< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/06/2008 @ 19:33
babietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

M, de pc verplaatsten gaat niet want het is daarvoor hier veel te klein. De enige plaats waar ik hem nog kan zetten is de living en daar is geen plaats meer vrij. Ja een laptop daar hebben we ook al aan gedacht maar het is eigenlijk meer de tijd de ons ontbreekt om op internet te zitten. Vroeger zat Johan elke avond op internet maar nu bijna nooit meer.

Vannie, ja je hebt je weer goed laten gaan bij het shoppen.

Ann, wat erg voor jullie. Ik weet niet echt wat te zeggen. Het is toch zo oneerlijk allemaal he. Ik hoor de laatste tijd zoveel van die verhalen(miskramen). In ieder geval heel veel sterkte voor jullie en een hele dikke knuffel.

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:12
M.

ooooh nee ann, wat zie ik nu! nee toch
wat een vreselijk nieuws zeg!ik weet niet wat te zeggen, vind het zo erg voor je meid echt vreselijk nieuws!
ik wil je veel sterkte wensen en een dikke geven
blijf maar lekker thuis en als je wilt babbelen, we zijn er voor je!

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:13
M.

vannie, nog voor jou een late maar toch heel gelukkige verjaardag gewenst! en goed van NL, ze zijn op dreef

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 13:25
Kellytje

Ann, goe gaat het nu met je? Is het ondertussen al vanzelf op gang gekomen? Het lijkt me vreselijk zo te moeten wachten op een verschrikkelijk moment!
Goed dat je wel weet dat het niet meer door het cmv-virus kan komen. Ik kan me voorstellen dat je er anders wel mee had ingezeten!

Nog een dikke
xxxx
Kelly

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 13:35
Kellytje

Mekkie, leuk dat je zo'n toffe vakantie hebt gehad! Alleen wel spijtig van de verloren dag natuurlijk!!
Je was trouwens nog op tijd hoor Mekkie voor Leroy want dat was pas gisteren

Vannie, wat doet Nederland het goed seg! Hier thuis vonden ze dat ze niet mochten winnen maar ik vind dat als onze eigen Belgjes niet meedoen we toch voor onze Noorderburen moeten supporteren
Ik hoop maar dat onze jongens bij het volgende EK of WK nog eens meedoen want op zo'n moment zit ik ook voor de tv hoor!
Wow meid, je spreekt al over een 3de!!! Nou, ik kan je alleen maar gelijk geven hoor: hoe meer zielen hoe meer vreugde
Maar misschien dat je je handen wel al vol hebt binnenkort met al je mannen... Nog even afwachten dus

Babietje, ik begrijp heel goed dat jullie bijna geen tijd meer hebben om op het internet te komen! Moest ik op het werk niet op de site komen kijken zou je van mij ook niet veel meer horen hoor!
Ik ga er trouwens mee moeten uitkijken want heb gehoord dat de man van de IT ons internetgedrag serieus in de gaten houdt!

Hier het laatste weekje thuis nu... De hernia begint naar mijn gevoel te beteren alhoewel ik soms tintelingen krijg in mijn voet, wat er dan weer op wijst dat het juist niet goed gaat...
We zien wel, ik ga volgende week werken en als het echt niet gaat stop ik er gewoon terug mee.

Meiden, binnenkort ben ik een BB he! Nee, geen Bekende Belg maar wel een Bekende Blogger (of Blogster )!!!
Ik mag op de site van Bobolino een blog beginnen!!! Hier op het forum komt er ook telkens een link naar die site (staat vandaag zelfs bovenaan bij de sponsors).
Ik had hen vanaf donderdag mijn blog toegestuurd omdat ze dat vroegen en vandaag kreeg ik antwoord dat ik het mag doen!!! Vind het echt super!
Ze raadden me wel aan om na te denken over nicknames ipv onze eigen namen maar dat zie ik eigenlijk niet zitten. Ik zou het gevoel hebben dat het verhaal over iemand anders gaat! Mijn man had er ook geen probleem mee om zijn eigen naam te gebruiken.
Wat denken jullie hiervan?
Binnenkort moeten jullie eens komen kijken he!

Ga nog even wat tv kijken nu
Kelly

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 14:07
Ann

Bedankt allemaal, voor de lieve berichtjes.

@Kelly: Ik heb (nog) geen lichamelijk ongemak of zo... Ik zit hier maar te wachten he... Durf niet gaan werken, schrik voor een mega-bloeding, maar voorlopig nog niks. Deze morgen ben ik goed aan de slag geweest: huiskamer een grote lenteschoonmaak gegeven. Amai, ik denk niet dat het hier al eens zo proper geweest is. De ramen en al. Morgen de keuken.

Pfffff... Ik vind dit wachten zo lastig. 't Is net alsof alles zijn gangetje gaat he. En zolang er niets gebeurd, hoor ik zo een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat de echo misschien fout was en ik nog lekker zwanger ben... Onzin natuurlijk, maar ik wil voor mezelf zien dat het fout is.

Ik probeer aan elke miskraam iets positiefs over te houden. Na de vorige ben ik terug beginnen autorijden (ik had al 10 jaar mijn rijbewijs, maar zo goed als nooit meer gereden na het examen). Deze keer wil ik een proper huis! (En het dan zo proberen te houden) En misschien komt het wel op gang van al die beweging...

Sorry dat ik voor de rest op niet veel reageer. Ik lees wel alles maar heb echt geen zin om voor de rest op veel te reageren. Sorry.

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 16:19
Vannie

Hallo meisjes !

Wederom bedankt voor de felicitaties ! Erg tof

Kelly, ik vind het geweldig dat je ons zo support ! Dat zou ik voor jullie ook doen hoor. Hopelijk plaatsen de Rode Duivels zich over 2 jaar wel voor het WK
Hey wat een goed nieuws over de blog ! Wat ontzettend leuk zeg ! Jazeker zal ik eens komen kijken, ik zal de site even bookmarken gelijk. Ja, ik weet niet of je eigen namen gebruiken nu zo verstandig is of niet, doe waar je je zelf het gemakkelijkst bij voelt hoor zou ik zeggen. Ze willen jou en je gezin natuurlijk beschermen tegen ongewenste reacties of herkenning en zo.

Ann, pffffffffff jemig ja je hebt helemaal gelijk dat je nu druk bezig gaat om je gedachten op iets anders te richten. Waardeloos eigenlijk dat er nu niks gebeurt. Tenminste, als de echo gelijk heeft natuurlijk !

Gisteren zijn we even wezen shoppen (alweer ????? haha) maar dan voor Kevin's nieuwe kamer. Hadden we eindelijk eens tijd voor. Weer wat leuke spullies gekocht. Ik wil altijd de halve winkel meenemen. Was maar goed dat Martin erbij was, als ik met mijn moeder was geweest dan loopt het uit de hand haha.

Oh ik vergeet wat schattigs te vertellen.....Kevin zat naast me op de bank en ineens keek hij me heel lief aan en begon met zijn handje over mijn buik te wrijven en toen zei hij "broertje!"
Nou wat lief he ???????? Ik zat helemaal met tranen in mijn ogen !!

[Laatst gewijzigd door Vannie - 16/06/2008 @ 16:22] - Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 16:36
Vannie

Hoe was trouwens jullie vaderdag ? Voor de NL meiden dan, want in België hebben jullie dat een week eerder gehad he ?

Martin was erg verrast. Kevin had op school een fotolijstje beschildert en er zat een foto van hem in, die hadden ze daar blijkbaar gemaakt, leuk hoor. Ook de Difrax Daddy Doos sloeg goed aan ! En het ontbijt uiteraard haha

[Laatst gewijzigd door Vannie - 16/06/2008 @ 16:37] - Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 21:52
M.

hoi allemaal,

ik kom alvast even dag zeggen, we vertrekken woensdagmorgen vroeg maar denk dat ik morgen niet veel tijd meer zal hebben om langs te komen
moet nog de valiezen inpakken, wat laatste spullen in huis gaan, wat opruimen, naar de bank gaan... t zal nog een drukke dag worden maar erna is t lekker relaxen

ann, ik wil je nog even een dikke sturen voor ik vertrek en veel sterkte wensen
ik hoop dat het snel allemaal vanzelf in gang gaat en dat je niet al te veel pijn hebt
ik wou echt dat ik iets meer voor je kon doen of zeggen meid
doe t maar even rustig aan en stort hier maar lekker je hart uit

kellytje, fijn dat het al wat beter gaat met de hernia
leuk trouwens van die blog, moet je maar eens laten weten als t zover is
ben je er nu al aan uit om je eigen naam te gebruiken of niet? ik zou t precies ook niet echt weten

vannie, wat lief van Kevin zeg echt schattig en de papa ook zo blij met zijn geschenkjes
en weer gaan shoppen jaja, je geeft zo graag de centjes uit hé
ik ben mij hier aan t inhouden tot met de solden hoor

aan de andere dames vele groetjes en tot later

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 09:53
Vannie

Malika, ik ben denk ik te laat om je veel plezier te wensen, maar als je dit toch nog leest dan bij deze : een heel fijne vakantie !!

Nou meiden, gisteren 2-0 gewonnen. En dat met het B-team. Nou, ik vond het niet bepaald een bijster goede wedstrijd hoor en ook niet spannend eigenlijk omdat we toch al door zijn. Zal zaterdag wel anders gaan denk ik.

Morgen hebben we de pretecho, ben benieuwd !

xxx

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 10:40

Ja vannie die wedstrijd gisteren was tenenkrommend
Verder is de oranje gekte ook hier toegeslagen heb voor Sophie en voor Huppel (de hond) zo'n oranje bandana, oranje aardappeltjes gekocht en oranje negerzoenen. Toen ik ze kocht dacht ik nog aan jou haha,omdat jij ook van alles van oranje kocht

Ann, lieverd, hoe is het met je? k heb echt zo met je te doen

Beetje dubbel gevoel, maar Kelly, nog even en je zult je beebje wel voelen bewegen, zo'n zaaalig gevoel

Malika ik ben ook te laat, maar ik wens je toch een fijne vakantie!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 13:30
Kellytje

Ann, gelukkig kan je je zinnen wat verzetten met de grote schoonmaak! Er komen moeilijke tijden aan en daar kan je maar beter even niet aan proberen te denken (voor zover dat eigenlijk wel kan natuurlijk).
Ik snap heel goed dat je soms denkt dat ze het fout moeten gezien hebben, dat zou ik zeker ook hebben hoor!
Het moet echt lastig zijn dat je zo lang moet wachten! Als ik dat zo hoor heb ik vorige keer "geluk" gehad dat die gyn de dag erna de curettage al wou doen want normaal was dat ook niet zijn dag.

Nogmaals een dikke knuffel voor jou meid

----------------------------------------------------------------------

Vannie, wat doen die Nederlanders het goed zeg! Ik vind dat jullie terecht trots mogen zijn hoor! En eerlijk gezegd, moest ik in Nederland wonen, het zou al oranje zijn wat de klok slaat !!!
Wat moeten ze zaterdag doen? Ja, zo fel volg ik het niet dat ik dat weet

Ow wat liiiieeeef van Kevin!! Ik krijg er helemaal kippevel van als ik het lees!

M, hopelijk heb je een super-tijd op vakantie, maar dat zal er niet aan mankeren zeker! We zullen duimen voor heel veel zon, zee en strand

Mekkie, haha de oranje-gekte is bij jou ook al toegeslagen! Groot gelijk hoor! Wat een prestaties al tot hiertoe!

Meiden, het is zover: mijn blog staat online op Bobolino!!! (jij had het al gezien zeker Mekkie?) Ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen om gewoon onze eigen namen te gebruiken, uiteindelijk ga ik er geen geheimen vertellen he! Ben best wel een beetje trots dat ik van hen de kans krijg om het te doen EN het is zeker een fijne herinnering voor later!

Voor de rest gaat het hier toch weer minder goed hoor: de pijn van de hernia is weer helemaal terug...
En ik vrees dat het mijn eigen schuld is! Ik had echt dringend nood aan zwangerschapskleren en ik dacht zaterdag van "nu gaat het toch weer beter, kan ik ineens voor kleren gaan kijken!" En dat had ik dus waarschijnlijk (nog) niet mogen doen he!
Nu heb ik sinds maandag al tintelingen in mijn voet en dat belooft dus echt niet veel goeds. Mentaal begint het ook enorm zwaar te wegen altijd maar dat binnen zitten! Vanmorgen ben ik dan ook even mee gegaan naar school maar ook dat was weer te ver...
En toch ga ik proberen te gaan werken volgende week!!! Alleen als het ECHT niet gaat zal ik uiteindelijk moeten toegeven en op ziekenkas gaan...

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 20:56

Lol Kelly waarom dacht je dat ik het al gezien had?
k ben wel benieuwd waar ik je blog dan kan zien???? wil nl wel ff kijken

bah bah ik heb enorm buikpijn, zal wel van de zijn. Dat is dan weer n voordeel van zijn, dat je dat 9 maanden lang niet hebt

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:38
Kellytje

Hey Mekkie, omwille van dit: "Beetje dubbel gevoel, maar Kelly, nog even en je zult je beebje wel voelen bewegen"
Daarover had ik gisteren geschreven op mijn blog, vandaar dus dat ik dacht dat je het misschien al had gelezen

De link voor mijn blog is http://www.bobolino.be/site/blog/kelly.aspx

Veel leesplezier

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:45

ow hihi ok vandaar kel
had je blog intussen al wel gevonden via de site van bobolino wilde ook reageren maar dan moet je eerst aangemeld zijn zeker?

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:58
Kellytje

Mekkie, ja inderdaad... Vind dat wel spijtig want ik heb daar zelf altijd een hekel aan. Maar het inschrijven duurt echt niet lang hoor, gewoon emailadres en paswoord doorgeven dacht ik!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 12:46
Kellytje

Groot nieuws vandaag van onze grote jongen!
Toen mijn moeder hem vanmorgen wilde verschonen zei ze dat zijn pamper helemaal droog was! Ik heb hem dan onmiddelijk gevraagd of hij pipi wou doen op de grote wc en dat wou hij zonder problemen.
Om de 1 of andere reden gaat hij niet graag op zijn potje zitten maar dus wel op de grote wc met een wc-bril-verkleiner.

We doen dan altijd een klein spelletje als hij erop zit en dan zeggen we dat hij de pipi moet roepen om te komen.
En vanmorgen was het er ook ineens!!! Hij was echt zooo verwonderd dat hij er helemaal niet gerust in was!! Hij wilde dat ik hem er meteen weer af nam maar ik heb hem wat afgeleid door hem een stukje toiletpapier te geven en dan mocht hij het zelf ook even afkuisen.
Ik was echt zooo supertrots op hem!!! En hij heeft ook een klein koekje gekregen natuurlijk.
Misschien was het wel toeval (is enkele maanden geleden ook eens gebeurd op zijn potje maar sindsdien niets meer) maar toch denk ik dat het stilletjesaan misschien wel gaat beginnen.

Jaja, wat worden ze groot seg! Ongelooflijk he!

Vanavond moet ik naar de vroedvrouw. Hopelijk kan ze ons het hartje laten horen want soms vraag ik me echt af of ik wel zwanger ben...

Ik laat jullie zeker nog iets weten!

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 12:58
Ann

Hey Kellytje: Wat leuk dat jouw flinke jongen al op het groot toilet gaat zeg! We wilden het eigenlijk ook zo proberen met Lubbe, wat het potje was echt niet zijn ding. Maar ondertussen heeft hij al 13 plakkertjes mogen plakken. Hij gaat nu elke avond op het potje (om toch maar te kunnen plakken doet hij erg zijn best, soms zijn het maar een paar druppels, soms een mooie plas). Ik denk dat we deze zomervakantie pamperloos gaan proberen!

Hier gaat het erg wisselend. Gisteren is mijn chef op bezoek geweest en dat was wel super. Goed gebabbeld. 't Is zo'n lieve! 'k Was content dat ik haar zag.

Voor de rest heb ik net een belangrijke beslissing genomen. Ik heb de vervangster van mijn gyn gebeld met de vraag of ik morgen binnen mag. Ik kan echt niet nog een week zo verder. Ik word er gek van, van het wachten. En ik krijg steeds meer hoop omdat ik helemaal niks voel, geen bloedverlies, geen krampen. Ik wil het gewoon achter de rug hebben, zodat we het stilletjesaan echt kunnen verwerken (want zolang er niks gebeurt, kan ik het precies niet). Gelukkig ken ik de vervangster van naam en faam, want een buurvrouw gaat bij haar en is er erg content van, dus ik ben er wel gerust in.

Morgen zullen jullie dus niks van me horen. Ben best wel nerveus. Ben nog nooit verdoofd of geopereerd geweest. Ben eigenlijk wel bang. Mijn man vroeg me of ik morgenavond dan wel op tijd ging zijn voor de creche Ik sleurde hem bijna door de telefoon... Ik denk niet echt dat ik in staat zal zijn om zelf met de trein en tram naar huis te gaan en dan Lubbe gezellig op te pikken in de creche...

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 13:01
Kathy

Succes morgen, Ann. Ik denk aan je!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 13:10
Kellytje

Ann, heel begrijpelijk hoor die keuze. Je zou afscheid moeten kunnen nemen maar hoe kan je dat nu als het nog steeds deel uitmaakt van je lichaam?

Gaat je ventje dan niet mee naar het ziekenhuis? Ik zou dat toch aanraden hoor meid... Je moet zeker geen schrik hebben van de verdoving of de ingreep zelf, je zal er helemaal niks van weten. Alleen het ontwaken is even een beetje raar maar na 5 minuten gaat dat ook wel weer.
Ik moest toen echt wel tot 's avonds blijven (ik dacht dat het al een uur of zes was hoor!) en dat omdat de anesthesist toestemming moest geven om te mogen gaan.
Men raadt sterk af om zelf met de auto te rijden en eerlijk gezegd meid denk ik ook dat je best niet alleen met trein en tram gaat hoor! Alleen al de emoties die je parten gaan spelen, dat mag je ventje echt niet onderschatten hoor!

Ach, het is ook zo moeilijk voor hen om het allemaal te vatten he! Wij zitten met de hormonen, met de ongemakken, met die moedergevoelens... Kan je het hen kwalijk nemen?
Maar geef hem toch maar mijn boodschap dat je hem morgen zal nodig hebben... Ik hoop dat hij bij je kan zijn

Ik wens je veel sterkte morgen
Kelly

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >