Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/06/2008 @ 15:36 sterretje ![]() | uppie |
| 07/06/2008 @ 19:09 Katrien ![]() | Ik las het ook net ja, proficiat!!! Groetjes! ![]() |
| 08/06/2008 @ 21:16 Saar ![]() | Waw, Nathalie, fantastisch. Proficiat hoor! |
09/06/2008 @ 09:30 ![]() | nathalie en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon. geniet er maar lekker van. groetjes dawy & kayleigh |
| 11/06/2008 @ 13:01 Svea | Hey Nathalie en man, een dikke proficiat met jullie LUKA! Zeer mooie naam trouwens. Inderdaad jammer dat je geen 'normale' bevalling hebt kunnen meemaken, maar dat maakt het er natuurlijk niet minder speciaal op hè. Geniet maar van je zoontje en hou ons op de hoogte hè.Met mij voorlopig nog geen vooruitgang. Ik blijf precies een beetje hangen in hetzelfde straatje... ![]() Zondag was het de gevreesde dag 31, maar dat ging vrij goed. Niks te zien, maar ik had wel buikpijn dus vermoedde wel iets. Maandagavond waren ze er dan wel uiteindelijk, de . Tuurlijk weer een nieuwe teleurstelling en maar weer proberen om opnieuw de moed bij elkaar te rapen en er nog eens voor te gaan. Ik heb nu de afgelopen cyclus ook nog telkens 's morgens op hetzelfde tijdstip mijn temperatuur gemeten en het volgende begrijp ik niet: ik heb op vrijdag de Pregnyl gehad, waardoor ik in principe op zaterdag mijn eisprong krijg. Zaterdagmorgen temperatuur normaal, zondagmorgen temperatuur verhoogd. Dat weekend zijn we er dus weer voor gegaan. Mijn temperatuur is vervolgens hoog gebleven tot afgelopen maandagmorgen. In principe zeggen ze toch dat je eisprong altijd 14 dagen voor je NOD is geweest. Dus als ik vanaf maandag 14d terugtel, dan klopt dat toch niet met de Pregnyl én het temperaturen... Ik kan compleet niet meer volgen! Dit is nu de laatste Pregnyl kuur die ik nog thuis heb liggen. Na deze poging hebben we er 6 pogingen opzitten met Clomid+Pregnyl. De gynea gaf zelf vorige keer al aan, dat we hierna naar een vruchtbaarheidskliniek kunnen stappen voor meer info over IVF e.d. Ik denk zelf dat ik daar misschien mee ga wachten tot na de zomervakantie. Misschien een afspraak maken voor september ofzo en dan tijdens de zomermaanden gewoon nog eens zonder 'MOETEN' proberen. Dat heeft misschien ook wel effect... Who knows! Ik heb alleen wel schrik dat ik dan mijn hele hormonenhuishouding weer in de war ga sturen. Ook wou ik nog eens met de gynea bespreken of ik nog andere hormonen kan proberen, zoals bv Menopur. Ik weet het allemaal effe niet meer... Iemand tips?? |
| 12/06/2008 @ 14:57 Nathalie Devoldere ![]() | ah zo, dan ben ik inderdaad verkeerd geinformeerd. Maar ja, bij mij zou het zoiezo toch niet gaan, natuurlijk bevallen ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Druk bezig aan het eerste kindje....

)
Hoera!!! Nathalie

. Tuurlijk weer een nieuwe teleurstelling en maar weer proberen om opnieuw de moed bij elkaar te rapen en er nog eens voor te gaan.
Iemand tips??

Of verklap je nog niets
Je schrikt je rot. k weet ook niet hoe ik dat moet voorkomen. Iemand een idee?

betreft ... toch nog even geduld hoor.