< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » desorelle

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/06/2008 @ 12:22

desorelle20

Hallo, ikzelf neem al 2 jaar desorelle20,...
Voor mij persoonlijk is het makkelijker om alle drie de strips na elkaar te nemen omdat ik vreselijk veel pijn heb als ek mijn maandstonden heb, dat was ook de reden waarom ik aan de pil ben gegaan. Nu heb ik gisteren voor de eerste keer seks gehad (met de pil, maar zonder de condoom want het was voor hem ook de eerste keer) (ben 18), en ik heb al van vele mensen gehoord dat deze veel te licht zou zijn... Alhoewel ik bezig ben aan de tweede strip ben ik toch ongerust dat mijn pil niet veel uitgehaald heeft aangezien hij is klaargekomen in mij... En ik maak me vooral ongerust omdat het mijn eerste keer was... Kan iemand me wat raad geven, en vooral, kan ik nu zwanger zijn ? als ik al 2 jaar dezelfde pil neem en ik nu bezig ben met de tweede strip van m'n pil ??
Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 15:27

Online Status Bekijk profiel
hallo vicky,

denk niet dat je zwanger bent, als je de pil genomen hebt zoals het hoort. als je je er toch zorgen over maakt zou ik eens langsgaan bij een gynaecoloog om een pil waar je je geruster bij zal voelen.
of gewoon bij de huisarts. die kunnen je wel verder helpen.

groetjes,
dorientje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]