< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Geel

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
17/05/2008 @ 10:35
safirke

Online Status Bekijk profiel
Goeiemorgen iedereen,

Nessie, allereerst dikke proficiat met de geboorte van Jinte!
IK vind het ook 'n heel mooie naam! Goed gekozen, past ook goed bij Ilian.
OOk fijn dat je zonder keizersnede bent kunnen bevallen, he, al heb je er idd lange arbeid voor moeten ondergaan.
Achteraf vergeet je dat wel (bij Julie ook 22u. over gedaan) hoor...
En 'n dag later dan Ferre zeker?...

Dus Ferre, van ons ook nog nen gelukkige (late) verjaardag!
Hebben jullie het goed gevierd?

Hier drukke dagen in het verschiet: vandaag nog naar 'n verjaardagspartijtje van vriendinnetje Julie, morgen schoolfeest waar ze ' dansje gaan doen, woensdag haar verjaardag + feestje familie, zaterdag feestje kindjes v/d klas, zondag m'n moeder jarig en 30 mei etentje met het werk dus ik weet nog wel wat te doen, he

Thijs heeft last van serieuze wratjes (allé, eigenlijk zijn het al WRATTEN) en 'k heb daarvoor 'n adresje gekregen van iemand in Dessel die dit met planten doet dus zonder pijn. Daar moet ik dan dond.avond nog naartoe en ik hoop echt dat dit gaat helpen want anders is het laten wegvriezen ofzo...en da's toch vrij pijnlijk.

Enfin, 'k heb hier eigenlijk nog heel wat werk liggen dus ik ga afronden.

Groetjes

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 18:23
Liesbeth

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Juist het schoolfeest achter de rug en seffes naar een trouwfeest.
Toch snel komen piepen naar nieuws van Nessie.
PROFICIAT meid!! Zoals al meerdere dames zeiden een hele mooie naam.
En het staartbeentje..., ik kan er van mee spreken (na Mats geboorte). De eerste dagen had ik Voltaren spuiten nodig om de pijn draaglijk te maken en nadien verbeet ik de pijn omdat ik geen pijnstiller wou owv BV.

Ik ga me snel klaar maken om naar 't trouwfeest te vertrekken.

salutjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 15:27
Nessie

Hey allemaal, bedankt voor de felicitaties en complimenten over de naam. Die hadden we ook al bij Ilian mocht hij een meisje zijn, dus we zijn niet opnieuw op zoek moeten gaan. We vonden ook dat de 2 namen goed bij elkaar passen, dus mooi meegenomen.

@ Liesbet, hoelang heb jij dan last gehad van je staartbeen? Ben het echt wel beu nu al, kan niet deftig iets doen in het huishouden of voor de kindjes zorgen. Al een geluk heb ik een nieuwe man die nog de hele week thuis is om te helpen en kraamhulp. En af en toe een oogje dichtknijpen als er iets vuil bijligt.
Ik ben gisteren toch voor de zekerheid naar spoed geweest om mijn knip te laten nakijken en die was in orde, dus het is echt mijn staartbeen. Mijn eigen gyn was van wacht, dus daar was ik al blij om. Ik moet nu 2 dagen extra pijnstilling nemen (ik probeerde het tot een minimum te beperken) en dan weer wat minder. En het helpt echt wel met die extra pijnstillers. Allé, ik voel het nog wel, maar ik kan al normaler gaan zitten en stappen.
Heb in het zh de 2e dag ook voltaren spuiten gehad omdat het anders niet te doen was hoor. Zal blij zijn dat het achter de rug is, want genieten is er zo ook niet bij hé.
En blij dat ik geen bv geef, anders had ik het helemaal niet aangekund.

Maar voor de rest is Jinte een brave meid. Ze slaapt bijna de hele dag en nacht. We horen haar enkel als ze honger heeft, 's nachts laat ze er al eens 6u tussen. Ze neemt al wel gaviscon tegen verborgen reflux, en die helpt goed. Na haar pap van 10u vindt ze wel moeilijk haar slaap, precies of ze heeft niets gegeten. Meestal moet ze dan rond 00u een nieuw flesje krijgen en dan slaapt ze door tot 's morgens 6u ongeveer. Dus we gaan vandaag proberen haar laatste flesje te vergroten en zien of ze dan wel beter inslaapt voor de nacht.

Groetjes!

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 19:54
Liesbeth

Nessie: ik wil je niet ontmoedingen maar ik heb er een 6tal weken "deugd" van gehad. En dan nog een 2tal weken voor het echt voorbij was.
Van houding veranderen was bij mij het ergste. Gaan zitten, terug rechtstaan, uit bed komen. Het zweet brak me al uit als Mats 's nachts wakker werd en moest eten.
Allé, jij kan voldoende pijnstillers nemen en dan heb je er hopelijk minder lang last van.
Bij mij werd ik dag 2 's avonds (ik was de dag na de geboorte naar huis gegaan) door de vroedvrouw serieus genomen; Zij wist onmiddellijk wat er aan de hand was en toen was ik echt tuitop

Allé, geniet maar van jullie kleine meid.

groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 22:23
Baki

Een dikke proficiat Nessie! Jinte is een hele mooie naam!
Geniet maar van jullie kleine meid!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 14:03
hannah

Hey,

Nessie dikke proficiat met jullie dochtertje en zusje voor Ilian!

Hoe reageert hij nu op zijn zusje7 Hopelijk is de pijn van je staartbeentje vlug voorbij zodat je ten volle kan genieten van je gezinnetje!

Hier ook zaterdag een schoolfeest achter de rug en 't was zalig, niet het weer want het was best koud en regenachtig maar het dansje was super, Ylias is echt een jongetje met ritmegevoel,dat wisten wij al maar nu is 't zeker, hij heeft nogal geschud en echt goed meegedanst en fier dat hij was, papa en mama ook natuurlijk!

baki, ook jij een dikke proficiat met de geboorte van je zoontje want ik denk niet dat ik dat al gezegd heb. Hoe ist nu met jullie??

Liesbeth, alles ok met Mats en Jasper??

ellen, hoe is t met de wratjes van Thijs afgelopen, hopelijk zijn ze zo weggegaan en moet hij ze niet laten bevriezen.

Belle, alles ok met Norah?

ine, hoe ist met Daan en Ferre ? Is de gips van Daan er al af, loopt hij al wat terug? Hoe ist voor de rest met hem?? en met jou en je man want het zijn toch zware maanden geweest ( en nog)?

Anne, lang geleden dat we nog van jou gehoord hebben?

Liesbetje , alles ok??

ik zal er waarschijnlijk nog wel een paar gemist hebben maar wegens tijdsgebrek (en soms geen zin na lange dag) ben ik hier al lang niet meer geweest. Met Ylias is alles ok, gaat heel graag naar school, al direct hele dagen, blijft eten op school en doet niets liever dan nieuwe dingen leren en spelen. Gisteren nog een filmpje gezien van zijn eerste verjaardag , kon me hem niet meer voorstellen dat hij zo klein is geweest, mijne grote jongen!

Met Lina alles super, bijna 17 maanden en een echt meisje, nu begint ze zo wa willeke te tonen maar da mag he, ze heeft zich trouwens nooit laten doen dus das niets nieuws, gelukkig is ze het bijten wel afgeleerd. Ze doet hier lustig met broer mee, de nieuwe woordjes komen elke dag uit haar mondje en ze is rond, groot en gezond en das 't belangrijkste he.

met mij ook alles ok, met het werk tijdelijk naar Overpelt verhuist dus das elke dag meer als een half uur reistijd bij ( enkel) en dat in combinatie met een man die ook in ploegen werkt, een dochter bij om en een zoon op school en dan nog het huishouden, nou jullie zullen al wel kunnen raden waar ik me zo mee bezig hou.

Toch heb ik er geen spijit van dat ik weer aan het werk ben, doe het nog altijd heel graag en ben eens bij andere mensen en in een andere omgeving dan thuis. Ah ja en de centjes natuurlijk, t is zoveel meer de moeite als je er met plzeier voor gewerkt hebt!

alles zal er eens mee gaan ophouden, ben vandaag dagje thuis dus nog wat kuis en was plannen en straks natuurlijk mijn manneke van 't school gaan halen ( ze zijn op daguitstap naar de Ark van Noë in lichtaart)

Groetjes

hannah, Lina en Ylias

[Laatst gewijzigd door hannah - 19/05/2008 @ 14:06] - Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 20:53
Nessie

Hey dames!

@ Liesbet, geeft me weinig moed hoor je ervaring. Maar ik kan je wel zeggen dat het vanaf vandaag een stuk beter gaat; Heb al minder pijnstilling nodig, dus hopen dat het nu de goede kant uitgaat en ik bij de gelukkigen ben waar het snel voorbij gaat.
Maar je beschrijft echt wat ik voel, elke verandering van houding deed enorm pijn, en dan 's nachts uit bed om eten te geven en terug te gaan zitten. Auw!!! Maar het gaat nu al heel wat beter en ik kan al terug wat normaal uit de voeten.

@ Hannah, wel druk blijkbaar. Maar als je je werk graag doet, moet je het blijven doen. ZO kom je ook onder de mensen natuurlijk.
En Ylias al zo'n flinke kleuter!! Lina is ook snel groot zeg, al 17maanden. Pff, waar is die tijd allemaal naartoe hé.

Allé, ga nog wat tv kijken.

tot de volgende!!!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 14:35
Baki

Hallo iedereen,

@ hannah: Met ons gaat het prima! Zondag is werdt onze jongen gedoopt!
Het was een mooie viering. En hij was heel braaf tot dat hij het water over zijn hoofdje kreeg! Toen was het gedaan met de stilte! Toen heeft hij heel de tijd geschreeuwd tot dat we de kerk uitwaren! Toen sliep hij verder!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 21:34
Liesbeth

efkes uppen want we waren ver weg...

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 16:57
Baki

Het is hier inderdaad stillekes! Maar ja ik kan niet veel online zijn want mijn laptop is gesneuveld! Die ben ik weer voor X aantal weken kwijt!

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles prima! Straks naar kind en gezin voor zijn eerste prikje! Dat gaat hij zeker niet leuk vinden!

Groetjes

Baki

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:08
Belle

Hey allen!

Hoe is het hier met de jonge mama's en de kleine boelekes?
En hoe is het met de rest (daarom niet oude ) mama's en de iets grotere kindjes?

Hier is het ongelooflijk druk! Op't werk voel ik me elke dag dichter bij een depressie komen. Echt niet normaal meer! Het is niet gewoon druk, neen, het is onhoudbaar op dit moment. We zijn met vijf om een dienst recht te houden. Maar ik ben er zeker van dat we zelfs met twee man meer alles niet op tijd af zouden krijgen. . Neen echt. We zitten met twee onhaalbare deadlines. We doen ons best, ookal weten we dat het gewoon niet haalbaar is. En iemand erbij krijgen, zit er niet direct in... Pff, we kunnen niet meer dan ons best doen natuurlijk, maar denk je dat er dan eens een dankwoordje vanaf kan?

Maarja, langs de andere kant is het een goei teken zeker? Als er werk is, weten we wat doen. En dan is er in principe ook werkzekerheid he. We proberen het vol te houden!

Sorry voor m'n gezeur, maar het moest effe van m'n hart.

Groetjes allemaal!
Belle.

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:47
Liesbeth

Belle: je kan hier altijd je hart komen luchten. Pfff, klinkt niet goed. Wat doe jij ook alweer voor werk??
Denk maar dat je maar 2 handen en 1 hoofd hebt en dan ben je beperkt in je kunnen. Je werk is het niet waard om depressief te worden.
Als jullie die deadlines niet halen zal jullie baas (of wie dan ook) wel door hebben dat de lat te hoog gelegd wordt. Probeer toch de nodige ontspanning te krijgen.

Hier alles dik in orde. We doen pogingen om Mats droog te krijgen maar goe lukt het niet. Bij Jasper ging dat zo vlot maar Mats maakt er een spelleke van denk ik. Bij de OM gaat hij flink op 't potje maar thuis wil het niet zo goed lukken. We hadden graag dat hij in de vakantie met grote broer naar de Bengelbende zou kunnen maar dan moet hij toch droog zijn. We zien wel en anders moet hij nog naar de OM.
Jasper begint uit te kijken naar de grote vakantie want die zit weer vol leuke dingen.

groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 20:00
safirke

Hallo dames,

Baki, hoe is 't nog afgelopen met Constatyn en z'n eerste spuitjes?
Hopelijk niet teveel last...???

Hannah, Thijs z'n wratjes zijn (gelukkig) weer weg maar wat bleek...het waren eigenlijk geen wratten maar 'n andere huidaandoening d.m.v. stafycilbacterie of zoiets (ik schrijf het wrs niet goed op)en met behulp van 2 antibioticakuren en bactroban zalf is dit vanzelf losgekomen en mooi genezen.
De ark van Noë is wel plezant, he. Ben er zelf onlangs voor de 1ste keer geweest en 'k vond het wel leuk daar (de kindjes nog meer natuurlijk)

Belle, oei da's niet zo'n bevorderlijke situatie op je werk dan...
Jij werkt toch bij Cipal, he, of vergis ik me nu?
Maar zoals Liesbeth ook al schreef, je kan niet meer doen dan je best, he, maar ik kan me wel voorstellen dat deadlines voor (onnodige) stress zorgen. Dat zie en hoor ik bij Bart ook best vaak.
Gelukkig valt dit op mijn werk nogal mee (enkel tijdens de jeugdboekenweek en auteurslezingen) maar wij hebben sinds begin dit jaar toch ook 'n nieuwe voltijdse kracht erbij en dat zorgt toch wel voor 'verlichting in je werksituatie'
MAAR laat je er niet depressief door worden hoor, op tijd aan de alarmbel trekken (samen met je collega's) en de bazen voor ogen houden dat bepaalde zaken mss toch anders en efficiënter kunnen?

Liesbeth, heb je al bevestiging van de Bengelbende gehad i.v.m. het zomerverlof voor Jasper (en evt. Mats)?
Ik heb het gelukkig zo fijn kunnen regelen op het werk dat we maar voor 15 dagen (waarvan eigenlijk maar zo'n 5 hele dagen) opvang nodig hebben en daarom dat zowel Thijs als Julie naar de creche van Thijs gaan tijdens die dagen. Julie wilde dit persé (na haar minder aangename ervaring van vorig jaar in Winkelomheide, ze voelde zich daar echt niet goed toen) is dit mss ook wel het beste want voor hetzelfde geld had ze terug naar daar gemoeten...
Zelf heb ik verlof vanaf 10 juli t.e.m. 3 augustus en dan nog eens vanaf 8 augustus t.e.m. 17 augustus dus dat vind ik zelf niet slecht geregeld
20 juli vertrekken we dan ook naar Frankrijk (huisje van m'n vader) voor 'n weldoende vakantie met hopelijk prachtig zomerweer maar in la douce France valt dit gelukkig meestal wel mee, he...

Nessie, hoe gaat het met jou en je kindjes? Jinte ook alweer bijna 'n maand jong, gaat toch snel hoor...

Inne, hoe is het nu eigenlijk met Daan?

Voor de rest alles goed hier! Julie ging gisteren eigenlijk op schoolreis maar met al die regen is dat letterlijk en figuurlijk in het water gevallen en daarom dat het verzet is naar donderdag 19 juni. Dan gaan ze naar de binnenspeeltuin 'Pretland' in Hasselt (weer of geen weer)
Ondertussen hebben we Julie haar verjaardag ook weer achter de rug en kunnen we alweer beginnen aftellen naar Thijs zijn 2de verjaardag
De laatste weken ook weer 'n aantal pasgeborenen mogen verwelkomen in kennissen-vrienden-familiekring (Jules, Ide, Noor, Elise en Kobe) dus we weten de komende weken zeker wel weer wat te doenmaar dat zijn gelukkig heuglijke gebeurtenissen, he.

Voila, 'k heb m'n zegje weer eens gedaan dus ga ik het hierbij laten!

Groetjes

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 21:14

hoikes

manman, ik schaam mij dood dat ik hier al zo lang niet meer was komen piepen.

Nessie, een hele dikke proficiat met de geboorte van jullie wondertje. Hele mooie naam!!!
Ik hoop dat je staartbeentje ondertussen al een beetje beter is. ( wil je niet ontmoedigen maar bij mijn vriendin is het nooit meer overgegaan en haar dochtertje wordt al 5)

Belle, laat je niet opjagen opt werk hoor, als ze deadlines willen stellen, moeten ze ook haalbaar zijn he. Ik zie bij ons opt werk heel veel mensen die kweetniehoeveel overuren maken en die worden bij ons aanzien als vrijwilligerswerk he! Dus van mij moeten ze dat niet verwachten hoor, dan moeten ze maar betalen, ik heb mij op mijn vorig werk zo laten opjagen dat ik helemaal gespannen en gestressd ontslag genomen heb, dat doe ik mezelf nooit meer aan.

Hier is verder alles prima, ons Febe is momenteel een beetje ziek, maar dat zal nu wel snel beteren, ze heeft gisteren antibiotica gekregen van de HA en ze heeft vandaag toch al terug iets gegeten.
Heel veel mensen vragen wanneer ze naar school mag, omdat ze zo groot is, en al zoveel kan zeggen. Maar ze is zelfs volgend jaar met pasen nog geen 2,5 dus het duurt nog wel even voor ze naart schooleke mag. Voor mij hoeft het niet, ze is nu al zo snel groot geweest.
Verder zijn we nog volop aant verbouwen en dat zal de komende jaren nog wel zo blijven.

Ik ga nog een beetje stofzuigen en dan bedje in, want ik ben het niet gewend maar ons Febe is een paar nachten na mekaar wakker geworden en ik kan daar dus niet tegen.
Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 21:56
Baki

Hallo iedereen,

@ safirke: Constantyntje heeft de dag erna wat koorts gehad en was wat lastig maar dat heeft maar een dagje geduurt.
Nu is hij weer een vrolijke baby zoals hij daarvoor was!
Man het is zo'n lief ventje!
Vrijdag zijn we foto's van hem laten maken. Maandag mogen we die gaan afhalen. We hebben er al een paar mogen zien en ze zijn prachtig!
Hij is een echt fotomodel!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 21:53
Anne

dag dames,

jaja, ik leef nog.. shame on me dat het zolang geduurd heeft eer ik weer iets van me liet horen.
Tja, het aloude excuus zeker hé... druk druk.

Daarom allereerst proficiat aan de nieuwbakken mama's en nog gelukkige verjaardagen voor al diegenen die ondertussen weeral een kaarsje meer op hun taart mochten zetten.
heb net een poging gedaan om bij te lezen, en daar had ik redelijk veel tijd voor nodig hihi...

Verder : met ons alles dik ok. Ons Manon is een grote meid aan het worden die sinds kort ook 's nachts helemaal droog is (we zijn dus uit de pampers!). Woensdag haar eerste 'sportdag' gehad en dinsdag gaan ze op schoolreis naar de Ark Van Noé in Lichtaart.. ze vindt het allemaal reuze-spannend!
Ben zelf een weekje thuis want het vorige week klein accidentje gehad met mijn autootje. Gelukkig zat ik op dat moment alleen in de auto - was op weg naar school om ons Manon op te halen... Aan den HIK in Geel haalde ik iemand in en uit de parking van den HIK kwam een studentje gereden. Ik had haar pas op de laatste moment gezien en zij stond al bijna op de rijweg, dus heb haar een serieuse duw gegeven met zijn linkerzijde van de auto en ben daarna haaks over de baan aan de overkant op de haag gereden.. gevolg.. auto perte-totale maar ik had niks (behalve lichte whiplash). Leuke bijkomstigheid : ben vandaag een nieuwe wagen gaan bestellen.. een zwarte Beetle (jippie!)
Dit natuurlijk allemaal maar even terzijde....

Hoe is het met jullie??? En hadden jullie nog plannen voor een nieuwe meeting?? Want dan proberen we weer van de partij te zijn hé...

Anne

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 19:21
Baki

Hoi dames,

Vandaag heb ik goed nieuws gekregen! Ik kan vanaf 1 augustus beginnen met werken in Sint-Pieters-Woluwe! Dat wil wel zeggen dat wij binnenkort wegtrekken uit Geel. Ik ga Geel zeker missen!
We gaan verhuizen richting Leuven omdat mijn vriend in Pellenberg gaat werken.
En als we dan verhuist zijn gaan we onze trouw beginnen te plannen. Want op 13 november 2009 gaan wij in het huwelijksbootje stappen!
En een bruidskindje hebben we al!

Hoe is het verder met jullie?

Groetjes

baki

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 20:09
safirke

HELA iedereen,

Baki, da's goed nieuws van je sollicitatie! Maar idd een eindje uit de buurt he, welk werk ga je dan doen?
En amai, nog meer fijn nieuws...want 'n huwelijk is toch steeds een blije gebeurtenis, he! Alvast proficiat!

Anne, bij jou dan minder blij nieuws met je ongeval, roept bij mij herinneringen op...ben zelf in april 2005 (vlak voor we naar Geel verhuisden) overkop gegaan met m'n toenmalige wagen door 'n verkeerd inhaalmanouvre op 'n landbouwweggetje en ben er toen gelukkig ook met de schrik vanaf gekomen. Mijnen auto was toen ook wel perte-total dus moesten we ook nog kosten doen voor nen 2de handswagen wat toen echt niet gelegen aankwam natuurlijk
Maar jij nen nieuwen auto ofwatte? En dan nog wel nen beetle!
vind ik ook wel toffe autootjes

Wat 'n meeting betreft, Liesbeth heeft een tijdje terug het topic 'Geelse meeting' nog eens geopend maar blijkbaar komt er niet zoveel reactie...

Allé, de laatste week school komt eraan en dan is het voor de mannekes weeral grote vakantie! Jullie allemaal vakantieplannen?!

Belle, hoe is het ondertussen bij jou op het werk? Nog steeds zo stressy of al wat beter?

eNFIN, 'k ga het hierbij laten voor vandaag, heb nog andere dingen te doen (lees: strijken)

Groetjes

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:50
liesbethje

dames,
ik heb een beetje hulp nodig, normaal zou ik dit nooit doen maar het is een noodgeval.
Wss weet niemand van jullie dit, maar ik heb een "domme" hobby, ik geef tupperware demo's.
Nu het probleem is, normaal gezien zit daar absoluut gene stress op en doe je zoveel demo s als je zelf aankan en als je geen doet, dan doe je er geen, maar nu had ik voor 1 keertje een uitzondering, ik zou voor nu maandag de 7ejuli voor 1700euro moeten verkopen, nu ik zit aan 1500 dus nog 200 euro te kort. Natuurlijk kan ik van niemand meer verwachten om nu nog volk gaan op te trommelen om een demo te doen. Dus nu is mijn vraag, heeft er iemand van jullie toevallig nog iets nodig die dit graag wil bestellen? (alle beetjes helpen en je krijgt zowieso een extra gratis tupperware geschenkje van mij erbij!!)
je mag me altijd mailen met verdere vragen, liestorfs@hotmail.com

groetjes
Liesbeth

ps, is er nog iemand die aan de meeting denkt? want ik wil ook wel graag komen. voor mij liefst op een vrijdag als het zonder kindjes is.
Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 22:04
Belle

Hey allemaal!

hier is alles terug een beetje op z'n plooi aan't geraken. Het is nog steeds gigantisch druk, maar we hebben EN krijgen hulp!

Zowel in juli als in augustus kunnen we rekenen op een jobstudent op onze dienst. Dinsdag is de eerste begonnen en zij valt heel goed mee! Ik vertrouw haar helemaal. Ze gaat dat goed doen. Op die manier kan ik toch al wat werk weggeven. M'n collega heeft in het begin van het jaar ouderschapsverlof aangevraagd en dat gaat nu woensdag in, voor vijf weken... Hadden we toendertijd geweten dat dit project eraan zat te komen, had hij dat zeker NU niet aangevraagd, maar soit, we moeten erdoor! En nu kan ik toch al wat aan de jobstudent geven!

EN vanaf 16/07 begint er iemand nieuw op onze dienst! ZAAAALIG! Dan zie ik ook weer ineens dat nieuwe project zitten! De voorbereidingen hiervoor worden momenteel volop getroffen en tegen het einde van dit jaar starten we hier effectief mee. Dus we kunnen de nieuweling gelukkiglijk nog een beetje op de hoogte brengen van wat hem (en ons natuurlijk) te wachten staat! Toen ik dat vrijdag hoorde, was ik echt wel heel blij! Het gaat dus beteren!

Maar toen ik daarnet DAANTJE op tv zag, dacht ik ineens: "waarover heb ik nu eigenlijk te klagen?". Inne, dat moet echt een prachtige dag voor Daantje geweest zijn! Voor één dag een echte brandweerman, met een echt uniform en een echte brandslang! Hij genoot er zichtbaar van! En ook de mama, papa en zelfs Ferre liepen te genieten! Het doet me iets om dat te zien! Ik hoop dat alles vanaf nu voor jullie echt wel beter gaat gaan! Jullie hebben de laatste tijd al zoveel miserie gehad. Daar mogen jullie nu toch wel echt van gespaard blijven! Maar jullie houden je echt sterk! Chapeau!

Liesbethje, ik heb momenteel niks nodig van Tupperware, sorry. Weet je dat een vriendin van me in februari een demo gegeven heeft en ik heb daar toen een paar dingen besteld. Maar we hebben nog geen tijd gehad om het te gaan afhalen in Overpelt, bij m'n vriendin thuis. Hebben wel atlijd iets te doen.

Na lang twijfelen hebben we uiteindelijk dan toch maar een midweekje vastgelegd. We gaan niet al te dikwijls op reis en nu met Norah erbij is het allemaal toch wel spannend. Maar dus uiteindelijk hebben we een midweekje geboekt in Nederland. Het is maar van maandag tot vrijdag en het is maar in Nederland, maar ik zal toch blij zijn als ik er eens tussenuit kan zijn. Ik wou dat het al 25 augustus was! Dan zijn we weg.

Maar nu eerst nog goed doorwerken de komende weken! Te beginnen vanaf morgen!

Groetjes en tot de volgende!
Belle.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >