< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwanger omgeving Brugge?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwanger omgeving Brugge?
16/05/2008 @ 21:22
Keppie

Online Status
Hey An,

Een dikke proficiat voor je lieve dochter.sorry, beter laat dan nooit hé...
Hoe gaat het met iedereen trouwens?
Bij ons super! Ons prutske slaapt en drinkt als de beste. Tis toch zo'n lieve meid.
Ze begint nu al dadada te zeggen

Vele groetjes,
Mieke&Alaïs xxx

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:05
eefje

Online Status Stuur bericht
Hey!
Hier alles ok. Ben ondertussen met Lisa bij neurochirurg geweest en ze willen de cyste niet weghalen omdat het geen kwaad kan en het is nergens mee verbonden, en ze heeft er ook geen last van. Ze brengen baby's ook nie graag onder narcose. Nu hopen dat het vanzelf weggaat en anders kan dat later nog gedaan worden. Ben eigenlijk wel opgelucht dat ze niet geopereerd moe worden, maar ze zit daar nu wel met een buil op haar hoofd. Is wel ambetant want krijg reacties van 'heb je haar laten vallen?'!!! Nu komt ze niet meer buiten zonder een petje op.
Verder doet ze het heel goed, ze kan nu omrollen, zitten al een beetje maar nog nie lang en ze eet nu ook een boterhammetje mee 's avonds. Vind ze heerlijk! Ze weegt nu 7 kg.
Over 2 weken gaan we 5 dagen naar centerparcs, we kijken er al naar uit!
Gaan jullie dit jaar op reis?

Vele groetjes

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 11:43
ellenvt

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Eefje en anderen

Dat is goed nieuws dat Lisa niet moet worden geopereerd. Wanneer zou die bult dan eventueel kunnen weggaan.
Wij gaan niet op reis omdat wij verhuizen en het daar eerst willen goed gewoon worden...

Hier gaat alles anders vrij goed.
Samme krijgt een gedacht en kan zich al goed kwaad maken. HIj heeft een hekel aan het verversen van zijn pamper.
Verder stapt hij nu achter een loopwagentje en aan de hand. Hij kruipt overal rond en kan nergens afblijven. Hij heeft acht tandjes.
Hoe zit het met jullie kindjes?

Vele groetjes
Ellen en Samme

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 18:26
Wizzytje

hier ook alles goed, Lara haar 2de tandje zit er door en af en toe zet ze al een paar stapjes alleen. Ze is nu 77cm groot en weegt 9,720kg.

Wij gaan ook naar Center parks maar pas op 1 december. Ik kijk er wel al naar uit. Mijn ouders gaan ook mee zodat we ook eesn een avondje "uit" kunnen.

Hopelijk gaat je prinses haar bultje zo weg hé, Eefje. Want idd, kindjes laten opereren is maar een akelige gedachte.

Ellen, al aan het inpakken? of moet je eerst nog wat werken in je nieuwe huisje?

[Laatst gewijzigd door Wizzytje - 19/05/2008 @ 18:26] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 13:45
Keppie

Online Status
Hallo iedereen,

Even deze topic weer een beetje naar boven plaatsen hé.
Hoe gaat het met iedereen? Zo lang geleden...
Met ons gaat alles prima. Ons meisje is een echt babbelgat aan het worden,
en ze kan ook rollen van rug naar buik. Het zitten lukt haar biiiijna.
Vele groetjes,
Mieke & Alaïs xxx

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 15:07
eefje

Hey iedereen,
Er wordt hier inderdaad nie veel meer gepost op deze topic!
Vind het wel jammer dat het hier wat stil gevallen is hoor

Nu hier gaat alles prima, we zijn vorige week 5 dagen naar centerparcs geweest en iedereen heeft zich goe geamuseerd! Het weer was ook goed hoor daar!
De kindjes doen het heel goed op school, tis alweer bijna grote vakantie, nog 3 weken, wat gaat dat toch rap. Lisa doet het ook goed, het rollen gaat nu heel vlotjes en het zitten lukt bijna (zo'n 10 seconden) maar ze vindt het precies leuker om te vallen!
Vertellen doet ze ook veel, allee tis meer roepen, amai mijn oren soms!

Hoe gaat het met jullie?
Ann en Maité?
Keppie en Alaisje?
Emma en Matteo?
Wizzy en Lara?
Ellen en Samme?
Al een tijdje niks meer gehoord hé?

vele groetjes van ons!

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 11:59
Keppie

Online Status
Hihi,

We zijn hier weer si!
Ik beleef hier spannende momenten, want ik ben binnen dit en een paar uur meter!
Mn zus moet bevallen van haar 2e kindje. We weten nog niet wat het is. Maar ik houd jullie op de hoogte! Het was normaal voorzien voor 6juni, maar hebben beslist om het vandaag in te leiden.
Met ons gaat alles heel goed. Alaïs tatert ook heel veel, dadadad..., zo grappig. En rollen doet ze ook heel graag. Het zitten lukt haar beter en beter.
Ze heeft wel een lastig weekend achter de rug. We zijn bijna niet thuis geweest en het eten ging ietsje moeilijker. Maar het zullen waarschijnlijk de volgende tandjes zijn. Het lepeltje die pijn doet. Ze kwijlt heel veel en alles verdwijnt in de mond.
Allé hoop nog eens iets van jullie te horen.
Groetjes,
Mieke & Alaïs xxx

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 14:49
Keppie

Online Status
En ja hoor...Trotse meter geworden van een meisje, Kyenta!
Heb haar nog niet gezien... nog enkele uurtjes wachten...
Groetjes,
Mieke & Alaïs xxx

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 18:33
Wizzytje

Proficiat Mieke!

Hier alles goed, Lara kan al een paar stapjes alleen. Heel lang zal het dus niet meer duren voor ze helemaal kan stappen.
Het is een karaktertje zenne, ze kan zich echt enorm boos maken als ze iets niet mag. En je moet werkelijk ogen op je rug hebben. Laatst had ze zelfs een sok in het toilet gegooid en om de haverklap zit er speelgoed in de wasmachine.

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 22:50
ellenvt

Hallo allemaal

Mieke, proficiat met het meterschap.

Hier kan Samme ook al een paar stapjes alleen plaatsen. En t'is ook een deugniet. Je mag de tv bakjes zo goed verstoppen als je wil, vinden doet hij ze.

Verder is het hier super druk. Ieder vrij moment gaat uit om ons huis startklaar te maken. Begin juli willen we trouwens verhuizen.

Willen jullie nog kindjes bij en zo ja, wanneer dan?
Ik zou er graag nog ééntje bij hebben maar weet nog niet wanneer.
Ik vind ouder zijn soms echt vermoeiend maar je krijgt zoveel in de plaats hé!

Vele groetjes
Ellen en een knuffel van Samme

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 09:56
Wizzytje

gelukkige verjaardag Samme!

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 20:37
ellenvt

Dank u wel Joke.
Groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 10:19
eefje

Een dagje te laat maar toch nog een gelukkige eerste verjaardag voor Samme!! Heb je goed gevierd gisteren? Het weer was alleszins goed hé!
Lisa zir sinds deze week zelfstandig!. Ze heeft ook al 5 tandjes ( bijna 6) Gelukkig heeft ze er niet te veel last van.
Hoe is het nog met de rest en de kleintjes?
Ik ga waarschijnlijk donderdag gaan shoppen in stad. Als er iemand zin heeft om mee te gaan,...

Vele groetjes

[Laatst gewijzigd door eefje - 30/06/2008 @ 10:22] - Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 10:23
ellenvt

Hallo iedereen

we zijn eindelijk verhuisd. Oef na een maand goed zwoegen wonen we in Beernem.
Samme heeft er niet veel van gemerkt. Zijn park staat voor het raam en hij kijkt heel de dag naar buiten want ze zijn hier rondom nog aan het bouwen en Samme vindt het heerlijk om al die werkmannen bezig te houden. Ook het slapen is hier van een leien dakje gelopen. Ik had daar wat vrees voor maar dat was blijkbaar niet nodig.
Hoe gaat het met jullie?

Vele groetjes

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 08:54

hallo mama's,

ik zag jullie topic ik dacht in mezelf ik ga me er even tussen wringen ik mag toch ?

ik woon in moerbrugge oostkamp zoals je ziet zoontje robbe van bijna 7 maand oud en zwanger van een meid.

ik ben zelf 24 jaar.

groetjes petra

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 15:18
Wizzytje

hallo! je mag er zeker bij!

heb je bewust gekozen om je kindjes zo sicht bij elkaar te krijgen? Ik zou het niet kunnen, ons pruts heeft te veel aandacht nodig, ben nu al vermoeid.

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 16:00
eef

Mag ik er ook bij?
Ik ben een 32-jarige meid uit Koolkerke(Brugge), zwanger van ons eerste kindje. (voor november uitgereend).
Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 17:55
Wizzytje

ook welkom!

je werkt toevallig niet in Plopsaland, Eef?

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:27

hey

ja we hebben voor robbe 3 jaar moeten oefenen en dachten na de bevalling foert, we gaan voor 2 de zal toch nog tijdje duren. waren wij verbaasd dat het zo vlug was maar hopelijk hebben ze veel aan mekaar en wij veel aan ons gezinneke !!

groetjes petra

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 09:12
eefje

Hey welkom hier meurrenske en eef!
Tussen onze eertse 2 zit ook maar 15 maandjes endat valt reuze mee hoor, nu hebben ze veel aan elkaar!
Ik woon in Sint-Andries.

Vele groetjes eefje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >