[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
weg bij vader wie kan helpen met wat ik allemaal moet doen?
weg bij vader wie kan helpen met wat ik allemaal moet doen?| 12/06/2008 @ 21:10 mama | Hee Wat een nare situatie zeg! Heeft hij jullie kindje erkent of niet? |
12/06/2008 @ 21:11 ![]() | ja hij heeft brian erkend wat kan ik allemaal het beste doen? |
| 12/06/2008 @ 21:12 Britt ![]() | dag Melissa, knap dat je de stap hebt durven nemen om weg te gaan! Voor juridusch advies kan je in België terecht bij de justitiehuizen. Ze zijn gratis: http://www.just.fgov.be...stitiehuizen/JH-txt.htm |
| 11/07/2008 @ 12:21 Brigit | meisss ga naar de politie Wilde even zeggen dat je naar de politie moet gaan,je kunt wel zeggendat wil ik niet vanwege mijn zoontje maar dan ben je net zo fout bezig meissie. Waarom je vriend (man ) heeft een gevaarlijke kant meis die hij heeft laten zien .Stel het gebeurt weer of bij je oontje als ie later daar blijft slapen enzo dan sta je sterk want je hebt aangiften gedaan altijd doen.Dat ben je verplicht ook vanwege je zoon.Stel je doet niks geen politie niks dus en later gebeurt het weer en dan ga je naar de politie,vraagt ie is het eerder gebeurt in je relatie en je zegt dan jaaaaaa,dan ben jij wel verantwoordelijk omdat je juist geen aangiften heb gedaan je wist dat hij dan zo was begrijp je me meis. Ikzelf ben zon vrouw die vroeger door mijn eigen vader is mishandelt lichaamlijke en geestelijk en ja hij zat ons met een mes achterna,mijn stiefvader hetzelfde moeder deed ook niks ,later moest ze wel maar ik heb er jaren last van gehad omdat mijn moeder altijd zo bleef hangen in de situatie durfde niks te ondernemen.Dat is niet goed juist voor je zoontje,als je nu stappen kunt overwegen moet je het nu doen niet later heel veel sterkte meis en hoop dat je de juiste beslissing neem juist voor je zoontje denk daar aan okee. grt brigit |
[Reageer]

zo iemand gun je niemand, ik zou niet eens meer mijn zoontje in zijn buurt laten want dit kan echt niet hij zal zijn eigen zoontje vast niks aandoen maar dan nog verder ben ik het echt met dieke eens! doe dat aub! want dit kan gewoon niet heel veel sterkte meid