Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/06/2008 @ 16:28 Vannie ![]() | Lucia, wat leuk !!! En weten jullie het gesalcht, of houd je het geheim ? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, ik wil alleen altijd alles weten hahaha ![]() |
| 11/06/2008 @ 22:17 Lucia | Vannie, wij wilden het geslacht ook absoluut niet weten. We hadden wel een geweldige echo, heel veel tijd genomen om alles uit te leggen en prachtige beelden (als ik nu het stekkertje maar niet tijdens de verhuizing kwijtgeraakt was van de camera...). Ook hebben we voor 15euro een dvd met de bewegende beelden, zoals we alles gezien hebben op het scherm. De vk zei, als je het geslacht niet wilt weten, kun je beter de 1e 3 minuten overslaan!!! Zij had ons afgeleid toen we er naar keken, maar zouden we er echt op gaan letten, dan is het goed te zien. We hebben maar besloten helemaal te wachten tot ná de bevalling, want ik zou het echt zonde vinden te weten. Veerle, ik was ook een beetje angstig voor de echo. Had de kleine al heel snel gevoeld, maar het werd niet duidelijker en zelfs minder voor mijn gevoel. Blijkt de placenta er echt voor te liggen, waardoor je het sowieso minder voelt, opluchting!!! Wij hebben de vakantie er al opzitten, misschien nog een weekje Zweden in augustus en anders nemen we samen de tijd rond de bevalling. Lijkt me ook wel lekker! Tot nu toe vind ik het nog niet echt zwaar, al is mijn buik al wel een stuk dikker als bij Lars. Ben al 6kg aangekomen (eigenlijk nog meer, maar ik was 2wk heel misselijk en ben toen afgevallen. Heb dat maar niet meegerekend....) Hoe is dit bij jullie? |
| 13/06/2008 @ 15:34 nyfe ![]() | Gokken mag maar vertellen doe ik het lekker niet. Jullie horen het wel na de geboorte. Maakt toch niet uit dat je niet zo lang gaat. Je bent er dan gewoon lekker even uit. |
| 25/06/2008 @ 18:42 Lucia | Wow, Vannie, mooie buik heb je! Zijn jullie ook "ronder" dan bij de 1e? Ik heb veel meer buik dan bij Lars, iedereen zegt ook wat groei je hard (dat ik denk, té hard??) Ik ben hier zeker de enige die het niet wil weten??? Wij zijn deze week maar eens aan het punt "namen" begonnen. Ik denk wel dat we er uit komen. De meisjesnaam die we voor Lars hadden, vind ik niet leuk meer. Die hoorde bij de vorige zwangerschap, gek he? Verder is de babykamer nog een kluskamer. We zijn een maand geleden verhuisd en die kamer is dus nog een grote TO DO. Lars is momenteel helemaal weg van een meisje van 4mnd op het KDV, als hij binnenkomt wringt hij zich in allerlei bochten om haar kusjes te kunnen geven. Hopelijk gaat dat over een paar maandjes net zo thuis. Fijn dat alle 20wk echo's goed waren, have fun en geniet van die schopjes, trapjes en stompjes! |
| 09/07/2008 @ 10:13 Lucia | Ik heb bij Lars mijn buikomvang nooit gemeten, maar schrik al dat ik 9kg ben aangekomen. Bij Lars in totaal 12kg, dus die ga ik nu wel overschrijden! Vannie, mijn man is niet zo'n initiatiefnemer als het gaat om uitzoeken van wat dan ook, dus ook niet echt met namen. Ik had al wat namen laten vallen en grappig genoeg, toen we allebei een lijstje maakten, kwamen een aantal namen ook op zijn lijstje voor, hihi! We komen er wel uit, denk ik. We zijn allebei niet zo enorm trendy met de namen, maar vinden het wel heel leuk als het bij Lars past. Die is in Scandinavië geboren. Sylvia, gek he, dat je dat eerst zo'n leuke naam vond en dat nu niet meer kan matchen! Sterkte met je bekkenklachten, het lijkt me erg moeilijk als je telkens lichamelijk tegengewerkt wordt. Ik heb alleen last van wat harde buiken, bandenspanning en vooral moe. Mag niet klagen vergeleken met jou! Kop op hoor, voor je het weet is die kleine eruit en mag je echt aan het grote genieten beginnen. hopelijk lukt het je in de tussentijd wat werk uit handen te geven aan familie en vrienden? Hier een paar zeer zware nachten gehad, Lars heeft vrijdagnacht een enorm benauwde aanval gehad, na bezoek aan de huisartsenpost blijkt hij peuterastma te hebben. Hij hijgt en piept soms, maar hoest nu vooral nog erg en wordt er huilend wakker van. Wij leveren momenteel dus elke nacht minimaal 2u slaap in Vanavond weer naar de vk, blijft toch altijd weer een mijlpaal. Doei! |
| 09/07/2008 @ 11:22 coraal | Lucia ken mensen met 2 zoontjes Lars en Sven coraal |
| 09/07/2008 @ 13:45 Lucia | Leuke namen Coraal, maar helaas hebben goede vrienden al een zoontje genaamd Sven. Wij zoeken dus verder in de Scandinavische hoek..... Jij uitgerekend van je 1e in oktober? Succes met je zwangerschap! |
| 09/07/2008 @ 15:40 coraal | nee hoor Lucia, word onze 4e, maar ben niet handig met pc vond 1 banner meer dan genoeg en blij dat mij dat gelukt was, blijf je ook iets anoniemer mocht iemand mij en mijn 3 zoons kennen (bij naam)dan ben ik op deze manier lekker incognito. en ons is verteld dat wij na 3 zoons nu een dochter krijgen na 2 echo's voor 90% gezegd en de 3e echo 99% en nog geloof ik het pas als ik het zie, verder iedereen veel succes met alles wat erbij komt kijken.. liefs coraal |
| 09/07/2008 @ 21:13 Lucia | Oh .... je 4e al. Wij zijn begonnen te schrijven hier, omdat het niet onze 1e was. Op de andere fora wordt zo ontzettend veel geschreven, dat degenen met kinderen het niet meer bij kunnen houden, dus mss moeten we de naam van dit forum gewoon aanpassen naar "niet 1e kindje in oktober 2008"Ik gebruik ook niet mijn echte naam, heb niet zo'n zin om door anderen herkend te worden. Oei, spannend zeg! Na 3 zoons mss nu een dochter. Haha, ik zou er toch ook niet blind op varen, maar na zoveel echo's mag je wel een beetje roze gaan denken! Vanavond naar de vk geweest. Bloeddruk 55/105, hartje prachtig horen "treinen", baarmoeder goed gegroeid, ben alleen moemoemoe ![]() |
| 09/07/2008 @ 22:11 coraal | mooi dat alles er goed uit zag , ben nu ook wel wat moe maar valt over het algemeen mee, heb elke avond last van hele erge zuurbranden, niet normaal mee is erg naar en verder kleine kwaaltjes maar mag niet klagen. weet uit ervaring dat de 1e 3 maand het ergste zijn en die heb ik gelukkig achter de rug ik was 13 kilo lichter en uitgedroogd en heb 2 keer een week in het ziekenhuis gelegen aan het infuus...dus klaag niet gauw na wat vage klachten en heb het er ook steeds weer voor over . en over dat roze denken ...tuurlijk heb ik al wel wat rose gekocht maar de twijfel zal er zijn tot dat we een klein poppie hebben zonder een peewee.. liefs coraal |
| 31/07/2008 @ 09:33 Lucia | Goedemorgen! Iedereen zal wel op vakantie zijn, behalve wij! We hebben in mei al vakantie gehad en hebben voor de komende weken nog wat weekendjes/dagjes weg gepland. En vandaag zoek ik lekker het water op met Lars, want met de stijgende temperaturen is het hier in de tuin niet uit te houden. Gisteren weer bij de VK geweest en het was weer prima. Bloeddruk 110/70, soepele baarmoeder, goed gegroeid en toen ze de doptone op mijn buik zette, hoorde ze niet alleen maar voelde ook dat ik een druk wezentje in mijn buik heb! Vannie, hier geen lekkende borsten, maar dat heb ik in de zw.sch. van Lars ook niet gehad. Is het al wat beter?? De afgelopen weken hebben we de namen ook even laten rusten, maar ik heb nu een krat met mappen vol geboortekaartjes in huis, dus zullen we ook de namen weer gaan oppikken. Ik heb het lijstje er maar weer eens bijgepakt Vannie 28, NL, uitgerekend 4 oktober 2008 Veerle 35, BE, uitgerekend 7 oktober 2008 Lucia 35, NL, uitgerekend 18 oktober 2008, VK 20/8 Annemiek 28, NL, uitgerekend 21 oktober 2008 Sylvia 28, NL, uitgerekend 26 oktober 2008 Nynke 29, NL, uitgerekend 29 oktober 2008 Elsje 25, NL, uitgerekend 19 oktober 2008 Linda en Coraal, doen jullie ook mee? Geniet allemaal lekker van het weer! ![]() Groetjes Lucia |
< vorige pagina | volgende pagina >

2de kindje in oktober 2008

Nu helaas thuis ivm bekkenklachten, erg vervelend.
.... je 4e al. Wij zijn begonnen te schrijven hier, omdat het niet onze 1e was. Op de andere fora wordt zo ontzettend veel geschreven, dat degenen met kinderen het niet meer bij kunnen houden, dus mss moeten we de naam van dit forum gewoon aanpassen naar "niet 1e kindje in oktober 2008"