< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
04/06/2008 @ 20:17
reb

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
idd mannen mannen mannen!! Soms weten ze toch niet goed wat ze zeggen hoor!!

M, ik weet niet of je dochterje graag op een fietsje zit (wij hebben er nu zo eentje dat we zelf nog kunnen duwen, en later kan ze dan trappen), boekjes om te 'lezen', een loopfietsje (of hoe noem je zoiets, ik hoop dat je mij begrijpt), popje dat je aan en uit kan kleden, muziekinstrumentjes... er is zoveel he!
Zo'n speelgoedkoffer ken ik eigenlijk niet, wat zit daar allemaal in mss?

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 13:53
M.

reb, Laurine heeft eigenlijk nog nooit alleen gezeten op een fietsje, wel bij ons op de fiets in de fietstoel
ik dacht dat ze nog te klein was hiervoor, aangezien ze nog niet kan rechtstaan of lopen?
in ieder geval, fietsjes genoeg hier
heb er vroeger eens eentje gekregen, dan zelf een ander model gekocht en een gekregen als geboortecadeau
die speelgoedkoffer is leeg hoor, t is gewoon een grote houten koffer waar je al het speelgoed kan instoppen en ook kan op zitten
ben ondertussen al eens gaan kijken naar de winkel en heb een lijstje gemaakt voor de familie, we zien dan wel wat ze krijgt

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 12:07
Claudia

hallo...

laurine gelukkig aan de betere hand!!!

hier nu flink ongesteld dus we weten weer waar we aan toe zijn en ik hoop zo erg dat mijn cyclus weer een normale lengte zal hebben deze keer..

lucas is eenkennig aan het worden.. aan de ene kant knuffelt hij me dood en aan de andere kant heeft hij ook wel eens een moment dat hij echt schreeuwt en er niets is wat hem troost... hij doet dat alleen bij mij en nooit bij de oma's maar goed die zijn ook de hele tijd alleen maar met hem bezig en ik moet tussendoor ook het huishouden etc doen en meestal zijn dat de momenten he...

o ja wij hebben een nieuwe kinderwagen mogen uitzoeken.. onze had de bekleding van de wandelwagen beschadigt en nu bleek na maanden wachten dat die kleur niet meer gemaakt werd en mochten we een nieuwe uitzoeken.. het mocht zelfs een ander merk zijn.. en voor het hele aankoopbedrag mochten we dus een nieuwe uitzoeken.. ik vond het wel jammer dat lucas niet naar mij toe kon zitten in de wandelwagen dus hebben we een wat duurder model uitgezocht waar hij zowel naar mij als naar voren kan zitten.. ben er echt wel blij mee!!!

groetjes!!!

[Laatst gewijzigd door Claudia - 08/06/2008 @ 12:10] - Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 10:30
reb

hey claudia welk merk heb je dan genomen?
een geluk bij een ongeluk zeg maar!!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 08:24
Claudia

hey reb ik heb nu een mutsy gekocht.. wij wilden perse een vierwieler en die zijn echt bijna niet meer te krijgen... en omdat we bij het bos wonen moesten er vier grote luchtbanden op zitten dus veel keus blijft er dan niet.. en maxi cosi viel voor mij af omdat die zo een rare schuimzitting heeft waar naar mijn mening het kindje nooit kan liggen of hij ligt met de benen omhoog...

hier is de ongesteldheid bijna weer weg en ik ben deze maand aan het temperaturen om te kijken of er wel een eisprong is.. gewoon voor de zekerheid want kan er toch niet veel mee he...

reb het gaat al snel he heb je al een flinke buik???

moet dadelijk naar de kaakchirurg want ze gaan die verdikking in mijn lip die ik heb sinds de bevalling binnenkort wegsnijden .. ben benieuwd hoe en wat..

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:02
M.

hoi allemaal,

terug wat tijd om langs te komen, er is weer niets op tv met die voetbal gans de tijd nu
denk niet te laat te gaan slapen, ben doodop, gepoetst, de was gedaan, boodschappen, verder gewerkt in de keuken, t was me weer t weekendje
t zal deugd doen ons weekje barcelona hoor
morgen nog werken en dan dinsdag op t gemak inpakken en woensdag zijn we weg joepieeee

claudia, hoe was bij de kaakchrirurg? wanneer moet je binnen ervoor?
ben je tevreden met de nieuwe buggy?

reb, hoe is met jou en de kleine

groetjes

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:24
Claudia

hey dames even snel.. nou ik ben meteen geholpen.. hadden ze ook kunnen aangeven.. had lucas zelfs bijme en tijdens de operatie hebben de artsen even op hem gelet.. al met al duurde dat maar een half uur maar toch.. ik heb nog steeds een blauwe lip en de zwelling begint af te nemen maar de hechtingen aan de binnenkant doen echt heel erg pijn.. heb dus ook echt geen zin om morgen te werken.. ach ja...

lucas komt trouwens nog steeds zo vroeg.. twee uur vroeger dan anders en dat al twee weken.. snap het niet want hij slipe al maanden dezelfde tijd.. zou hij een sprongetje hebben want daar heeft ie wel de leeftijd voor of zou het wat anders zijn???

m rustig aandoen!! en geniet ervan als ik niet meer lanbgskom voor jullie gaan!!

[Laatst gewijzigd door Claudia - 15/06/2008 @ 21:24] - Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 21:46
M.

hoi allemaal,

ik kom alvast even dag zeggen, we vertrekken woensdagmorgen vroeg maar denk dat ik morgen niet veel tijd meer zal hebben om langs te komen
moet nog de valiezen inpakken, nog wat laatste spullen in huis halen wat opruimen,... t zal nog een drukke dag worden maar erna is t lekker relaxen

claudia, ben je nu moeten gaan werken vandaag? hopelijk valt de pijn wat mee
jammer dat Lukas minder goed slaapt, misschien proberen hem eens wat langer te laten opblijven?

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:36
reb

hey Malika, geniet van je reis!!!

Claudia, alles in orde met de lip? Hoe kwam je daar nu eigenlijk aan?

Neleken en sjattieken alles goed met jullie en de kleintjes??

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 11:56
Claudia

reb geen idee waar het vandaan kwam en wat het was.. ik had gewoon twe verdikkingen .. het waren keiharde bultjes en dat wordt nu onderzocht.. met mijn lip gaat het wel... het is nog niet eens helemaal dicht en ligtjes ontstoken dus dat is wel balen.. lucas heeft al twee keer een kopstoot ertegenaan gegeven dus dan bloed het natuurlijk weer.. maar ja.. lucas kan trouwens al een paar minuutjes zitten en heeft tandje 5 erbij.. er staan er nog meer op doorkomen.. hij slaapt nu ook al weer beter maar langer oplaten werkt bij hem avarechts..

fijn weekend allemaal!!

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 14:25
reb

hey claudia, ai ai, die kopstootjes, onvermijdelijk maar het zal wel geen deugd doen he!
amai lucas is ook wel snel met zijn tandjes he, hier zitten we nu nog maar aan nr4! Soms vind ik het echt wel raar dat er zo'n verschil kan zijn tussen kindjes, maar ja, dat is allemaal normaal he!
Leuk dat lucas begint alleen te zitten, is toch gemakkelijk hoor!

Hoop dat je lip snel geneest!
groetjes!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 22:07
sjattieke

hoi dames!

Het is hier nog steeds razend druk ... het huishouden schiet erbij ... ik heb hier nog een berg strijk staan, en ik blijf het maar uitstellen ...

Ondertussen heeft onze pieter zijn eerste tandje... en de nachtelijke huibuien zijn er ook nog steeds, maar ik ga heb terug doen afkicken van die pap hoor, hij heeft die niet meer nodig volens mij...

Aftellen tot vakantie zit er niet in ;( Ik werk nu parttime, en daardoor heb ik extreem weinig vakantie, vanaf augustus werk ik terug full time, maar de verlofdagen blijven even weinig dan :( Vervelend hoor, ik heb dus maar enkele dagen en die zou ik natuurlijk willen bijhouden voor de momenten dat het echt nodig is...

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 15:46
Claudia

reb tandje 6 is er ook al en tandje 7 zal nog maar enkele dagen duren.. maar met mijn lip gaat het goed...

anntje.. oei zo weinig verlof.. dat is balen...

groetjes!!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 17:20
M.

hoi allemaal,

we zijn ook terug in t land en blij dat ik ben!
t is niet zo goed meegevallen als ik had gehoopt
eerst al miserie bij de douane gehad en bijna onze vlucht gemist
in het appartement bleek ook geen airco te zijn en dat was t ergste van al, de warmte, Laurine kan er blijkbaar niet zo goed tegen
ze heeft gans de tijd heel slecht geslapen (en wij dus ook) en zat na een paar dagen helemaal in uitslag van het zweten
voor de rest was ze wel flink maar gewoon erg hangering van de warmte
en dan ter plaatse er eens op uitgaan is ook niet evident, de metro is dus absoluut niet voorzien om met kindjes en een buggy op te gaan
oja, trouwens heb ik nog niet gezegd, ze hebben ons parasoletje gebroken ook op de luchthaven mochten we daar direct een babywinkel gaan zoeken voor een nieuw te kopen!
t is een beetje een klaagzang maar ben blij dat ik het van me af kan schrijven
er waren nog vrienden mee maar zonder kindjes en tja dat merk je toch hoor, ze houden er precies wat minder rekening mee
begin op den duur te denken alleen nog maar weg te gaan met koppels die ook al een kindje hebben
ben nu benieuwd wat onze reis naar italie zal geven aangezien ons niet goed tegen de warmte kan
enfin, nog niet aan denken en gewoon even genieten van t lekker thuis zijn
Laurine is weer supervrolijk en leek dolblij terug in haar eigen stekje te zijn

hoe is t hier met iedereen en de baby's?
zijn jullie al aan t aftellen naar t verlof?

sjattieke, jammer dat je zo weinig verlof hebt
kun je geen onbetaald nemen dan?

ga jullie laten, Laurine is weer wat sloebertje aan t spelen

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:38
Claudia

oei oei.. wat een gedoe.. wel balen zeg want een vakantie hoort toch heerlijk te zijn.. maarre lucas kan ook absoluut niet tegen de warmte.. hij zweet echt snel.. wij gaan dit jaar niet omdat hij nog drie keer per dag slaapt en zou niet weten wat ik dan aan de vakantie heb want in de kinderwagen slaapt hij niet..

maar als je naar italie gaat gaan jullie dan wel met jullie drieen of weer met een ander koppel.. wij zijn nog nooit met anderen op vakantie geweest dus weet niet beter dan dat ik mijn eigen plan kan trekken...

hier onweert het al de hele morgen..

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 10:26
M.

hey claudia, een vakantie moet idd leuk zijn, nuja, t is voorbij en nu maar hopen dat italie beter zal zijn
t is wel op hotel deze keer (ga nog eens navraag doen of er airco is) en we gaan alleen
vroeger gingen we altijd met nog 1 of meerdere koppels op reis en dat ging best goed maar met een kindje erbij is t aanpassen en tja dat kan je meestal niet verwachten van de anderen dan hé
Laurine slaapt ook nog 2 keer per dag en ook niet in de buggy dus wat dat betreft zitten we ook wat 'gevangen'
we hebben nu al afgesproken om volgend jaar met mijn schoonfamilie een vakantiehuisje te huren, lijkt me ideaal
we zien wel...
hier is t weer ook maar half en half, hoplijk is t van t weekend ok want dan zitten we met Laurine haar verjaardagsfeestje

groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 14:40
reb

hey meiden!

ai M, spijtig dat de vakantie niet zo is meegevallen, maar ja, je kan er maar uit leren he!
Volgend jaar plannen wij ook een vakantie met een ander koppel in een huisje, maar die hebben dan ook al een kindje, dan begrijp je elkaar wel beter he!
Je kan idd niet verlangen van iemand zonder kindjes dat zij zich aanpassen aan het ritme van jou kindje, terwijl jij niet anders kan he! ach ja, volgende vakantie zal wel meevallen!
En de warmte, tja daar zoeken wij hier ook een oplossing voor. Floor gaat altijd naar binnen wanneer het te warm is, wij hebben hier ook wel een grote parasol staan en zetten en vrij vlug een badje zodat ze zich daar wat mee kan amuseren, verfrist toch een beetje he!

Morgen Laurine haar verjaardag! amai, tijd gaat snel he! Geef ze alvast een dikke zoen van mij en vier er maar op los dit weekend

Hier valt het weer best wel mee, juist nog de was omhoog gehangen!
claudia, amai al die tandjes best wel schattig he!

aiai anntje, weinig verlof, geen leuk vooruitzicht, hopelijk is er op je werk toch een aangenaam zomerssfeertje, doet toch ook al veel he!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 17:26
M.

hoikes,

jammer dat het hier net zo stil is vandaag
t is dus Laurinetjes 1e verjaardag
t is toch een bijzonder gevoel hoor, enerzijds ben ik zo trots op mijn kleine en wat ze allemaal kan enzo maar anderzijds is t ook wel met een beetje heimwee dat ik terug denk aan de tijd dat ik nog zwanger en de 1e momenten toen ze net geboren was
ik denk al gans de dag: "vorig jaar deze tijd was ze nu dit of dat..."
ik kan niet geloven dat de tijd zo snel is gegaan, als ik nu zo kijk naar de foto's van dan en nu, t is niet te geloven dat wij zo'n lieve en mooie hebben
deze avond lekker rustig, gewoon even de ouders op bezoek en dan zaterdag groot en veel
kijk er al naar uit!

hoe is t hier met iedereen anders?

groetjes

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 09:25
Claudia

LAURINE EN FAM VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad..

enne dat verlangen naar zwanger zijn ken ik maar al te goed.. ik mis het echt heel erg maar goed ik hoop dat ik het nog minimaal er mag meemaken...

mijn cyclus is alweer lang en ziet er weer naar uit dat het een cyclus langer dan 5 weken gaat worden dus dat is te lang voor een goed eitje maar goed we wachten nog steeds rustig het moet alleen niet nog een halfjaar zo doorgaan..

hier werd lucas gisteravond schreeuwend wakker en het heeft wel even geduurd voor we hem gekalmeerd kregen.. heb hem nog nooit zo overstuur gezien.. hij overstrekte helemaal... heb zelfs even gedacht dat hij echt pijn had en zelfs zijn balletjes etc gecontroleerd.. maar goed na een dik half uur werd hij iets kalmer .. of hij zo slecht gedroomd heeft.. geen idee maar dit was wel extreem.. daarna heeft hij heerlijk geslapen

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 16:44
M.

hoikes,

t verjaardagsfeestje zit er op
we hebben geluk gehad met t weer, s morgens zag het er niet zo goed uit en waaide het erg en ook wat regen maar tegen de namiddag zat het zonnetje er goed door
t was een drukke bedoening met 15 man in huis maar wel leuk
Laurine had wel tegen t eind van de dag wat last van al de heisa maar was heel blij met al de aandacht en geschenken
je had haar ogen moeten zien toen we haar in haar schommel zetten echt niet te doen en lachten dat ze deed, ze vond het super!
verder ook nog een grote knuffelkussen gekregen en wat speelgoed van ons
dan van de gasten een grote speelgoedkoffer van disney princess en de bijpassende tafel met stoeltjes, dan ook nog een zeteltje, tuinstoeltje, opstapje voor toilet, kleertjes en wat centjes (leuk met de komende solden)
ze was ook onder de indruk van al de versiering en wist niet waar eerst gekeken
t was een drukke dag maar vandaag even wat relaxen en we kunnen er weer tegenaan

claudia, hoe is t met lucas? nog zo gehuild als de vorige keer? erg hé, als je zo ziet dat er iets scheelt maar je weet niet wat
hopelijk vallen je cyclussen snel weer in de plooi

hoe is t met de andere dames?

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >