[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/06/2008 @ 18:39 ![]() | bedankt voor de reacties! zo te lezen kan ik beter de pil blijven nemen ![]() lang leve de kersepitkussentjes ![]() groetjes liezje |
| 06/06/2008 @ 10:56 Bieke | Ik heb ook een spiraaltje (Mirena) en heb totaal geen bijwerkingen!Ik denk dat dat echt wel afhangt van persoon tot persoon waarvan je wel last hebt en waarvan niet. Van de pil had ik trouwens ook geen last en jullie duidelijk wel... Het plaatsen van het spiraal ging bij mij zonder problemen, was op een minuutje gebeurd, in het begin nog een beetje licht bloedverlies gehad en nu al maanden geen maandstonden meer. Voor de rest ook geen bijwerkingen zoals hoofdpijn of gezwollen buik. Ik ben dus wel heel tevreden van mijn spiraaltje. |
| 06/06/2008 @ 11:15 an | Mirena spiraal Ik ben jaren pilgebruikster geweest en wou na mijn laatste zwangerschap iets definitievers. Mij werd het Mirena spiraal aanbevolen door de dokter (die kent je hopelijk het beste en weet wat er op de markt is). Het plaatsen duurt 10 min. Waarvan 9,5 min. nodig zijn om de dokter zijn spullen klaar te laten leggen. Je voelt er werkelijk NIETS van. Achteraf krijg je krampen omdat je baarmoeder moet wennen aan een "voorwerp", en het net zoals bij een bevalling wil "uitdrijven". Die krampen zijn te vergelijken met maandstonden en duren max. 2 dagen (in afnemende mate, natuurlijk). Nadien kan je een half jaar lang "spotbloedingen" hebben. Daarna kom je de zaligheid zelve tegen!: - nooit meer je regels - nooit meer dure maandverbanden moeten kopen (reken maar eens uit) - de hormonen zijn plaatselijk dus alle nadelen van de pil (opgeblazen gevoel, gespannen borsten, gewichtstoename, verlaagd libido,...) zijn WEG! - altijd kunnen gaan zwemmen, sauna,... - niet meer aan de inname moeten denken - altijd kunnen vrijen FANTASTISCH! |
| 06/06/2008 @ 12:50 barbara | ik heb gister een spiraal laten zetten, het is niet echt feestelijk zo naakt voor de dokter.. en je voel wel dat ie in je zit te vroeten, haha maar echt erge pijn doet het niet.. het is niet zo prettig maar het is ook wel snel gebeurt ik zou het zo nog een x doen als het moet.. en tot nu toe nog nergens last van, gister een klein beetje buikpijn en vanmorgen even wat steekjes maar momenteel niks, nou hopen dat het ook goed blijft gaan, maar het zetten is iig niet zo erg, als je al kinderen hebt gehad zit ie er zo in |
06/06/2008 @ 22:00 ![]() | misschien wel, maar schrikt me wat af omdat het z'n gesukkel lijkt ![]() |
| 09/06/2008 @ 14:03 Emmeke ![]() | Oh jammer Liez als je kinderwens moet wachten hè Lijkt me echt niet leuk...Nog veel succes met je keuze alleszins! |
[Reageer]

pil, spiraal of inplantaat?