Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/06/2008 @ 19:24 appeltje ![]() | sorry ellen ![]() |
| 08/06/2008 @ 21:12 appeltje ![]() | lieve, leuk dat je langskwam. ben blij dat we jinne eens gezien hebben. de bbq is zaterdag 30aug trouwens ![]() |
| 26/06/2008 @ 21:10 appeltje ![]() | dat was ik niet te maandag hoor ![]() wendy_aerden_appelgroen@hotmail.com kunnen we ook msnen, iets makkelijker ![]() |
| 05/07/2008 @ 11:14 Hke ![]() | Hoi iedereen, Wou jullie even laten weten dat ik nu officieel een inwoner van Meerhout ben. De verhuis is achter de rug. groetjes! Heidi |
| 06/07/2008 @ 19:52 appeltje ![]() | heu heidi: welkom ![]() mischien kunnen we ook msnen?? altijd fijn als je mensen leert kennen he |
| 06/07/2008 @ 20:35 Hke ![]() | Hey Ja hoor, de verhuis is vlot verlopen. De verhuizers waren wel de weg kwijt geraakt en in Geel beland maar met wat vertraging is toch alles op tijd verhuisd geraakt. Mijn dochters hebben zich al prima aangepast hier, ze hebben een vriendinnetje op straat en spenderen daar al hun tijd mee. Ons buren vallen ook super goed mee. Mijn vriend heeft nog een weekje verlof en daarna zal ik mijn weg een beetje moeten zoeken hier. Maar dat zal wel lukken. Mijn email is take.it.or.leave.it@hotmail.com (in een ver verleden aangemaakt, vandaar de naam ) Je mag me altijd toevoegen. Zo gauw mijn ventje terug werken is zal ik wel wat meer tijd op pc kunnen doorbrengen ![]() groetjes! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Meerhout ??

, en dan kan je ook ons prutsemie eens bewonderen 

. Ik was vanachter in de hof bezig met de bosmaaier, lekker in 't zonnetje, en ik had me natuurlijk niet ingesmeerd, met natuurlijk een pijnlijk gevolg.