< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/06/2008 @ 19:44
nathalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo meiden,

petitje,

ohh wat goed dat dennis die woordjes al begint te zeggen,echt schattig is dat he!.
heel veel plezier met jullie weekje vakantie.
ik moet woensdag met sevi na de astmageneeskunde,ik hoop dat we kunnen stoppen want ze heeft nergens meer las van,ben benieuwd,ik heb het al afgebouwt van 2 pufjes na 1.kijken wat de arts zegt.en dennis is er nu ook van af als ik het goed heb gelezen?

emmeke,
ik had gelezen wat je met loeka deed met plassen,goeie tip zeg,heb het hier ook ingevoerd en het WERKT!!!ze poept zelf en dat deed ze eerst bijna nooit,echt een goed idee.
en bij loeka lukt het dus ook goed,super.
hopelijk zijn ze snel zindelijk.

vandaag en gisteren schoenen gaan kopen voor sevi,en we zijn geslaagd,maar ben allang blij dat we iets hebben gevonden,was wel voor 110 euro samen maar dat maakt niks uit,ze heeft een hele smalle voet,dus is ook heel moeilijk schoenen kopen.
ik zelf heb ook best veel gekocht,nieuwe bh's had ik nodig die andere werden wat krap hahaha,nieuwe verzorgingstas,en nog veel andere dingen.en rennies voor maagzuur heb er erg veel last van!

de efteling vonden we erg geslaagd,sevi heeft het erg na haar zin gehad,alleen in de pathamorgana(of hoe je dat ook schrijft)had ze heel erg angs,dus s'nacht had ze heel veel gehuild.maar we gaan er zeker nog eens terug.
en morgen gaan we na schutterspark hier in brunssum,moet ook heel leuk zijn.
morgen beginnen ze aan de nieuwe kamer van sevi,joepieeeee!

zo ik ga even lekker chillen op de bank,sevi was vrij lastig vandaag,ze wilde niet slapen s'middags.

hele dikke kuzzzz

[Laatst gewijzigd door nathalie - 06/06/2008 @ 19:47] - Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 21:52
Emmeke

Hallo!!

Tanja, hoe lang is je kleine manneke weggeweest? Lijkt me ontzettend moeilijk zeg, je kindje zo overgeven aan de zorgen van de juf. Ook al ben ik dan zelf juf, hihi. Ik kijk er alleszins niet naar uit dat ze me ooit aankomt van een kamp ofzo Maar aan de andere kant heb je wel lekker kunnen genieten van je meisje hè!

Oh Petitje, naar Turkije morgen! Véél plezier als je het nog leest Wij zijn daar ook geweest en de Russen zijn er inderdaad superirritant. Ze scheppen hun heel bord vol, plunderen het hele buffet om dan na één hapje hun bord opnieuw te laten opruimen Bovendien héél onbeschoft, doen net alsof die mensen daar hun slaafjes zijn... Bij ons in het hotel zaten er toen gelukkig niet té veel en die er zaten, waren gelukkig altijd aan een ander zwembad. Ik wens je alleszins véél plezier hè!
Wij hebben trouwens een huisje gehuurd ja. Met Roel die nu een apartement aan het bouwen is, wilden we het risico niet nemen om dan zelf ook te beginnen. Bovendien is ons budget ook nog niet echt voldoende om te kopen/bouwen wat we willen... Dan wacht ik liever nog eventjes.

Nathalie, keigoed dat Sevi nu ook op het potje gaat Ze worden groot hè, onze meisjes! Loeka is nu al 3 dagen hélemaal droog, niets meer in de pamper gedaan, ben zooooo fier Vandaag is ze ook zonder pamper naar de creche gegaan en ik had er wat schrik voor maar ook daar is alles héél goed gegaan en zijn er geen ongelukjes gebeurt! Fijn dat Sevi de efteling wel leuk vond. Loeka vond er een paar weken geleden niet veel aan helaas Deze zomer gaan we waarschijnlijk nog wel eens naar plopsaland, dat zal ze vast leuker vinden. Jij zit ook al over de helft zeg! Wat gaat het rap hè. Bij Loeka had ik ook zo veel last van het zuur en ik had van de dokter daar een soort van zakjes voor om leeg te zuigen, smaakte naar mokka. Ik vond ook dat dat héél goed hielp. Als je wil, kan ik de naam eens opzoeken? Ze zeggen dat mama's die veel last hebben van het zuur, kindjes met veel haar krijgen bij de geboorte hè Bij Loeka klopte het alleszins, ben eens benieuwd nu bij jou

Ilse, ik word gek van mijn dochter... Van gisterenavond is ze al aan het vragen achter "tanthe" (=Xanthe) en toen ze vanmorgen naar de creche moest begon ze te wenen dat ze naar "tanthe en yithe" wilde. Gelukkig op de creche niet meer hoor. Maar toen ik ze ging afhalen en ik vroeg: hebt ge fijn gespeeld? "Ja, tanthe pelen" 't Zijn toch 2 echte vriendinnen hè!

Katje, wel vervelend voor je dat Zyra nog niet op het potje gaat, maar niet opgeven zou ik zo zeggen Ja, weet je, jij kwam hier altijd zo lekker veel babbelen en ineens is het een pak minder Dan word je gemist hè. Hopelijk gaat het ook op gezondheidsvlak snel beter met jullie meisje. Is niet leuk hè, als ze zo ziek zijn en je weet niet wat het is. Met Loeka haar hoesten is dat ook zo. En hoeveel verschillende dingen ik hier al niet heb staan om te aerosollen Iedere keer gaan ze dan nog een andere combinatie proberen!!

Voor de rest niet veel speciaal te melden. Ik ben gisteren begonnen met inpakken. Mijn boekenkast in de gang heb ik leeggemaakt. Amai amai, was ik verschoten. 3 GROTE dozen vol hè, en dat was nog maar 1 boekenkast Ik heb er hier nog staan... Ik vraag me af waar ik het allemaal moet gaan steken!

Zo, ik ben er weer vandoor!!! Doei

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 08:25

Hallo dames

Emmeke: het zijn toch "echte" vriendinnen. ALs ik hier durf weggaan is het altijd "loeka toe". Ze zijn ook zo schatjes als ze bij elkaar zijn
Xanthe gaat nu ook heel goed op het potje. Behalve als we bij oma en opa zijn. Daar zegt ze altijd: "neen, mama potje". Maar dat zal nog wel komen.

Nathalie: tof dat je een goed vakantie hebt gehad. een aanrader dus! en Sevi zich geamuseert in de efteling. Xanthe vind het daar ook altijd fijn. Ik zag ook net dat je al bijna in het derde trimester van je zwangerschap zit. Gaat snel zeg!!!

Petitje: je bent al vertrokken, maar toch een fijne vakantie. Goed dat het met Denis beter gaat.

Hier gaat alles naar wens.
Yinthe is ook begonnen met alleen te stappen. Ze zet ondertussen al een goede 20 pasjes voor ze op haar poep valt. Wat gaat het toch snel allemaal.
Xanthe die op het potje gaat ook weer een stap vooruit. 24 juni mag ze naar de instapdag gaan van de kleuterschool. En dan wordt het definitief. Ze gaat naar school mijn "klein" meid

tot de volgende

groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 00:08

Heihei,

Ik was eruit gegooid, want ben blijkbaar al een maand niet meer hier komen reageren !! Nja, heb wel meegelezen, en gezien dat jullie me misten! Hahahaha

Maar ik ga nu dus helemaal niet reageren op iedereen he, dat zullen jullie wel snappen. Ik zal ook niet zo ver terug kunnen denk ik. Dus maar heel even een berichtje van alleen hier.

Mila doet het heel goed, ze wordt natuurlijk een eigenwijs kind, maar ja: peuterpuber noemen ze dat geloof ik... Ben al lang blij dat ze wel luistert als het erop aankomt. We hebben een hoop leuke dingen gedaan met haar, en ze heeft ook echt genoten van alles. De verhalen zijn altijd terug te lezen op har site he.

Wat hebben we zoal gedaan?? > zandbak geïnstalleerd hierachter, kinderboerderij, gaiapark, op papa's werk geweest, op de fiets overal heen (in de buurt), en vandaag naar PLOP!! Ze vond het echt heel mooi, duurde denk ik net iets te lang nog, maar dat kan ook komen door Kyana die er wat minder interesse voor had.

Verder spreek ik geregeld een aantal mensen op msn, als ik er eens aan toe ben. Maar heb me nu onlangs ingeschreven voor een weblercursus, dus ben daar nog even aan het inkomen. En ik ben van plan om in september aan een opleiding te beginnen via de VDAB of alleszins iets in de buurt. Krijg mooie aanboden van jobs, maar de uren zijn me dan te moeilijk voor het moment. Dat kan ik er niet voor opbrengen, eerlijk gezegd (van 9-18u FT vind ik niet mijn ding nu). Maar dat is dus nog even nadenken wat precies, dus binnenkort eens bij het bureau binnenlopen om eens te kijken wat mijn opteis zijn.

Maar goed, ik wil het niet te veel "alleen maar" over ons hebben. Ik heb echt wel bijgelezen, en af en toe gereageerd prive, maar vanaf n proberen we weer wat meer te komen. Het is nodig voor het topic .

Dikke kus, en tot snel?
Brien

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 21:17
nathalie

hallo,

ik kom even melden dat we vandaag op controle waren,de kleineligt een week achter op schema,dus over 2 weken krijg ik een groeiecho,maar sevi was ook altijd aan de kleine kant,ik schrok er niet echt van.ze zei al denk dat het een klein babytje wordt,vind ik ook helemaal niet erg.
bloeddruk was erg laag 95/44.en was pas 4,5 kilo bij gekomen,dat is echt niet veel,ik dacht zo'n 6 kilo haha.
en daarbij heb ik ook nog eens een virus in mijn darmen,voel me echt beroerd,ben nu al van dinsdag ziek thuis.

ilse,
wat goed dat yinthe al 20 stapjes doet,is ze ook erg snel he?
ja zit bijna in het derde trimester,de tijd vliegt voorbij,had jij dat ook bij de tweede zwangerschap?

emmeke,
al bijna alles ingepakt?jeij zult het wel druk hebben niet?met alles,werken,loeka en dalijk verhuizen..
wat goed dat ze nu heleaaml droog is,sevi plast nog wel eens in haar onderbroekje,maar als ze blood loopt dan niet,denk dat als ze een onderbroek aan heeft,dat ze denkt plas maar ik heb een luier aan,maar moet zeggen ze doet het goed,moet het even de tijd geven.
ben eens benieuwd of ik een kindje krijg met veel haar haha,sevi had bijna niks van haar.maar nu heeft ze de haren al tot over de schouders,echt leuk,kan een vlechtje maken.

brien,
hoop dat ik me woensdag beter voel,dan komen we op bezoek.

zo meiden,ik ga even met een kruik op de bank liggen,heb veel last van mijn rug,maar gisteren had ik mijn rug verbrand de kruik was iets te heet,stom he!hahaha

doeiiiiiiiii

[Laatst gewijzigd door nathalie - 12/06/2008 @ 21:19] - Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 12:43
leen

Hey hey,

Ook wij zijn gisteren naar de gyne geweest.. Beebje lag heel mooi te stampen en te wriemelen.. We hebben alles heel mooi kunnen zien, goed kloppend hartje, goed gevuld maagje, 2 armpjes en 2 beentjes, 6,5cm groot, zo klein en toch al zo volmaakt, amper te geloven eh...
Ik was 400gr bijgekomen, dus dat was ook dik in orde, was een peulschil tov andere vertelde de gyne.
Beebje zit een dikke week voor op schema, maar dat was bij Iandern u en dan ook al eens, dus het zal dan weer zo een groot beebje worden.. En kan nog altijd veranderen natuurlijk.

Nathalie,
Je hebt dus ook een controle gehad, krijg je in NL ook alle keren een echo?? Sevi was ook een klein beebje, dus dan zal het deze keer mss weer zo zijn, is ook niet zo erg eh, blijven ze langer klein.. Ik heb daar om geweend bij Iander zijn geboorte, ik wou ook zo een klein friemelke, maar ja dat zal deze keer toch ook weer niet zo zijn, ochja, als het maar gezond is he...

Ilse,
Ohh stapt Yinthe ook al?? Die meiden van u zijn snel met het stappen eh, Xanthe was ook zo vroeg he, ik weet dat ze op de babyborrel van Iander al stapte niet?? Of kroop ze toen, nu ben ik zelf aan het twijfelen..

Brien,
Ja je was al eventjes niet meer hier geweest, maar je hebt ook fijne dingen gedaan precies .. En als je op msn zo babbelt weet je soms niet meer wat te vertellen op het forum

Petitje,
HOe is je vakantie geweest?? Alles meegevallen, is toch heel anders met Dennis er ineens bij he..

Natascha,
Hoe gaat het met je?? Heb je zondag nog gezien, maar niet gesproken, je was ook snel terug weg eh.. Was eens binnen komen piepen toen Iander een ijsje wou, maar zag je nergens zitten.. Ik las op het forum van zol genk, dat je een operatie moet laten doen bij Dr O, hopelijk valt het allemaal wel mee, en ben je zo een stuk dichter bij een volgende spruit!! Succes!!!

groetjes xxx

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 13:03
Natascha

Hey Nathalie,
Fijn dat alles goed is met t beebje. En gelijk je zegt, Sevi was ook een kleintje dus geen reden tot echt paniek dan.
En jij zelf ziekjes, dat is minder. Ik wens je veel beterschap, want is niet prettig, zwanger, een peuter en zelf ook niet in je doen.

Hey Emmeke,
Jij helemaal klaar voor de grote verhuis? T zal snel zijn nu he. Maar eerst nog goed op vakantie zeker, of ben ik verkeerd? Amuzeer je maar goed. Want verhuizen is zwaar werk, maar tis ook fijn om je eigen stekje zo helemaal klaar te maken he.

Hey Brien,
Alles goed meisje. Jij dus volle bak bezig met " terug naar school " te gaan. Ik hoop dat je je draai vind en snel een job erna die goed bij je past. Voor mij is dat eerlijk gezegd ook niets hoor fulltime werken. Ik vind mijn uren nu perfect, van 8 tot 12 en dan zalig de hele namiddag voor mijn prinses en mijn huishouden.
Maar ja ieder heeft daar natuurlijk een andere mening over he. Maar wij hebben het daar al eens over gehad op msn even terug en begrepen mekaar he

Hey Leen,
Ja had je gezien en ook vlug hey gezegd, maar onze kameraden waren erbij. Toen ik binnenging wou ik vlug vlug naar binnen, want die luiertaart was niet zo licht. En toen ik naar huis ging moest het vlug gaan, want moesten gaan eten voor vaderdag met mijn schoonouders.
Dus tis niet dat ik niet wou.
Ben blij dat alles goed met je is. En dat je kleintje daar binnenin goed groeit. Doe zo voort he.

En ja hier, dus eerst een operatie vooraleer aan een tweede te denken.
Ik ben maandag ook naar prof O geweest.
Ik ging stoer alleen, wou niet dat ventje verlof nam, om gewoon te horen welke medicatie en dan binnen de 10 min buiten te staan.
Ik zei nog stoer, hou de verlof maar voor fijnere dingen.
Kom ik in het kantoor bij de goedgezinde prof (echt goedgezind)
Vertelt hij mij dat ik niet meer door kan gaan met de hormonen, maar eerst een operatie krijg waarbij ze gaatjes in de eierstokken moeten maken.
Ik was compleet van slag. Hij zag het en sprak me moed in. Ik zo moet ik de datum onmiddellijk beslissen. En toen zei hij dat ik maar eerst op mijn gemak naar huis moest en het met mijn ventje moest bespreken. Als ik er dan klaar voor ben, moest ik bellen voor een nieuwe afspraak om de datum vast te leggen en de papieren klaar te maken.
Hij zei dat het niks was. S morgens in en smiddags terug buiten. En de pijn valt ook mee, daar moet ik geen bang voor hebben.
Hij was echt heel lief en begripvol, stond er perplex van en vond het superfijn.
Hij liep samen met mij naar buiten en zei dat ik het echt maar tegoei moest bespreken met mijn man, dat ik niks overhaast moest doen. Heel leuk om zo met hem om te gaan
Maaaaaaaaaaaaar, het probleem is dat ik enorm schrik heb voor wat gaat komen. Echt voor de narcose en toch die pijn, voor het onbekende.
Ga woensdag samen met mijn ventje terug en dan weten we de datum.
Als die gaatjes in de eierstokken zitten, komt er een hormoon vrij, waardoor ik zelf een eisprong zou kunnen maken en dus spontaan zwanger zou kunnen worden.
Vroeg ook nog ik niet gewoon nog een keer met hormonen kon proberen, maar dat vond hij nutteloos, daar ik slecht reageerde, te traag op zo een hoge dosis. En die hormonen zijn natuurlijk ook niet goed voor je lichaam.
Dus ja hier een beetje . Bij momenten kan ik er echt van worden en heb ik bang dat er geen meer komt.
Maar dan probeer ik mij weer moed in te spreken en te genieten van dat ene wonder dat hier rondloopt.
Daarom ook zo weinig online en niet op msn.
Sorry

Liefs

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 13:58
nathalie

leen,

ohh bij jou gaat het ook al snel zeg,al bijna 13 weken.
fijn dat alles goed was op de echo.
waren jullie allemaal op de kermis haha.
dus jullie krijgen waarschijnlijk een grotere baby,is toch gek he,dat dat bij de tweede meestal het zelfde is als bij de eerste.

natascha,
meid wat moet je wel niet allemaal door staanik hoop echt dat het gaat lukken,maar het klinkt wel positief,en als je de moed erin houdt gaat het zeker wel lukken met zo'n geweldige meid als jij.
had je mij pb nog gehad??

toedeloeee girlies

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 14:26
leen

nathalie,

Ik ben niet op de kermis geweest.. Natascha en ik hadden een babyborrel van een gemeenschappelijke vriendin..
Ja het gaat snel eh... Al 13 weken nog 27 te gaan hihi..
Goh ja mama zegt toch ook dat wij thuis alle 3 zo groot waren, ikke 54cm, de 2de 53 en de jongste 52cm, en allemaal rond de 3,400kg, dus zal dat nu ook wel zo zijn bij ons volgend zeker..

groetjes

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 00:39
Katje ,niet ingelogd

Hoikes,

Blijkbaar is mijne cookie verdwenen en ik weet mijn paswoord niet meer.
Enfin ,morgen zal er wel ne mail tussen zitten van onze 9 m support!

Nathalie,

Leuk dat jullie een toffe vakantie gehad hebben!
En het zal idd een heel verschil van temperatuur geweest zijn.
En jouw flinke meid dus ook al op het potje,die ongelukjes af en toe horen erbij hé .

En voor jouw dan waarschijnlijk weer een kleine beebje ,ach ja zolang alles maar oke is ,is de grootte bijzaak he.

Hoe is het ondertussen met jouw? Nog last van je darmen?
Die lage bloeddruk heb ik bij mijn twee zwangerschappen gehad.
Heb je er erg last van?

Tanja,

Hoe zijn de boerderijklasse meegevallen voor xander?
Eigenlijk is dat wel vroeg dat ze dat doen bij jullie in school eh.
Ik zou seppe nog niet zo gauw zien vertrekken ,zelfs nu hij al acht is nog niet.
Maar ja,op zo gebied ben ik nogal ne softy!

Petitje,

Hopelijk is je kleinste man weer helemaal genezen ondertussen!
Dan heb je toch geluk gehad dat het droog was met je feestje ,maar ja regen of droog ,plezier is er zoiezo eh.

Hoe is je vakantie geweest?

Emmeke,

Loeka is echt wel flink ,de creche is toch weer een andere omgeving dan thuis ,ander potje of toillet en geen accidentjes gehad ,chapaue.
Ik zal geduld moeten hebben met mijn protje! En dat zal het wel komen ,dat gedoe met dat potje! (dat rijmpt)

Awel ,ik heb eigenlijk goed nieuws ,sinds zyra haar testbehandeling aan het doen is ,gaat het veeeelll beter.
Heel af en toe nog eens ne hoest of ne nies;maar echt een enorme verbetering !

Als een mens alles moet inpakken ,besef je pas goed wat je allemaal staan hebt hé.

Ilse,

Kleine meisjes worden idd groot ,gaat xanthe meteen ganse dagen of ga eerste halve ?
En jij mag ook fier zijn op je twee meiden ,de grootste al op het potje en yinthe stapt al seg .

Brientje,

Gij hebt goed gebratst dus ! Dat mag ook wel eens hé.
En idd ge word hier wel gemist als ge niet komt ,maar iedereen komt de laatste tijd wat minder ! Dat is lenteforummoeheid(nieuw woord uitgevonden) Haha.
Tja en die peuterbubertijd ,dat gaat ook wel weer voorbij. Zo houden de kids ons wat bezig he

Ik ga effe stoppen ,want hand en arm begint pijn te doen ,heb nameijk ontsteking.

Maar ,morgen komt de rest aan de beurt( Leen ,natascha enz...)

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 09:46
nathalie

hallo,

tanja,
we hebben echt genoten van de vakantie,zeker voor herhaling vatbaar bulgarijen.

mijn bloeddruk is altijd wel wat aan de lage kant,maar ik voelde mij al een beetje licht in het hoofd,dus wist dat het al niet goed zat.

nu heb ik net therapie aangevraagt voor mijn rug en bekken,donderdag kan ik terecht gelukkig,want s'nachts is het het ergst.
en heb me net voor 50% ziek gemeld tot aan de bevalling kan echt niet meer ,heb teveel pijn.dus ga vanaf donderdag nog maar 11 uurtjes werken,voel me echt een oud vrouwtje.
en ik was nog zo positief dat ik tot 4 weken voor de bevalling wilde door werken,zo zie je maar hoe het kan lopen!

sevi doet het best wel goed met plassen en poepen,maar ze is soms nog net iets te laat en dan heeft ze een beetje in haar onderbroekje,maar dat hoort er nog bij.ik ben al heel trots op haar dat ze zeker zo'n 6 keer plast op het potje.dus het begin is er.

heb je een onsteking in je pols??

leen,
dus jullie hadden alleen maar grote baby's in de familie!achja groot of klein het is toch even heerlijk als je ze vast hebt.

zo ik ga even lekker uitrusten,sevi heb ik na de opvang gebracht,dus even tijd voor mezelf.

doeiiii meiden

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 12:30
Emmeke

Hoi,

Hier ben ik ook nog eens een keer! Wij zijn volop aan het aftellen naar einde schooljaar én naar het begin van onze vakantie. Er staan al een aantal verhuisdozen klaar, maar de grootste hoop zal wel voor na de vakantie zijn zeker? Kijk er echt niet naar uit, al dat werk dan

Nathalie, wat flink dat Sevi al zo goed gaat hè! Wij hebben eigenlijk zo goed als geen ongelukjes. Van het moment dat ze ging, ging ze helemaal Woensdag een druppeltje in de broek omdat ze zo druk aan het spelen was met de andere kindjes haha maar dat was ook zowat het enige de afgelopen week. Wat gaat het toch hard hè. Goed dat je halftijds ziekenverlof hebt nu, is beter dat je zelf wat op je stukken bent hè, voor de kleine er is! Hebben jullie al iets van namen in gedachten? Ben heel benieuwd! Het zal wel weer véél te snel daar zijn hè

Katje, goed dat de therapie dan werkt bij jullie meid hè! Hopelijk blijft het zo goed gaan!!

Natascha, ik blijf dat jullie ook snel een lief klein / in je buik hebt groeien! Laat maar iets weten na de operatie hè...

Ik denk dat ik met de rest al heb gebabbeld op msn hè?

Zoals ik boven al zei gaat hier alles zijn gangetje hè. Loeka was gisteren héél lastig en vervelend. Denk dat ze wat ziek gaat worden. Haar woordenschat is momenteel héél erg groot en de zinnen rollen er met een steeds groter gemak uit. Héél leuk, als je dochter niet zo zaagt als die van mij, hihi. Nee, ik wil niet klagen, maar als ze het in heeft kan ze zoooooo hard zeuren! Sinds we woensdag naar de kabouters zijn gaan kijken, is het dus van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat: ik wil de kabouter, ik wil kabouter dansen, ik wil dansen, ik wil kabouter kijken... stel je daar nog een zeurstemmetje bij en deze plaat minstens 50 keer herhaald en je zit dicht bij het effect, haha Vind het ook wel fijn dat ze zich nu zo goed kan uitdrukken en me duidelijk kan maken met woorden wat ze wil.
De dagen dat ze bij mij alleen is, vraagt ze ook veel naar andere kindjes, dus ze begint er ook echt behoefte aan te hebben meer naar de kindjes te gaan en aan de school denk ik. Vanaf volgend schooljaar gaat ze dus naast de maandag en vrijdag waarschijnlijk ook de woensdagvoormiddag naar de creche. Het is een grote meid aan het worden

Ohja, hoe was de vakantie petitje?

Groetjes!

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 16:58

Heiii,

Nu maar niet te lang tussen laten he ! Maar ik spreek af en toe wel eens iemand op msn, daarom idd niet zo veel te vertellen he! Zoals Leen al zei...

Leen, wat een grote kinderen he? Hihihi; maar dat is in ons geval dus geen erfelijke factor . Dennis was 56cm bij geboorte en ik 52, maar Mila was ook maar 46,50. Dus echt een heel kleintje. Maar ja, ze groeide toch wel heel snel verder, en is nu zelfs bij 1 van de grootste. En het gaat echt snel he, een tweede?? Hoe bevalt het thuis zitten ondertussen?

Katje, aiai een ontsteking in de pols is niet niks! ? En fijn dat het met Zyra beter gaat sinds de behandeling! Enne: ik zou daar ook een softy in zijn om Mila zomaar in handen van school te vertrouwen. Maar ja: zullen er toch doorheen moeten!

Petitje, hoe is de vakantie geweest?? Alles goed geaan met Denis? Moet hij trouwens nog aerosollen??
Ivm die MacLaren: wij hebben ook ene, maar je hebt er natuurlijk ook weer verschillende modellen in. En die hele dure kan namelijk wel helemaal plat, maar voor ons was dit echt gewoon een buggy opdat we niet telkens de hele grote achterin moesten proppen. Mila kon ook al vroeg zelfstandig zitten, dus heb er nooit last van gehad dat ie niet helemaal plat kon. En in het begin zijn ze nog zo klein, en die buggy zo groot, zal daarom misschien zijn dat het op niks lijkt als Denis erin zit??

Natascha, heb je nog heel even op msn gehad vorige week, maar wilde je hier nog even een hart onder de riem steken voor woensdag en veel succes wensen met de operatie!! Maar je moet er niet te negatief tegenaan kijken, we hopen allemaal mee dat dit gaat lukken en jullie snel voor nummertje 2 kunnen gaan zonder de hele MMM.

Emmeke, jou spreek ik regelmatig he! Voor morgen kijk je trouwens maar: Mila heeft vanmiddag niet geslapen, wilde niet blijven liggen. En aangezien er al 3d tegengestribbeld wordt; zal ik me er maar bij neerleggen dat morgen ook geen middagdutje wordt gedaan. Ik zou wel om half 1 ongeveer nog even naar Mm moeten om tupperware te regelen. Wordt tijd dat ik er vanaf ben... Dus je kan dan eventueel al mee gaan, en dan door rijden naar onze afspraak, oftewel kom je na 13u, dan maak ik dat ik weer thuis ben.

Ilse, wat worden je meisjes snel groot he?? Ze zijn allebei heel snel met de ontwikkeling zeg! Ik moest even slikken toen je zei dat Yinthe al los loopt, zal je de handen aan vol hebben dan he? Vond het leuk de woensdag! Hoe vond Xanthe het?

Nathalie, jou ook net even gesproken! Doe maar lekker rustig en dat afspreken komt er nog wel van he! Goed dat je nu wat minder kan gaan werken, en hopen dat het een beetje mevalt als je kantoor mag gaan doen he.

Tanja, hoe vond je zoontje de boerderijklassen? Heeft hij ervan genoten??

Heb ik verder iedereen gehad??

Hier alles zijn gangetje, Mila een beetje zoals Loeka; maar dan niet slapen ipv het zeuren... Eten gaat ook minder, maar maak me er niet te druk in, zal wel een fase zijn.

Donderdag heb ik trouwens een mylene-avond. Iemand nog iets nodig of zin om even binnen te springen?? Van harte welkom alleszins, of gewoon even laten weten als je wat nodig hebt, dan bestellen we dat wel.

Verder niet veel nieuws, dus ga het hierbij houden!

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 19:06
nathalie

hallo meiden,

mijn leidinggevende belde met de mededeling dat ze beter vond dat ik helemaal niet meer kom werken tot na mijn verlof.ze vond dat ik moest rusten in deze situatie!
maar als ik het leuk vond kon ik op kantoor een paar uurtjes per week bij springen,dat lijkt me wel leuk,en vind het heel attent dat ze dat aanbod had gedaan.
normaal is ze niet zo soepel zoals jullie weten.

kom strkas nog even terug,

doeiiiii

[Laatst gewijzigd door nathalie - 16/06/2008 @ 19:06] - Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 12:49
tanja

Hallo

Het is weer eventjes geleden maar onze meid had vorige week mond-en klauwzeer och arme. Ze had er serieus last van.

Vandaag zijn we naar K&G geweest: ze is nu 64,5 cm groot en 6kg980.
Ze gaat nogal vooruit.

Sander zijn boerderijklassen zijn goed geweest. Hij had mij niet gemist( allé mama ik ben vorig jaar toch ook geweest!!!!) dus mama hoeft haar in het vervolg geen zorgen te maken.

Katje: Sander zit op een freinetschool daar gaan zelfs de 2,5-jarigen mee op boerderijklassen. Nu gaan er ook wel verschillende ouders mee dus de juffen staan er niet alleen voor.

Nathalie: geniet er dan maar van kun je rustig je zwangerschap beleven

Emmeke: goeie moed met de verhuis

Brientje: veel plezier met de mylene avond heb voorlopig niks nodig

Ilse: amai Yinthe die stapt al waw zeg heb je je hadden meer dan vol he

Aan de andere die ik vergeten ben sorry maar geheugen laat me weer in de steek.

Oh ja en aan Loeka en Sevi een dikke proficiat dat ze zo goed op het potje gaan

Ik lees hier ook dat jullie reglmatig msn-en onder mekaar, wie mij wil toevoegen mag dat altijd tanja_deroover@hotmail.com

Zo tot de volgende

Groetjes

tanja

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 15:20
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo Dames

We zijn weer terug in t land! De vakantie is echt super geweest.
Deniske is heel braaf geweest, de hele week, ook op t vliegtuig, bij t wachten, in t hotel.
T was wel een heel groot hotel echt zo een club dat nemen we anders nooit, ook niet dat all inn, maar met ons prutske was dat toch wel handig.
We hebben ook een auto gehuurd en wat dingetjes bezocht, maar met zo een buggy ben je toch minder mobiel he, uurke rijden voor ruines te bezoeken en dan waren die echt niet toegangkelijk met hem..
Ach we hebben echt een mooie week gehad en mijn man heeft al zijn vooroordelen over Turkije moeten herzien.

Nathalie, jaja deniske(het is op zijn frans he gene den-nis)
zegt nu echt bewust mama echt schattig!
Hoe was t bij de astmaarts?
Wat is t schutterpark? je hebt goed gewinkeld zo te horen, ik ben voorlopig beetje uitgekocht, dat mag ook wel na alles wat ik de afgelopen maanden gekocht heb!
Fijn dat t met beebje allemaal goed gaat. je gewicht doet t goed zo te horen, houden zo.

Emmeke, de russen vielen wel mee, er zaten er best veel ik denk wel 40% van t hotel. Maar er was eten en plaats genoeg gelukkig.
Een huisje kopen doe je niet zomaar natuurlijk en je hebt nog tij he jullie zijn nog jong.
Nog veel inpakplezier trouwens.

Ilse, amai Yinthe al alleen stappen! wat goed zeg. Nee dat doet mijne man nog niet, wel aan 2 handjes zo, maar t interesseert hem minder, hij doet ook geen pogingen om recht te komen ofzo.
Gaat Xanthe in september naar school?

Brientje, welcom back! Zo Mila dus een pubertje aan t worden, wel leuk eigenlijk dat eigen willetje lijkt me.
Jullie hebben precies veel gedaan, ik moet altijd hard zoeken wat we kunnen doen op ne vrije dag heb nooit veel inspiratie.
En toch aan de slag willen na de zomer? Van niks naar FT lijkt me niet ideaal nee, net of ik nu ineens fulltime thuis moet blijven,.. die overstap lijkt me enorm.
we zijn gestopt met aerosollen 2d agen voor de vakantie.

Leen, leuk te lezen dat t zo goed gaat met je beebje. Die eerste complete echo is zo mooi he. O maar 400gr bij houden zo!
Inderdaad zo vakantie met denis is heel anders dan met zijn 2. We zaten nu echt in zo een club all in, dat hadden we zonder hem nooit gedaan ( en leuk gevonden) nu was dat ideaal.

Natascha, wat naar een operatie, veel sterkte morgen bij de prof!

Katje, met Zyra gaat t dus beter, mooi zo, ik zit hier weer vollebak aan de snotter.
Hoe gaat t met je onsteking? Moet je iets nemen ervoor?

Tanja, je meid doet t super zo te lezen!

Zo iedereen gehad denk ik.
Ivm mijn schoentjes historie heb ik niet meer gezocht. Ik heb bij premaman een stoffen soort sandaaltje gaan halen waar ie zonder sokjes inkon en die heeft ie de hele vakantie aangehad. Ga nu maar wachten tot augustus krijgt ie echte schoenen voor zijne verjaardag ( en hopelijk vind ik dan ne fatsoenlijke 17). Hij doet t nu met die sandaaltjes en leren slofjes van esprit ( zoiets gelijk de bobuxjes).
Met de mc claren is t goed gegaan. Vermits ie nog vrij klein is heeft ie veel ruimte om te liggen eigenlijk, dus ging best goed. En t was toch ook een gemak hoor zo een klein ding ipv de pericles. Ik ga de pericles vooral houden voor de winter met de voetenzak en denk tegen volgende zomer hem weg te doen. moest ie niet goed slapen in de mc claren dan haal ik wel ne andere.
Oja ik weet niet meer wie t zei, maar ik was hem gaan halen bij baby 2000 en daar zeiden ze dat er maar 1 model van techno was met niet meer functies ( behalve de kap) dan de quest, maar nu heb ik dus ook al gezien dat dat niet klopt.
van t weekend gaan we de babywalker van v tech halen om hem wat te leren lopen, iemand daar ervaring mee?

Zo nu ga ik er vandoor.
groetjes

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 21:08
Emmeke

Hallo iedereen!

Petitje, fijn dat de vakantie je zo goed meegevallen is! Wij gaan over 2 weekjes, spannend! Welk hotel hadden jullie? Is wel handig zo all in hè, doen wij nu ook altijd...
Zo'n babywalker had Loeka ook, nu speelt ze er nog heel graag mee, dus is zeker geen weggegooid geld. Wat wel vervelend was, was dat die weggleed als ze nog niet zelf kon stappen en ze zich er wel aan recht trok. Om te "leren" lopen, zou ik het dus niet echt kopen... Ze leren veel meer van zich aan de tafel op te trekken en daar langs te stappen als je snapt wat ik bedoel. Is ook niet erg als Denis nog niet stapt hè, hij is ook nog jong! Dat Yinthe al zo goed alleen stapt, dat zijn uitzonderingen. Laat je ventje maar lekker op zijn gemak doen

Tanja, Loeka heeft dat ook gehad, "mond en klauzeer"... Dat noemt niet echt zo, maar ik weet wat je bedoelt, hihi. Hand en voetziekte ofzoiets... Waar zit je ventje op de freinetschool? Hier in Beverst? Ik wilde Loeka ook wel naar daar brengen, maar Roel wilde liever het schooltje in het dorp bij ons. Ik zou het toch zwaar hebben om Loeka volgend jaar al op boerderijklas te laten gaan Daar kwam niets van in huis denk ik, hihi. Zelfs niet met extra ouders Gaat het voor de kleuters dan ook om meerdere dagen??

Nathalie, fijn dat je leidinggevende zo soepel was zeg! Ben benieuwd wat er uit de bus gaat komen! Doe jij Sevi 's nachts nog een pampertje aan? Wij doen ze ook 's nachts niet meer aan, omdat ze me wakker maakt als ze moet plassen.

Brien, was gezellig vandaag hè. Loeka vond het ook écht fijn en ik vond het zeker zo fijn dat zij zo genoten heeft Ze was ook echt braaf vandaag vond ik hihi. En ik had gelijk hè, Mila is nu aan het lijstje toegevoegd die afgerateld wordt als er iets gedaan moet worden Ze heeft ook nog eens zitten roepen op Mila hier, dat die moest komen spelen. Schattig hè!

Hier niets nieuws te melden...

Doei

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 22:33
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Jaja kom hier nog eens kijken, sorry echt waar, maar alles combineren is dus echt niet te doen !!!
Ga eerst eens op een paar mensen reageren, ga niet iedereen kunnen beantwoorden, maar probeer moeite te doen hé

Nathalie, terug gearriveerd in het Nederlandse, tja vakantie is altijd leuker als je mooier weer hebt, maar hier zal het ook wel beter weer worden, hoop ik en nu volledig ziekenverlof, geniet er maar van en verzorg je maar goed he

Petitje wel een rare crèche, laurine moest zo dikwijls aerosollen, en bij ons maakten ze toen geen probleem, maar zal van crèche tot crèche schelen en Deniske maakt grote sprongen dus. Dank je ook voor je medeleven. En ondertussen al terug van vakantie en ik zie dat het toch goed meegevallen is

Emmeke ooh fijn je poppemieke al droog, hopenlijk is het nog steeds zo. En binnen twee weken is uw beurt voor op vakantie te gaan, dus mocht ik niet meer langskomen, fijne reis !!!

Ilse de eerste naar de school dus, jaja en dan gaat het snel gaan, geloof me

Brientje ook al lang niet meer geweest, je bent niet de enigste hoor, ikke ook hoor

Leen fijn dat het goed met het beebje gaat, zo houden hé en dus je denkt alweer een groot persoontje !!!

Natascha, veel succes bij jouw hé, hopelijk kan je het een plaatstje geven, en komt er toch nog een kindje op een spontane zwangerschap, ah zo en ombelet was heel vriendelijk zie je niet vaak neen ! veel succes morgen !

Katje een ontsteking aan je pols, tja kan pijn doen, veel beterschap

Tanja een jouw eventjes, wat is nu het verschil tussen zo een freinheitschool en een gewone ? want je hoort over die wachtlijsten !

Zo nu eventjes over hier, jaja het ging hier echt niet goed, maar ze hebben nu toch eindelijk beslist om medicatie te geven aan laurine, en ja hoor, ze is al een stukje rustiger, maar ga nog niet echt roepen hoor, want heb nog steeds mijn draai nog niet gevonden. Wat betrefd Jonathan, die zou gewoon Jaloers zijn op Laurine, maar doe ook heel veel met hem, maar hij zou ook graag die dagbehandeling doen samen met mama (is ook normaal hé), hopenlijk gaan zijn agressie aanvallen ook nog verminderen en hopend zit ik dan op een recht pad.

Zo ga jullie laten

Donderdag moet ik Met laurine naar Leuven (ze gaat voor het eerst nu naar de afdeling ontwikkelingsstoornissen, ben benieuwd wat ze me weten te vertellen)

Morgen komt thuisbegeleiding, voor tips enz....

En heb helaas mijn band kapot gereden deze avond, mijn auto staat in de garage, maar ja ik pak nu ook teveel hooi op de vork, was gewoon een beetje stressie !!!!

Zo groetjes
Anneke

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 09:05
Emmeke

Hoi,

Anneke, Loeka is nog steeds droog ja Zal normaal ook wel blijven nu hè... Een freinetschool werkt ervaringsgericht. Kinderen veel zelf laten doen en ook werken vanuit hun interesses. De kinderen bepalen in meer of mindere maten wat ze gaan leren. Is wel interessant, maar je kind moet het aankunnen. Ik hoop dat de medicatie bij Laurine nu aanslaat hè. Wat neemt ze als ik vragen mag?

Leen, dat groot zijn van je / kan nog altijd keren hè. Bij ons was Loeka (50cm) een mooi gemiddelde van mama (51cm) en papa (48cm) Roel was (en is) gene grote, dus ik denk dat wij nooit erg grote kindjes zullen krijgen. Maar zo lang ze maar gezond zijn hè Nu weet je tenminste wel al dat je niet te veel kleine maatjes 50 moet voorzien hè. Ik ben trouwens eens benieuwd hoe groot ons meisje nu is! Over 2 weekjes kind en gezin... ben héél benieuwd!

Mmmm, ik zit weer op school, al van 8u en ik heb pas om 11u een afspraak... Pff, vervelen dus!

Doei!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 22:26
Natascha

Ik dus volgende week woensdag binnen voor laparoscopie. Ben heel zenuwachtig en bang. Heb dat ook even gemeld daar. De prof was heel lief, begripvol, luisterend oor en sprak me moed in. Was echt heel tof gelijk hij deed. Is dan meegegaan naar kantoor van secretaresse voor de afspraak vast te leggen en heeft daar nog even gepraat met ons, heel los. Echt tof en een hele andere prof dan ik kende.
Voelde me echt op mijn gemak.
Duimen jullie.
Heb echt bang man voor die narcose, niet voor de ingreep of pijn, maar voor de narcose, mens mens. Maar volgende week rond deze tijd is alles achter de rug.
Liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >