Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/06/2008 @ 21:13 M. ![]() | vannie, nog voor jou een late maar toch heel gelukkige verjaardag gewenst! en goed van NL, ze zijn op dreef |
| 18/06/2008 @ 21:38 Kellytje ![]() | Hey Mekkie, omwille van dit: "Beetje dubbel gevoel, maar Kelly, nog even en je zult je beebje wel voelen bewegen" Daarover had ik gisteren geschreven op mijn blog, vandaar dus dat ik dacht dat je het misschien al had gelezen ![]() De link voor mijn blog is http://www.bobolino.be/site/blog/kelly.aspx Veel leesplezier ![]() |
18/06/2008 @ 21:45 ![]() | ow hihi ok vandaar kel ![]() had je blog intussen al wel gevonden via de site van bobolino wilde ook reageren maar dan moet je eerst aangemeld zijn zeker? |
| 19/06/2008 @ 13:01 Kathy ![]() | Succes morgen, Ann. Ik denk aan je! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

echt vreselijk nieuws!
en een dikke

zijn. Dat is dan weer n voordeel van
zijn, dat je dat 9 maanden lang niet hebt
Ik sleurde hem bijna door de telefoon... Ik denk niet echt dat ik in staat zal zijn om zelf met de trein en tram naar huis te gaan en dan Lubbe gezellig op te pikken in de creche...