< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » kindje in 2006, weer zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
kindje in 2006, weer zwanger worden?
25/05/2008 @ 07:15
Loekie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Wat rustig hier, blijkbaar zijn we allemaal drukke mama's! Maar hier was weer even een momentje tijd, doordat die lekkere meid al weer voor zessen wakker was (ja, je dag wordt er wel lang door, en tijd om even achter de computer te kruipen.....).

Maar er is hier weer een klein hoogtepuntje te melden, Sarah kruipt (oke, het is schuiven en gaat achteruit in plaats van vooruit). Volgens mij gaat het meer onbewust als bewust, maar het is een grappig gezicht!

En Guido, die gaat enorm praten. Afgelopen week stonden ze zelfs op de creche versteld, toen hij tegen de leidster zei: Mag ik ook een kusje, Wilma. Ben helemaal trots!

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:33
silly

Hoi!

Ja, ik merk aan mezelf dat ik weinig tijd heb (maak) om te computeren.
Ik kan moeilijk mijn aandacht verdelen tussen de computer en 2 kleintjes. Dus heb besloten om bijna niet meer achter de comp te zitten overdag. Nu is Iris naar bed, dus heb even de tijd genomen om jullie te schrijven.

Loekie, wat leuk dat Sarah gaat kruipen! Hier is Niels sinds een paar dagen ook aan het voortbewegen. Hij doet het rollend, hij rolt de hele kamer door! En sinds het weekend drukt hij zichzelf op op zijn knieen en voeten, leuk om te zien joh!
Ook kan hij best goed rechtop zitten, zonder te vallen. Ik durf hem nog niet te lang te laten zitten, anders valt hij misschien wel.

Hij krijgt zijn 3e tandje, en is er niet zo lekker van.
Het eten en drinken (borst) gaat heel goed. Hij eet veel en gaat wat minder drinken bij mij (nog zo'n 5 keer).
En na weken doorslapen, slaapt hij niet meer door! Boeoe. maarja, ik heb er even aan mogen proeven.

oh, mannetje schreeuwt weer, hij heeft het schreeuwen ontdekt, deed Iris nooit.
Dus ga hem maar weer aandacht geven.

doei!

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 15:14
leen

Online Status Bekijk profiel
hey dames,

even snel een berichtje dat ik er ook nog altijd ben maar het ook o zo druk heb. Zowel op school als thuis. Volop bezig met Lucas zijn doop.
Binnenkort grote vakantie dan heb ik weer veel meer tijd.

rest zal voor andere keer zijn.

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 08:49
silly

Mijn kindjes zijn toch aan het groeien!!

Iris is zindelijk sinds 3 dagen, poep en plas. Ze was het al bijna voor de geboorte van Niels, maarja, Niels was veel interessanter, dus weg zindelijkheid. Het weekend vond ik het weer tijd worden om er mee verder te gaan, en jahoor, het lukte!
Ze is er zelf helemaal trots op en wil na elke plas een dikke knuffel.

Niels krijgt 2 boventandjes erbij, gaat bijna kruipen en de box moet omlaag, omdat hij op zijn knietjes over de rand van de box hangt.
Hij zit nu helemaal stabiel een hele lange tijd en rolt zich door de huiskamer. hihi.
Hij eet heel goed, gisteren 4 tomaten! En brood 's middags vind hij nog niks. Geef hem maar lekker fruit, daar smult hij van!

Ik heb straks een begrafenis.....
Mijn baas (32 jaar) is vorige week plotseling overleden....ik ben zoooo verdrietig....hij is tijdens het fietsen overleden aan een hartstilstand...zomaar....nooit ziek, nooit drinken en roken....Ik snap er nog helemaal niks van. Hij had 2 dochters, eentje 1 dag ouder dan Niels en eentje 4 maanden ouder dan Iris, verschrikkelijk.

dames, ik ga weer, spreek jullie snel weer, dan meer nieuws over de bruiloft!!
kus

[Laatst gewijzigd door silly - 04/06/2008 @ 08:50] - Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 20:13
leen

Heyyyyyyy,

Silly, innige deelneming. Amai zeg nog zo jong. Je mag daar eigenlijk niet bij stil staan dat het zo snel kan gedaan zijn.

Je kindjes worden groot hé. Een dikke duim voor Iris. Niels doet het ook goed hé

Hier zijn zowel Lucas als Robbe ziek. Robbe heeft een angine en Lucas heeft slijm op zijn luchtwegen. Hopelijk zijn ze tegen zaterdag er weer helemaal bovenop want dan is het Lucasje zijn doop.

Lucas doet het voor de rest zeer goed. Hij lacht altijd en heeft het grootste plezier met zijn grote broer. Ik zie die 2 toch zo graag bezig.

tot de volgende
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 07:01
Loekie

Hallo,

Silly, gecondoleerd met je baas. Vreselijk om zo jong te overlijden en zulke kleine kinderen achter te laten.

Hier gaat alles prima, heerlijk aan het genieten van het mooie weer, krijg er vakantiegevoel van! Het lijkt wel eindeloos te duren en het is echt heerlijk, niet zo warm dat de mussen van het dak vallen en ik 's nachts ook alleen maar te puffen van de warmte, maar gewoon heerlijk!

Silly, hier proberen we af en toe ook de zindelijkheidstraining (vooral met dit mooie weer), maar het lijkt nog niet echt door te dringen bij Guido. Gisteren draaide hij even een keuteltje in het gras buiten.......... En Niels gaat ook als een speer, Sarah kan nog niet zitten hoor. In de kinderstoel gaat het wel goed, zit ze ook heel stevig, maar los wordt nog niets. Fijn dat het zo goed met de kids gaat.

Leen, och, allebei ziek. Wat ontzettend sneu. Hopelijk waren ze bij de doop weer beter. Ging het goed tijdens de doop? Hopelijk hebben jullie er van kunnen genieten!

Dusanka, hoe ist daar???

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 14:43
leen

Hey,

het is hier zo superrustig!!!
Nog een kleine 2 weekjes en het is weer 2 maanden vakantie. Joepie!
Nu zijn het wel nog drukke tijden. Rapporten, alles afronden,...
Thuis ook zeer druk.
Lucas is ondertussen gedoopt. Was een leuk feest alleen jammer van het slechte weer.
Robbe is een super grote kapoen. Zijn stoelgang gaat ondertussen de goede richting uit. We zijn eens naar een andere kinderarts geweest en die heeft een heel goed product voorgeschreven. Dat zal hij waarschijnlijk een heel eind moeten nemen.
Binnen een 2-tal weekjes gaan we terug om Robbe eens te laten testen op hooikoorts en ook voor Lucas zijn eczeem. Hij krabt constant aan zijn hoofdje.

Dusanka, al lang geleden. Alles ok???

Silly,Loekie, hoe ist met jullie spruiten?

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 19:21
Loekie

Hallo,

Hier is alles goed. Sarah heeft ontdekt dat ze kan kruipen (tijgeren). Ze gaat nu door de hele kamer en vindt het super! Ineens is het geen baby meer, maar een ondernemende dreumes.

Verder gaat alles hier z'n gangetje. Guido wordt echt groot, kletst de hele dag. En nieuw is dat hij bang is voor van alles. De toeters voor het voetbal buiten, spinnen in de zandbak. En dat terwijl hij nooit ergens bang voor was. Zal wel met de leeftijd te maken hebben.

Vakantie, oef, dat duurt hier nog even. Onze vakantie begint 15 augustus. Dus nog even er tegen aan.

Dikke knuffel van Loekie

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:57
leen

Hoi hoi,

zo rustig hier.

Joepie voor mij is het vakantie tot 1 september. Ik heb voor volgend jaar terug een fulltime. Zal best wel druk worden. Robbe naar de kleuterschool, Lucas naar de onthaalmoeder en mama naar school. Zal zoeken worden hoe we dat allemaal geregeld krijgen als ik er 's morgens alleen voor sta. Nu het zijn zorgen voor later.

Robbe leert op potje gaan. De ene dag gaat het vlot maar er zijn ook nog veel ongelukjes. Is er uiteindelijk dan toch eens van gekomen.
Lucas krijgt sedert een aantal dagen een groentenpapje en hij lust het wel. Hij is nog steeds een zeer opgewekte en aangename baby. Hij kan nu ook sedert kort van zijn rug op zijn buikje draaien. En een grote lachetaart. Ik word zo opgewekt van dat ventje.

Silly, Dusanka, hoe gaat het met jullie al lang niets meer van jullie gehoord????????????

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:56
silly

Hoihoi dames!

Ja, drukdruk hier en dan vergeet ik ook nog te schrijven.
Hier gaat alles goed. Ben druk bezig met Iris haar gedrag. Het is toch denk ik jaloerheid, waardoor ze zo intensief kan zijn. Iemand gaf me de tip om haar overdreven te prijzen en steeds maar vertellen dat wij ook van haar houden, evenveel als van Niels. Steeds maar weer haar die bevestiging geven dat we Niels niet liever en leuker vinden. En...het helpt. Iris is rustiger en liever. Bijt en knijpt haar broertje bijna niet meer. Ze kan zichzelf zelfs beter vermaken. Ik ben wel erg blij met die tip, nu kunnen we eindelijk gaan genieten van de 2 kleintjes.
En ze is nu helemaal zindelijk overdag! En de meeste nachten zijn nu ook droog. Ik ben supertrots op mijn meisje!

Niels is een grote knul aan het worden! Hij is de hele dag overal tegenaan aan het staan, trekt zich overal aan op, zo lief om te zien! In de box loopt hij rondjes. En hij kruipt de hele kamer door. Hij sleept zich nog voort, maar is nu bezig om echt te kruipen.
En die tandjes! Ik kan me herinneren dat het bij Iris niet zo snel ging, maar Niels heeft 2 tandjes beneden en 4 boven. Die kwamen alle 4 tegelijk, maar hij had er gelukkig niet zo'n last van.
Niels drinkt nog lekker bij mama, ook 's nachts 1 of 2x. Ik probeer hem wel eens te laten huilen 's nachts, maar dan denk ik na 5 minuten: ach, arm knulletje, hij wil bij mama drinken en dan ga ik hem weer fijn halen. haha. Zolang ik er geen last van heb en niet overdag in slaap van, mag hij bij me blijven roepen 'snachts.

En we zijn druk bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk. Nog 1 maandje en dan is het al zover.
We regelen alles lekker rustig en gaan nu toch wel een beetje zenuwachtig wordn voor de dag!

Leen, wat fijn dat je vakantie hebt!! Nu maar hopen dat je mooi weer hebt. Ga je nog leuke dingen doen!
Robbe ookal bezig met het potje, wat leuk.
En Lucas draaien! Leuk om te zien hè. Jij geniet dus ook van je zoons,

Loekie, hihi nu moet je weer anders naar je huis gaan kijken als je baby gaat kruipen. Wij moeten weer spullen hoog gaan zetten, zoals het kattenvoerbakje, planten. Hij zit echt overal aan.
En wat zielig dat Guido van alles bang is! Gaat het nu weer een beetje? Kan je hem wel uit zijn angst praten?

Dusanka, jij hebt het zeker druk met je werk. Hier ook hoor. Soms wil ik wat doen en denk er pas weer dagen later aan. drukdrukdruk. Margoed, ik denk aan je en hoop dat je het fijn hebt.
Hoe was het voetballen vorige week bij jullie? Heb je het nog gevierd? Zal wel een gekkenhuis geweest zijn daar!

kus van ons. ps: op de site van de kindjes kan je foto's zien. Is leuk om te zien!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:19
leen

hey,

Oei ik vrees dat iedereen een beetje de weg naar hier kwijt is.

Silly, het is bijna zover hé.
Veel succes!!! en een prettige dag toegewenst.

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 11:32
silly

Jaaaaaaaa, hij zei ja! Dus nu ben ik een getrouwde vrouw!
Hier een foto, de rest moeten we nog krijgen van familie en vrienden en natuurlijk de fotograaf.
http://entertainment.we...16964970055217943HrJWqY

Het verslag komt nog, het was een leuke dag. (met al 2 degen spierpijn van het dansen haha)

De kindertjes hebben zich ook goed en lief gedragen. Was er wel even bang voor, maar ze waren heeel lief.

doei!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]