[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/06/2008 @ 21:40 dieke ![]() ![]() | Hey Cindy Sja, dan weet ik het al wel, als ik met mijn hart moet kiezen. Maar ik ben niet alleen he. :) |
| 13/06/2008 @ 12:32 k'tje | Hey, Even onze situatie schetsen: ik heb 2 broers en 1 zus, m'n man heeft 1 zus. Bij onze dochter was de logische keuze: zus van m'n man + m'n oudste broer. Bij onze zoon hadden we geen mannelijke kandidaat in de schoonfamilie. We wilden de grootouders als grootouders en niet als peter & meter. En ik had ook zoiets van: peter & meter uit mijn familie laten komen, vind ik zelf een beetje té. Daarbij, mijn jongste broer woont in het buitenland, dus daar heb je dan ook niet veel aan als peter. Dus hebben we mijn zus als meter gevraagd, en een heel goede vriend als peter. OK, een vriendschap kan stuk gaan, maar evengoed kan er ruzie komen in de familie. Mijn moeder had het ook liever anders gezien (heeft ze trouwens letterlijk zo gezegd), maar ze heeft zich er bij moeten neerleggen. Mijn jongste broer is trouwens blij dat we hem niet gevraagd hebben. Hij is muzikant en het is dus niet altijd makkelijk om z'n agenda te plannen wat verjaardagen, feestdagen,... betreft. ![]() K'tje |
| 15/06/2008 @ 17:33 kelly | hier ook zo problemen met de keuze. hebben al ruzie gehad met heel de familie daarvoor. ik heb al zoon en dochter uit vorige relatie. en krijg met mijn man dus een kindje samen. het gaat het enige kleinkind worden voor zijn ouders (zijn zus wilt er geen). zijn zus is meter, dat staat vast. maar ik had geen peter meer. enkel mijn broer maar die is al peter van emilyke. dus gaan we voor 2 meters, mijn beste vriendin. zijn ma was er niet content mee want zij wou zijn vader, maar ik vindt dat die al opa is. en trouwens, dan is het zijn zus en zijn vader, dus alle2 van zijne kant en dat kan niet vindt ik. heb es met zijn zus gaan praten of ze het erg vindt dat er 2 meters zijn en zij heeft er geen problemen mee, dus wij doen ons zin. mss een goeie vriendin vragen dieke? sucses he, want tis niet gemakkelijk he; maar neem iemand waar je je 100% mee goed voelt en dat naar je kindje gaat omkijken. |
| 15/06/2008 @ 20:25 Bambi | Ik wil het niet verstoren, maar ik lees Dieke's vraag net hier. En, vlak hiervoor heb ik haar verhaal bij overleden kindjes gelezen. Ze is haar baby verloren. Misschien een goed idee hier verder niet over dit onderwerp te praten? of in ieder geval tot ze zelf heeft gereageerd? Het lijkt mij zo pijnlijk voor haar... ![]() |
| 15/06/2008 @ 21:00 Cindy ![]() | hey bambi wat erg. ik vind het topic niet, kan je me even zeggen waar het staat? ![]() |
| 15/06/2008 @ 21:02 Bambi | Bij lieve engeltjes in de hemel, onder: 'Er is een sterretje bij' Vreselijk he ![]() |
| 15/06/2008 @ 21:09 Cindy ![]() | Ik had het ondertussen al gevonden bedankt wat erg hé........... zoiets grijpt je direkt tot in het diepst van je ziel |
| 15/06/2008 @ 23:14 Bambi | Nogmaals heel veel sterkte en moed de komende tijd ![]() |
[Reageer]

help, meter en peter nog niet gekozen - nog 3 weken!