekomen (1009 euro en e beetje, lang leve de hospitalisatieverzekering!) @Anne, de laatste weken heb ik ook veel rond gelopen, onze Cisse mocht toch komen toen (hij wou wel ni maar ja). Bij mij heeft da wel voordelen gehad, ik had 6 cm opening als ik binnenging in het ziekenhuis, dus 6 cm zonder pijn!!! Ik hoop dat het bij jullie ook zo vlot gaat!!! Ik duim in ieder geval! @Lcke: Veel succes maandag hé! @Lieke: alles in orde met de suiker??? Groetjes, leen x |
| 07/06/2008 @ 10:32 Leen | Hallo! Saar, niks aantrekken van wat de anderen zeggen!! Tis heeeeeel normaal da je op 5 maand ni meer in uw gewone kleren raakt hoor!! Ik heb denk ik op 4 maand mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht, omdat zelfs een rokje ni meer ging. Wij wisten het geslacht op voorhand, maar hebben het ni verder verteld. En het maakte voor ons ook niet uit, zolang de baby maar gezond was! En tis een heel gezond brokske geworden, die ik lekker stoere kleertjes kan aandoen!! Leen x |
| 09/06/2008 @ 13:59 Leen | Hallo! Onze Cisse heeft vannacht zijne duim gevonden! Zo schattig om te zien! Misschien wel slecht voor zijn tandjes later, maar wel tof voor mama en papa, van hij heeft 2 keer 6 uur geslapen (van 9 tot 3 en van 3 tot 9, als we da nu nog e beetje kunnen verschuiven ist helemaal in orde!). Anne, voel je al iets? Ik vind het best wel spannend, ik herbeleef da allemaal een beetje als ik daaraan denk nu! Veel succes!! Leen x |
| 10/06/2008 @ 18:08 Leen | Hallo! Cisse slaapt nog altijd goed hoor! Maar ik begin uitgeput te raken... Bloed namelijk al terug 2 weken en half... Dus sinds de bevalling(+- 10 geleden) ben ik in het totaal al zeker 8,5 weken aan't bloeden... Ni echt normaal hé. Heb een afspraak bij de gyn maandag, misschien moet ik een kuising laten doen... Zie er een beetje tegenop, maar zo kan het ook ni verder hé... En als ik te moe ben, ga BV ook ni meer lukken, dus ja... Anne, trust me, als uw vliezen echt breken dan voel je het wel hoor ! Een scheurtje weet ik ni of je da echt hard voelt...Els, leuk dat de echo zo goed meegevallen is! Leen x |
| 12/06/2008 @ 13:59 Leen | Hallo! Goed nieuws, onze Cisse heeft van middernacht tot 8 uur deze morgen doorgeslapen!!! Laatste keer gegeten tussen 22 en 23 u (in 4 keer wel) en dan nog een uurtje wakker geweest, en dan heel de nacht flink geslapen!!! Wel een geluk da Geert met de late staat deze week, dan heeft em 's avonds ook nog iets aan zijn zoontje hé! En Cisse zat al 3 dagen op dezelfde uren (tss 3 en 5, 9.00, 12.00, 16.00, 19.30 en 22.00) maar da is nu dus weer in de war, maar ik heb dan toch liever da hij de nachtjes doorslaapt dan da ik overdag weet op welk uur precies hij wil eten... Komt misschien wel weer snel in een ritme... We zijn in ieder geval al van 7 voedingen naar 6, das ook al positief! @Anne: Ik hoop dat het niet te lang meer zal duren, want elke dag naar 't ziekenhuis is ook ni plezant! Maar zolang jullie meisje het goed doet in je buik, is 't goed hé! Ik ben na de bevalling na ongeveer 4 weken gestopt met bloeden, maar een week later was het al terug van da. De gyn heeft dan druppeltjes voorgeschreven (als die ni hielpen moest ik een kuising laten doen) maar toen is het dus weer gestopt, maar een week later ofzo was het terug begonnen, daarmee da het zolang aansleept... Maar goe nieuws, vandaag heb ik nog ni gebloed! Gisteren een heeeeeeel klein beetje. Hopen da het zo blijft nu... We zullen wel zien! Leen x |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

. Hoe verloopt je zwangerschap?

.

omdat er zoveel schattige lieve mooie spulletjes zijn
kan je voor een jongetje lekker stoere dingen kopen... en is een jongen eerst interessanter, dan heeft zusje een grote broer (veel fantasie
)
.