Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 10:32 marian ![]() | Waauw, Debby, proficiat! En hoe is het verder met de baby? Een schatje zeker? En hoe is het met jou? Hopelijk is de ergste misselijkheid nu voorbij? |
| 08/06/2008 @ 22:14 sandy | Hoidames, wat is het hier rustig zeg,iedereen lekker met vakantie .Heb alvast mooi weer meegebrecht want naar het schijnt was het hier gene vette de afgelopen week. wij hebben een superleuke en sportieve vakantie achter de rug. Hebben bijna alle dagen buiten gegeten en zijn ook altijd gaan wandelen. Het weer was er echt goed,zijn zelfs op het strand geweest,Robbe zijn eerste keer en hij was nogal onder de indruk,zo een grote zandbak en hij heeft er zich goed in geamuseerd en van de zee was hij niet bang. Ik heb een krab gevangen,allee eigenlijk andersom,de krab had mij gevangen .Kids vonden het grappig,ik iets minder maar was ni zo erg.Hebben er fietsen en een karretje gehuurd en zo een beetje het eiland verkend,Texel is niet zo groot en er zitten erg veel schapen .Zijn al begonnen met onze volgende vakantie te plannen tja eens je de smaak te pakken hebt,zouden volgend jaar onder ons 4tjes graag naar Tenerife gaan,een iets groter eiland en net iets beter weer. Zo dames,morgen terug aan het werk. Goedenacht ik kruip erin. Groetjes, Sandy |
| 15/06/2008 @ 17:18 sandy | Hoi dames, Wendy,slaaptekort is idd niet echt gezond,maar of de dokter er iets aan kan doen weet ik niet.Tenzij je nog andere klachten hebt.Denk dat je nood hebt om is goed met iemand te praten,denk dat er iets zwaar op je maag ligt en daarom je de slaap niet kunt vatten of toch niet goed kan slapen.En met alles wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt is dat ook een beetje te verstaan. Wat kleine logan zijn potjes probleem betreft,afwachten,ieder kind doet het op zijn tijd,niks forceren,dat lukt toch niet.Op het potje gaan is een rijpingsproces dat voor ieder kind verschillend is .Als hij er klaar voor is zal hij dat wel doen. Weet over een half jaar te zeggen hoe het hier met mijne kleine man gaat.Lig er allesinds nog ni van wakker,heb ik genoeg geleerd dat da vanzelf moet komen. Soms ni plezant ma ge kunt er niks aan veranderen. Debby,idd een kleintje is toch altijd ff wennen he en jij kan binnekort van je eigen wondertje genieten.Wat een speciale naam zeg,welke betekenis zit eraan of vonden jullie die gewoon mooi.Hoe doet de grote broer het,nieuwsgierig naar zijn zus? Hier verder niet zoveel,oudercontact was uitstekend en hebben de 2 kids hier op school ingeschreven,vanaf sept dus veel minder km doen. Wanner mijn kleine man naar school zal gaan zal idd afhangen van het potje,maar hij heeft nog een jaar als het van mij afhangt moet hij pas in sept volgend jaar,2009 dus naar school,wil nog wat gneieten,ze zijn al zo snel groot. Zo dames ga nog een beetje surfen,heb al tegels gevonden en de keuken weten we ook al ga nu is zien of ik een badkamerspiegel vind,ben virtueel ons huisje al in orde aan het brengen. Groetjes, Sandy |
< vorige pagina | volgende pagina >

Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Het doet me al helemaal wegdromen naar ons beebje.
Ach ja, het valt nog mee hoor, ben al blij dat hij vrij zelfstandig is.

.Kids vonden het grappig,ik iets minder maar was ni zo erg.
Hoe vaak ik dat niet te horen heb gekregen. Ben benieuwd wat voor reacties ik krijg als er toch nog eentje achteraan zou komen, haha. En helemaal gezond, dat is het belangrijkste! Liever 10 gezonde kinderen van hetzelfde geslacht dan eentje erbij van het andere maar dan met een afwijking of zo.
Die opmerking heb ik de voorbije 2 dagen idd al heel vaak moeten slikken. Om zot van te worden.