Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!| 20/05/2008 @ 12:42 Anke ![]() | Ik was hier een heel verhaal aan het typen, maar heb het je ff gemaild. |
| 24/05/2008 @ 20:41 snuitje ![]() | Hoe is het met jullie? |
| 26/05/2008 @ 10:55 Anke ![]() | Meiden, het klinkt cliche, maar ik denk aan jullie. Ik hoop echt op goed nieuws voor jullie beiden, en hopelijk snel. |
| 04/06/2008 @ 12:40 Anke ![]() | Ben je nu alweer helemaal gestart Snuitje?? |
| 04/06/2008 @ 19:45 snuitje | neen ik heb 5 dagen primolut genomen (zondag de laatste genomen) en nu moet ik wachten op ... zou binnen de 10 dagen na laatste pilletje moeten doorbreken... dus voor 10 juni normaal gezien.en dan start ik met clomid, dubbele dosis... |
| 04/06/2008 @ 20:15 Knuffeltje ![]() | Ik duim voor je Snuitje! Wat heb jij al een weg afgelegd zeg! Ik moet je bewonderen! |
| 05/06/2008 @ 08:15 Anke ![]() | Een goede instelling doet al heel veel! Dat is al super, en ik snap ook wel dat je als vrouw zijnde niet zomaar je lichaam gewonnen geeft. 10 juni is gelukkig al bijna! |
| 08/06/2008 @ 22:38 snuitje ![]() | hopelijk is je verkoudheid snel weg, en alle kwaaltjes dan ook... zou niet graag horen dat je zwangerschapsvergiftiging of iets anders hebt !!! ![]() ![]() ![]() |
| 09/06/2008 @ 20:53 SMDJ ![]() | hey iedereen $ snuitje hopelijk werkt de clomid he anke hopelijk niet te veel last he en gaat het al beter he ![]() |
| 10/06/2008 @ 21:17 SMDJ ![]() | hey iedereen knuffeltje fijn dat er weer een beetje regelmaat in je cyclus komt he hier alles goed ze af en toe een beetje last van een kwaaltje maar voel me nog goed ze ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn ofwel helemaal niet meer! Hoe gaat het nu met jou, lukt het een beetje? 
... zo noem ik mijn 3 littekentjes, 2 zijn er echt goed weggetrokken al, aleja tis wel nog te zien maar niet zo fel als de 3de... en no matter what, i will win this battle !